Opony letnie / rozmiar / marka / opinie
Strona 1 z 1
Hejka – jak w temacie . Mam na oku Nokiany Z SUV . Z fabrycznych opon jeste wogóle nie zadowolony. Po deszczu jeżdzą jak po lodzie... ( Brigistone Dualewer)
Czy ktoś miał styczność z tą oponą?? Generalnie Nokiany maja bardzo dobre recenzje... Bardzo mi zależy na oponie dobrze trzymającej na mokrym...
Czy ktoś miał styczność z tą oponą?? Generalnie Nokiany maja bardzo dobre recenzje... Bardzo mi zależy na oponie dobrze trzymającej na mokrym...
Ostatnio edytowano 30 lip 2014, 06:33 przez Josh, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Zmiana tematu
Powód: Zmiana tematu
poszły nokiany Z SUV – na chwilę obecna rewelka!!!!
auto na mokrym trzyma super...
auto nie zależnie od temperatury, deszczu prowadzi się jak po sznurku( wcześniej była raczej kołyska)
jest ciszej w środku
mniej pali ( o ok. 1 litr)!!!!!
napiszę więcej jak zrobię kilka tysi więcej – powyższe opieram na podstawie przejechanych ok, 3 tysi /km
auto na mokrym trzyma super...
auto nie zależnie od temperatury, deszczu prowadzi się jak po sznurku( wcześniej była raczej kołyska)
jest ciszej w środku
mniej pali ( o ok. 1 litr)!!!!!
napiszę więcej jak zrobię kilka tysi więcej – powyższe opieram na podstawie przejechanych ok, 3 tysi /km
Ostatnio edytowano 26 sie 2014, 09:02 przez Josh, łącznie edytowano 2 razy
Powód: Bez ogłoszeń proszę
Powód: Bez ogłoszeń proszę
Zrezygnowałem z fabrycznych Bridgestone Dueler, po tym jak parę razy na mokrym zakręcie auto nie chciało skręcać. Kupiłem Michelin Latitude. Są dużo lepsze na mokrym, różnica jest naprawdę spora. Drugi sezon ich używam, ale ciężko porównać mi je oprócz mokrego, bo zmieniłem również felgi z 18 na 20 cali. Jest jeden minus Michelina: słychać że są , może nie jakoś nachalnie, ale jednak.
Podsumowując razem ze zmianą rozmiaru felgi: bezpieczeństwo i prowadzenie mocno na plus, komfort na minus(głównie przez większe felgi i mniej gumy).
Podsumowując razem ze zmianą rozmiaru felgi: bezpieczeństwo i prowadzenie mocno na plus, komfort na minus(głównie przez większe felgi i mniej gumy).
drout napisał(a):No i jak w dalszej perspektywie? Zadowolony jesteś z Nokianów?
barać, barać , kupować... Warte każej wydanej złotówki!!!
Do dnia dzisiaejszego ani raz auto na łuku drogi nie wpadło w poślizg , gdzie na Bridgestone Dueler było to normą...
Polecam.
Teraz Nokian wypuścił nowy model w naszym rozmiarze. "Z line suv". Na papierze są lepsze niż "Z suv".
Mam te "Z line suv" i tez moge polecić. Co ciekawe jest to najtańsza opona w tym rozmiarze.
Mam te "Z line suv" i tez moge polecić. Co ciekawe jest to najtańsza opona w tym rozmiarze.
-
pawlel.wrc
Obecnie mam rozmiar 245/50r20, et45. Planuję na lato założyć 275/40r22, et35, 4x9J, takie coś http://www.axewheels.com/gallery/photo/ ... le-images/ Co o tym sadzicie? Macie jakieś doświadczenia z takim rozmiarem? Nie będzie obcierać?
ps. mam w takim razie do sprzedania 245/50r20, et45 po minimalnym przebiegu, ale admin mi kasuje ogłoszenie, bo coś tam ...
ps. mam w takim razie do sprzedania 245/50r20, et45 po minimalnym przebiegu, ale admin mi kasuje ogłoszenie, bo coś tam ...
Ja mam w 19 calach 255 – jak wrzucisz 275 to.. jakaś masakra będzie. Przecież to walce! Po co Ci taki kapeć?? Przecież nie masz tyle mocy , że potrzebna jest taka opona, dodatkowo 4x4 ... Już przy moich 255 jest głośniej niż w serii , a jak dokleisz 275 to będziesz miał i głośno i znacznie więcej spali, nie mówiąc, że w koleinach będziesz miał masakrę ( a w Pl ich nie brakuje) ...
Oczywiście nie zależy mi na szerokości opony, nie jest to fura do ścigania, mocy jej nie brakuje, z resztą wystarczy podobno zdjąć zwężkę na dolocie i ma 300KM. Chodzi mi o kwestię, że jest tam profil 50 (ja jeżdżę na 35 i daję radę) żona obecnie miała 45 i spokojnie. Głównie chodzi mi o założenie większej średnicy, a w tym samochodzie jest potencjał do tego. Ten zamiennik wydaje się mi realny, najchętniej widziałbym oczywiście 245/??/22, et 45 i felgę 7,5 cala szeroką. To niestety mrzonka, stąd moja propozycja 275/40/22. Wrażenia wizualane i samopoczucie bezcenne.
viewtopic.php?f=284&t=97792&start=120
nie wiem jak zakończyła się ta operacja, z resztą modząc przy samochodzie, wymieniając dolot te 5-8% spokojnie można zyskać, kolejne procenty na wydechu ...
nie wiem jak zakończyła się ta operacja, z resztą modząc przy samochodzie, wymieniając dolot te 5-8% spokojnie można zyskać, kolejne procenty na wydechu ...
zwężka , większa moc , ale... zero konkretów .
Wydaje mi się że ktoś rzucił hasło , a reszta teraz to powiela. A takie osoby jak ja to w ogóle nie mają co myśleć o przyroście , bo mamy wozy zza oceanu , czyli bez zwężek ( jeśli wierzyć kolejnym domysłom) .
Chętnie stanąłbym na światłach z jakimś EU i porównał speed do 60Mph...
Wydaje mi się że ktoś rzucił hasło , a reszta teraz to powiela. A takie osoby jak ja to w ogóle nie mają co myśleć o przyroście , bo mamy wozy zza oceanu , czyli bez zwężek ( jeśli wierzyć kolejnym domysłom) .
Chętnie stanąłbym na światłach z jakimś EU i porównał speed do 60Mph...
Panowie wróćmy do tematu wątku...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Nokiany "Z line SUV", które chwalicie i nad którymi sie sam zastanawiam, to produkcja rosyjska? Ma to jakieś znaczenie, czy firma pilnuje jakości wykonania?
-
waldiwaldi
Dopytywałem Was o możliwość założenia 22'.
Finalnie tak to wyszło; Axe EX20 Gloss Black Polished, 22 cale, ET35, 9J, 5x114,3, guma 265/45 r22.
Nic nie wystaje, nic nie obciera, jakiegoś zwiększenia dyskomfortu nie odczułem. Auto jest stabilniejsze na zakrętach.
Finalnie tak to wyszło; Axe EX20 Gloss Black Polished, 22 cale, ET35, 9J, 5x114,3, guma 265/45 r22.
Nic nie wystaje, nic nie obciera, jakiegoś zwiększenia dyskomfortu nie odczułem. Auto jest stabilniejsze na zakrętach.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9