Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
Witam
Bardzo mnie denerwują odgłosy dochodzące z przycisków sterowania na kierownicy
trzeszczy mi to na nierównościach straszliwie ,inne plastiki są OK.Wiem że to te przyciski ponieważ jak je przykryję dłońmi to jest OK . Silikon w sprayu był już w użyciu i nic , chyba to rozbiorę i czymś podkleję
Bardzo mnie denerwują odgłosy dochodzące z przycisków sterowania na kierownicy
trzeszczy mi to na nierównościach straszliwie ,inne plastiki są OK.Wiem że to te przyciski ponieważ jak je przykryję dłońmi to jest OK . Silikon w sprayu był już w użyciu i nic , chyba to rozbiorę i czymś podkleję
-
MACIEK
- Od: 26 paź 2013, 11:27
- Posty: 2259 (88/29)
- Skąd: SZY
- Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej
W przedlifnie był buzzer nie włączonych świateł?
- Od: 4 gru 2010, 14:42
- Posty: 101
- Skąd: Okolice Krosna
- Auto: Była: Madzia 323f Ba 1.5
Jest: Mazda6 GY LF '04 2.0Pb
Ford Cougar 2.0 99r.
Witam.Zakupiłem Mazdę 6 i mam mały problem jeśli chodzi o przednią lampę Xenona.Mianowicie nie wiem gdzie znajduje się przetwornica.Liczę na szybkie odpowiedzi.Pozdrawiam.
-
Białyy
Białyy napisał(a):Witam.Zakupiłem Mazdę 6 i mam mały problem jeśli chodzi o przednią lampę Xenona.Mianowicie nie wiem gdzie znajduje się przetwornica.Liczę na szybkie odpowiedzi.Pozdrawiam.
dokręcona do spodu lampy
- Od: 17 cze 2007, 23:11
- Posty: 396 (10/4)
- Skąd: Kraków
- Auto: Śliwka 2.0 M6 ;)
Panowie dzisiaj odebrałem Mazde po wymianie uszczelki pod głowica i zauważyłem ze oborty mi skacza od ok 800 do 1000 na światłach po krótkim postoju zaś wybrałem sie w trase nie bylo juz skoków obrotu. Co to moze oznaczac jakis bład mechaniorów?
- Od: 11 kwi 2013, 20:00
- Posty: 79
- Skąd: Żory
- Auto: Mazda 6
1,8 120km
170tys
Bosse Sound :)
Witam
Mazda 6 GY 2004r 136KM przebieg 150 tyś
Miałem problem z gaszeniem auta na wolnych obrotach i po przeszukaniu forum i sugestiach żeby pojechać na komputer do sprawdzenia błędów i ewentualnej wymiany zaworu SCV tak zrobiłem
W serwisie obejrzeli i i komputer faktycznie nie miał błędów i powiedzieli ze to zawór SCV
Wiec mam już zakupiony i czeka na wymianę
Ale w serwisie również zwrócili uwagę na nie działanie cytuje
" przekaźnik do kontroli klap – odpowiedzialny za czystość bio w silniku – jakoś tak to szło"
Mam zrobione tego zdjęcie i moje pytanie czego ja mam szukać bo na forum takiego przekaźnika nie znalazłem, w necie też nie ma
Pewnie jest pod inna nazwą ale nie wiem czego szukać
Mazda 6 GY 2004r 136KM przebieg 150 tyś
Miałem problem z gaszeniem auta na wolnych obrotach i po przeszukaniu forum i sugestiach żeby pojechać na komputer do sprawdzenia błędów i ewentualnej wymiany zaworu SCV tak zrobiłem
W serwisie obejrzeli i i komputer faktycznie nie miał błędów i powiedzieli ze to zawór SCV
Wiec mam już zakupiony i czeka na wymianę
Ale w serwisie również zwrócili uwagę na nie działanie cytuje
" przekaźnik do kontroli klap – odpowiedzialny za czystość bio w silniku – jakoś tak to szło"
Mam zrobione tego zdjęcie i moje pytanie czego ja mam szukać bo na forum takiego przekaźnika nie znalazłem, w necie też nie ma
Pewnie jest pod inna nazwą ale nie wiem czego szukać
-
sirkus
MatikeS napisał(a):Panowie dzisiaj odebrałem Mazde po wymianie uszczelki pod głowica i zauważyłem ze oborty mi skacza od ok 800 do 1000 na światłach po krótkim postoju zaś wybrałem sie w trase nie bylo juz skoków obrotu. Co to moze oznaczac jakis bład mechaniorów?
Zrob reset komputera (odłącz akumulator i wcisnij hamulec na 20sec), po czym uruchom silnik i zostaw na 5 min aż sie obroty "ustawią" (na zimnym musisz poczekac aż sie ssanie wyłączy). U mnie pomogło.
Panowie przeczytałem już "trochę" postów o felgach i już zgłupiałem czy do 6 2.0 w benzynie po lifcie zmieści się stalówka 15 cali? Mechanik mi mówił że się nie zmieści i musi być 16 cali na forum wyczytałem że 15 jest ok ale czy po lifcie nie ma większych tarcz hamulcowych? dzięki za info
- Od: 26 maja 2013, 09:55
- Posty: 13
- Skąd: Wodzisław Śląski
- Auto: M6 GY 06r. 2.0 Pb +LPG
sirkus napisał(a):Witam
Mazda 6 GY 2004r 136KM przebieg 150 tyś
Miałem problem z gaszeniem auta na wolnych obrotach i po przeszukaniu forum i sugestiach żeby pojechać na komputer do sprawdzenia błędów i ewentualnej wymiany zaworu SCV tak zrobiłem
W serwisie obejrzeli i i komputer faktycznie nie miał błędów i powiedzieli ze to zawór SCV
Wiec mam już zakupiony i czeka na wymianę
Ale w serwisie również zwrócili uwagę na nie działanie cytuje
" przekaźnik do kontroli klap – odpowiedzialny za czystość bio w silniku – jakoś tak to szło"
Mam zrobione tego zdjęcie i moje pytanie czego ja mam szukać bo na forum takiego przekaźnika nie znalazłem, w necie też nie ma
Pewnie jest pod inna nazwą ale nie wiem czego szukać
To się nazywa:
SOLENOID
i to jedna z wielu zalet M6. Wszystko jest ok. Tylko się cieszyć, bo przekłada się to na niższe zużycie paliwa. U mnie w podobnych warunkach łapie ok.30st (przełączenie na LPG) już po ok. 2 min.
sirkus napisał(a):Witam
Mazda 6 GY 2004r 136KM przebieg 150 tyś
Miałem problem z gaszeniem auta na wolnych obrotach i po przeszukaniu forum i sugestiach żeby pojechać na komputer do sprawdzenia błędów i ewentualnej wymiany zaworu SCV tak zrobiłem
W serwisie obejrzeli i i komputer faktycznie nie miał błędów i powiedzieli ze to zawór SCV
Wiec mam już zakupiony i czeka na wymianę
Ale w serwisie również zwrócili uwagę na nie działanie cytuje
" przekaźnik do kontroli klap – odpowiedzialny za czystość bio w silniku – jakoś tak to szło"
Mam zrobione tego zdjęcie i moje pytanie czego ja mam szukać bo na forum takiego przekaźnika nie znalazłem, w necie też nie ma
Pewnie jest pod inna nazwą ale nie wiem czego szukać
Hubix napisał(a):sirkus napisał(a):Witam
Mazda 6 GY 2004r 136KM przebieg 150 tyś
Miałem problem z gaszeniem auta na wolnych obrotach i po przeszukaniu forum i sugestiach żeby pojechać na komputer do sprawdzenia błędów i ewentualnej wymiany zaworu SCV tak zrobiłem
W serwisie obejrzeli i i komputer faktycznie nie miał błędów i powiedzieli ze to zawór SCV
Wiec mam już zakupiony i czeka na wymianę
Ale w serwisie również zwrócili uwagę na nie działanie cytuje
" przekaźnik do kontroli klap – odpowiedzialny za czystość bio w silniku – jakoś tak to szło"
Mam zrobione tego zdjęcie i moje pytanie czego ja mam szukać bo na forum takiego przekaźnika nie znalazłem, w necie też nie ma
Pewnie jest pod inna nazwą ale nie wiem czego szukać
To się nazywa:
SOLENOID
Purge vavele solenoid ja taki kupiłem od Seata nowke boscha za 60zł wiec nie daj sie przerobić w Rzeszowie chcieli 300
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
lewis napisał(a):Panowie przeczytałem już "trochę" postów o felgach i już zgłupiałem czy do 6 2.0 w benzynie po lifcie zmieści się stalówka 15 cali? Mechanik mi mówił że się nie zmieści i musi być 16 cali na forum wyczytałem że 15 jest ok ale czy po lifcie nie ma większych tarcz hamulcowych? dzięki za info
zmieści sie , ja mam na takich zimówki
- Od: 30 sty 2012, 19:14
- Posty: 95
- Skąd: Kętrzyn
- Auto: M6 GY FL 2.0 benzyna
Koledzy akumulator o jakich parametrach powinnien być do mazdy6 2.0b LF?
- Od: 4 gru 2010, 14:42
- Posty: 101
- Skąd: Okolice Krosna
- Auto: Była: Madzia 323f Ba 1.5
Jest: Mazda6 GY LF '04 2.0Pb
Ford Cougar 2.0 99r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6