Strona 3 z 5

Re: Różnice pomiędzy 120KM FWD, a 150KM AWD

PostNapisane: 7 lut 2017, 16:03
przez Emokah
Instrukcja nie wspomina o sygnalizowaniu kontrolką włączenia się napędu AWD.

PostNapisane: 7 lut 2017, 17:21
przez andrep
Kontrolka AWD sygnalizuje awarię systemu AWD :)

PostNapisane: 7 lut 2017, 17:31
przez Garth
@andrep, po pierwsze – nie trzeba całego dnia, wystarczy godzina. I wyobraź sobie, że moje ASO (Suzuki) przywitało mnie z otwartymi rękami, dwukrotnie udostępnili diagnostę z komputerem, bezpłatnie. Sami byli ciekawi wyników i ich zgodności z tym, co podaje producent.
Po drugie – kto chce udowadniać, że CX-3 jest lepsze od Pajero?
Po trzecie – tego typu samochody to zwykłe osobówki, a napęd ma wspomagać właściwości jezdne, nie terenowe. A konkretnych informacji na temat działania 4x4 jest jak na lekarstwo, głównie marketingowy bełkot. Jeśli Cię nie interesuje, jak działa coś, za co zapłaciłeś, to Twoja sprawa. Mnie interesowało :)

Pozdrawiam

PostNapisane: 7 lut 2017, 18:19
przez andrep
Widać że się znasz na tym temacie , ja w ASO nawet nie wiedział bym jak powiedzieć o co mi chodzi :) ,
mnie obchodzi to by autko się lepiej prowadziło i trzymało drogi ,tak jest( w porównaniu z napędem na przód), za to dopłaciłem, a reszta? co chcieć więcej? Jak byśmy bliżej mieszkali to pewnie bym się skusił na te rolki, a tak to mi szkoda czasu...
Pozdrawiam

PostNapisane: 7 lut 2017, 20:32
przez Emokah
andrep napisał(a):Kontrolka AWD sygnalizuje awarię systemu AWD :)


Zgadza się :) Oby nigdy nie zapaliła się podczas jazdy :D

Re: Różnice pomiędzy 120KM FWD, a 150KM AWD

PostNapisane: 10 lut 2017, 22:56
przez Josh
Skoncentrujmy się na temacie wątku czyli stricte różnicach <spoko>

Re: Różnice pomiędzy 120KM FWD, a 150KM AWD

PostNapisane: 11 lut 2017, 10:19
przez Emokah
To tego zbyt wiele nie będzie. Wersja awd ma dołączany napęd na drugą oś (to jasne), większą moc i system i-eloop. No i tyle.

Dopisano 11 lut 2017, 11:31:

Oczywiście jest różnica w masie, przyspieszeniu i spalaniu, ale to są w sumie drobnostki. Jedyna znacząca różnica to awd, ale zalety dołączanego napędu ujawniają się tylko w pewnych sytuacjach. Moim zdaniem tylko wtedy można mówić o namacalnej różnicy.

PostNapisane: 11 lut 2017, 13:52
przez Paolo
Mnie ciekawi czy przegląd jak i serwisowanie jest droższe?

Re: Różnice pomiędzy 120KM FWD, a 150KM AWD

PostNapisane: 11 lut 2017, 14:43
przez dareme89
W szczecińskim aso ceny za przegląd są bez podziału na wersje silnikowa.

Re: Różnice pomiędzy 120KM FWD, a 150KM AWD

PostNapisane: 11 lut 2017, 15:09
przez aaawww
Koszt pierwszego (po 20kkm) przeglądu w lubelskim ASO dla wersji AWD to 620 pln + 240 pln za olej.

Re: Różnice pomiędzy 120KM FWD, a 150KM AWD

PostNapisane: 11 lut 2017, 15:43
przez Emokah
Różnicą może być potencjalnie większa podatność na usterki wersji awd. Czyli ten wątek ma jeszcze przyszłość.

Re: Różnice pomiędzy 120KM FWD, a 150KM AWD

PostNapisane: 11 lut 2017, 16:50
przez aaawww
Ewentualne usterki to kwestia przyszłości (oby nie). Ale mam wrażenie, że większą ilość problemów zgłaszają właściciele 2WD (bardziej popularne). Dla mnie napęd AWD jest idealny. Osiedle domków, drogi do wykonania w przyszłości i dwa samochody, to samo ogumienie Dunlop ( I sezon) CX3 jedzie jak latem a Hyundai i40 mozolnie kręci kółeczkami by wdrapać się na niewielką górkę.

Re: Różnice pomiędzy 120KM FWD, a 150KM AWD

PostNapisane: 17 sie 2017, 11:19
przez rjarek
Czy można zwiększyć i jeśli tak to w jaki sposób moc wersji 120KM na 150KM po zakończeniu gwarancji?

PostNapisane: 17 sie 2017, 17:05
przez Paolo
Kolego używasz szukajki?
np tutaj ---> http://disi-tune.pl

Re: Różnice pomiędzy 120KM FWD, a 150KM AWD

PostNapisane: 22 sie 2017, 12:19
przez rjarek
Dziękuję

Re: Różnice pomiędzy 120KM FWD, a 150KM AWD

PostNapisane: 13 wrz 2017, 12:59
przez dareme89
W ostatni weekend byłem zaproszony na premierę cx5 nowej i była możliwość potraktować auto w terenie jak i zrobić slalom na torze, dla porównania była cx3 2wd. Napęd 4x4 ponoć jest taki sam i powiem ze roznica Jest duża. Wiec to 4x4 to nie bajki mazdy. Wiadomo ze na drodze leśnej to była przepaść i bardzo.bylo czuć kiedy tył się dołączał, po prostu pchało auto jak w tylnonapedowce a na torze było widać różnice w slalomie przy mocniejszej jeździe. Instruktor pokazywał co i jak i faktycznie bylo to czuć. Także ten napęd to nie taki pic na wodę tylko na serio działa fajnie :)

PostNapisane: 18 wrz 2017, 21:33
przez DISItune
rjarek napisał(a):Czy można zwiększyć i jeśli tak to w jaki sposób moc wersji 120KM na 150KM po zakończeniu gwarancji?


CX3_MOD_1920.jpg

Re: Różnice pomiędzy 120KM FWD, a 150KM AWD

PostNapisane: 18 paź 2017, 21:15
przez dareme89
ja moge tylko powiedziec ze warto odwiedzic kolege z disitune i odblokowac wersje 120km. roznica duza :)

Re: Różnice pomiędzy 120KM FWD, a 150KM AWD

PostNapisane: 19 paź 2017, 06:24
przez toruńczyk
Widzę , że jakiś nowy model Cx 3 powstał (patrz avatar @dareme) :)
Czy te konie "pisane km" jakieś słabsze po zabiegu bo i wyszło 10 KM więcej niż ma model AWD ;)
Tak na poważnie ... "to odważnie" zrobiłeś to przed końcem gwarancji ! Też chyba zrobię taki lifting swojej ale po gwarancji a teraz będę wdzięczny za dobre wieści od Ciebie @ dareme.
Na początek powiedz jak wzrosło spalanie ?

PostNapisane: 19 paź 2017, 09:40
przez konole
toruńczyk napisał(a):Tak na poważnie ... "to odważnie" zrobiłeś to przed końcem gwarancji ! Też chyba zrobię taki lifting swojej ale po gwarancji a teraz będę wdzięczny za dobre wieści od Ciebie @ dareme.
Nie wzrasta <faja> W sumie to nawet może lekko spaść, bo konkretny moment obrotowy osiągasz przy ciut niżyszch obrotach.