Strona 5 z 6

PostNapisane: 30 paź 2008, 22:37
przez hanzhans
ile placiliście za transport?? mowie o samym kontenerze teraz chca ode mnie 2 tys $

PostNapisane: 31 paź 2008, 07:48
przez GILB
z San Diego 1700$

PostNapisane: 31 paź 2008, 15:34
przez Globy
Z New Jersey 1100$, ale podobno teraz podrożał do 2000$.

PostNapisane: 1 lis 2008, 01:19
przez Karwoś
ja 2005r- 1600$ – chicago,
2008 – HondaCRV – 1980$ – chicago.

PostNapisane: 7 sty 2009, 21:23
przez Wiesiekusc
Witam.mam 6 z 3.0 silnikiem.Zaebioza!!!Pytanie.jak zdjąć ogranicznik ??

PostNapisane: 7 sty 2009, 21:46
przez Karwoś
A automat czy manual – bo jak automat to jest na pewno problem – ja mam 2.3 w tiptronicu i 185 i więcej ani grama. Lancer 2.0 automat 180 i więcej ani grama – tam robią tak samochody żeby tych 200 nie przekraczać . Nawet Lancer EVO 285HP delikatnie 200 przekracza a w europie 250 ograniczone elektronicznie – bez ogranicznika i do 280 dojdzie. Poza tym nawet jak sie da w "6" zdjąć ten ogranicznik to najpierw zamontowałbym dodatkową chłodnicę oleju w skrzni biegów. bo można sobie zrobić kuku.

PostNapisane: 7 sty 2009, 21:52
przez Tom
Karwoś napisał(a):Poza tym nawet jak sie da w "6" zdjąć ten ogranicznik to najpierw zamontowałbym dodatkową chłodnicę oleju w skrzni biegów. bo można sobie zrobić kuku.

swiet racja :) ja moja lecialem 195 km/h i bylo kapitalnie :) ale jeden raz wystarczyl hahaha

PostNapisane: 8 sty 2009, 17:17
przez Wiesiekusc
Siemka! Panowie może komuś jeden raz wystarczy!! Ja chce dużo i często. Co do chłodnicy oleju skrzyni biegów-blef. Macie jakieś namiary na speca od ograniczników? Proszę o namiar. Moja do 195 na miękko i jest duży zapas mocy. Szkoda tego nie wykorzystać!!! Pozdrawiam!

PostNapisane: 8 sty 2009, 19:28
przez Karwoś
Wiesiekusc napisał(a):Co do chłodnicy oleju skrzyni biegów-blef



Jak będzie dużo i często to się przekonasz że to nie blef – dam takie porównanie – Impreza STI 285KM US i europa – niby wszystko to samo – silnik itp – ale okazuje się że szalejąc po mieście STI US dochodzi do uszkodzenia dyferencjału – bo nie ma tam chłodzenia , a w europie takowy montuja. Samochody z usa szczególnie te normalne bez specjalnych zastosowań (a "6" 3.0 w usa to zwykły mały silnik) są przystosowane do pokonywania długich tras ze stałymi prędkościami do 75mil/h. Po to jest to wszystko robione żeby 50000km rocznie nie sprawiało im kłopotu przez 8 do 10 lat. Tam nawet klocki wymienia się co 4-5lat bo się z nich nie korzysta przy normalnej jeździe, a w polsce i w maździe i w mitsubishi orginalne klocki starczają na 30 000km. Dlatego własnie jazda powyżej prędkości 180 bez odpowiedniego przygotowania na pewno doprowadzi w końcu do uszkodzenia skrzyni – a jak się poczyta forum to wiadomo że automaty w "6" w niektórych przypadkach okazywały się bardzo awaryjne – wręcz awaryjne i już nie do odzyskania.

PostNapisane: 8 sty 2009, 19:43
przez Wiesiekusc
Dzięki Karwoś za info !!!
Na szczęście moja "6" jest w manualu. Szukam sposobu na zdjęcie ogranicznika.
Znasz taki ? Pozdro !!

PostNapisane: 9 sty 2009, 11:33
przez Karwoś
A to już jest dość ważna informacja – manual na szczęście nie ma takich dolegliwości jak niektóre egzemplarze automatów – ktoś coś pisał o całkowitym wgraniu europejskiego softu ale nie wiem czy to działa – ja ogranicznika nie muszę zdejmować – jeżdzę z prędkościami do 150 bo więcej mi nie jest potrzebne – a bardziej od max prędkości chodzi mi o elastyczność i przyspieszenie.

Oslona komory silnika ?

PostNapisane: 14 sty 2009, 12:06
przez japoniec
cze chopy ;)
kto sie orientuje czy oslona komory silnika podejdzie z europejskiej wersji ?
dzwonilem do kilku sprzedajacych na allegro i twierdza, ze do europejskiej wersji jest inna oslona a do amerykanskiej nie maja...
a chce miec taka oslone :)

dzieki za pomoc i niech moc bedzie z Wami! :)

PostNapisane: 14 sty 2009, 21:35
przez Karwoś
Dziwne że jest inna – skoro błotniki, lampy pasują – ale u mnie to 2004 rok – może 2008 jest inaczej.

PostNapisane: 15 sty 2009, 17:23
przez japoniec
Karwoś
pytanie, czy spod jest inny – mocowanie/rozmieszczenie srub.... ?

ktos zagladal oslone do wersji US w Polandzie ?

nie chce kupic a pozniej bawic sie w "sztukowanie"

PostNapisane: 15 sty 2009, 20:57
przez Karwoś
Błotniki i lampy są identyczne (w błotnikach w europie są dziury na kierunkowskazy – ale mocowanie jest takie samo – co do maski to niestety nie wiem.

PostNapisane: 15 sty 2009, 20:57
przez Adaś
dołączam

maska

PostNapisane: 16 lut 2009, 11:56
przez tojamichal
Kształt, mocowania maski wszystko pasuje idealnie i bez problemów. A tak z innej beczki: Czy ktoś może ustawiał zbieżność w m6 2.3 z usa? Czy parametry sa identyczne jak europejskie?

PostNapisane: 11 mar 2009, 21:09
przez tomek1982
Cześć,
ja też sprowadziłem sobie mazdę 6 z usa, jestem bardzo zadowolony, na trasie ze spalaniem nie jest zle, w miescie trochę gorzej, ale wszystko zależy od charakteru jazdy. Mam pytanko znacie może jakis dobrego mechanika od szóstki na śląsku?
pozdrawiam

PostNapisane: 11 mar 2009, 21:57
przez Tom
tomek1982 wiesiek z debicy

PostNapisane: 12 mar 2009, 01:29
przez mckoper
Mam pytanko znacie może jakis dobrego mechanika od szóstki na śląsku?


Tom napisał(a):tomek1982 wiesiek z debicy


Ze śląska do Debicy nie chciałbys iść z buta :P hahaha