MegaZlot Tor Poznań 2018 – wątek dyskusyjny.

7-9 kwietnia 2018

Postprzez Płomień » 28 lut 2018, 08:17

No to chyba muszę zadzwonić do providenta, i odesłać skrzynie do świątka na zmianę przełożeń, koło zamachowe do otoczaka, zamówić oponki DMACK 205/45/15. Jak myślicie zwróci się, jak będę pierwszy w klasie? :P

Widziałem te wyniki, to nie jest nic nowego że Mx5 miotą na torze. Tym bardziej biorąc pod uwagę ile jest gratów do nich, i to w naprawdę dobrych cenach. Może trzeba pomyśleć (kiedyś tam, nie teraz) nad zrobieniem osobnej klasy dla Mx5? Jest ich tyle że byliby chyba najliczniejszą klasą na torze <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 1120 (25/84)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH

Postprzez piwo » 28 lut 2018, 08:18

dmack to nie jest dobry wybor. duzo juz lepszy to beda np tez tanie rs-ry.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4731 (212/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Płomień » 28 lut 2018, 08:54

Nie no żarcik, jak będę kupował kapcie, to Extreme. Mam kumpla, któremu mówił kumpel, któremu mówił Miko Marczyk że są super ;P

No i cena miecie jak na to co oferują.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 1120 (25/84)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH

Postprzez zemoj » 28 lut 2018, 09:02

Ogólnie nie boli mnie jakoś strasznie to przenoszenie o klasę wyżej, ale myślę, że na takim Poznaniu, który jest szybkim i szerokim torem, tylny napęd nie daje jakieś wielkiej przewagi nad przednim. Na pewno nie o tyle, żeby zrównoważyć pół litra pojemności. Co innego jakiś ciasny mini OES, gdzie zwrotność to podstawa. Mimo wszystko, gdzieś rozumiem organizatorów, że zachowują jednolitość regulaminu na cały MS Cup. Zawsze ktoś będzie lekko pokrzywdzony, ale są to przecież amatorskie imprezy i chyba liczy się głównie FUN.
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 21:12
Posty: 3195 (146/240)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez Biniu » 28 lut 2018, 09:12

Bez względu czy mx5 sa klasę wyzej czy niżej to klasyfikacja wyglądała by tak samo.
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 06:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez Bartg » 28 lut 2018, 09:35

RWD jedno, stosunek kg/km to drugie w MX5 :) No chyba, że komuś sprawia frajdę lanie na torze BA Z5 czy BK Z6, bo moc ta sama w sumie ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 21:25
Posty: 7805 (21/118)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez zemoj » 28 lut 2018, 09:40

Być może, ale nie spłycajmy aż tak bardzo i miejmy też na uwadze, że w dużej części posiadacze MX-piątek czy RX-ósemek mają spore umiejętności (nie mówię tu o sobie) i ich dobre wyniki wynikają nie tylko z maszyny, ale i czynnika ludzkiego. Spora część posiadaczy tych aut (nie twierdzę, że inni tego nie robią) regularnie szlifuje swoje umiejętności na Track Dayach i różnych innych pojeżdżawkach, mniej lub bardziej zorganizowanych, a to przekłada się na czasy. Popatrzmy na MMC. To już w zasadzie półprofesjonalna liga i ludzie tam naprawdę wymiatają i byliby wstanie objechać wiele osób, dysponując słabszym o kilkadziesiąt koni autem. Oni również przyjeżdżają na nasze zloty i jak można się spodziewać plasują się wysoko. Popatrz na czasy Jarka_ZE/Rafała w MX-5 NA – tylko 1.6 pojemności – a jest co podziwiać i nawet gdyby go wrzucić jeszcze o klasę wyżej, to nadal jego czas byłby w czołówce.

Tak czy siak, ja lubię to, że na zlotach Klubu MazdaSpeed jest mniej napięta atmosfera współzawodnictwa i nie ma aż takiego ciśnienia na klasyfikację, a bardziej na dobrą zabawę. I chyba o to chodzi <spoko>
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 21:12
Posty: 3195 (146/240)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez Bartg » 28 lut 2018, 09:44

Dlatego moim zdaniem nie ma co się spinać o klasy, skoro i tak w większości dominują emiksy :)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 21:25
Posty: 7805 (21/118)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Bo_Lo » 28 lut 2018, 11:46

Moim skromnym zdaniem jeśli byśmy zrobili klasy tylko wg pojemności ,to bardzo szybko zrobiłyby się nam zloty Mx5tek a pozostałe auta byłyby marginesem na zlotach,zwłaszcza na TP.Kto by chciał przyjechać 323 ,626 itp wiedząc z góry ze nie ma szans na walkę o czołówkę ?Już lista startowa z zeszłego roku nie napaw optymizmem.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez piwo » 28 lut 2018, 11:58

zaewsze mozna tez robic przeskok w zaleznosci od opon i modyfikacji. seryjne auto na seryjnych oponach zsotaje w klasie. opony semi klasa do gory, opony slick dwie klasy do gory, modyfikacje inne (gwint, kubly itp klase do gory). ale co to da. jak ktos napisal. zawsze bedzie ktos uprzywilejowany a ktos pokrzywdzony. dobrze jest jak jest i trzeba sie cieszyc jazda bo to najwieksza nagroda.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4731 (212/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Bo_Lo » 28 lut 2018, 12:10

piwo napisał(a):dobrze jest jak jest i trzeba sie cieszyc jazda bo to najwieksza nagroda.

<spoko>
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez Płomień » 28 lut 2018, 12:13

Nie optuję za zmianą, ale podyskutować zawsze można :)
Mam pytanie, jak dokładnie są ustalane grupy które jadą razem na TP?
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 1120 (25/84)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH

Postprzez TheMonster » 28 lut 2018, 12:30

Wg poziomu umiejętności (przypuszczam ze na podstawie ilości startów w klubowych zawodach) oraz na podstawie klasy auta. Gdzieś tak w regulaminie stoi ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem

_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
Tomasz W.
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Pomorza
Moderator
 
Od: 22 lis 2015, 14:59
Posty: 1521 (227/225)
Skąd: Bydgoszcz / Poznań
Auto: Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT

Postprzez zemoj » 28 lut 2018, 12:37

Dokładnie tak jak Monster pisze. Na pewno w dużym stopniu analizowane będą czasy z ubiegłego roku, bo spora część uczestników będzie ta sama.
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 21:12
Posty: 3195 (146/240)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez Bartosz_ » 28 lut 2018, 13:44

Biniu napisał(a):Bez względu czy mx5 sa klasę wyzej czy niżej to klasyfikacja wyglądała by tak samo.

No dokładnie. Nie chodzi tyle o samo auto a doświadczenie jakie mają kierowcy.
Klubowicz
 
Od: 2 mar 2008, 16:49
Posty: 1439 (39/61)
Skąd: Grudziądz
Auto: Mitsubishi Pajero Pinin
Opel Vectra Signum

Postprzez HookieK » 28 lut 2018, 16:29

Czytam, czytam i trochę się wstydzę wyjeżdżać na tor jako totalny "no skill" w RX-8, z zerowym doświadczeniem na torze. :D Ba, z zerowym doświadczeniem w tego rodzaju jeździe tylnonapędowym autem. Trzy sztuki MX-5 miałem, ale żadnym z nich na publicznych drogach nie szalałem, a na wypady na tor było mi nie po drodze. <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2013, 15:36
Posty: 47 (26/1)
Skąd: Katowice
Auto: Było:
– MX-5 1.8 10th Anni
– MX-5 1.6 '90
– MX-5 1.6 '04
– Xedos 6 V6 2.0 '93
– RX-8 HP '04
– MX-5 1.8 '00
Jest:
– MX-5 2.0 '16 Club

Postprzez zemoj » 28 lut 2018, 17:03

No stress, Ci najlepsi też kiedyś zaczynali ;)
Ważne, żebyś się dobrze bawił i w bezpieczny sposób poznał trochę granic własnych i auta.
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 21:12
Posty: 3195 (146/240)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez ravo » 28 lut 2018, 17:39

Najgorzej mają ci co dużo jeżdżą a słabe czasy kręcą hehehe
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 12:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez TheMonster » 28 lut 2018, 17:46

HookieK, zawsze będziesz mógł zrzucić winę ze pierwszy raz na torze, ze nie znałeś terenu etc :P


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem

_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
Tomasz W.
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Pomorza
Moderator
 
Od: 22 lis 2015, 14:59
Posty: 1521 (227/225)
Skąd: Bydgoszcz / Poznań
Auto: Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT

Postprzez kinki » 28 lut 2018, 17:52

Jazda po torze na tym poziomie to przede wszystkim walka z samym sobą o jak najlepszy czas. Nagrody schodzą na drugi plan
Wladca ognia
Avatar użytkownika
Moderator Globalny
 
Od: 28 lis 2006, 22:08
Posty: 6076 (447/183)
Skąd: Poznań
Auto: A4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości