Mazda6 (GG / GY) – Informacje i opinie o modelu
Witam Was szanowni forumowicze.
Proszę Was o kilka odpowiedzi, otóż chcę kupić 6 z 2005 z czerwca, nadwozie teoretycznie nie malowane, przynajmniej lakier bez skaz, ale....
– maska w otworach – rdza.
– nadkole przy łączeniu ze zderzakiem tylnym – rdza,
– najgorzej spód – gdzie nie spojrzeć rdza.
Do jakiego stopnia może być to wszystko skorodowane, na co zwrócić uwagę co opukać na kanale.
Pytam bo jestem napalony na ten wóz.
Proszę Was o kilka odpowiedzi, otóż chcę kupić 6 z 2005 z czerwca, nadwozie teoretycznie nie malowane, przynajmniej lakier bez skaz, ale....
– maska w otworach – rdza.
– nadkole przy łączeniu ze zderzakiem tylnym – rdza,
– najgorzej spód – gdzie nie spojrzeć rdza.
Do jakiego stopnia może być to wszystko skorodowane, na co zwrócić uwagę co opukać na kanale.
Pytam bo jestem napalony na ten wóz.
rdza jest u nas normalna wewnętrzne ranty drzwi, klapa bagażnika, maska, nadkola (przód i tył), listwy między szybami z tyłu, progi i podłoga. Jeśli jest z 2005 roku nie powinno być odprysków lakieru tylko bąble pod lakierem, które widać (ale wszystko zależy od tego jak auto było eksploatowane i jak właściciel dbał). Jeśli chciałbyś usunąć rdzę koszta są takie: gdy nie trzeba wymieniać elementów, tylko da się je oczyścić z korozji – ~300 zł za malowanie. Jeśli nie da się uratować blachy i trzeba wstawiać reperaturki – malowanie + koszt reperaturki na kanale sprawdź dokładnie progi i podłogę. Podłoga może być lekko ruda, tylko żeby się nie sypała skoro się napalasz, weź kogoś ze sobą, kto się zna żeby był zdrowym rozsądkiem, bo samochodu nie można kupować emocjami
Dziękuję Ci rafalmazda6 serdecznie
Dzięki dobrzyn22 za wszystko.
Kupiłem to cudeńko. Teraz muszę zająć się rdzawką, ogólnie jestem zadowolony z autka, ale spał będę spokojniej ja uporam się z rudą. Bo u mnie "ruda tańczy jak szalona......"
Kupiłem to cudeńko. Teraz muszę zająć się rdzawką, ogólnie jestem zadowolony z autka, ale spał będę spokojniej ja uporam się z rudą. Bo u mnie "ruda tańczy jak szalona......"
cisiel1981 napisał(a): Bo u mnie "ruda tańczy jak szalona......"
nie tylko u Ciebie życzę wytrwałości w walce, bo nie jest to łatwy przeciwnik w M6
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Witam Mógłby mi ktoś wyjasnić pewną sprawę dot. silników MZR CD 120KM i MZR CD 121KM?
Czy to jest ten sam silnik? Wszędzie można znaleźć info nt. tego drugiego. Nawet na forum raz jest napisane że istnieją tylko dwa diesle przed liftem (121KM i 136KM) a kilka linijek niżej już jest tabela i wyszczególnione trzy przed liftem (120KM,121KM i 136KM).
dziękuję za ewentualną pomoc
Czy to jest ten sam silnik? Wszędzie można znaleźć info nt. tego drugiego. Nawet na forum raz jest napisane że istnieją tylko dwa diesle przed liftem (121KM i 136KM) a kilka linijek niżej już jest tabela i wyszczególnione trzy przed liftem (120KM,121KM i 136KM).
dziękuję za ewentualną pomoc
-
ewaq
przed liftem były tylko 121 i 136
Na pewno? myślałem, że tylko w dwóch konfiguracjach wychodziły, a 120 km to tylko w 1.8 wszędzie w danych też tak jest... Ale ręki uciąć sobie nie dam, więc kłócić się nie będę
Witam
Czy
http://www.autoswiatla.pl/product-pol-3 ... zda-6.html
Pasują do Mazdy 6 2002 – 2007 ? Sprzedawca nie odpisuję...
pzdr
Czy
http://www.autoswiatla.pl/product-pol-3 ... zda-6.html
Pasują do Mazdy 6 2002 – 2007 ? Sprzedawca nie odpisuję...
pzdr
brencik napisał(a):No właśnie takich najwięcej w ofertach ...bo ludzię się pozbywają ze względu właśnie na koniecznośc remontu połowy silnika co kosztuje drugie tyle co auto.
Booooże ale bzdety ...
Ja swoją sprzedaję w podobnej kwocie (ok. 11-12kzł) i silnik pracuje idealnie. Nie wymaga "konieczności remontu połowy". Ani nawet 1/10.
bieski napisał(a):Nieprawda, pierwszy wypust miał 120 KM, potem dopiero zmienili to na 121KM
Akurat różnica żadna. Hamownie i tak pokazywały co innego
To ile ta szóstka jest lepiej wyciszona od 626 GF? Będzie ciszej o 1/4? Tzn w 6 GG jest 75% głośności z 626 GF? A może mniej, albo więcej?
Poziom odniesienia – Passat B5, Octavia 2, Golf 5, to 40% głośności 626 GF.
Bo tak przeglądając cały temat i wszystkie opinie, to wygląda to tak:
lata 2005-2008: samochód jest bardzo cichy
lata 2009-2010: nie jest dobrze ale też nie jest źle
opinie od 2011: wyciszenie to tragedia.
Co za konsensus
Poziom odniesienia – Passat B5, Octavia 2, Golf 5, to 40% głośności 626 GF.
Bo tak przeglądając cały temat i wszystkie opinie, to wygląda to tak:
lata 2005-2008: samochód jest bardzo cichy
lata 2009-2010: nie jest dobrze ale też nie jest źle
opinie od 2011: wyciszenie to tragedia.
Co za konsensus
- Od: 16 wrz 2011, 00:45
- Posty: 181 (1/2)
- Skąd: Tarnów okolice
- Auto: Sprzedam opony: viewtopic.php?f=5&t=190412
Mazda 626 GF 1999r,
Exclusive
2.0 FS 136KM + LPG.
Z GH widzę że tam samo – gdzieś tak do 2011-2012 opinie że wreszcie wyciszenie jest bardzo dobre. A teraz już, że słabe.
Co do rudej – jestem zszokowany widząc takie okazy: https://www.youtube.com/watch?v=J6euqbJYVvM
Mam 626 GF i poza tylnymi nadkolami (ruda już usunięta) nie ma problemu, a taki okaz szóstki jak na ww. filmiku wygląda jakby ten problem był w tym aucie obecny 5 razy bardziej, niż w 626 GF.
Co do rudej – jestem zszokowany widząc takie okazy: https://www.youtube.com/watch?v=J6euqbJYVvM
Mam 626 GF i poza tylnymi nadkolami (ruda już usunięta) nie ma problemu, a taki okaz szóstki jak na ww. filmiku wygląda jakby ten problem był w tym aucie obecny 5 razy bardziej, niż w 626 GF.
- Od: 16 wrz 2011, 00:45
- Posty: 181 (1/2)
- Skąd: Tarnów okolice
- Auto: Sprzedam opony: viewtopic.php?f=5&t=190412
Mazda 626 GF 1999r,
Exclusive
2.0 FS 136KM + LPG.
Musisz szukać takiej po akcji serwisowej przeciw korozji. Jeśli zostało dobrze to zrobione to powinno być ok. Niestety takiej ze świecą szukać Ja osobiście miałem do czynienia z dwoma 6, przedlift i polift no i tam rdzy nie było. Polifta ciągle widuje i dalej jest ok. Niestety jak oglądam nieraz foty z forum to trochę mi opada kopara.
Co do wygluszenia to 6 do 626 porównując obydwa samochody mam z benzyną 2,0
Roczniki to 98 i 2002
Mazda 6 jest lepiej wyciszona jednak przy autostradowych prędkościach wcale nie jest tak dobrze oceniam ze jest to 70% z hałasu 626
Natomiast zdecydowanie lepsze zawieszenje. lepiej się prowadzi w zakrętach
Roczniki to 98 i 2002
Mazda 6 jest lepiej wyciszona jednak przy autostradowych prędkościach wcale nie jest tak dobrze oceniam ze jest to 70% z hałasu 626
Natomiast zdecydowanie lepsze zawieszenje. lepiej się prowadzi w zakrętach
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Zibi85 napisał(a):Będzie ciszej o 1/4? Tzn w 6 GG jest 75% głośności z 626 GF? A może mniej, albo więcej?
Poziom odniesienia – Passat B5, Octavia 2, Golf 5, to 40% głośności 626 GF.
Co to znaczy 2x ciszej? Albo 50%? Ile to dB? Ludzki słuch ma charakterystykę nieliniową zreszta, rozne czestotliwosci sa roznie odbierane itp
Dopisano 13 lis 2014, 19:16:
Zibi85 napisał(a):Co do rudej – jestem zszokowany widząc takie okazy: https://www.youtube.com/watch?v=J6euqbJYVvM
Ten to chyba popowodziowy....
brencik napisał(a):Zibi85 napisał(a):Będzie ciszej o 1/4? Tzn w 6 GG jest 75% głośności z 626 GF? A może mniej, albo więcej?
Poziom odniesienia – Passat B5, Octavia 2, Golf 5, to 40% głośności 626 GF.
Co to znaczy 2x ciszej? Albo 50%? Ile to dB? Ludzki słuch ma charakterystykę nieliniową zreszta, rozne czestotliwosci sa roznie odbierane itp
Czysta matematyka. 50% ciszej to ciszej o połowę, czyli wyciszenie tego auta gdzie jest ciszej jest lepsze 2x. Natomiast 25% ciszej to ciszej o 1/4. Lub inaczej auto B ma 75% głośności auta A, to jest od niego cichsze o 1/4.
Wiadome, że każdy oceni to subiektywnie.
- Od: 16 wrz 2011, 00:45
- Posty: 181 (1/2)
- Skąd: Tarnów okolice
- Auto: Sprzedam opony: viewtopic.php?f=5&t=190412
Mazda 626 GF 1999r,
Exclusive
2.0 FS 136KM + LPG.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6