Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
Witam!
Dołączę się do tematu.
Oczywiście problem powstał po pozostawieniu mojej madzi na światłach przez około godzinę.
Akumulator padł no a po podładowaniu zauważyłem taki efekt:
W prawdzie szyby (wydaje mi się, że działają bez zarzutu) lecz mam zakodowane radio... Niestety wyświetla się już "Err" brak możliwości wpisania kodu bo go nie posiadam (autko sprowadzone). Więc prawdopodobnie serwis... chyba, że ktoś ma jakiś sposób? Będę wdzięczny.
Ale jest coś jeszcze o czym chyba do tej pory nikt nie pisał. Otóż nie działa mi przycisk "Info" i "Clock". W rezultacie brak możliwości podglądu wskazań komputera no i nie da się ustawić zegarka.
Czy ktoś może miał podobny efekt? i czy ten problem zniknie po rozkodowaniu radyjka???
Pozdrawiam
Bogdan
Dołączę się do tematu.
Oczywiście problem powstał po pozostawieniu mojej madzi na światłach przez około godzinę.
Akumulator padł no a po podładowaniu zauważyłem taki efekt:
W prawdzie szyby (wydaje mi się, że działają bez zarzutu) lecz mam zakodowane radio... Niestety wyświetla się już "Err" brak możliwości wpisania kodu bo go nie posiadam (autko sprowadzone). Więc prawdopodobnie serwis... chyba, że ktoś ma jakiś sposób? Będę wdzięczny.
Ale jest coś jeszcze o czym chyba do tej pory nikt nie pisał. Otóż nie działa mi przycisk "Info" i "Clock". W rezultacie brak możliwości podglądu wskazań komputera no i nie da się ustawić zegarka.
Czy ktoś może miał podobny efekt? i czy ten problem zniknie po rozkodowaniu radyjka???
Pozdrawiam
Bogdan
- Od: 3 lip 2011, 02:14
- Posty: 7
- Auto: Mazda 6'03 2.0 GY 141KM
bodi77 napisał(a):Witam!
witamy... na forum
przenioslem Twoj post do tego tematu, poniewaz...
bodi77 napisał(a):W prawdzie szyby... działają bez zarzutu...
masz natomiast problem z rozkodowaniem radia...
poszukaj, prosze w dziale Car Audio tematow... a sa tam wlacznie z prawdopodobnymi kodami...
ps. w Twoim aucie trip komputer "przechodzi" przez radio... i moze to jest wlasnie przyczyna jego braku
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Tutaj masz temat, w ktorym jest kilka sposobow na odblokowanie.
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=29116
Co do swojego pytania i przycisk MEDIA na radiu. Znalazlem odpowiedz. Jest on do magnetofonu jesli taki wystepuje w radiu(w miejscu prostokatnej zaslepki)
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=29116
Co do swojego pytania i przycisk MEDIA na radiu. Znalazlem odpowiedz. Jest on do magnetofonu jesli taki wystepuje w radiu(w miejscu prostokatnej zaslepki)
witam, gdzie , na jakiej stronie zakupic najlepsze gumowe wężyki do mazdy 6 ( np te co doprowadzają powietrze do turbiny ) itd.
Mazda 6, 2.0 diesel – 136 koni , rok prod. 2003 , sedan
Witam, niedawno stałem się posiadaczem Mazdusi. Nadal ją odkrywa i poznaję
Przy zakupie otrzymałem tylko 1 kluczyk (raczej jest to z immo). Niestety nie było pilota, wiem jednak że większość Mazd posiada. Auto oczywiście ma centralny zamek. Ale czy będzie miało 'odbiornik pilota'? Podejrzewam iż wcześniejszy właściciel mógł przesiać pilot. (dość dziwnie poczyniał, znalazłem za schowkiem, podłączony osprzęt do 'hand free Parrota' z urwanym w połowie kablem od wyświetlacza – nerwus? )
Tak więc czy jest możliwość aby sprawdzić czy taki moduł mam zamontowany? Zlokalizować go naocznie? A jeśli tak, to czy wystarczy dokupić klucz z ebay/allegro i go przekodzić?
Dzięki z góry.
Przy zakupie otrzymałem tylko 1 kluczyk (raczej jest to z immo). Niestety nie było pilota, wiem jednak że większość Mazd posiada. Auto oczywiście ma centralny zamek. Ale czy będzie miało 'odbiornik pilota'? Podejrzewam iż wcześniejszy właściciel mógł przesiać pilot. (dość dziwnie poczyniał, znalazłem za schowkiem, podłączony osprzęt do 'hand free Parrota' z urwanym w połowie kablem od wyświetlacza – nerwus? )
Tak więc czy jest możliwość aby sprawdzić czy taki moduł mam zamontowany? Zlokalizować go naocznie? A jeśli tak, to czy wystarczy dokupić klucz z ebay/allegro i go przekodzić?
Dzięki z góry.
- Od: 14 kwi 2012, 02:05
- Posty: 22
- Skąd: Letterkenny, Irlandia
- Auto: Mazda 6, 1.8 Benzyna, 2003
Husarz napisał(a):Witam, niedawno stałem się posiadaczem Mazdusi. Nadal ją odkrywa i poznaję
Przy zakupie otrzymałem tylko 1 kluczyk (raczej jest to z immo). Niestety nie było pilota, wiem jednak że większość Mazd posiada. Auto oczywiście ma centralny zamek. Ale czy będzie miało 'odbiornik pilota'? Podejrzewam iż wcześniejszy właściciel mógł przesiać pilot. (dość dziwnie poczyniał, znalazłem za schowkiem, podłączony osprzęt do 'hand free Parrota' z urwanym w połowie kablem od wyświetlacza – nerwus? )
Tak więc czy jest możliwość aby sprawdzić czy taki moduł mam zamontowany? Zlokalizować go naocznie? A jeśli tak, to czy wystarczy dokupić klucz z ebay/allegro i go przekodzić?
Dzięki z góry.
Osobiście polecam Ci zamontowanie na nowo centralki plusy masz takie :
-wyjdzie cię to taniej
-będziesz miał ładniej wyglądający pilot
-możesz sobie od razu autoalarm zamontować
-jak masz mazdę z przed lift to możesz szukać centralki z domykaniem szyb
-wiele więcej bajerów z nowych centralek
posiadając stary centralny zamek ratuje cię to że nie musisz kupować siłowników sam sterownik wystarczy
- Od: 7 kwi 2012, 10:19
- Posty: 20
- Auto: Mazda 6 2003
2.0 CITD
dobrzyn22 napisał(a):Husarz napisał(a):Zalałem Castrol Magnatec 5w30 A1.
to chyba akurat nie najlepszy wybór zapraszam do poczytania trochę wątku o polecanych olejach
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=329&t=11168&start=5120
a ja uwazam, ze to jest najlepszy olej do benzynki
Kelm napisał(a):Wojtku, zadałem proste pytanie. Z myślą o wszystkich przyszłych posiadaczach Mazduni.
ktore?
Kelm napisał(a):Są gdzieś na forum jakieś spójne porady co zrobić jak mruga dpf, do kogo się udać?
sa... w poradniku diesla dzial MZR-CD i oczywiscie instrukcja uzytkowania pojazdu, ktora kazdy wlasciciel powinien przeczytac...
Kelm napisał(a):ostatnie pytanie czy tylko w ASO są w stanie sprawdzić czy filtr jest zapchany???
tak, generalnie ASO... lub rozgarnieta osoba ze sprzetem
ps. czy to o inspekcji olejowej
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Misiek69 napisał(a):Husarz napisał(a):Witam, niedawno stałem się posiadaczem Mazdusi. Nadal ją odkrywa i poznaję
Przy zakupie otrzymałem tylko 1 kluczyk (raczej jest to z immo). Niestety nie było pilota, wiem jednak że większość Mazd posiada. Auto oczywiście ma centralny zamek. Ale czy będzie miało 'odbiornik pilota'? Podejrzewam iż wcześniejszy właściciel mógł przesiać pilot. (dość dziwnie poczyniał, znalazłem za schowkiem, podłączony osprzęt do 'hand free Parrota' z urwanym w połowie kablem od wyświetlacza – nerwus? )
Tak więc czy jest możliwość aby sprawdzić czy taki moduł mam zamontowany? Zlokalizować go naocznie? A jeśli tak, to czy wystarczy dokupić klucz z ebay/allegro i go przekodzić?
Dzięki z góry.
Osobiście polecam Ci zamontowanie na nowo centralki plusy masz takie :
-wyjdzie cię to taniej
-będziesz miał ładniej wyglądający pilot
-możesz sobie od razu autoalarm zamontować
-jak masz mazdę z przed lift to możesz szukać centralki z domykaniem szyb
-wiele więcej bajerów z nowych centralek
posiadając stary centralny zamek ratuje cię to że nie musisz kupować siłowników sam sterownik wystarczy
Dziękuję za odpowiedź.
Pomóż mi proszę zrozumieć, dlaczego kupno używanego kluczyka na aukcji (~10euro) i przekodowanie go będzie droższe od wymiany centralki + nowego kluczyka?
Gdzie znajduje się centralka? Zlokalizowałbym ją chętnie i spisał jakiś numer.
Edit:
A jeśli Twoja porada zostanie poparta, to czy taki zestaw pójdzie: http://www.ebay.co.uk/itm/REMOTE-KEYLES ... 4aa88de29f ?
- Od: 14 kwi 2012, 02:05
- Posty: 22
- Skąd: Letterkenny, Irlandia
- Auto: Mazda 6, 1.8 Benzyna, 2003
Witam, mam problemy z klimą. Byłem u gościa od klimy, który stwierdził, iż jest zapchana. Co dalej? Nie chcę aby mnie ,,nabito'' w przysłowiową butelkę – wymieniając wszystko po kolei, zaczynając od chłodnicy z osuszaczem po zawór!. Jakby ktoś z szanownych Forumowiczów miał kiedyś podobny problem i chciałby się podzielić swoimi doświadczeniami byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam .
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6