Hi,
czy może ktoś mi potwierdzić dopasowanie tłoków z ww. aut? Wiem, że z Jaguara powinny pasować i występują tylko w zestawie z pierścieniem i korbą. Od Forda silnik 3.0 w Maździe odróżniają zmienne fazy rozrządu, ale może tłoki są takie same? Zna ktoś sklepy w Stanach, skąd można ściągnąc oryginalne części przez sieć? Dziękuję za wszelką pomoc.
[AJ] Rozmiar tłoków. Czy można coś dopasować? Silnik 3.0 V6
Strona 1 z 1
Globy napisał(a):Zna ktoś sklepy w Stanach, skąd można ściągnąc oryginalne części przez sieć?
Ja robie/robilem zakupy w www.tasca.com
Pozdrawiam,
voytecku,.
Dzięki, Wojtku – ten sklep śmiga na engine trademotion.com, tam niestety nie mają... Są do Mercury, Lincolnów i Fordów, lecz nie mam pewności, czy pasują. Szukam 
Prezes ,remontujesz juz furke ?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Dzięki
Szukam nowych tłoków, żeby to pojeździło i trochę na złość w Maździe nie ma, a ogólnie występują w komplecie z pierścieniem i korbą. Fajnie, gdyby pasowały od ST.
Tak, jeszcze nie zdążyłem się pocieszyć
Silnik okazał się totalnym szmelcem i nie wiem, czy go podmienili, czy po wymianie oleju pokazał swoje oblicze, ale remontuję.
Jaksa napisał(a):Prezes ,remontujesz juz furke ?
Tak, jeszcze nie zdążyłem się pocieszyć
jeśli nie masz uszkodzonego progu ogniowego na tłoku i denko jest ok to nie ma sensu wymieniać tłoków,
zmień pierścienie i zabij nowe tuleje i będzie autko hulać
denko tłoka w M6 3.0 jest wypukłe i w całości obrabiane,
w Fordach część denka jest odlewana na gotowo i jest lekko wklęsłe (widziałem tylko 2.5 l),
wynika z tego, że pasować nie będzie bo zmienia się wymiar kompresyjny
blok silnika Forda ale głowice inne
średnica tłoka fi 89 do Mazdy produkowane w Federal Mogul South Bend
dla Forda robi Mahle
cena takich tłoków będzie duża,
lepiej wysłać tłok do firmy (Niemcy) która robi tłoki kute, i wyjdzie nawet taniej
zmień pierścienie i zabij nowe tuleje i będzie autko hulać
denko tłoka w M6 3.0 jest wypukłe i w całości obrabiane,
w Fordach część denka jest odlewana na gotowo i jest lekko wklęsłe (widziałem tylko 2.5 l),
wynika z tego, że pasować nie będzie bo zmienia się wymiar kompresyjny
blok silnika Forda ale głowice inne
średnica tłoka fi 89 do Mazdy produkowane w Federal Mogul South Bend
dla Forda robi Mahle
cena takich tłoków będzie duża,
lepiej wysłać tłok do firmy (Niemcy) która robi tłoki kute, i wyjdzie nawet taniej
- Od: 13 cze 2007, 19:16
- Posty: 300
- Skąd: RT
- Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY
Tak, w skrócie efekty mojego śledztwa – koledzy z amerykańskich for piszą, że bebechy pasują od Mondeo ST220. Nie mogę jednak potwierdzić tej informacji.
Niestety do żadnego z tych silników (Ford/Mercury/Jaguar/Mazda) nie ma oddzielnie tłoków, ani pierścieni – występują tylko short-block'i w komplecie, do 3.0 V6 Mazdy (AJ) taki zestaw kosztuje 1445 dolarów plus transport. Nowy silnik do skrzyni automatycznej to ok. 3500$, do manuala – 5 tys. zielonych. Chętnym mogę dać namiary
Jedynie do słabszej wersji 200 KM, montowanej w Tribute i MPV, są w Polsce oryginalne tłoki z pierścieniem i korbą za 560 zł/sztuka.
Niestety do żadnego z tych silników (Ford/Mercury/Jaguar/Mazda) nie ma oddzielnie tłoków, ani pierścieni – występują tylko short-block'i w komplecie, do 3.0 V6 Mazdy (AJ) taki zestaw kosztuje 1445 dolarów plus transport. Nowy silnik do skrzyni automatycznej to ok. 3500$, do manuala – 5 tys. zielonych. Chętnym mogę dać namiary
Jedynie do słabszej wersji 200 KM, montowanej w Tribute i MPV, są w Polsce oryginalne tłoki z pierścieniem i korbą za 560 zł/sztuka.
Tak samo jest przy MPS przynajmniej tak podaje EPC nie sprawdzałem tego wnikliwie bo nie ma takiej potrzeby.Globy napisał(a):nie ma oddzielnie tłoków, ani pierścieni
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Globy napisał(a):Jedynie do słabszej wersji 200 KM, montowanej w Tribute i MPV, są w Polsce oryginalne tłoki z pierścieniem i korbą za 560 zł/sztuka.
Zainteresowanych informuję, że te tłoki są identyczne jak w wersji 220 koni mech., montowanej w "szóstce".
Witam.Mam podobny problem jak 'Globy'..... tył sprężanie po 12 na każdym a z przodu tylko po 3bara. Silnik rozebrany no i wiadomo tłoki luźne .....Z tego co sie dowiedziałem to w silniku 3.0 Mazdy 6 średnica tłoka powinna miec fi 89 ,a w mpv ma fi 90 , a w tribute ma fi 89 .Czy ktos wiecej wie cos na ten temat czy to na 100 bedzie pasowało od tego silniczka 3.0 tribute z 2003 roku????????
- Od: 4 maja 2008, 17:39
- Posty: 46
- Skąd: Suwałki / Oss-NL
- Auto: Xedos 6 2,0 -EX,Mazda 6S 3.0 V6 -EX. Mazda 3 2.0 BK -EX teraz Mazda3 BK L3-VDT 2007 MPS
Co do rocznika to mam 2004 w automacie no i bez gazu przebieg 106 tys mil autko mam od roku no i przy pierwszej zmianie oleju na początku było ok ale przed wymiana kolejnego juz troche mi brakowalo. Po drugiej zmianie oleju zaczęło brac go coraz więcej , zrobiłem ok 1000 km wracajac do domu i dosłownie coraz gorzej chodzic pod koniec brał 2l na 100km oleju no i jak sie zatrzymalem to juz nie chcial odpalic.W serwisie powiedzieli, że te silniki sa trefne bo od forda.Tak naprawde jeszcze się nie nacieszyłem tym autkiem a tu.......
Mam jeszcze pytanko :czy czymś się różniły silniki z przed lifta i po lifcie?czy kompy bedą pasowały itp?
Mam jeszcze pytanko :czy czymś się różniły silniki z przed lifta i po lifcie?czy kompy bedą pasowały itp?
- Od: 4 maja 2008, 17:39
- Posty: 46
- Skąd: Suwałki / Oss-NL
- Auto: Xedos 6 2,0 -EX,Mazda 6S 3.0 V6 -EX. Mazda 3 2.0 BK -EX teraz Mazda3 BK L3-VDT 2007 MPS
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6