Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
Dzięki wielkie i przepraszam, powinienem był poszukać na forum warsztatu, jednak szukałem i znalazłem mnóstwo postów o różnych warsztatach (szukałem po ASO) i nie wiedziałem o które chodzi. Już się nie powtórzy . BTW jeszcze przywrócę jedno któtkie poprzednie pytanie, czy przy LPG tak drastycznie się może różnić spalanie rzeczywiste w stosunku do pokazywanego przez komputer (komputer 9,5l a rzeczywiste 13l-14l)?
- Od: 2 sty 2014, 17:51
- Posty: 11
Larusso napisał(a):komputer 9,5l a rzeczywiste 13l-14l)?
U mnie bylo okolo litra roznicy
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
mlodyMazda napisał(a):Larusso napisał(a):komputer 9,5l a rzeczywiste 13l-14l)?
U mnie bylo okolo litra roznicy
ja ok miesiąca temu zainstalowałem lpg w swoim 2.3 i różnica wskazania kompa i rzeczywistego spalania jest podobna jak u Larusso
gazownik przy instalacji stwierdził że świece do wymiany, może to ich wina?
u mnie odkąd latam na LPG nie patrzę na komputer, bo pokazuje nieprawdę. Przy 150km/h komp pokazuje 9, a wychodzi z 11-12 LPG.
Pilnuj ciśnienia w oponach, umyj i nawoskuj auto a się zdziwisz spalaniem.
Pilnuj ciśnienia w oponach, umyj i nawoskuj auto a się zdziwisz spalaniem.
matthies napisał(a):thesilent napisał(a):umyj i nawoskuj auto a się zdziwisz spalaniem.
penkuem xD
dobry poczatek dnia
PS. Jade nawoskowac auto bo za duzo pali ostatnio ,myslalem ,ze to przez niska temperature a tu wosku za malo
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
mlodyMazda napisał(a):matthies napisał(a):thesilent napisał(a):umyj i nawoskuj auto a się zdziwisz spalaniem.
penkuem xD
dobry poczatek dnia
wiem, że brzmi śmiesznie, ale oglądałem program o aerodynamice samochodów, gdzie walka była o jak najlepszy współczynnik oporu aerodynamicznego i tam powiedzieli, że właśnie na długą trasę należy auto umyć i nawoskować.
Spróbujcie suchą szmatką przejechać po brudnej masce a potem po czystej i nawoskowanej. Tak samo się dzieje z opływającym powietrzem. Brudne auta mocniej trze o powietrze.
Innym sposobem było dokładanie do auta specjalengo ogona, który się zwężał ku tyłowi i w różnych autach uzyskano mniejsze spalanie od 18-35%. Tylko dzięki zmniejszeniu oporu. No ale to tylko ciekawostka taka
thesilent napisał(a):Spróbujcie suchą szmatką przejechać po brudnej masce
Nie dzieki
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
kolego nie chodzi,żeby docisnąć szmatkę tylko trzymasz za róg i ciągniesz , oglądałem kolego ten sam program, ale to są znikome ilości zaoszczędzonego paliwa ... Lepiej jeździć brudnym bo brudnego nie ukradną
Nie rób nic na siłę , weź większy młotek
Robert Orben :"Codziennie rano staraj się czytać listę najbogatszych. Jeśli cię na niej nie ma, idź do pracy."
Wysłane z mojej noki 3310 za pomocą SMS`A
Robert Orben :"Codziennie rano staraj się czytać listę najbogatszych. Jeśli cię na niej nie ma, idź do pracy."
Wysłane z mojej noki 3310 za pomocą SMS`A
mick napisał(a):"Infinity Reference REF6832CF 6x8 5x7-inch Loudspeaker"
że pasuje w dziurę do 5x7 cala jak i 6x8 cala ? i jeżeli tak to jak to jest możliwe ?
"Two-way loudspeaker with 180 Watts peak power handling to fit 6 x 8 and 5 x 7-inch applications"
wychodzi na to że otwory montażowe pasują i tu i tu, ewentualnie jakieś dystanse.
Nie lepiej jakiś system?
Odseparowany, midbasy 16cm okrągłe i tweetery. Lepsze rozwiązanie niż jajka
Wysłano z Zopo C2 przy użyciu Tapatalk 4
Wysłano z Zopo C2 przy użyciu Tapatalk 4
- Od: 6 mar 2008, 23:15
- Posty: 931 (35/76)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01
poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)
HERTZ ESK-570 – masz tu system 5x7 , nie to że polecam, po prostu istnieje jak się uprzesz na 5x7, a jeżeli chodzi o dystanse z 16mm na 5x7 to nie powinno być żadnego problemu, trzeba tylko pamiętać o max głębokości
ed.
a co do dwudrożnych to nie polecam na przód, sam miałem w 323f ba JBL GTO-8628 i musiałem tweety w przednie słupki dać bo nic sopranu nie było
ed.
a co do dwudrożnych to nie polecam na przód, sam miałem w 323f ba JBL GTO-8628 i musiałem tweety w przednie słupki dać bo nic sopranu nie było
Przyznam się bez bicia że chciałem wymienić te od bose bo trochę sie zużyły a kupując infinity kupiłbym właśnie głośniki 2 Ohm i pewnie pasowały by do wzmacniacza bose całą resztę tzn wysokotonowe zostały by od bose i aktywny sub wiszący w bagażniku też by został. Jeszcze muszę znaleźć kogoś kto mi wytłumi drzwi bo te trochę wpadają w wibracje.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6