Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
Czy zaznaczone przeze mnie wypusty w tych kratkach od zderzaka są do czegoś potrzebne??? Mam wyjęte kratki bo montuję DRLe a zderzaka nie zdejmowałem. I właśnie największy problem był z wyjęciem kratek bo te wypusty przeszkadzają. Jak nie potrzebne to wytne i po sprawie
zbyszekpietrkiewicz napisał(a):Panowie mam mazde 6 2,0 16 v jak silnik jest zimny i ruszam bądź podczas powolnej jazdy i gwałtowniejszym dodawaniu gazu i puszczeniu pedału gazu słychać grechotanie z okolic rozrządu ,jak przejadę kilka km i auto jest rozgrzane nie ma takich dzwięków.Miał ktoś taki problem ? POZDRAWIAM
Miałem coś podobnego, czasami gruchotało chwilę po odpaleniu, czasem w trakcie jazdy. Okazało się, że łożysko na którymś kole paska alternatora się zacierało, a miesiąc później musiałem również zmienić łożysko w sprężarce klimatyzacji + nadtopione już sprzęgiełko itp. Może być któreś z tych rzeczy.
jumper66 napisał(a):bury 84
spróbuj szyby otworzyć i zamknąć z przycisku przy drzwiach czyli: włączasz zapłon i otwierasz szybę trzymając cały czas przycisk otwierania szyby jak się otworzy puszczasz przycisk i zamykasz trzymając przycisk w górę aż się szyba zamknie.. I tak dla każdej szyby z osobna.. (ale nie w panelu centralnym w drzwiach kierowcy tylko przy każdych drzwiach z osobna..
Bynajmniej u mnie tak się programuje aby działało domykanie szyb z kluczyka jak odłączę akumulator, możne i ta procedura pomoże w twoim przypadku.. pozdr.
to już próbowałem, nic z tego
Sprzedam konsole środkową do M6 polift, z uszkodzonym Cd Bose, bez sterowników nawiewu
- Od: 21 mar 2011, 00:37
- Posty: 356
- Skąd: Southport, UK/ Inowrocław/Bydgoszcz , PL
- Auto: Mazda 6 2.0 TS2, 2005
Mazda 3 1.6 TS2, 2005
viewtopic.php?f=331&t=131055
zbyszekpietrkiewicz napisał(a):Panowie mam mazde 6 2,0 16 v jak silnik jest zimny i ruszam bądź podczas powolnej jazdy i gwałtowniejszym dodawaniu gazu i puszczeniu pedału gazu słychać grechotanie z okolic rozrządu ,jak przejadę kilka km i auto jest rozgrzane nie ma takich dzwięków.Miał ktoś taki problem ? POZDRAWIAM
Miałem coś podobnego, czasami gruchotało chwilę po odpaleniu, czasem w trakcie jazdy. Okazało się, że łożysko na którymś kole paska alternatora się zacierało, a miesiąc później musiałem również zmienić łożysko w sprężarce klimatyzacji + nadtopione już sprzęgiełko itp. Może być któreś z tych rzeczy.
Dzięki przyszła wiosna więc trzepa poświęcić dzień dobroci dla auta i posprawdzać.Spróbuję zdjąć pasek , odpalić i zobaczymy co w trawie piszczy .
Miałem coś podobnego, czasami gruchotało chwilę po odpaleniu, czasem w trakcie jazdy. Okazało się, że łożysko na którymś kole paska alternatora się zacierało, a miesiąc później musiałem również zmienić łożysko w sprężarce klimatyzacji + nadtopione już sprzęgiełko itp. Może być któreś z tych rzeczy.
Dzięki przyszła wiosna więc trzepa poświęcić dzień dobroci dla auta i posprawdzać.Spróbuję zdjąć pasek , odpalić i zobaczymy co w trawie piszczy .
Zbynio
- Od: 3 kwi 2013, 14:54
- Posty: 42
- Auto: mazda6 2,0 16v 2002
zbyszekpietrkiewicz napisał(a):zbyszekpietrkiewicz napisał(a):Panowie mam mazde 6 2,0 16 v jak silnik jest zimny i ruszam bądź podczas powolnej jazdy i gwałtowniejszym dodawaniu gazu i puszczeniu pedału gazu słychać grechotanie z okolic rozrządu ,jak przejadę kilka km i auto jest rozgrzane nie ma takich dzwięków.Miał ktoś taki problem ? POZDRAWIAM
Miałem coś podobnego, czasami gruchotało chwilę po odpaleniu, czasem w trakcie jazdy. Okazało się, że łożysko na którymś kole paska alternatora się zacierało, a miesiąc później musiałem również zmienić łożysko w sprężarce klimatyzacji + nadtopione już sprzęgiełko itp. Może być któreś z tych rzeczy.
Dzięki przyszła wiosna więc trzepa poświęcić dzień dobroci dla auta i posprawdzać.Spróbuję zdjąć pasek , odpalić i zobaczymy co w trawie piszczy .
Ja jestem świeżo po wymianie łożysk w rolkach + pasków, póki co pomogło, pzdr.
- Od: 22 lip 2012, 14:58
- Posty: 274
- Skąd: Łdz
- Auto: Była: Mazda 6 Sedan 2006 2.0 Pb 147 KM
Dzisiaj zajrzałem do skrzynki z bezpiecznikami w komorze silnika i zobaczyłem jeden przekaźnik bez obudowy z opisu na pokrywie bezpieczników wychodzi że jest to przekaźnik od świec żarowych Z związku z tym że niema obudowy tego przekaźnika to chciałbym zakupić sobie nowy tylko że nie wiem czego szukać bo nie mam żadnych odznaczeń tego przekaźnika I moje pytanie czy wie ktoś może jakie symbole odznaczenia ma ten przekaźnik czego szukać ?
- Od: 12 lut 2013, 22:51
- Posty: 26
- Skąd: Irlandia
- Auto: Mazda6 CiTD
2.0 136KM
Rok 2003
Ile oleju?
Szukam i nigdzie znaleźć nie mogę.
Ile oleju wchodzi do silnika M6 2.0E 147 KM
Ile oleju wchodzi do automatycznej 5-biegowej skrzyni biegów ?
Na forum zalecacie wymianę oleju w ASB. W ASO we Wrocławiu powiedzieli że jeżeli nie cieknie to nic nie robić. W Niemczech w ASO powiedziano mi że wymienić przy 140 tys km.
Czy w tej skrzyni biegów jest filtr oleju który należałoby wymienić razem z olejem?
Szukam i nigdzie znaleźć nie mogę.
Ile oleju wchodzi do silnika M6 2.0E 147 KM
Ile oleju wchodzi do automatycznej 5-biegowej skrzyni biegów ?
Na forum zalecacie wymianę oleju w ASB. W ASO we Wrocławiu powiedzieli że jeżeli nie cieknie to nic nie robić. W Niemczech w ASO powiedziano mi że wymienić przy 140 tys km.
Czy w tej skrzyni biegów jest filtr oleju który należałoby wymienić razem z olejem?
Więcej grzechów nie pamiętam, za wszystkie serdecznie żałuję i ... i to chyba wszystko.
marex napisał(a):to już próbowałem, nic z tego
to na początek odłącz akumulator na 10min przy odłączonym aku wciśnij hamulec 5x i spróbuj wtedy
nie pomogło, zastanawiam sie czy moze w tym nowym pilocie nie ma jakiegos modulu?
Sprzedam konsole środkową do M6 polift, z uszkodzonym Cd Bose, bez sterowników nawiewu
- Od: 21 mar 2011, 00:37
- Posty: 356
- Skąd: Southport, UK/ Inowrocław/Bydgoszcz , PL
- Auto: Mazda 6 2.0 TS2, 2005
Mazda 3 1.6 TS2, 2005
viewtopic.php?f=331&t=131055
Janoszka napisał(a):Szukam i nigdzie znaleźć nie mogę.
Jawnie kpisz sobie z pracy, którą moderatorzy tu wykonują
idąc za tematem Mazda6 (GG / GY) – Opinie i Informacje
Pojemność układu smarowania (ilość oleju w silniku)
– silniki L8 i LF (1.8i 16V/2.0i 16V): 3,9 l bez wymiany filtra/4,3 l z wymianą filtra/4,6 l przy suchym silniku
– L3 (2.3i 16V): 3,1 l bez wymiany filtra/3,5 l z wymianą filtra/4,2 l przy suchym silniku
– silnik L3 z doładowaniem (2.3 MPS DISI 260 KM): 5,7 l oleju
– wersja US-spec L3 (2.3i 16V): bez filtra 3,9 l/z filtrem 4,3 l
– wersja US-spec AJ (3.0i V6): bez filtra 5,2 l/z filtrem 5,7 l
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Mam pytanie.
Mam Mazde 6 2.0 2005 przed lifta
Czy obudowa lusterka lewego ( pokrywa w kolorze nadwozia ) będzie pasowała z wersji angielskiej do europejskiej??
Ponieważ moja był lekko pęknięta i podczas jazdy spadała i słuch po niej zaginą a lusterko mam sprawne .
Ceny na allegro mocno się różnią pod względem UK a EU.
Mam Mazde 6 2.0 2005 przed lifta
Czy obudowa lusterka lewego ( pokrywa w kolorze nadwozia ) będzie pasowała z wersji angielskiej do europejskiej??
Ponieważ moja był lekko pęknięta i podczas jazdy spadała i słuch po niej zaginą a lusterko mam sprawne .
Ceny na allegro mocno się różnią pod względem UK a EU.
- Od: 15 lis 2012, 12:38
- Posty: 6
- Auto: Mazda 6 2.0 Diesel kombi 2005 rok
gdy dusi zimny silnik podczas rozpędzania przy 3/4 tyś obrotów (chwilowe przyduszenie) to świadczy o niesprawnej przepustnicy? Czy przyczyna leży gdzie indziej?
P.S. Zauważyłem to dopiero dzisiaj gdy silnik zimny po nocce.
P.S. Zauważyłem to dopiero dzisiaj gdy silnik zimny po nocce.
Miał być Seat...a jest Madzia :)
- Od: 16 kwi 2013, 20:22
- Posty: 11
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 6 –> 1.8 16v 120KM –> 2002r
Witam,
Buczy mi łożysko przednie z prawej strony. Czy ktoś może zakładał łożysko firmy NTY (nie mylić z NTN) Jak jest z ich jakością? Ewentualnie jakiej firmy polecacie? Z góry dziękuje za podpowiedzi.
Buczy mi łożysko przednie z prawej strony. Czy ktoś może zakładał łożysko firmy NTY (nie mylić z NTN) Jak jest z ich jakością? Ewentualnie jakiej firmy polecacie? Z góry dziękuje za podpowiedzi.
- Od: 8 wrz 2012, 09:17
- Posty: 33
- Skąd: WG
- Auto: Mazda 6 FL 2006r 121KM
Witam mam szybkie pytanie, od jakiegoś czasu leje mi się olej, pojechałem do jednego mechanika i nic, pojechałem do drugiego i kazał mi kupić uszczelki w serwisie, ale podane przez niego nazwy nigdzie nie mogłem znaleźć. Mam więc pytanie do Was, jaka jest fachowa nazwa tych uszczelek, bo chciałem sprawdzić ile kosztują. Znając ceny z aso to pewnie będzie jakaś masakra. Proszę zatem o podanie właściwych nazw tych uszczelek ewentualnie numerów katalogowych. Jeżeli było już takie pytanie to sorki, ale po prostu nie wiem co mam wpisać, gość nazwał to: uszczelki do rur do wtrysku i uszczelka do kopuły, ale takich nazw nie ma nigdzie . Na zdjęciu podałem o co mi chodzi , moja maździna taka jak w opisie czyli 2.0 dieselek.
A Deo rex, a Rege lex.
- Od: 13 mar 2012, 21:19
- Posty: 59
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 2.0 Turbo Diesel 143 KM 2006 GY Kombi Sport Wagen.
Kelm napisał(a): Proszę zatem o podanie właściwych nazw tych uszczelek
1. uszczelka pokrywy zaworów
2. uszczelniacze przewodów CR
PS. masz PW z namiarami
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Witam mam problem gdy jadę autostrada z większa prędkością i potem zjeżdżam na parking czuć w aucie przez około 1 min smród spalonego oleju zauważyłem też że auto bierze mi tak z 100-150 ml oleju na 1000 km po odkręceniu korka wlewu oleju kopci z pod korka na szaro wychlapując przy tym trochę oleju. gdzieś w okolicy turbiny widać że jest wyciek oleju , plus dodatkowo zdjąłem waż idący od turbiny do interccolera i jest w nim OLEJ . dodam że silnik chodzi równo i nie słychać żadnych zmian . z tego co wyczytałem na forum to nie obejdzie sie bez regeneracji turbiny . ale mam pytanie co jeszcze może być uszkodzone i warto było by wymienić lub sprawdzić . dodam że od nowości auto jeździ na oleju Castrol edge 5w40.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6