Różnice między wersją europejską i US-spec (sprawdź auto w CarFaxie!)

Mazda6 2002–2007

Postprzez hanzhans » 30 paź 2008, 21:37

ile placiliście za transport?? mowie o samym kontenerze teraz chca ode mnie 2 tys $
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2008, 19:16
Posty: 31
Auto: Mazda6 2.3 2003

Postprzez GILB » 31 paź 2008, 06:48

z San Diego 1700$
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2007, 18:16
Posty: 300
Skąd: RT
Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY

Postprzez Globy » 31 paź 2008, 14:34

Z New Jersey 1100$, ale podobno teraz podrożał do 2000$.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 21:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Karwoś » 1 lis 2008, 00:19

ja 2005r- 1600$ – chicago,
2008 – HondaCRV – 1980$ – chicago.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 19:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Postprzez Wiesiekusc » 7 sty 2009, 20:23

Witam.mam 6 z 3.0 silnikiem.Zaebioza!!!Pytanie.jak zdjąć ogranicznik ??
Początkujący
 
Od: 2 gru 2008, 16:27
Posty: 4

Postprzez Karwoś » 7 sty 2009, 20:46

A automat czy manual – bo jak automat to jest na pewno problem – ja mam 2.3 w tiptronicu i 185 i więcej ani grama. Lancer 2.0 automat 180 i więcej ani grama – tam robią tak samochody żeby tych 200 nie przekraczać . Nawet Lancer EVO 285HP delikatnie 200 przekracza a w europie 250 ograniczone elektronicznie – bez ogranicznika i do 280 dojdzie. Poza tym nawet jak sie da w "6" zdjąć ten ogranicznik to najpierw zamontowałbym dodatkową chłodnicę oleju w skrzni biegów. bo można sobie zrobić kuku.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 19:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Postprzez Tom » 7 sty 2009, 20:52

Karwoś napisał(a):Poza tym nawet jak sie da w "6" zdjąć ten ogranicznik to najpierw zamontowałbym dodatkową chłodnicę oleju w skrzni biegów. bo można sobie zrobić kuku.

swiet racja :) ja moja lecialem 195 km/h i bylo kapitalnie :) ale jeden raz wystarczyl hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2007, 07:51
Posty: 1826

Postprzez Wiesiekusc » 8 sty 2009, 16:17

Siemka! Panowie może komuś jeden raz wystarczy!! Ja chce dużo i często. Co do chłodnicy oleju skrzyni biegów-blef. Macie jakieś namiary na speca od ograniczników? Proszę o namiar. Moja do 195 na miękko i jest duży zapas mocy. Szkoda tego nie wykorzystać!!! Pozdrawiam!
Początkujący
 
Od: 2 gru 2008, 16:27
Posty: 4

Postprzez Karwoś » 8 sty 2009, 18:28

Wiesiekusc napisał(a):Co do chłodnicy oleju skrzyni biegów-blef



Jak będzie dużo i często to się przekonasz że to nie blef – dam takie porównanie – Impreza STI 285KM US i europa – niby wszystko to samo – silnik itp – ale okazuje się że szalejąc po mieście STI US dochodzi do uszkodzenia dyferencjału – bo nie ma tam chłodzenia , a w europie takowy montuja. Samochody z usa szczególnie te normalne bez specjalnych zastosowań (a "6" 3.0 w usa to zwykły mały silnik) są przystosowane do pokonywania długich tras ze stałymi prędkościami do 75mil/h. Po to jest to wszystko robione żeby 50000km rocznie nie sprawiało im kłopotu przez 8 do 10 lat. Tam nawet klocki wymienia się co 4-5lat bo się z nich nie korzysta przy normalnej jeździe, a w polsce i w maździe i w mitsubishi orginalne klocki starczają na 30 000km. Dlatego własnie jazda powyżej prędkości 180 bez odpowiedniego przygotowania na pewno doprowadzi w końcu do uszkodzenia skrzyni – a jak się poczyta forum to wiadomo że automaty w "6" w niektórych przypadkach okazywały się bardzo awaryjne – wręcz awaryjne i już nie do odzyskania.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 19:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Postprzez Wiesiekusc » 8 sty 2009, 18:43

Dzięki Karwoś za info !!!
Na szczęście moja "6" jest w manualu. Szukam sposobu na zdjęcie ogranicznika.
Znasz taki ? Pozdro !!
Początkujący
 
Od: 2 gru 2008, 16:27
Posty: 4

Postprzez Karwoś » 9 sty 2009, 10:33

A to już jest dość ważna informacja – manual na szczęście nie ma takich dolegliwości jak niektóre egzemplarze automatów – ktoś coś pisał o całkowitym wgraniu europejskiego softu ale nie wiem czy to działa – ja ogranicznika nie muszę zdejmować – jeżdzę z prędkościami do 150 bo więcej mi nie jest potrzebne – a bardziej od max prędkości chodzi mi o elastyczność i przyspieszenie.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 19:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Postprzez japoniec » 14 sty 2009, 11:06

cze chopy ;)
kto sie orientuje czy oslona komory silnika podejdzie z europejskiej wersji ?
dzwonilem do kilku sprzedajacych na allegro i twierdza, ze do europejskiej wersji jest inna oslona a do amerykanskiej nie maja...
a chce miec taka oslone :)

dzieki za pomoc i niech moc bedzie z Wami! :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2008, 09:18
Posty: 113
Auto: M6 2.3 AUT US 07' LPG

Postprzez Karwoś » 14 sty 2009, 20:35

Dziwne że jest inna – skoro błotniki, lampy pasują – ale u mnie to 2004 rok – może 2008 jest inaczej.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 19:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Postprzez japoniec » 15 sty 2009, 16:23

Karwoś
pytanie, czy spod jest inny – mocowanie/rozmieszczenie srub.... ?

ktos zagladal oslone do wersji US w Polandzie ?

nie chce kupic a pozniej bawic sie w "sztukowanie"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2008, 09:18
Posty: 113
Auto: M6 2.3 AUT US 07' LPG

Postprzez Karwoś » 15 sty 2009, 19:57

Błotniki i lampy są identyczne (w błotnikach w europie są dziury na kierunkowskazy – ale mocowanie jest takie samo – co do maski to niestety nie wiem.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 19:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Postprzez Adaś » 15 sty 2009, 19:57

dołączam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 15:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez tojamichal » 16 lut 2009, 10:56

Kształt, mocowania maski wszystko pasuje idealnie i bez problemów. A tak z innej beczki: Czy ktoś może ustawiał zbieżność w m6 2.3 z usa? Czy parametry sa identyczne jak europejskie?
tojamichal
 

Postprzez tomek1982 » 11 mar 2009, 20:09

Cześć,
ja też sprowadziłem sobie mazdę 6 z usa, jestem bardzo zadowolony, na trasie ze spalaniem nie jest zle, w miescie trochę gorzej, ale wszystko zależy od charakteru jazdy. Mam pytanko znacie może jakis dobrego mechanika od szóstki na śląsku?
pozdrawiam
tomek1982
 

Postprzez Tom » 11 mar 2009, 20:57

tomek1982 wiesiek z debicy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2007, 07:51
Posty: 1826

Postprzez mckoper » 12 mar 2009, 00:29

Mam pytanko znacie może jakis dobrego mechanika od szóstki na śląsku?


Tom napisał(a):tomek1982 wiesiek z debicy


Ze śląska do Debicy nie chciałbys iść z buta :P hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2007, 22:22
Posty: 3955 (0/2)
Skąd: GDYNIA
Auto: Toyota Land Cruiser VZJ90

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6