Awaryjność/dostępność części wersji z USA

Mazda6 2002–2007

Postprzez adventure » 18 mar 2008, 14:19

Już zamówiłem komplet (przód i tył) klocówi za 234$ i już jutro odbieram je z lotniska, więc w czwartek będę je zakładał i wtedy dam znać, jak się one sprawują.
Początkujący
 
Od: 11 mar 2008, 13:31
Posty: 24
Auto: mazda 6 3.0V6 2006 rok

Postprzez GILB » 18 mar 2008, 16:14

szybka przesyłka
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2007, 18:16
Posty: 300
Skąd: RT
Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY

Postprzez adventure » 18 mar 2008, 21:06

Znajomy jutro wraca i dlatego tak szybko.
Początkujący
 
Od: 11 mar 2008, 13:31
Posty: 24
Auto: mazda 6 3.0V6 2006 rok

Postprzez bull » 18 mar 2008, 22:05

Klocki do 3.0 v6 ( przynajmniej z roku 2004) idą takie same jak w europejskich wersjach oprócz 1,8. Sam niedawno wymieniałem przód i tył. Koszt to odpowiednio 160 zł za przód i 120 za tył, oczywiście zamienniki firmy TRW. Różnicy w sile chamowania nie zauważyłem, więc po co przepłacac. :]
My ride's: Renault Espace 2.0 DCI 06' 175KM
Moja M6 --- SOLD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 13:57
Posty: 192 (1/0)
Skąd: Whitestock
Auto: Mazda CX-7 08" M/T
Mazda RX-8 04' M/T --- SOLD
Mazda 6s 3.0 04' M/T --- SOLD
Impreza WRX 01' --- SOLD

Postprzez Pablo70 » 19 mar 2008, 00:40

To mnie pocieszyles :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 mar 2008, 01:11
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 3.0 V6 2004 USA

Postprzez adventure » 20 mar 2008, 10:53

BULL masz rację, że klocki pasują od wersji europejskich, ale tylko do roczników przed 2006 rokiem. Dla modeli od 2006 roku klocki są już inne i komplet przód i tył kosztuje w serwisie okd 830 zł.

Właśnie wczoraj założyłem komplet klocków zakupionych w USA do mazdy z 2006 roku (kosztowały mnie 234$ + 50zł za fatygę dla klienta, który wracał ze stanów na święta i przywiózł mi je) i muszę powiedzieć, że nie widzę różnicy pomiędzy tymi, które były wcześniej w aucie, a tymi co ja kupiłem. Tym sposobem zaoszczędziłem prawie 300 zł.

Pozdrawiam wszystkich użytkowników M6.
Początkujący
 
Od: 11 mar 2008, 13:31
Posty: 24
Auto: mazda 6 3.0V6 2006 rok

Postprzez GILB » 20 mar 2008, 21:36

FILTRY PASUJĄCA DO 3.0 V6

filtr oleju symbol OP533/1 – Filtrona kosztuje 15,75 PLN
filtr powietrza Knecht – Jaguar 2W939601AC, AJ82766 – 54 PLN
Filtron K1006A – 35 PLN filtr węglowy kabinowy – z małą przeróbką na długości
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2007, 18:16
Posty: 300
Skąd: RT
Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY

Postprzez Pablo70 » 27 mar 2008, 23:55

Wymieniał ktoś może płyn i filtr do ASB?
Może ktoś wie jaki płyn i jaki filtr do Mazdy6 V6?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 mar 2008, 01:11
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 3.0 V6 2004 USA

Postprzez GILB » 28 mar 2008, 07:15

do Twojej to nie wiem,
ja dzwoniłem do autotransmisji,
po numerze VIN dojdą co masz w skrzyni,

do swojej zalałem pełny syntetyk MOPAR ATF +4
filtra jeszcze nie wymieniałem
Ostatnio edytowano 16 lis 2008, 21:36 przez GILB, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2007, 18:16
Posty: 300
Skąd: RT
Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY

Postprzez Tom » 28 mar 2008, 10:23

GILB napisał(a):dzwoniłem do autotransmisji

do USA dzwoniles??
czy gdzie to sie dowiedziec?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2007, 07:51
Posty: 1826

Postprzez GILB » 28 mar 2008, 13:00

Forumowicz
 
Od: 13 cze 2007, 18:16
Posty: 300
Skąd: RT
Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY

Postprzez iiyama » 16 lip 2008, 19:42

GILB napisał(a):FILTRY PASUJĄCA DO 3.0 V6

filtr oleju symbol OP533/1 – Filtrona kosztuje 15,75 PLN

zgadza się – pasuję , 24zł.

olej poszedł 5w-50 Mobil – narazie 4,5L, resztę będe kontrolował na tym badziewnym bagnecie, bo nie wiem dokładnie ile trzeba.
:) mx-3, 323F BA, M6 GG ASpec, Seat Ibiza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2005, 09:20
Posty: 437 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: ASZ+

Postprzez Tom » 16 lip 2008, 20:59

iiyama w instrukcji jest podane dlasilnika 3.0 V6:

z wymiana filtra oleju: 5,7l

bez wymiany filtra: 5,2l

jutro sprawdze bo mam na innym kompie te instrukcje

wiec dolej bo masz troszke malo

mi jak wymieniali to gosciu zalal 5,6 l i jest ok do dzisiaj a zrobilem jakies 8 tys od wymiany
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2007, 07:51
Posty: 1826

Postprzez Pawnik » 16 lip 2008, 21:01

Tom napisał(a):iiyama w instrukcji jest podane dlasilnika 3.0 V6:

z wymiana filtra oleju: 5,7l

bez wymiany filtra: 5,2l


a kto wymienia olej bez filtra?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2007, 20:45
Posty: 580 (0/1)
Auto: Mazda 6 Kombi MZR-CD 136 PS

Postprzez Tom » 16 lip 2008, 21:07

Pawnik nie wiem mi tez wydalo sie to debilne ale tak jest w instrukcji napisane
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2007, 07:51
Posty: 1826

Postprzez Ralpheek » 17 lip 2008, 15:03

Pewnie chodzi po prostu o sytuację kiedy trzeba spuścić świeży olej, żeby dokonać jakiejś naprawy, która tego wymaga np po przejechanych paruset kilometrach.. zreszta co tu duzo mówić: amerykanie i goraca herbata w McDonaldzie.. kazda sytuację musza przewidziec w szczegółowej, encyklopedycznej instrukcji..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2005, 14:54
Posty: 53
Skąd: Dolny Śląsk
Auto: Skoda Octavia Super '59 1.3

Postprzez iiyama » 14 sie 2008, 14:43

Tom napisał(a):iiyama w instrukcji jest podane dlasilnika 3.0 V6:

z wymiana filtra oleju: 5,7l

bez wymiany filtra: 5,2l

jutro sprawdze bo mam na innym kompie te instrukcje

wiec dolej bo masz troszke malo

mi jak wymieniali to gosciu zalal 5,6 l i jest ok do dzisiaj a zrobilem jakies 8 tys od wymiany


poszło ok.5,5L jest OK!

Wie może ktoś gdzie dokładnie znajduje się EGR?
:) mx-3, 323F BA, M6 GG ASpec, Seat Ibiza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2005, 09:20
Posty: 437 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: ASZ+

Postprzez Ralpheek » 14 sie 2008, 16:33

.. a jak jest z wymianą i ewentualną dostępnością filtra paliwa do M6 3.0 v6? Ktoś już zmieniał może, bo wyczytałem coś takiego:

"There are two fuel filters. The first is a large material sock filter attached to one part of the fuel pump. The second is a disc filter on the bottom of the fuel pump.

Neither can be replaced without removing the fuel pump from the gas tank.

This isn't for the 6 exactly, but gives you an idea of what's involved.
http://www.contour.org/mods/mods.php?s= ... splayid=39 "

tutaj: http://forum.mazda6club.com/index.php?s ... try1157130

Nie ma nic w komorze silinika tylko bezpośrednio przy pompie w baku? Wymienia sie to w ogóle kiedykolwiek? Nie mamy za dobrej jakości paliw u nas jakby nie było..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2005, 14:54
Posty: 53
Skąd: Dolny Śląsk
Auto: Skoda Octavia Super '59 1.3

Postprzez Ralpheek » 14 sie 2008, 16:41

do tribute 3.0 v6 znalazłem coś takiego: http://www.allegro.pl/item418536893_fil ... mazda.html
nawet pasowałoby, ze to motorcraft i z usa..
cena też by pasowała.. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2005, 14:54
Posty: 53
Skąd: Dolny Śląsk
Auto: Skoda Octavia Super '59 1.3

Postprzez tomekw112 » 19 sie 2008, 17:12

Witam wszystkich
Nie wiem czy w dobrym miejscu pytam ale....
Stałem się posiadaczem 3,0 więc na razie mam proste pytanie o domykanie szyb , jak to sprawdzić czy jest – znalazłem do tej pory tylko tz. przewietrzanie – czyli szyby otwierają się z pilota ale w drugą stronę nie umiem :(
dzięki za wszelkie.................



pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2008, 17:43
Posty: 30
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 6S 3,0 V6 '07 manual

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6