Strona 2 z 2

PostNapisane: 3 kwi 2017, 22:08
przez Geniek
Moja Madzia też się łapie. Wysłałem już zapytanie do Mazda Motors Polska.

Re: Akcje serwisowe – Mazda6 problem z poduszkami Takata

PostNapisane: 15 kwi 2017, 13:41
przez Baxter
Ja dostałem niedawno papierek z Leverkusen z zaproszeniem na akcję (wybaczcie za język nienawiści) "Austausch Gasgenerator Fahrer und Beifahrerairbag". Translator średnio sobie poradził z przetłumaczeniem ale wnioskuję, że to ta sama akcja. Pytanie do Was, czy z takim papierem mogę w polskim ASO dokonać wymian? Wysłałem zapytanie do polskiej centrali ale chcą skan dowodu zanim udzielą jakichkolwiek informacji a nie lubię się dzielić danymi osobowymi na prawo i lewo a i do ASO nigdy mi nie po drodze.

Klepnięte szajsungiem

Re: Akcje serwisowe – Mazda6 problem z poduszkami Takata

PostNapisane: 15 kwi 2017, 15:36
przez MariuszTG
Ja się skanem DR podzieliłem z centralą Mazda i dostałem takie pismo

Re: Akcje serwisowe – Mazda6 problem z poduszkami Takata

PostNapisane: 15 kwi 2017, 18:11
przez Baxter
W takim razie też tak zrobię. Dzięki za szybkie info :)

Klepnięte szajsungiem

Re: Akcje serwisowe – Mazda6 problem z poduszkami Takata

PostNapisane: 25 lip 2017, 21:06
przez Karoleusz
Jak mogę sprawdzić czy moje auto się łapie na tą akcję?
W necie znalazłem,że samochody z wadliwą poduszką mają vin :
JMZ GG**** ** 600034 – 660106
JMZ GY**** **400026 – 468025
* – dowolne znaki

Ale nie wiem czy ten vin to tylko na rynek Polski czy na eu ogólnie.
Moje auto sprowadzone z niemiec.

To jeśli ostatnie 6 cyfr mojego vinu wygląda 295XXX to się nie łapie i mam spokój?
Dobrze to rozumiem?
A może powinienem skontaktować się z mazdą i oni sprawdzą vin?
Byłbym wdzięczny za odpowiedź, pozdrawiam.

Re: Akcje serwisowe – Mazda6 problem z poduszkami Takata

PostNapisane: 25 lip 2017, 21:18
przez 13kamil
Zadzwoń do ASO to Ci powiedzą. Mi powiedzieli.

PostNapisane: 27 lip 2017, 12:02
przez Geniek
Karoleusz napisał(a):To jeśli ostatnie 6 cyfr mojego vinu wygląda 295XXX to się nie łapie i mam spokój?
Dobrze to rozumiem?

Tak

Re: Akcje serwisowe – Mazda6 problem z poduszkami Takata

PostNapisane: 28 lip 2017, 01:49
przez Karoleusz
Dzięki za odpowiedź, to kamień z serca.

Ale jak znajdę trochę czasu to za miesiąc zadzwonię i się upewnie, dla świętego spokoju.

Re: Akcje serwisowe – Mazda6 problem z poduszkami Takata

PostNapisane: 28 lip 2017, 23:02
przez Mister333
Wg mojego VIN'u i informacji od Karoleusza niby się łapię na tą akcję, ale jak byłem w ASO to powiedzieli mi, że jednak nie...

PostNapisane: 18 sie 2017, 16:34
przez olrzyn
pisz do

Ewelina Michniewicz mazda polska, MMPOL-CAC@mazdaeur.com, Mazda Motor Logistics Europe Sp. z o.o. Oddział w Polsce


ona ci powie czy masz akcje czy nie. jesli tak kaze ci wybrac ASO I wysle tam dokumenty.

PostNapisane: 21 sie 2017, 12:45
przez Baxter
Ja nawet nie musiałem wskazywać ASO, otrzymałem info, że mogę się zgłosić do dowolnego ASO w Polsce.

PostNapisane: 15 gru 2017, 12:02
przez Tubi
Dobrze ,że tu zajrzałem, na następny piątek mam umówioną wizytę w ASO. Dobrze ,że nie każą za to płacić.

Edit; w aso spedzilem 2h a nie obiecane telefonicznie 30min. Do tego musialem przyuczyc auto by nie falowalo bo odpinany byl aku.

PostNapisane: 14 lut 2018, 22:13
przez the_riddle
Jestem w trakcie wymiany inflatorów i ogólnie sprawa ma się następująco. Na mailowe zapytanie z Mazda Motor Poland dostałem niemal natychmiastową pozytywną odpowiedź. Ogólnie profesjonalne i bardzo miłe podejście. Poinformowano mnie, że mogę sobie sam wybrać dowolne ASO. Wiec wybrałem. Wysłałem maila do ASO i tego samego dnia dostałem telefon, pierwszy dostępny termin (w południe) już na następny dzień. Terminy wieczorowe po 18-stej, 2 tygodnie czekania. Ogólnie profesjonalne podejście pani z ASO która też sprawiła wrażenie, że zna doskonale temat. Następnie wizyta, miła atmosfera, sprawdzono stan lakierniczy, ilość paliwa itp i auto trafiło na warsztat. Niestety już przed tym poinformowano mnie, że inflatory będą do zamówienia a dziś jedynie serwis sprawdzi, czy te które są to faktycznie te wadliwe. Po 2 godzinach odebrałem auto, mam zaczekać na telefon, jak pojawią się części to ponowna wizyta i znów około 2 godziny czekania.

Update 14 maja 2018

Więc już jestem po wymianie. Kolejne 90 minut w ASO i zrobione. Przynajmniej tak mi się wydaje <oczko> , bo co oni już tam w kuluarach robili to tylko mogę się domyślać.

W przeciwieństwie do innych forumowiczów nie miałem odpinanego akumulatora. Mapa spalania, zegarek, szyby – wszystko działało jak wcześniej. Jeszcze dla pewności sprawdziłem w internecie podobne tematy i rzeczywiście w tam gdzie robiłem wymieniają bez odpinania.