Mazda6 (GG / GY) – Informacje i opinie o modelu
Cóż jak ktoś kupuje strucla to później ma problemy, ale w Polsce cena czyni cuda
Ja jeżdżę swoją trzeci rok, zrobione ponad 40tyś.
to co trzeba zrobić zrobiłem, a nawet więcej Tankuję droższe paliwko , wymieniam olej po 10-11k
Czy jestem zadowolony? tak. Oczywiście denerwuje mnie ruda na nadwoziu.
Ale widziały gały co brały. Nadkola zrobione na gwarancji zaraz po zakupie i dalej czyste. Próg przed zimą.
Będę jeździł aż się rozsypie.
Ja jeżdżę swoją trzeci rok, zrobione ponad 40tyś.
to co trzeba zrobić zrobiłem, a nawet więcej Tankuję droższe paliwko , wymieniam olej po 10-11k
Czy jestem zadowolony? tak. Oczywiście denerwuje mnie ruda na nadwoziu.
Ale widziały gały co brały. Nadkola zrobione na gwarancji zaraz po zakupie i dalej czyste. Próg przed zimą.
Będę jeździł aż się rozsypie.
- Od: 29 wrz 2006, 14:11
- Posty: 1329 (20/14)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda6 GG 2.0 MZR-CD 2004
dobrzyn22 napisał(a):co do tarcz – jest odpowiedni wątek -zapraszam do szukajki forumowej
PS. obydwu panów zapraszam do działu FAQ
Przejrzałem "[tiiit]" i nic konkretnego nie zajrzałem. Interesuje mnie jak największy zestaw hamulcowy do zaadaptowania w Xedzie tak aby mieścił się w alu 15''. I pytanie- jaka jest różnica w gg/gy pomiędzy PB a ON??
to gdzie jest odpowiedni wątek to tego typu zapytań?? Podeślij mi link jeśli możesz.
chcialbym kupic mazde 6 benzyna tylko nie wiem 1,8 czy 2,0 ? A najbardziej chodzi mi o rdze czy w autach po lifcie czyli jak bym kupil z 2006 jest szansa ze rdzy nie bedzie ?
-
vxz
ekonomia spalania 1,8 jest bardzo zbliżona do 2.0 więc lepiej brać 2.0, ale jesli trafi się na prawdę zdrowy egzemplarz z 1,8 i nie zależy ci aż tak na osiągach, to nie powinieneś się zastanawiać i brać. Kwestia znalezienia zdrowego egzemplarza, to już inna historia...
Polifty (2005+) niby mniej rdzewieją, ale każde auto trzeba po prostu dokładnie obejrzeć. Moja miała w 2009 akcję serwisową na nadkola, więc książkę lub DSR też warto dokładnie przejrzeć. Tutaj z rdzą jest po prostu loteria, choć teoretycznie w poliftach niby problem ze rdzą poprawiono.
Polifty (2005+) niby mniej rdzewieją, ale każde auto trzeba po prostu dokładnie obejrzeć. Moja miała w 2009 akcję serwisową na nadkola, więc książkę lub DSR też warto dokładnie przejrzeć. Tutaj z rdzą jest po prostu loteria, choć teoretycznie w poliftach niby problem ze rdzą poprawiono.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Lepiej zagladnij pod to zabezpieczenie nadkoli bo u mnie też było pięknie zagumowane a pod tym juz ruda była. Jak już zobaczysz radzę to tylko wspawki pozostanie robić..
Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC Desire X przy użyciu Tapatalka
Mam troche nietypowe pytanie, ale naszła mnie taka myśl...
pamięta ktoś z Was ile kosztowała w 2005 – 2006 roku nowa Mazda prosto z salonu? Może ktoś wtedy kupował Madzie i pamięta mniej więcej jakiego rzędu był to wtedy wydatek?
Pozdrawiam
pamięta ktoś z Was ile kosztowała w 2005 – 2006 roku nowa Mazda prosto z salonu? Może ktoś wtedy kupował Madzie i pamięta mniej więcej jakiego rzędu był to wtedy wydatek?
Pozdrawiam
- Od: 17 wrz 2013, 12:15
- Posty: 56
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Mazda 6 GG 2006 r
benzyna 2.0 (147 KM)
z tego co kojarzę to mogło być ok. 85-110 tys, zależnie od wersji i wyposażenia – ale zaznaczam, że nie sprawdziłem tych informacji
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Mógłby ktoś podesłać instrukcję obsługi do polifta? Wszystkie linki jakie mi się udało znaleźć na forum albo google nie działają.
- Od: 18 lut 2014, 10:32
- Posty: 68
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 6 GY 2.0i 16V 147 KM 2005 FL
Łącze wyłączone
- Od: 18 lut 2014, 10:32
- Posty: 68
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 6 GY 2.0i 16V 147 KM 2005 FL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6