Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?

Mazda6 2002–2007

Postprzez krzych » 15 lut 2010, 14:09

Enduro, w moim podpisie masz o ELM327 kilka przydatnych informacji.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 15:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez radek999 » 15 lut 2010, 21:37

a co sądzicie o wynalazkach typu http://www.auto-soft.pl/item37_AUTO-KOM ... -DATA.html ? bo chętnie bym sobie coś takiego sprawił, ale nie jestem pewien czy jest to najlepsze rozwiązanie? ma ktoś coś takiego, może coś doradzić?
Początkujący
 
Od: 8 lut 2010, 15:04
Posty: 14
Auto: M6 GY, 2.0 benzyna automat 2003

Postprzez krzych » 16 lut 2010, 00:31

MasterB napisał(a):Dzięki za odpowiedź!
krzych napisał(a):Ostatnio mialem do czynienia z Mazda z 2003r ktora nie chciala "rozmawiac"


Ja mam rocznik 2006 więc to chyba nie problem ;)

No z takim rocznikiem prosz Pana to wszystko juz mozna robic ;) (a tak powaznie, nadal nie ma pelnej komunikacji CAN jak slusznie zauwazyl gdzies ktos z forum przy dyskusji o alarmach – jest polaczenie z ABS i skrzynia z tego co wiem, odnosnie reszty nie wnikalem jeszcze, bo nadal rzezbie w bebechach softu i rozszerzonych pidow nie tykam poki co)

MasterB napisał(a):
krzych napisał(a):Z nieoficjalnych zrodel wiem tez, ze bedzie rowniez software umozliwiajacy nawet wiecej niz IDS

O, co to za soft?

Dowiesz sie gdy ujrzy swiatlo dzienne – tez jest w trakcie budowy i jego autor delikatnie aczkolwiek naprowadzil mnie na wlasciwy tor gdy szukalem info dla siebie ;). Niestety dalo mi to jakies 5% wiedzy, reszte musze wygrzebac sam, a to truuuuuudne :) Ale i tak wdzieczny jestem ;).

Swoja droga, moze gdy juz skoncze swoje cudactwa, poszukam czegos wiecej, okaze sie jak bardzo trudne to poszukiwania. Na pewno wprowadzenie ECU w odpowiedni tryb zanim rozpocznie sie "masakre" jest kluczem do sukcesu, a o tym wszedzie cicho – dodatkowo pozniej tez trzeba wiedziec co i jak zmieniac – mapa wtryskow w sumie wydaje sie byc najlatwiejszym celem, gorzej z "wycinaniem" DPF czy podobnymi cudami. Ale jest to mozliwe, pytanie czy oplacalne czasowo w wykonaniu (byc moze predzej kupie inny samochod niz zrobie az tak zaawansowany soft dla Mazdy – szczegolnie, ze Mazda nijak wdzieczna byc nie chce ;) ).
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 15:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez loki7878 » 15 kwi 2010, 18:34

Jak ktos jest zainteresowany programem ScanXL z modulem do Mazdy to zapraszam. Jestem dystrybutorem PPE. Mowimy wiec o legalnej licencji. Cena nizsza niz u producenta. Uzywa tego <67igor1> mozecie go zapytac o szczegoly.
Pozdr.
LOKI
Początkujący
 
Od: 15 sie 2008, 14:57
Posty: 18
Skąd: PL-Warszawa/UK-Tunbridge Wells
Auto: MAZDA 6 2.0 benzynka 2007

Postprzez krzych » 15 kwi 2010, 21:33

Poprosimy cene zatem.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 15:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez arius » 16 kwi 2010, 09:36

dużo? czy mało? :> <czytaj>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2009, 19:03
Posty: 149
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 2.0 Diesel 136KM

Postprzez Marek 161BD081 » 16 kwi 2010, 13:58

Witam!
Mam małe pytanko – czy ktoś z Was próbował diagnostyki aut ale przy wykorzystaniu np. jakiegoś palmtopa np. z Windows Mobile?
Tak jakoś chodzi mi to po głowie, znalazłem jakiś programik ale .... jak na razie bez jakichkolwiek rezultatów (zła wersja softu).

Pozdrawiam!
Marek
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 22:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez loki7878 » 16 kwi 2010, 17:53

470zl za licencje do "ScanXL-Standard" plus modul "Mazda Enhanced diagnostic"
Pozdr.
LOKI
Początkujący
 
Od: 15 sie 2008, 14:57
Posty: 18
Skąd: PL-Warszawa/UK-Tunbridge Wells
Auto: MAZDA 6 2.0 benzynka 2007

Postprzez krzych » 17 kwi 2010, 01:53

To masz zaledwie sto zlotych taniej niz Palmer Performance. Masz jakies papiery co do przedstawicielstwa tej firmy?
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 15:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez loki7878 » 18 kwi 2010, 14:23

100 zl taniej za legalna licencje to nie jest "zaledwie".
Oczywiscie, ze mam autoryzacje producenta. Jak inaczej moglbym sprzedawac imienne licencje?
Pozdr.
LOKI
Początkujący
 
Od: 15 sie 2008, 14:57
Posty: 18
Skąd: PL-Warszawa/UK-Tunbridge Wells
Auto: MAZDA 6 2.0 benzynka 2007

Postprzez krzych » 18 kwi 2010, 20:10

loki7878 napisał(a):100 zl taniej za legalna licencje to nie jest "zaledwie".
Oczywiscie, ze mam autoryzacje producenta. Jak inaczej moglbym sprzedawac imienne licencje?

Cena o tyle "zaledwie", ze nie widze zebys prowadzil oficjalne przedstawicielstwo, a jedynie reklamujesz sie na forum, o szczegoly kazesz zwracac sie do klienta z forum, zero referencji do strony chociazby, a ogolnie kojarze Cie z alledrogo raczej niz jako powazna firme. Co wiecej, rozmawialem z Palmer Performance o tymze wlasnie oprogramowaniu i jakos dziwnym trafem (?) nie odeslali mnie do polskiego przedstawicielstwa a nawet powiedzieli ze _nie_oferuja_ zadnych znizek dla Polski czy z jakichkolwiek innych powodow.

Dlatego zapytalem o papiery, odpowiedz uzyskalem jak widze, dosc skrotowa "mam" :) A cos wiecej? :P

W przypadku zakupu softu, rzecza najwazniejsza jest wiarygodnosc przedstawiciela i licencji skoro juz przychodzi za to placic.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 15:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez loki7878 » 18 kwi 2010, 23:34

Sluchaj po pierwsze to sie nie reklamuje tylko napisalem, ze mam cos takiego jak ktos bedzie zainteresowany. Taniej niz na stronie producenta.
Po drugie jak handluje na alledrogo to juz nie moge byc powazna firma? Dzieki temu, ze prowadze sprzedaz przez internet i mam nizsze koszty, moge zaoferowac taniej cos co inni sprzedaja drozej.
Licencje, ktore sprzedaje sa legalne. Co mam Ci pokazac? Zezwolenie od PPE na dystrybucje ich produktow? Czy moze dac dane do mojego konta dystrybutora?
Nie rozumiem dlaczego mnie tak atakujesz? Ty tez jakis soft sprzedajesz? Konkurenecje Ci robie?

Na allegro jestem pod nickiem Loki_wawa (www.auto-interfejsy.pl). Zapraszam do sprawdzenia komentarzy. Opinie Kupujacych chyba sa najlepszym swiadectwem, ze firma jest powazna, a towar dobry.
A wogole co do mojej obecnosci na forum to bylem tutaj zanim zaczalem sprzedawac interfejsy diagnostyczne. Sam jezdze Mazda. To wszystko.

PS. Na haslo "mazdaspeed" dam 10zl znizki na kazdy produkt z mojej oferty.
Pozdr.
LOKI
Początkujący
 
Od: 15 sie 2008, 14:57
Posty: 18
Skąd: PL-Warszawa/UK-Tunbridge Wells
Auto: MAZDA 6 2.0 benzynka 2007

Postprzez krzych » 19 kwi 2010, 08:59

Nie atakuje, dziwie sie zwyczajnie ze Palmer Performance nie wie nic o przedstawicielu w Polsce. Dopytam ich jeszcze, ale milo by bylo gdybys jakos sie "wylegitymowal", bo nawet nie wiadomo o kogo zapytac. Ale ok, nie chcesz, zapytam o wszystkich przedstawicieli (z tego co wiem to jest ich 0)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 15:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez bokser1111 » 19 kwi 2010, 16:07

witam.przepraszam jak w złym temacie ale czy ktos wie czy do mojej madzi 626 GE 96r Hatchback bedzie pasował ten ELM 327 ? w sumie na liscie w aukcji jest < http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=999089320 < 626 ale wole sie u was upewnić .dziekuje z gory za pomoc.
>>>>>>>LOVE PARADE<<<<<<<>>>>>>>>LOVE 626 GE<<<<<<<<
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2010, 09:40
Posty: 170
Auto: Mazda 626 GE 1,8 96r.

Postprzez loki7878 » 19 kwi 2010, 17:04

Niestety nie bedzie. Mazdy lacza sie z ELM 327 od 2001r benzynowe i od 2004r diesle... przynajmniej przy uzyciu standardowego softu do diagnostyki OBD2.
Pozdr.
LOKI
Początkujący
 
Od: 15 sie 2008, 14:57
Posty: 18
Skąd: PL-Warszawa/UK-Tunbridge Wells
Auto: MAZDA 6 2.0 benzynka 2007

Postprzez loki7878 » 19 kwi 2010, 17:31

[quote="krzych"]Nie atakuje, dziwie sie zwyczajnie ze Palmer Performance nie wie nic o przedstawicielu w Polsce.

Nie jestem przedstawicielem tylko dystrybutorem. Po prostu sprzedaje licencje do ich produktow... wszystkich czyli PCMSCAN, ScanXL-Standard, ScanXL-Professional, moduly rozszerzen do Mazdy, Forda i GM (Buick, Cadillac, Chevrolet, GMC, Pontiac, Saturn).
Pozdr.
LOKI
Początkujący
 
Od: 15 sie 2008, 14:57
Posty: 18
Skąd: PL-Warszawa/UK-Tunbridge Wells
Auto: MAZDA 6 2.0 benzynka 2007

Postprzez krzych » 19 kwi 2010, 20:35

Ok, niewiele wiecej mi to mowi, ale niech i tak bedzie.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 15:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Topaz » 20 kwi 2010, 09:37

loki7878, a ile kosztuje taki moduł rozszerzeńdo mazdy? Program mnie nie interesuje, sam moduł.
Zgadnij kotku, co mam w środku....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2006, 19:18
Posty: 477
Skąd: Białystok
Auto: M6 2.3 Sport

Postprzez loki7878 » 20 kwi 2010, 14:52

Jezeli masz juz licencje do ScanXL-Standard albo ScanXL-Professional to sam modul do Mazdy kosztuje 279zl.
Pozdr.
LOKI
Początkujący
 
Od: 15 sie 2008, 14:57
Posty: 18
Skąd: PL-Warszawa/UK-Tunbridge Wells
Auto: MAZDA 6 2.0 benzynka 2007

Postprzez loki7878 » 20 kwi 2010, 14:55

Swoja droga jak ktos jest z Londynu lub okolic to zapraszam na darmowa diagnostyke Mazdy za pomoca ELM 327 i programu ScanXL+Mazda Enhanced Diagnostic. Przetestujemy dokladnie z jakimi modelami i rocznikami dziala.
Prosze o kontakt na PW z podaniem modelu, rocznika i silnika.
Pozdr.
LOKI
Początkujący
 
Od: 15 sie 2008, 14:57
Posty: 18
Skąd: PL-Warszawa/UK-Tunbridge Wells
Auto: MAZDA 6 2.0 benzynka 2007

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6