Mazda6 (GG / GY) – Informacje i opinie o modelu

Mazda6 2002–2007

Postprzez Pawnik » 29 mar 2007, 20:25

Pawko_6 napisał(a):
Nefar napisał(a):Podswietlenie lustereczka pasazera jest zalezne chyba od wersji. Moja to ma.

Przed liftingiem mają tylko wersje USA.

Pomyłka.... Ja mam przedlifta na europę i ma pełne podświetlenie obu lusterek .. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2007, 21:45
Posty: 580 (0/1)
Auto: Mazda 6 Kombi MZR-CD 136 PS

Postprzez Pawko_6 » 30 mar 2007, 19:05

Pawnik napisał(a):Pomyłka.... Ja mam przedlifta na europę i ma pełne podświetlenie obu lusterek ..

A to dziwne do tej pory nie spotkałem się z taką wersją.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2003, 15:25
Posty: 1083 (3/4)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune

Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02

Postprzez Karwoś » 31 mar 2007, 21:46

Ja mam USA przed liftem i mam podświetlane oba lusterka. Ale żebym z tego korzytał?? Co najwyżej moja lepsza połowa robi z tego użytek:) No ale zawsze lepiej mieć i nie potrzebować niż potrzebować a nie mieć.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 20:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Postprzez Karwoś » 10 kwi 2007, 11:00

Ja mam 2,6 benzynę więc silnika nie ocenie ale:
Niezawodność – nigdy nie zawiodła.
cena części – patrz wyżej a co do blacharskich itp – niskie na allegro – wszystko dostępne.
Miejsce w środku – wystaarczająco dużo. – w kombi pewnie jeszcze więcej
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 20:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Postprzez Gość » 14 kwi 2007, 16:58

fcluki07 napisał(a):Witam
Od pewnego czasu nosze sie z kupnem autka nowego. Do tej pory myslalem o passacie kombi 1,9TDI (02-03r) jednak niedawno profilaktycznie przejzalem modele w podobnej cenie i wpadla mi w oko mazda 6 kombi z silnikiem diesla 2,0 136KM. Teraz mam dwa pytanka tylko licze na powazne odpowiedzi, co jest lepszym wyborem,passat czy mazda??
Jezeli byscie mogli to ocencie obydwa samochody od 1 do 10 w kategoriach :
wnetrze (ergonomia)
silnik
niezawodnosc
cena czesci
ekonomia
miejsce w srodku

Wiem ze duzo wymagam ale naprawde potrzebuje waszej opini


Ja mam 3.0 sedan.Kufer ma 500 litrow,w srodku wzdluz i wszerz az za szeroko.
Pieknie zrobiona,idzie jak piorko.Passat -jest-NUDNY.
Gość
 

Postprzez Gość » 15 kwi 2007, 07:47

noren napisał(a):Miałem okazję jeździć M6 5HB i Wagon . Wszystko super tylko silnik 2.0 szczególnie w kombi to tak troszkę za mało. Pewnie w 2.3 trochę lepiej ale myślę , że 3.0 to jest to :)


dokladnie.Duzy,pieknie zrobiony,szybki samochod,inny od wszystkich.Wielki bagaznik,w sedanie 500 litrow z szerokim,plaskim otwarciem.Kladzione oparcia,8 poduszek i kurtyn,10 glosnikow.I ta jakosc wykonania.
Fabrycznie nowy przywiozlem sobie z USA /miami/ za 80000 tys zl. z transportem,oplatami w Bremerhafen i kontenerem do Polski pod dom.
POLECAM
aha; jest czarny i czarny wewnatrz,fotele czarny welur z wentylacja
Gość
 

Postprzez Karwoś » 15 kwi 2007, 11:16

Tu chyba nikt nie zaprzeczy – 3.0 w "6" to poezja – nawet MPS nie potrzebny. Na światłach z takim lepiej nie stawać w celach łamania przepisów. Wygoda wręcz wielka. Ja mam 2.3 i do bardziej żwawej jazdy wystarcza ale do 3.0 to mu bardzo daleko – to ma wręcz zapas mocy nawet przy żwawej jeździe.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 20:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Postprzez Nefar » 15 kwi 2007, 13:54

8 poduszek i kurtyn,10 glosnikow


Gdzie?

Glosnikow naliczylem 7 wliczajac subwoofer. (drzwi przod, gwizdki, drzwi tyl i sub)
Poduszek naliczylem 6. Kierownik, pasazer, + 2 sztuki w fotelach przednich, plus 2 kurtyny. W tylnych fotelach nie widzialem.

Troche sie chyba rozpedziles z tym wyposazeniem.


Co do auta to ja kupilem miedzy innymi dlatego ze ladniejszy i tanszy niz mondeo St220.
21 L/ 100km [tiiit] FUEL ECONOMY.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2007, 14:32
Posty: 157
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Nissan Murano 3.5 V6

Postprzez Faja » 15 kwi 2007, 14:32

u chyba nikt nie zaprzeczy – 3.0 w "6" to poezja – nawet MPS nie potrzebny

Hah :PP mi sie bardziej podoba MPS i nie powiem co sie lepiej drogi trzyma:PP Bo na 1/4 to nie ma co porównywać :PP
Może w koninie 2007 na 1/4 Nefar hah:D
Zoom-Zoom!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2006, 21:51
Posty: 1049 (7/4)
Skąd: Poznań
Auto: -6MPS -rx-7 FCT-xedos 9

Postprzez Nefar » 15 kwi 2007, 16:37

Faja wyscigi to nie w tym roku. Jesli samochod bedzie mi sie podobal na tyle ze bede chcial go sobie zostawic to na przyszloroczny zlot moje 3.0 bedzie mialo albo turbine albo jakis inny dopalacz. (docelowo chce auto o mocy 300-340km) Wtedy mozemy sie probowac. Jesli nie bede chcial go sobie zostawic to tak czy siak bedziemy mogli sie probowac bo najprawdopodobniej bede mial 350z, rx8 albo wrx sti. Chyba ze chcesz sie sprawdzic z honda, ma tylko 600 pojemnosci. :)

3.0 Jest autem na codzien. To taki lexus wsrod 6. Tu chodzi o to zeby mial pizgniecie ale zeby tez mozna bylo jechac 140 nie slyszac silnika. Zeby nie bylo turbo dziury, itd. To raczej silnik dla starszych i bardziej wymagajacych ludzi. Glownie chodzi o kulture pracy.

@bogus, jak nie masz kogos w stanach to daj sobie siana. Po pierwsze Mazda kosztuje circa 24.000$ w zaleznosci od wyposazenia. Strzelajac ze kupisz powiedzmy za 23. na pelnym wypasie. Daje to okolo 70.000zl za samochod. Teraz dolicz 1000$ za fracht, 1000$ za transport ladowy po usa. Mamy 70.000 plus 6000zl. Teraz do tych 70.000 dolicz 50% oplat celnych. Czyli najpierw akcyza 13.6% i juz mamy 79.500 teraz dodaj clo 10% do kwoty 79500, juz masz 87500, teraz znow vat 22%. Calosc masz 105.000 plus te 6000. Plus tlumaczenia, oplaty rejestracyjne to kolejny 1000zl. Przekroczylismy juz 110.000K
Ostatnio edytowano 15 kwi 2007, 18:55 przez Nefar, łącznie edytowano 3 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2007, 14:32
Posty: 157
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Nissan Murano 3.5 V6

Postprzez Gość » 15 kwi 2007, 19:30

Nefar napisał(a):
8 poduszek i kurtyn,10 glosnikow


Gdzie?

Glosnikow naliczylem 7 wliczajac subwoofer. (drzwi przod, gwizdki, drzwi tyl i sub)
Poduszek naliczylem 6. Kierownik, pasazer, + 2 sztuki w fotelach przednich, plus 2 kurtyny. W tylnych fotelach nie widzialem.

Troche sie chyba rozpedziles z tym wyposazeniem.


Co do auta to ja kupilem miedzy innymi dlatego ze ladniejszy i tanszy niz mondeo St220.


Gdzie sie podzial moj wpis???

W przednich slupkach sa kurtyny.Pasazer i kierowca maja swoje.W bokach przednich foteli sa poduszki.Nad tylnymi szybami sa kurtyny.
Glosnikow jest 10,ostatnie dwa,duze i dlugie,pod tylna szyba.
Innych rzeczy nie wymieniam,no moze moj /kierowcy/ calkowicie elektryczny fotel i oba lusterka podswietlane.itd

jakby co to w.j.r@wp.pl
Gość
 

Postprzez Nefar » 20 kwi 2007, 11:34

One simple question. Czy wasze 6 tez maja promien zawracania jak tramwaj? Dzis przed oddaniem do lakierowania tak sobie pojechalem kawalek i przy cofaniu przywalilem w płot ;P Kurna, nie dosc ze nic nie widac z tylu, lusterka jakos dziwnie poustawiane i fotel tak wysoko ze glową sufit szorowalem to jeszcze to skrecanie :)
21 L/ 100km [tiiit] FUEL ECONOMY.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2007, 14:32
Posty: 157
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Nissan Murano 3.5 V6

Postprzez Karwoś » 20 kwi 2007, 12:09

No nie da się ukryć że ma duży promień zawracania – i fakt – lusterka jakieś takie nie bardzo do tego samochodu – w Lancerze jest o niebo lepiej i nie ze względu na to że jest 30cm krótszy ale lusterka ma jakieś lepsze. Ale fotel u mnie po obniżeniu do końca jest dość nisko osadzony a i szyber siedzi więc i sufit jest niżej.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 20:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Postprzez Nefar » 20 kwi 2007, 12:59

Fotel musze obnizyc. Jeszcze nie regulowalem. Ale sie czulem jak 10 latek w tych wozkach-samochodzikach z supermarktetu. Sie czulem jakis skulony. Masakra.
21 L/ 100km [tiiit] FUEL ECONOMY.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2007, 14:32
Posty: 157
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Nissan Murano 3.5 V6

Postprzez Karwoś » 20 kwi 2007, 18:14

Co jak co – trzymanie boczne jest dobre w tych fotelach ale szczerze mówiąc w lancerze się wygodniej jeździ – na długich trasach 0 zmęczenia a w "6" po 1000km już w połowie plecy zaczynają boleć – a tyle płaszczyzn regulacji ma że nie sposób tego odpowiednio ustawić.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 20:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Postprzez lukasz5 » 21 kwi 2007, 09:14

Co do komfortu to jest nawet nienajgorzej. Przejechalem ponad 1400km w jeden dzien z jednym tylko postojem (Valdosta, Ga do San Antonio, Tx) i w nastepny dzien prawie tyle samo (do Tucson, Az) i nawet nie bylo tak zle. Brakuje dlugiego i regulowanego podlokietnika (takiego jaki w mialem we Fiacie STILO). Zuzycie paliwa nie bylo zle. ScanGauge wykazal 7.8 l/100km (auto zaladowane do pelna, tylna kanapa zlozona) przy sredniej predkosci ok 120km/h.
Promien zawracania jest duzy, niestety :(.

Odnosnie postu leone o 10-ciu glosnikach i 8 poduszkach powietrznych to nie ma takiej wersji. Poduszek jest 6 a glosnikow 7 (fabrycznie, mozliwe, ze ktos sobie dolozyl pare glosnikow). Ilosc poduszek jest niezalezna od wersji wyposazenia (model 2007) a ilosc glosnikow zalezy od tego czy jest system audio BOSE (7) czy tez go nie ma (4).
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2006, 19:25
Posty: 45
Skąd: Kobiór/Łask
Auto: mazda6i, 2006, 2.3l, 5drzwi

Postprzez PP89 » 21 kwi 2007, 11:16

Odnosnie postu leone o 10-ciu glosnikach i 8 poduszkach powietrznych to nie ma takiej wersji.

10 głośników nie ma, wersja Bose z 7, albo zwykła z 4, ale ja mam w swojej "6" z 2003, aż 8 poduszek:
Przód – 2 czołowe, 2 boczne w fotelach, 2 kurtyny
Tył – 2 kurtyny
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 12:45
Posty: 211 (0/4)
Skąd: Wrocław
Auto: BK LF '04 lpg

Postprzez Karwoś » 21 kwi 2007, 11:48

a przypadkiem nie ma tam 2 kurtyn – prawej i lewej – które idą i na tył i na przód??
A macie może jakieś problemy z CD w BOSE – u mnie po rozgrzaniu CD przestają grać lewe głośniki – prawe i SUB działąją jak trzeba – w serwisie w Białymstoku już kilka "6" przyjechało z tą przypadłością w BOSE – prawe grają lewe przestają (u mnie cicho grają). A może wiecie jak to naprawić. Oczywiśćie po włączeniu FM wszystko działa jak trzeba.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 20:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Postprzez PP89 » 21 kwi 2007, 12:05

a przypadkiem nie ma tam 2 kurtyn – prawej i lewej – które idą i na tył i na przód

Liczyłem same oznaczenia "airbag" i one są zarówno na przednim słupku jak i na tylnym koło pasażera... w sumie są 4 kurtyny, dla każdego oddzielna. A może każdą pare po prawej i lewej liczy się za 1 i w sumie są 2 kurtyny?? Sam nie wiem...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 12:45
Posty: 211 (0/4)
Skąd: Wrocław
Auto: BK LF '04 lpg

Postprzez Karwoś » 21 kwi 2007, 12:21

Mniejsza o większość – jednym słowem full wypas :)
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 20:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6