Relacja wykonana na podstawie zegarow z M6 benzyna.
Plytka zegarow wygladaja tak:

Zaznaczylem strzalkami gniazda zegarow (lewe i prawe), a na plytce diody i na tarczy zegarow miejsca kontrolek...
1. Dolozenie kontrolki swiatel przeciwmgielnych przednich:
Opis jest dla tych, ktorzy robia wszystko samemu (klada instalacje, montuja przekaznik itd) ...
Lewe gniazdo (patrzac na zegary od przodu) styk H – jest to czwarty od prawej w rzedzie blizej zegarow (plytki). Zaznaczony ponizej:

Wlasnie na ten styk H powinnismy podac "+" z wysterowanego przekaznika swiatel przeciwmgielnych przod.
Dla tych, ktorzy kupili gotowy zestaw (mazdowski) montazu swiatel przeciwmgielnych...
Nie ma zadnego zakresu prac, poniewaz montujac dedykowany pakiet swiatel przeciwmgielnych wszystko dziala w 100%
2. Dolozenie kontrolki swiatel przeciwmgielnych tylnych:
Prawe gniazdo (patrzac na zegary od przodu) styk L – jest to 6 styk od prawej w rzedzie blizej zegarow (plytki). Zaznaczony ponizej:

Wlasnie na ten styk L powinnismy podac "+" z wysterowanego przekaznika swiatel przeciwmgielnych tylnych.
Masa dla tych kontrolek (diod) znajduje sie w prawym gniezdzie styk E i jest to 3 pin od prawej w gornym (dalszym od plytki) rzedzie.
W razie pytan chetnie odpowiem
Uwaga:
Nie sprawdzalem tego w instalacji auta, poniewaz autem M6 juz nie dysponuje
Kazdy robi uzytek z tego opisu na wlasna odpowiedzialnosc...
Wszystkie zdjecia: Uploaded with ImageShack.us