Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
`
Ostatnio edytowano 5 mar 2013, 12:20 przez Realowiec-R7, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 19 gru 2011, 18:45
- Posty: 21
- Skąd: Lubartów
- Auto: 2.0 16V (141KM)
carlos23 napisał(a):Witam wszystkich. Mam problem. Otóż jadę zobaczyć M6 do Leszna w niedzielę i za cholerę nie wiem gdzie mógłbym autko podłączyć pod komputer lub chociaż na warsztacie przejrzeć....Proszę o pomoc!!!
Najpewniej w ASO Mazdy koszt ok. 500 zł za przegląd bez testu czy był wypadek (równe ślady kół) ale to wystarczy puścić kierownice na prostej i zobaczyć czy nie zmienia kursu, jak zmienia to najpewniej konstrukcja auta została naruszona podczas dzwona. (oczywiście mogą być inne przyczyny, ale ta najpoważniejsza też)
A Deo rex, a Rege lex.
- Od: 13 mar 2012, 21:19
- Posty: 59
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 2.0 Turbo Diesel 143 KM 2006 GY Kombi Sport Wagen.
Kelm napisał(a):ystarczy puścić kierownice na prostej i zobaczyć czy nie zmienia kursu, jak zmienia to najpewniej konstrukcja auta została naruszona podczas dzwona.
To o niczym nie swiadczy. Praktycznie kazdą 6 bedzie sciagac w prawo, bo jak wiemy jest to ich wadą fabryczną. Nawet gdyby jej nie było to sciaganie moze swiadczyc o zle ustawionej geometrii. Gdyby z takich powodow rezygnowac z kupna samochodu, to praktycznie kazde nie nadawaloby sie do kupna. Sa inne metody na sprawdzenie czy auto jest po przejsciach....
- Od: 17 maja 2010, 18:00
- Posty: 104
- Skąd: Orzesze
- Auto: Mazda 6 SPORT 2.0 EXCLUSIVE CiTD 2004
bieski napisał(a):90% szostek nie pojedzie prosto
To dobry temat na ankiete , bo moja jest w tych 10%
-
Grucha
Grucha napisał(a):To dobry temat na ankiete , bo moja jest w tych 10%
Bo masz rocznik 2006, czyli juz po lifcie, gdzie problem sciagania w prawo zostal czesciowo wyeliminowany..... czesciowo poniewaz i tak sie to jeszcze zdarza
- Od: 17 maja 2010, 18:00
- Posty: 104
- Skąd: Orzesze
- Auto: Mazda 6 SPORT 2.0 EXCLUSIVE CiTD 2004
Grucha napisał(a):To dobry temat na ankiete , bo moja jest w tych 10%
Mi też nie ściąga nie rdzewieje, a taki pomysł mi podpowiedział mechanik z ASO Mazdy znajomy, znajomego, zamiast badania geometrii właśnie, także sorki, że kogoś wprowadziłem w błąd.
A Deo rex, a Rege lex.
- Od: 13 mar 2012, 21:19
- Posty: 59
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 2.0 Turbo Diesel 143 KM 2006 GY Kombi Sport Wagen.
bieski napisał(a):haha. Trzeba pogadac z moderatorem działu
Dzień dobry – tu moderator
Panowie, do dalszej dyskusji o ściąganiu auta, zapraszam do tego wątku:
-->KLIK<--
Kolegę carlos23 (z pytaniem o odpowiedni warsztat) zapraszam tu:
--->KLIK<---
A kolegę Realowiec-R7(pytanie dot.drgania kierownicy podczas hamowania) zapraszam tu:
--->KLIK<---
-->KLIK<---
PS.99%,że masz problem z tarczą/tarczami
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Panowie głupia sprawa
Do jakiego poziomu minimalnie powinna spadać wskazówka poziomu paliwa? Równać się z E, czy do poziomu zółtej kontrolki rezerwy?
Pytam dlatego, że dzisiaj po przejechaniu jakiś 50km na rezerwie, wskazówka zaczeła wychodzić po za poziom E, i zmierzać w kierunku kontrolki. A komputerek pokazywał, że nadal zostało bodajże 8 litrów
Wydaje mi się że z pływakiem jest coś nie tak, bo po zalaniu do pełna, wskazówka na F nie drgnie do przejechania 130-150 kilometrów :/
Do jakiego poziomu minimalnie powinna spadać wskazówka poziomu paliwa? Równać się z E, czy do poziomu zółtej kontrolki rezerwy?
Pytam dlatego, że dzisiaj po przejechaniu jakiś 50km na rezerwie, wskazówka zaczeła wychodzić po za poziom E, i zmierzać w kierunku kontrolki. A komputerek pokazywał, że nadal zostało bodajże 8 litrów
Wydaje mi się że z pływakiem jest coś nie tak, bo po zalaniu do pełna, wskazówka na F nie drgnie do przejechania 130-150 kilometrów :/
komputerek pokazywał, że nadal zostało bodajże 8 litrów
sprawdzałeś to w ukrytych opcjach komputera?? bo ciężko mi uwierzyć,że po przejechaniu 50 km na rezerwie zostało jeszcze 8 litrów paliwa
Do jakiego poziomu minimalnie powinna spadać wskazówka poziomu paliwa? Równać się z E, czy do poziomu zółtej kontrolki rezerwy?
u mnie również spadała poniżej dolnej kreski-ale to było podczas testów zasięgu teraz staram się tankować zaraz po zapaleniu rezerwy-na pewno pompka paliwa będzie wdzięczna,że nie musi ciągnąć ewentualnych"syfów" z dna zbiornika
dzisiaj po przejechaniu jakiś 50KM na rezerwie
Więcej bym nie ryzykował przejechać na rezerwie – chyba,że wozisz kanister z paliwem
po zalaniu do pełna, wskazówka na F nie drgnie do przejechania 130-150 kilometrów :/
U mnie tak samo- TTTM( czyt. ten typ tak ma )
Także kolego nic się nie przejmuj,wsio jest OK
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Tak, specjalnie sprawdziłem w ukrytych opcjach – po przejechaniu 50km wg komputerka było 8.1. Zalałem 23 litry, i było 31 w d15
Rezerwa zapala się mniej więcej przy poziomie 12-14l.
Też staram się nie jeździć na rezerwie, zwykle 20-30km max, do spotkania jakiejś logicznej stacji. No tyle że nieco mnie to drażni, że niby już prawie pusto, a tu komputerek pokazuje 100km do końca i 8 litrów w baku
Maksymalnie do baku weszło mi 56 litrów, po kilku odbiciach, więcej nie wlewałem na siłe
edit by Wojtek:
jezeli uzywamy jednostek miar, to prosze je stosowac poprawnie:
km = kilometry
KM = konie mech.
Rezerwa zapala się mniej więcej przy poziomie 12-14l.
Też staram się nie jeździć na rezerwie, zwykle 20-30km max, do spotkania jakiejś logicznej stacji. No tyle że nieco mnie to drażni, że niby już prawie pusto, a tu komputerek pokazuje 100km do końca i 8 litrów w baku
Maksymalnie do baku weszło mi 56 litrów, po kilku odbiciach, więcej nie wlewałem na siłe
edit by Wojtek:
jezeli uzywamy jednostek miar, to prosze je stosowac poprawnie:
km = kilometry
KM = konie mech.
hmm.. miałem podobnie ze wskazówką poziomu paliwa (w początkowej fazie przekłamywała obniżając się wolniej). Niedługo po tym, podczas sprawdzania stanu sitka w baku (ten taki "filtr stały" pod tylną kanapą) zauważyłem, że całość mam krzywo zamocowaną przez co pływak pracował pod pewnym kątem. Jak złożyłem wszystko prosto (prostopadle do tafli paliwa), to wszelkie przekłamywanie się skończyło
- Od: 1 lut 2012, 21:50
- Posty: 32
- Auto: MAZDA 6 TS D 143KM (2006) Estate
Dziękuję za info....ugadałem się z p. Rzepką, bodajże na niedziele, więc mogę do Leszna śmigać!!!a tak poza tym to może ktoś zna p. Rzepkę?dobry elektromechanik?dobrze sprawdzi autko?
ps.jak radzicie – oprócz sprawdzenia kompem sprawdzić u mechanika??na co zwrócić uwagę?
ps.jak radzicie – oprócz sprawdzenia kompem sprawdzić u mechanika??na co zwrócić uwagę?
- Od: 19 mar 2012, 10:31
- Posty: 19
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: obecnie brak
carlos23 napisał(a):może ktoś zna p. Rzepkę?
moze dowie sie kolega w regionalnym watku, albo w polecanych warsztatach?
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Pany, jaka różnica jest pomiędzy oleum Elf Evolution SXR 5W30, a naszą Dexelią?
Znajomy mechanior mówi, że to to samo świństwo, ale Dexelia droższa o 30 PLN bo ze znaczkiem Magdy na butelce.
Czy ma zatem rację?
Znajomy mechanior mówi, że to to samo świństwo, ale Dexelia droższa o 30 PLN bo ze znaczkiem Magdy na butelce.
Czy ma zatem rację?
- Od: 20 mar 2011, 19:04
- Posty: 88
- Skąd: Warszawa-Wyszków-Ostrołęka-Biała Podlaska
- Auto: Przez 12 lat była Skodzinka
teraz
Mazda 6 2.0 klekot z 2004 roku
w 95% jest to to samo w wątku o olejach było porównanie Generalnie nie ma żadnych przeciwwskazań żeby kupować tego ELF-a
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Bawiłem się dziś nawigacją, znalazłem taki bajer:
Co oznacza:
-SPEED PULSE
-ACCURACY LEVEL
Wskaźnik prędkości pokazuje chyba w milach (mniej więcej połowa km/h)
Jak zaciągnę ręczny to komputerek sygnalizuje lampką, że "HAND BRAKE" działa, natomiast nie wiem kiedy palą się kontrolki: "SIDE LIGHT" oraz "REAR LIGHT"
Co oznacza:
-SPEED PULSE
-ACCURACY LEVEL
Wskaźnik prędkości pokazuje chyba w milach (mniej więcej połowa km/h)
Jak zaciągnę ręczny to komputerek sygnalizuje lampką, że "HAND BRAKE" działa, natomiast nie wiem kiedy palą się kontrolki: "SIDE LIGHT" oraz "REAR LIGHT"
Grzeggorz napisał(a):Pany, jaka różnica jest pomiędzy oleum Elf Evolution SXR 5W30, a naszą Dexelią?
Znajomy mechanior mówi, że to to samo świństwo, ale Dexelia droższa o 30 PLN bo ze znaczkiem Magdy na butelce.
Czy ma zatem rację?
Swego czasu rozmawiałem z gościem z działu technicznego Total Polska. Wg niego to jest to samo smarowidło w różnych opakowaniach.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6