Jaki skaner diagnostyczny lub interfejs?
Witam!
Mam pytanie ognośnie interfejsu ELM.
Mieszkam w małej miejscowości i mechanicy z mojej okolicy nie potrafią wykasować inspekcji olejowej co owocuje radosnym miganiem kontrolki DPF. Wpadłem więc na ten cwany pomysł, aby obejść system i inspekcję kasować sam. Nie jestem jednak pewien, czy ELM się do tego nada, jeśli dwóch mechaników próbowało kasować błąd swoimi interfejsami i błąd pojawiał się ponownie (wraz z nieszczęsną migającą kontrolką) po ponownym przekręceniu kluczyka. Jednym słowem nie dawał się usunąć.
PS Mam jeszcze prośbę o podanie programów do tego interfejsu w wersjach na telefon. Mam Nokię z Windowsem 7 i chcę sprawdzić, czy dla mnie będę odpowiendiki aplikacji z Androida.
Mam pytanie ognośnie interfejsu ELM.
Mieszkam w małej miejscowości i mechanicy z mojej okolicy nie potrafią wykasować inspekcji olejowej co owocuje radosnym miganiem kontrolki DPF. Wpadłem więc na ten cwany pomysł, aby obejść system i inspekcję kasować sam. Nie jestem jednak pewien, czy ELM się do tego nada, jeśli dwóch mechaników próbowało kasować błąd swoimi interfejsami i błąd pojawiał się ponownie (wraz z nieszczęsną migającą kontrolką) po ponownym przekręceniu kluczyka. Jednym słowem nie dawał się usunąć.
PS Mam jeszcze prośbę o podanie programów do tego interfejsu w wersjach na telefon. Mam Nokię z Windowsem 7 i chcę sprawdzić, czy dla mnie będę odpowiendiki aplikacji z Androida.
- Od: 8 gru 2010, 19:32
- Posty: 30
- Skąd: Rypin
- Auto: Mazda 6 2.0 143KM CiTD
Piecho napisał(a):Mam Nokię z Windowsem 7 i chcę sprawdzić, czy dla mnie będę odpowiendiki aplikacji z Androida.
raczej nie... szukaj aplikacji na windows'a
Piecho napisał(a):zy ELM się do tego nada, jeśli dwóch mechaników próbowało kasować błąd swoimi interfejsami i błąd pojawiał się ponownie (wraz z nieszczęsną migającą kontrolką) po ponownym przekręceniu kluczyka.
nie... tylko IDS lub sposob z forum... poszukaj w dziale diesel
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
ELM sprawdza tylko błędy. Nie da radę usunąć nim inspekcji DPF. Zamiast tracić kase na pseudomechaników lepiej podjechać do ASO. Może się okazać, że to nie tylko inspekcja "świeci" ale już jest jakiś problem z filtrem.
Sorry, ale jeszcze troche będziecie się pytać o zdalne usuwanie błędów przez internet.
PS Mam jeszcze prośbę o podanie programów do tego interfejsu w wersjach na telefon. Mam Nokię z Windowsem 7 i chcę sprawdzić, czy dla mnie będę odpowiendiki aplikacji z Androida.
Sorry, ale jeszcze troche będziecie się pytać o zdalne usuwanie błędów przez internet.
kudlaty napisał(a):Zastanawiam się nad zakupem interfejsu. Mam Mazdę 3 z 2006r (y6) Ilę muszę na to wydać,żeby to sprawnie działało i było łatwe w obsłudze? Kupował może ktoś ostatnio i ma już sprawdzone? Proszę o jakieś linki z allegro. Z góry dziękuję.
ELM przetestowany w M6 GH diesel i wszystko śmiga pod W7.
Zakupiłem ten:
http://allegro.pl/interfejs-elm-327-fia ... 20261.html
Podejrzewam ze wersja bluetooth była by lepsza ze względu na umiejscowienie gniazda i lekko przeszkadzający kabel wystający z urządzenia przy wciskaniu sprzęgła. Poza tym OK.
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
Jak ktoś w potrzebie diagnostycznej lub do skasowania inspekcji olejowej to zapraszam do znajomego z Rzeszowa. W razie potrzeby podam tel. na priva.
Na ASO szkoda kasy – a kroją tam jak złoto ;–)
Na ASO szkoda kasy – a kroją tam jak złoto ;–)
- Od: 22 lut 2009, 19:33
- Posty: 99
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda3 2.3 2006
Mazda6 3.0 V6 2007
Mazda6 2.3 2007
Piecho napisał(a):Sposób z forum z masowaniem pinu nie działa, pozostaje ASO lub ktoś z owym IDS`em.
Dzięki za szybką odpowiedź!
Działa , tylko trzeba cierpliwości i dokładnego odwzorowania opisanych czynności, wiem bo sam sprawdziłem na swojej
- Od: 1 mar 2011, 17:51
- Posty: 120
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda CX-5 2.0 SKY-G 160 KM AWD MT SkyPASSION 2015r.
Witam, jak w temacie interesuje mnie niedrogi interfejs który pasował by do mojej Madzi. Było dużo informacji na temat interfejsu na forum w tym do tego modelu ale nigdzie nie znalazłem jaki interfejs pasuje do tego konkretnie modelu i tego konkretnie rocznika. Chyba,że coś ominąłem. Wiem,że z tym rocznikiem w dieslu jest problem ale jeżeli ktoś z Was posiada taką informację to proszę o podzielenie się:)
pozdrawiam
pozdrawiam
- Od: 12 gru 2011, 19:44
- Posty: 26
- Skąd: Nowy Sącz
- Auto: Mazda 6, 2003 GY, 2.0 CD 121KM
tym razem łączę z istniejącym wątkiem. A na przyszłość :
Proszę o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi na forum:
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...
Proszę o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi na forum:
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Kiedyś daaawno temu łączyłem się jakimś "fejsem" od VAGa z moim X9 i to nawet z sukcesem
Nie pamiętam jednak jakiego programu używałem ale napewno z tych standardowych (napewno nie od VAGa!).
Nie pamiętam jednak jakiego programu używałem ale napewno z tych standardowych (napewno nie od VAGa!).
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Witam wszystkich
Kolego motomike6 mogbyś cos wiecej powiedziec jak ci ten interfejs chodzi
i jak go podpioles pod komputer.
a do reszty kolegów mam pytanko co myslicie oczyms takim
http://www.q24u.nl/universele-airbag-en ... ool-vs900/
Kolego motomike6 mogbyś cos wiecej powiedziec jak ci ten interfejs chodzi
i jak go podpioles pod komputer.
a do reszty kolegów mam pytanko co myslicie oczyms takim
http://www.q24u.nl/universele-airbag-en ... ool-vs900/
- Od: 14 mar 2012, 19:44
- Posty: 20
- Skąd: Zoetermeer
- Auto: Mazda 6 GH 103KW 140KM Sedan
Diesel 2008
Chip na 170KM
CLAU napisał(a):czy te wszystkie interfejsy są naprawdę takie same czy jednak mają różne procesory i ma to znaczenie.
Tak na prawdę, to to są sprzęty strugane przez Chińczyków na podstawie oryginalnej dokumentacji interfejsu na chipie sprzedawanym przez ELM Electronics. Problem w tym, że chiński chip nie jest w pełni zgodny z oryginałem oraz że Chińczycy długo produkowali interfejsy z błędem uniemożliwiającym pracę z PWM. Ludzie z Mondeo clubu sprawę mają rozpracowaną i tam należy szukać rozwiązania.
Niegłupim pomysłem jest zamiana chińskiego klona chipa na oryginał. Jednak takie coś nie zbliży się nawet na kilometr do OBDLink Mx.
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
To, że chińczycy to robią to wiem. Ja siępytam czym się różnic i czy w ogóle się różni interfejs reklamowany jako VAG KKL od tego na ELMie – czy tylko programikiem diagnostycznym i wystarczy użyć innego a sam interfejs pasuje też do mazdy bo ja akurat ma ten vag kkl kupiony dawno temu i na Volkswagenie działał bez problemu.
Ja miałem podobny przypadek...jak laptop był podłączony do prądu, to wszystko było ok, natomiast jak działał na baterii, to nie mógł się połączyć..nie wiem z jakiego powodu
no i druga sprawa – masz ustawienia połączenia prawidłowo ustawione?? – poczytaj np. na 8 stronie w tym wątku
no i druga sprawa – masz ustawienia połączenia prawidłowo ustawione?? – poczytaj np. na 8 stronie w tym wątku
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
próbowałem sie połączyć na każdym ustawieniu,jedyne czego moge nie mieć to sterowika usb do elm 327,tak dumam bo płyty nie dostałem ,próbowałem scanxlelm,scanxlprof.,scantoolnet,zastanawia mnie jedno bo pali sie tylko czerwona dioda ,a jak ruszam elm to zapalają sie diody po koleji i jakby chciały wrucić i gasną , tak jakby coś nie łączyło,wypiełem koste odb z uchwytu,przewody od tyły podociskałem ale dalej to samo zapalają sie tylko i wyłącznie jak rusze tym h....
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Mam tak często i po prostu zmieniam port USB i się łączy bo nawet nie pytam czy masz przekręcony kluczyk?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
Grucha
Grucha napisał(a): bo nawet nie pytam czy masz przekręcony kluczyk?
Ten sygnalizator świetlny działa tylko jak go tykam, nawet jak kluczyk nie jest na ON,tego nie próbowalem ze zmianą usb,choć nie to jest już drugie wejście usb.No nic dziś po rybkach sprawdze wszystkie 4
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6