Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?

Mazda6 2002–2007

Postprzez Piecho » 30 lip 2012, 12:12

Witam!
Mam pytanie ognośnie interfejsu ELM.

Mieszkam w małej miejscowości i mechanicy z mojej okolicy nie potrafią wykasować inspekcji olejowej co owocuje radosnym miganiem kontrolki DPF. Wpadłem więc na ten cwany pomysł, aby obejść system i inspekcję kasować sam. Nie jestem jednak pewien, czy ELM się do tego nada, jeśli dwóch mechaników próbowało kasować błąd swoimi interfejsami i błąd pojawiał się ponownie (wraz z nieszczęsną migającą kontrolką) po ponownym przekręceniu kluczyka. Jednym słowem nie dawał się usunąć.

PS Mam jeszcze prośbę o podanie programów do tego interfejsu w wersjach na telefon. Mam Nokię z Windowsem 7 i chcę sprawdzić, czy dla mnie będę odpowiendiki aplikacji z Androida.
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2010, 19:32
Posty: 30
Skąd: Rypin
Auto: Mazda 6 2.0 143KM CiTD

Postprzez Wojtek » 30 lip 2012, 12:26

Piecho napisał(a):Mam Nokię z Windowsem 7 i chcę sprawdzić, czy dla mnie będę odpowiendiki aplikacji z Androida.

raczej nie... szukaj aplikacji na windows'a

Piecho napisał(a):zy ELM się do tego nada, jeśli dwóch mechaników próbowało kasować błąd swoimi interfejsami i błąd pojawiał się ponownie (wraz z nieszczęsną migającą kontrolką) po ponownym przekręceniu kluczyka.

nie... tylko IDS lub sposob z forum... poszukaj w dziale diesel
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Arek_78 » 30 lip 2012, 12:28

ELM sprawdza tylko błędy. Nie da radę usunąć nim inspekcji DPF. Zamiast tracić kase na pseudomechaników lepiej podjechać do ASO. Może się okazać, że to nie tylko inspekcja "świeci" ale już jest jakiś problem z filtrem.

PS Mam jeszcze prośbę o podanie programów do tego interfejsu w wersjach na telefon. Mam Nokię z Windowsem 7 i chcę sprawdzić, czy dla mnie będę odpowiendiki aplikacji z Androida.


Sorry, ale jeszcze troche będziecie się pytać o zdalne usuwanie błędów przez internet.
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2009, 06:15
Posty: 481 (1/5)
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 6 3.0 V6 2006 r. 6-bieg; CarPC :)

Postprzez Piecho » 30 lip 2012, 14:22

Sposób z forum z masowaniem pinu nie działa, pozostaje ASO lub ktoś z owym IDS`em.

Dzięki za szybką odpowiedź!
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2010, 19:32
Posty: 30
Skąd: Rypin
Auto: Mazda 6 2.0 143KM CiTD

Postprzez motomike6 » 2 sie 2012, 22:20

kudlaty napisał(a):Zastanawiam się nad zakupem interfejsu. Mam Mazdę 3 z 2006r (y6) Ilę muszę na to wydać,żeby to sprawnie działało i było łatwe w obsłudze? Kupował może ktoś ostatnio i ma już sprawdzone? Proszę o jakieś linki z allegro. Z góry dziękuję.

ELM przetestowany w M6 GH diesel i wszystko śmiga pod W7.
Zakupiłem ten:
http://allegro.pl/interfejs-elm-327-fia ... 20261.html
Podejrzewam ze wersja bluetooth była by lepsza ze względu na umiejscowienie gniazda i lekko przeszkadzający kabel wystający z urządzenia przy wciskaniu sprzęgła. Poza tym OK.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2012, 15:34
Posty: 354 (83/16)
Skąd: LUX/SC034
Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH

Postprzez Neron-ek » 8 sie 2012, 15:58

Jak ktoś w potrzebie diagnostycznej lub do skasowania inspekcji olejowej to zapraszam do znajomego z Rzeszowa. W razie potrzeby podam tel. na priva.

Na ASO szkoda kasy – a kroją tam jak złoto ;–)
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 19:33
Posty: 99
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda3 2.3 2006
Mazda6 3.0 V6 2007
Mazda6 2.3 2007

Postprzez konrad1235 » 12 sie 2012, 18:34

Piecho napisał(a):Sposób z forum z masowaniem pinu nie działa, pozostaje ASO lub ktoś z owym IDS`em.

Dzięki za szybką odpowiedź!


Działa , tylko trzeba cierpliwości i dokładnego odwzorowania opisanych czynności, wiem bo sam sprawdziłem na swojej :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2011, 17:51
Posty: 120
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda CX-5 2.0 SKY-G 160 KM AWD MT SkyPASSION 2015r.

Postprzez goran » 22 sie 2012, 10:12

Witam, jak w temacie interesuje mnie niedrogi interfejs który pasował by do mojej Madzi. Było dużo informacji na temat interfejsu na forum w tym do tego modelu ale nigdzie nie znalazłem jaki interfejs pasuje do tego konkretnie modelu i tego konkretnie rocznika. Chyba,że coś ominąłem. Wiem,że z tym rocznikiem w dieslu jest problem ale jeżeli ktoś z Was posiada taką informację to proszę o podzielenie się:)
pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 12 gru 2011, 19:44
Posty: 26
Skąd: Nowy Sącz
Auto: Mazda 6, 2003 GY, 2.0 CD 121KM

Postprzez dobrzyn22 » 22 sie 2012, 13:34

tym razem łączę z istniejącym wątkiem. A na przyszłość :

Proszę o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi na forum:
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5151 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez CLAU » 22 sie 2012, 14:00

Interfejs VAG KKL z wtykiem OBD2 obsłuży Mazdę czy trzeba takiego samego ale z innym procesorem ? Nie wiem jaki procesor siedzi w tym KKL.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2011, 08:28
Posty: 1329 (1/38)
Skąd: dolnyśląsk
Auto: Mazda 6 – 2003
2.0 LF17
hatchback

Mazda 3 BK – 2005
1.6

Postprzez Marek 161BD081 » 22 sie 2012, 14:20

Kiedyś daaawno temu łączyłem się jakimś "fejsem" od VAGa z moim X9 i to nawet z sukcesem :)
Nie pamiętam jednak jakiego programu używałem ale napewno z tych standardowych (napewno nie od VAGa!).
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez CLAU » 22 sie 2012, 15:36

No programy to wezme takie jak od tego ELMa tylko pytanie czy te wszystkie interfejsy są naprawde takie same czy jednak mają różne procesory i ma to znaczenie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2011, 08:28
Posty: 1329 (1/38)
Skąd: dolnyśląsk
Auto: Mazda 6 – 2003
2.0 LF17
hatchback

Mazda 3 BK – 2005
1.6

Postprzez bartek198022 » 16 wrz 2012, 12:40

Witam wszystkich
Kolego motomike6 mogbyś cos wiecej powiedziec jak ci ten interfejs chodzi
i jak go podpioles pod komputer.
a do reszty kolegów mam pytanko co myslicie oczyms takim
http://www.q24u.nl/universele-airbag-en ... ool-vs900/
Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 mar 2012, 19:44
Posty: 20
Skąd: Zoetermeer
Auto: Mazda 6 GH 103KW 140KM Sedan
Diesel 2008
Chip na 170KM

Postprzez enkai » 16 wrz 2012, 20:00

CLAU napisał(a):czy te wszystkie interfejsy są naprawdę takie same czy jednak mają różne procesory i ma to znaczenie.

Tak na prawdę, to to są sprzęty strugane przez Chińczyków na podstawie oryginalnej dokumentacji interfejsu na chipie sprzedawanym przez ELM Electronics. Problem w tym, że chiński chip nie jest w pełni zgodny z oryginałem oraz że Chińczycy długo produkowali interfejsy z błędem uniemożliwiającym pracę z PWM. Ludzie z Mondeo clubu sprawę mają rozpracowaną i tam należy szukać rozwiązania.

Niegłupim pomysłem jest zamiana chińskiego klona chipa na oryginał. Jednak takie coś nie zbliży się nawet na kilometr do OBDLink Mx.
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2010, 19:22
Posty: 359 (3/0)
Skąd: Crack
Auto: Мазда МПВ '2004 LW AJ 24V6 / Corolla EE111
LPGTECH 516 / czysta benzyna
NIKO300SMC+ / brak
Hana 2000 zielona / /brak

Postprzez CLAU » 16 wrz 2012, 20:44

To, że chińczycy to robią to wiem. Ja siępytam czym się różnic i czy w ogóle się różni interfejs reklamowany jako VAG KKL od tego na ELMie – czy tylko programikiem diagnostycznym i wystarczy użyć innego a sam interfejs pasuje też do mazdy bo ja akurat ma ten vag kkl kupiony dawno temu i na Volkswagenie działał bez problemu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2011, 08:28
Posty: 1329 (1/38)
Skąd: dolnyśląsk
Auto: Mazda 6 – 2003
2.0 LF17
hatchback

Mazda 3 BK – 2005
1.6

Postprzez brodaM6 » 19 paź 2012, 21:27

Nie wiem <glupek2> ale coś robie nie tak bo nie moge sie połączyć
Załączniki
Bez tytułubłąd.jpg
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez dobrzyn22 » 20 paź 2012, 09:50

Ja miałem podobny przypadek...jak laptop był podłączony do prądu, to wszystko było ok, natomiast jak działał na baterii, to nie mógł się połączyć..nie wiem z jakiego powodu

no i druga sprawa – masz ustawienia połączenia prawidłowo ustawione?? – poczytaj np. na 8 stronie w tym wątku
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5151 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez brodaM6 » 20 paź 2012, 19:11

próbowałem sie połączyć na każdym ustawieniu,jedyne czego moge nie mieć to sterowika usb do elm 327,tak dumam bo płyty nie dostałem ,próbowałem scanxlelm,scanxlprof.,scantoolnet,zastanawia mnie jedno bo pali sie tylko czerwona dioda ,a jak ruszam elm to zapalają sie diody po koleji i jakby chciały wrucić i gasną , tak jakby coś nie łączyło,wypiełem koste odb z uchwytu,przewody od tyły podociskałem ale dalej to samo zapalają sie tylko i wyłącznie jak rusze tym h.... <lol>
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Grucha » 20 paź 2012, 19:40

Mam tak często i po prostu zmieniam port USB i się łączy bo nawet nie pytam czy masz przekręcony kluczyk? :)

Pozdrawiam
Grucha
 

Postprzez brodaM6 » 21 paź 2012, 06:36

Grucha napisał(a): bo nawet nie pytam czy masz przekręcony kluczyk? :)


<ok>

Ten sygnalizator świetlny działa <co?> tylko jak go tykam, nawet jak kluczyk nie jest na ON,tego nie próbowalem ze zmianą usb,choć nie to jest już drugie wejście usb.No nic dziś po rybkach sprawdze wszystkie 4
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6