Poradnik dla zainteresowanych kupnem Mazdy6

Mazda6 2002–2007

Postprzez Danmazda » 28 lis 2014, 00:48

Nie ma różnicy czy to kolor ciemny lub jasny. Ja mam srebrny i widać że się różni.
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 19:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez Istreed » 28 lis 2014, 06:07

Przedni też :)
No i śruby w drzwiach czy nie były odkręcane ale to standard.
Za to jak macie przedni zderzak on od spodu przykręcony jest do pasa 2 śrubami. Zaraz za nimi są takie pionowe ograniczniki z plastiku. Tak że jeśli coś się działo z przodu to ograniczniki ścina zderzak :)
Początkujący
 
Od: 28 paź 2011, 13:16
Posty: 27
Skąd: Katowice
Auto: M6 – 2003

Postprzez wiecol_ino » 18 lip 2015, 16:55

Super poradnik, niestety niektóre zdjęcia się nie wyświetlają...Można prosić o uaktualnienie?
wiecol_ino
 

Postprzez dobrzyn22 » 21 lip 2015, 21:09

Jeżeli ktoś jest w posiadaniu odpowiednio pasujących zdjęć do tematu, to chętnie je wrzucę
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 15:38
Posty: 5151 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez MIRAS M6 » 23 lip 2015, 11:38

Dodam jeszcze jedną informację dotyczącą silnika RF-5C którą przerabiałem na własnej skórze.
Jeżeli na górnej pokrywie silnika są widoczne zacieki nawet suche (już wyschnięte) rozciągnięte od korka wlewu chłodnicy w kierunku podszybia to sugeruję sprawdzenie stanu uszczelki pod głowicą. Ja przejeździłem z takim stanem 8tkm (zaraz po zakupie) ale na szczęście bez uszczerbku na silniku. Najprostszy sposób jaki byłem w stanie wymyślić to dopasowanie lejka który na ciasno (szczelnie) włożymy w otwór chłodnicy pod korkiem i nalewamy do niego płyn tak żeby był widoczny w samej rurce lejka i patrzymy na rozgrzanym i odpalonym silniku czy pokazuje nam się bulgotanie na wolnych obrotach (tylko i wyłącznie na wolnych). Jeżeli tak a do tego zbiornik wyrównawczy jest ciemny od wewnątrz to są to objawy już częściowo dmuchniętej uszczelki gdzie przedostaje się CO2 do układu chłodzenia i płyn brudzony jest sadzą ze spalin.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 21:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez dobrzyn22 » 14 cze 2018, 16:54

popatrz w wątku o polecanych warsztatach i sprzedawcach, wg. swojego województwa
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 15:38
Posty: 5151 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez ArturG » 18 lut 2019, 09:56

W temacie korozji warto też przyjrzeć się dokładnie drzwiom od wewnętrznej strony a także zobaczyć samochód od spodu.
Często też jest tak, że część blacharska z zewnątrz wygląda całkiem ładnie, ale jak się ja odkręci to widać że pod spodem wszystko totalnie zeżarte przez rdzę i trzyma się chyba tylko na lakierze. Dlatego też tam gdzie to możliwe (np na nadkolu) warto spróbować zerknąć (na ile się da) na wewnętrzną stronę blachy.
Początkujący
 
Od: 20 lis 2013, 10:59
Posty: 16
Auto: Mazda 6, 2003r, Diesel, 2.0, 136KM, kombi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6