Ok, maply powrot do przeszlosci z okazji wiekszej ilosci czasu i braku ochoty na codzienne starcia z rzeczywistoscia.
1. Dodany scope (oscillo) na ekranie glownym – poki co wersja probna bez jednostek ktore mozna na wskaznikach odczytac – probna dlatego, ze nie wiem czy przyda sie na glownym. Moze robic wykres dowolnej ilosci parametron nalozonych na siebie z automatycznym wyskalowaniem min/max. Planuje tez zrobic automatczne skalowanie w poziomie (znajdowanie "sensownych" peak'ow i zoom do np. trzech jednoczesnie widocznych na ekranie)
2. Wskazniki obecne jak do tej pory na jednym ekranie (640x480 – ekran navi) i nadal bez problemu czytelne:
MAF, CoolantTemp, Tacho (RPM), Speed, EngineLoad, FuelRailPressure, MAP, IntakeAirTemp, AmbientAir Pressure i Temp, wszystkie "zyczenia przyspieszania" (4 wskazniki, np. CommandedThrottle), temperatury na katalizatorze i napiecie zasilania PCM oraz ELM327.
Oprocz tej zaskakujaco duzej ilosci wskaznikow, sa jeszcze kontrolki (9), m.in. pracy DPF czy slabego aku, a nadal jeszcze pozostalo miejsce na kilka dodatkowych kontrolek w centrum ekranu, jak tez szeroki pas na duze wskazniki po prawej stronie ktory byc moze bedzie wykorzystany do innych celow – sie okaze.
Poki co niespecjalnie nadal zajmuje sie parametrami specyficznymi dla Mazdy, bo czas zamknac zabawy z GUI, to raz, a dwa, w zwiazku z planowanym szybkim montazem w samochodzie juz nie na siedzeniu pasazera (;P), zamierzam dokonczyc dzialajacego juz playera mp3 ktory wchodzi w sklad programu, ae jeszcze nie posiada playlisty
(na razie mozna ja stworzyc zewnetrznym softem)
Sterowanie jest obecnie zaimplementowane na joysticku (game pad, dwa joye i 10 przyciskow), ale chyba zrezygnuje z niego na rzecz myszy – trzy klawisze powinny wystarczyc, a po wyjeciu plytki myszy z obudowy, bedzie to mozna umiescic w dowolnym wybranym przeze mnie miejscu.