Mazda6 (GG / GY) – Informacje i opinie o modelu
Auto spore i wygodne, bardzo dobrze mi się je użytkowało. Prowadzenie i trzymanie w zakrętach super, ale miałem felgi 17" a to na pewno miało wpływ. Klima efektywna. Bagażnik ( kombi )spory.
Z wad to przy silniku diesla spore spalanie, jednak osiągi jak na 120km fajne. Wgniatało w fotel.
U mnie nie było rdzy,ale jeśli by była to byłby to duży minus, auto wizualnie bardzo ładne, wnętrze też nowoczesne. Plastiki nie trzeszczą, nawet konsola z pseudo carbonem? dobrej jakości.
Za te pieniądze polecam, byle zadbane egzemplarze. 8letnia M6 w cenie 11letniego passata
pozdrawiam
Z wad to przy silniku diesla spore spalanie, jednak osiągi jak na 120km fajne. Wgniatało w fotel.
U mnie nie było rdzy,ale jeśli by była to byłby to duży minus, auto wizualnie bardzo ładne, wnętrze też nowoczesne. Plastiki nie trzeszczą, nawet konsola z pseudo carbonem? dobrej jakości.
Za te pieniądze polecam, byle zadbane egzemplarze. 8letnia M6 w cenie 11letniego passata
pozdrawiam
Przednia będzie pasować po obróceniu przesłony, co do tyłu to zapomnij że z klapy będzie pasowała nie wiem jak z błotnika ale chyba tak.
Myślę że jest odpowiedni wątek na takie pytania....
Myślę że jest odpowiedni wątek na takie pytania....
Ostatnio edytowano 26 kwi 2015, 22:35 przez radar88, łącznie edytowano 1 raz
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Przepraszam już się poprawiam Dzięki za wytknięcie
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Witam,
czy ktoś z osób, będących częścią tego forum, jest posiadaczem Madzi z Estonii ('06,FL)? Jeśli tak, to w jakim stanie nabyliście auto. Mają jakieś wady, które charakteryzują się pochodzeniem auta. Jak wygląda podejście ludzi z tamtych rejonów do swoich aut?
Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie ;–)
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam
czy ktoś z osób, będących częścią tego forum, jest posiadaczem Madzi z Estonii ('06,FL)? Jeśli tak, to w jakim stanie nabyliście auto. Mają jakieś wady, które charakteryzują się pochodzeniem auta. Jak wygląda podejście ludzi z tamtych rejonów do swoich aut?
Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie ;–)
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam
Z tego co tam widziałem to drogi mają lepsze, ruch mniejszy, spokojniej się tam jeździ... paliwo mają lepsze (miałem większy zasieg auta ich paliwie)... a ogólnie i tak musisz furę obejrzeć w jakim jest stanie bo nawet z "idealnego kraju" możesz spotkać zachłostane auto które trzodę woziło
- Od: 5 mar 2014, 20:17
- Posty: 575 (8/32)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 GY, LF, 2007
Witam Takie szybkie pytanko, by nie zakładać nowego tematu:
Czy znacie dieslowski 143-konny silnik Mazdy 6 bez dwumasy? Co możece o nim powiedzieć? Przymierzam się do kupna takiego modelu, ale jestem zielony w temacie diesli. A jedna ze znajomych osób ściągających pojazdy z Niemiec powiedziała, że ten silnik jest praktycznie bezawaryjny. Jak to w końcu jest?
Czy znacie dieslowski 143-konny silnik Mazdy 6 bez dwumasy? Co możece o nim powiedzieć? Przymierzam się do kupna takiego modelu, ale jestem zielony w temacie diesli. A jedna ze znajomych osób ściągających pojazdy z Niemiec powiedziała, że ten silnik jest praktycznie bezawaryjny. Jak to w końcu jest?
- Od: 7 cze 2015, 19:38
- Posty: 4
- Skąd: Lubelskie
- Auto: brak :(
xperinho napisał(a):Czy znacie dieslowski 143-konny silnik Mazdy 6 bez dwumasy?
Nie. Bo jak znac cos czego nie ma?
xperinho napisał(a):A jedna ze znajomych osób ściągających pojazdy z Niemiec powiedziała, że ten silnik jest praktycznie bezawaryjny.
Teoretycznie raczej, praktycznie to wszystko jest awaryjne. To tylko urzadzenie techniczne.
Szukaj polifta było mniej problemów z dwumasa
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Może powtórzę to co było już wielokrotnie wspomniane. Moja Mazda ma 8 lat i 194 tys. km bezwypadkowo z czego ja zrobiłem 90 tys km . Do mechaniki w benzynie i do zawieszenia nie mam zastrzezeń , jeździ się bardzo dobrze. I do niedawna byłem fanem.
Ale..... TAKIEGO ZGNILCA W ŻYCIU NIE MIAŁEM!!!!!!!!!!! Toż to ma dopiero 8 lat a gnije jak większość aut po 13-15 latach – podwozie (konserwowałem), nadkola, drzwi, nawet nie chcę się przyglądać bliżej bo mnie to tylko wku.....
Tyle w temacie i dziękuję Państwu za Mazdę 6 I po liftingu. Rdza to jest największa i ogromna wada tej bryki. I nikt mnie nie przekona, że warto podejmować walkę z wiatrakami. Jak coś ma gnić to nie ma mocnych.
Pod młotek (puki dziur nie ma) i przerzucam się na innego producenta choć było miło.
Pozdrawiam
Marek
Ale..... TAKIEGO ZGNILCA W ŻYCIU NIE MIAŁEM!!!!!!!!!!! Toż to ma dopiero 8 lat a gnije jak większość aut po 13-15 latach – podwozie (konserwowałem), nadkola, drzwi, nawet nie chcę się przyglądać bliżej bo mnie to tylko wku.....
Tyle w temacie i dziękuję Państwu za Mazdę 6 I po liftingu. Rdza to jest największa i ogromna wada tej bryki. I nikt mnie nie przekona, że warto podejmować walkę z wiatrakami. Jak coś ma gnić to nie ma mocnych.
Pod młotek (puki dziur nie ma) i przerzucam się na innego producenta choć było miło.
Pozdrawiam
Marek
-
marmuc
Moja ma lat 10 i ogólnie stan (odpukać) naprawdę dobry. Rdzy praktycznie nie widzę a jak była na przeglądzie albo u mechanika to każdy chwalił egzemplarz i podkreślał brak rudej. Zobaczymy co dalej
Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
Moja 6 ma 13 lat i nie ma rdzy
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Gratuluje w takim razie. Dużo zależy widać od tego jak auto było traktowane od nowości. Owszem madzia 6 I ma predyspozycje do rdzy ale wiedząc o tym można starać się temu zapobiec. Poza tym, tak na marginesie widziałem też parę aut "rdzoodpornych" z zaawansowaną rudą.
Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
M6 (2.0 Pb 147 KM liftback, Activ, manual) jeżdżę dopiero kilka miesięcy ale jakiś pogląd na temat auta już mam. Największym plusem jest silnik- jak dla mnie super, demon prędkości to nie jest ale w zupełności wystarczy. Skrzynia szczególnie perfekcyjna nie jest – zmiana wszystkich biegów co prawda jednym palcem (nic nie wyskakuje , nie stawia oporu itp.) ale czasem potrafi coś tam "stuknąć" pod lewarkiem, ogólnie jednak ok. Samochód prowadzi się naprawdę przyjemnie, jest wygodny (sporo miejsca dla kierowcy i pasażerów) ma duży, pojemny bagażnik, wydajną klimatyzację. Jeśli chodzi o podgrzewanie foteli to efektywność sprawdzę zimą, minusem jest na pewno brak regulacji siły grzania, tylko on i off. Nagłośnienie BOSE gra bardzo dobrze, dla mnie wystarczy, studia nagrań w aucie nie potrzebuję. Nie można złego słowa powiedzieć o wyglądzie zewnętrznym jak i wewnętrznym, jest to po prostu b. ładny samochód. Problem rdzy u mnie w jakimś szczególnym stopniu na razie nie występuje , zobaczymy jak będzie dalej, na 100% trzeba zadbać o dobre zabezpieczenie podwozia. Fabryczna warstwa lakieru faktycznie cienka.
Największa żenada tego auta jaką do tej pory odkryłem to przecieki w tylnej części pojazdu... Przy obecnej pogodzie to jest koszmar, codziennie wycieram wodę z miejsca na koło zapasowe i lewarek. Po dłuższym czasie i ulewach to praktycznie akwarium. W trabancie to bym jeszcze zrozumiał ale w aucie z tego segmentu to jakiś żart (biorąc pod uwagę, że to bardzo często występujący problem) Za około miesiąc czeka mnie demontaż plastików i lamp bo chcę zrobić porządne zabezpieczenie antykorozyjne, trzeba będzie przy okazji coś temu zaradzić. Chociaż uważam, że to jest parodia żeby latać przy takim aucie z silikonem...
Generalnie jazda M6 daje dużo przyjemności, fajne, dynamiczne, zgrabne auto. Więcej jest plusów choć niestety zdarzają się niedoróbki, których producent powinien się wstydzić.
Największa żenada tego auta jaką do tej pory odkryłem to przecieki w tylnej części pojazdu... Przy obecnej pogodzie to jest koszmar, codziennie wycieram wodę z miejsca na koło zapasowe i lewarek. Po dłuższym czasie i ulewach to praktycznie akwarium. W trabancie to bym jeszcze zrozumiał ale w aucie z tego segmentu to jakiś żart (biorąc pod uwagę, że to bardzo często występujący problem) Za około miesiąc czeka mnie demontaż plastików i lamp bo chcę zrobić porządne zabezpieczenie antykorozyjne, trzeba będzie przy okazji coś temu zaradzić. Chociaż uważam, że to jest parodia żeby latać przy takim aucie z silikonem...
Generalnie jazda M6 daje dużo przyjemności, fajne, dynamiczne, zgrabne auto. Więcej jest plusów choć niestety zdarzają się niedoróbki, których producent powinien się wstydzić.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6