Ledy do jazdy dziennej w naszych autach
... ksenony są fabryczne.
Auto wersja USA, a tam nie wymagają spryskiwaczy jeśli samochód jest wyposażony w ksenony, stąd to powiedzenie "wolna amerykanka" .
Auto wersja USA, a tam nie wymagają spryskiwaczy jeśli samochód jest wyposażony w ksenony, stąd to powiedzenie "wolna amerykanka" .
Ostatnio edytowano 31 gru 2013, 01:37 przez szlumik, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 16 mar 2011, 01:33
- Posty: 99
- Skąd: Krajna
- Auto: CX-9 GT 2007 USA
Witajcie,
zamonotowałem LEDy NARVA 4 punktowe – to ten sam produkt, co Philips 4 ledowy, ale tańszy, bo 180 pln/komplet. Do tego kolega zrobił mi czarne, plastikowe maskownice. Całość jest zamontowana nad srebrną listwą i ładnie się komponuje w całości. Sterownik oryginalny, więc podpinamy pod akumulator i lampę i po sprawie. Montaż zajął godzinkę. Załączam fotkę.
zamonotowałem LEDy NARVA 4 punktowe – to ten sam produkt, co Philips 4 ledowy, ale tańszy, bo 180 pln/komplet. Do tego kolega zrobił mi czarne, plastikowe maskownice. Całość jest zamontowana nad srebrną listwą i ładnie się komponuje w całości. Sterownik oryginalny, więc podpinamy pod akumulator i lampę i po sprawie. Montaż zajął godzinkę. Załączam fotkę.
- Od: 12 wrz 2013, 01:16
- Posty: 28
- Auto: Mazda CX-9, 3,7l, 277KM, wersja Europa
Warte, warte ! Porządne lampki !
Tylko proszę przy montażu, szczególną uwagę zwrócic na równoległe do jezdni ułożenie w poziomie
oraz prostopadłe do osi pojazdu, wszystkie DLR-y są bardzo wrażliwe na zły kąt montażu.
Proponuję nie zaczynać od przykręcenia "świeczek", lecz na tym zakończyć.
Kładziemy DLR-y w zamierzonym miejscu "na sucho" odpalamy skręconą w Hiroszimie gablotę
a to w konsekwencji (w dzień) powoduje zapalenie "dziennych",
wychodzimy 20m przed przed auto i przechodząc z prawa na lewo (lub odwrotnie)
udajemy raz pieszego idącego poboczem, raz kierowcę nadjeżdzającego na drugim pasie z przeciwka (można lekko przykucnąć, przecież nie wszyscy jeżdżą SUV-ami)
i obserwujemy w jakim zakresie lampki świecą najmocniej i czy nie musimy lekko skorygować ich ułożenia.
Jest wyraźny wąski zakres (kąt w pionie i w poziome) w którym świecą najmocniej
– a o to przecież chodzi .
Tylko proszę przy montażu, szczególną uwagę zwrócic na równoległe do jezdni ułożenie w poziomie
oraz prostopadłe do osi pojazdu, wszystkie DLR-y są bardzo wrażliwe na zły kąt montażu.
Proponuję nie zaczynać od przykręcenia "świeczek", lecz na tym zakończyć.
Kładziemy DLR-y w zamierzonym miejscu "na sucho" odpalamy skręconą w Hiroszimie gablotę
a to w konsekwencji (w dzień) powoduje zapalenie "dziennych",
wychodzimy 20m przed przed auto i przechodząc z prawa na lewo (lub odwrotnie)
udajemy raz pieszego idącego poboczem, raz kierowcę nadjeżdzającego na drugim pasie z przeciwka (można lekko przykucnąć, przecież nie wszyscy jeżdżą SUV-ami)
i obserwujemy w jakim zakresie lampki świecą najmocniej i czy nie musimy lekko skorygować ich ułożenia.
Jest wyraźny wąski zakres (kąt w pionie i w poziome) w którym świecą najmocniej
– a o to przecież chodzi .
- Od: 16 mar 2011, 01:33
- Posty: 99
- Skąd: Krajna
- Auto: CX-9 GT 2007 USA
Hej,
Ja sobie założyłem takie
http://archiwum.allegro.pl/oferta/swiat ... 81856.html
do tego listwa
http://allegro.pl/listwa-na-ranty-chrom ... 82797.html
dałem zapytanie na oferio i fachowiec mi wyciął w zderzaku nad halogenami otwory, zamontował i wygląda ślicznie.
Czujnik zmiany światełek zapala i gasi zgodnie z założeniem.
Pozdrawiam,
kajduk
Ja sobie założyłem takie
http://archiwum.allegro.pl/oferta/swiat ... 81856.html
do tego listwa
http://allegro.pl/listwa-na-ranty-chrom ... 82797.html
dałem zapytanie na oferio i fachowiec mi wyciął w zderzaku nad halogenami otwory, zamontował i wygląda ślicznie.
Czujnik zmiany światełek zapala i gasi zgodnie z założeniem.
Pozdrawiam,
kajduk
- Od: 8 mar 2009, 00:00
- Posty: 9
- Skąd: Warszawa
- Auto: CX-9;3.7; USA-2008;Grand Touring
kajduk: Wrzuć jakieś foty, na pewno wszyscy chętnie zobaczą jak to wygląda. Też się zastanawiałem na tym modelem ledów ale są takie lekko zaokrąglone i bałem się, że nie będzie jak tego ładnie wpasować;/
Pamiętaj:
"Tuning to Twój wróg" :)
----------------------
Pozdrawiam
"Tuning to Twój wróg" :)
----------------------
Pozdrawiam
- Od: 23 lip 2013, 13:06
- Posty: 15
- Auto: CX-9, 3.7l., 2011r.
Witam.To ja też może podpowiem tym którzy się zastanawiają nad montażem świateł led. Ja zakupiłem światła Philips DayLightGuide Fajne ledy mają jedną linie świtała czyli nie widać świecących punktów.Wyposażone też są w tzw ściemnianie(postojówki) czyli po włączeniu świateł mijania ledy swiecą o 50% słabiej.Niestety cena jest troszkę kosmiczna bo aż 450 zł.Zastanawiałem sie tez nad konkurencyjnymi ledami firmy Osram też jedna linia światła i cena ok 380 zł ale po zagłębieniu sie w temat okazało sie że konkurencja lubi się częściej psuć więc wybór padł na Philipsa.Mogę polecić philpsy z czystym sumieniem Świecą zaje mocno (nie spotkałem mocniej świecących) ale cena powala.Filmiki z ledami można znaleść na youtube a tutaj kilka fotek mojej madzi
Witam wszystkich!
Mazda CX-9 '08 – przed liftem. Udało się zainstalować NSSC DRL 523HP w zaślepce reflektorów przeciwmgielnych/halogenów(?), których nie mam.
Efekt jak na zdjęciu – jak dla mnie OK
Mazda CX-9 '08 – przed liftem. Udało się zainstalować NSSC DRL 523HP w zaślepce reflektorów przeciwmgielnych/halogenów(?), których nie mam.
Efekt jak na zdjęciu – jak dla mnie OK
-
aidoni
Cześć. Nieco odświeżę wątek. Doradźcie mi co mam zainstalować do swojej cx9? Nie ma ona halogenów tylko jakieś zaślepki. Może tam jest miejsce na montaż np. Duolight?
- Od: 21 sie 2019, 19:03
- Posty: 6
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: Mazda CX9 3,7 2015
Chciałem dziś zamontować w serwisie Amio 523HP mini, ale okazało się że Pan bez demontażu zderzaka tego nie da rady zrobić, a na to czasu nie miał.
Pytanie do kolegów czy faktycznie trzeba zrzucać zderzak aby porządnie to zrobić i zamocować mocowania.
Planuję je umieścić tuż pod linią atrapy z logiem Mazdy.
Pytanie do kolegów czy faktycznie trzeba zrzucać zderzak aby porządnie to zrobić i zamocować mocowania.
Planuję je umieścić tuż pod linią atrapy z logiem Mazdy.
Dzień dobry
Kilka informacji. W przypadku włączenia świateł mijania światła dzienne mają zostać samoczynnie wyłączone. Ponadto (co ważne), światła pozycyjne tylne, przednie, obrysowe boczne i tylne oraz oświetlenie tablicy rejestracyjnej nie mogą włączać się razem ze światłami dziennymi w samochodach rejestrowanych po raz pierwszy od 1 stycznia 2010 roku, natomiast w pojazdach rejestrowanych do 31 grudnia 2009 roku dopuszcza się zainstalowanie świateł do jazdy dziennej które mogą świecić się wraz z oświetleniem pozycyjnym oraz tablicy rejestracyjnej. Jest to o tyle ważne bo większość gotowych kompletów gotowych do samodzielnego montażu nie przewiduje takiej opcji. Wymusza to zastosowanie przekaźnika i zasilania z pod stacyjki.
Powinny być umiejscowione w pojeździe:
1, Symetrycznie względem osi pojazdu
2, Na równej wysokości
3. W odległości od ziemi do dolnej krawędzi lampy minimalnie 25 cm, od ziemi do górnej krawędzi
maksymalnie 150 cm
4. Odległość między lampami mierzona od wewnętrznej krawędzi nie może wynosić mniej niż 60 cm,
chyba, że szerokość pojazdu jest mniejsza niż 130 cm – wtedy odległość minimalna wynosi 40 cm
5. Lampy nie mogą wystawać poza boczny obrys pojazdu lub być zamontowane nie dalej niż 40 cm od
niego).
Dodatkowo powinny spełniać dodatkowe przepisy:
Intensywność światła reflektora do jazdy dziennej od 400 do 1200 kandeli.
Minimalna powierzchnia świetlna każdej lampy 20 cm²
Automatyczne włączanie świateł dziennych równocześnie z rozruchem pojazdu bez dodatkowych włączników i wyłączników.
Jednak dla wielu użytkowników naszych dróg można zauważyć pełną ignorancję dla tych przepisów.
Kilka informacji. W przypadku włączenia świateł mijania światła dzienne mają zostać samoczynnie wyłączone. Ponadto (co ważne), światła pozycyjne tylne, przednie, obrysowe boczne i tylne oraz oświetlenie tablicy rejestracyjnej nie mogą włączać się razem ze światłami dziennymi w samochodach rejestrowanych po raz pierwszy od 1 stycznia 2010 roku, natomiast w pojazdach rejestrowanych do 31 grudnia 2009 roku dopuszcza się zainstalowanie świateł do jazdy dziennej które mogą świecić się wraz z oświetleniem pozycyjnym oraz tablicy rejestracyjnej. Jest to o tyle ważne bo większość gotowych kompletów gotowych do samodzielnego montażu nie przewiduje takiej opcji. Wymusza to zastosowanie przekaźnika i zasilania z pod stacyjki.
Powinny być umiejscowione w pojeździe:
1, Symetrycznie względem osi pojazdu
2, Na równej wysokości
3. W odległości od ziemi do dolnej krawędzi lampy minimalnie 25 cm, od ziemi do górnej krawędzi
maksymalnie 150 cm
4. Odległość między lampami mierzona od wewnętrznej krawędzi nie może wynosić mniej niż 60 cm,
chyba, że szerokość pojazdu jest mniejsza niż 130 cm – wtedy odległość minimalna wynosi 40 cm
5. Lampy nie mogą wystawać poza boczny obrys pojazdu lub być zamontowane nie dalej niż 40 cm od
niego).
Dodatkowo powinny spełniać dodatkowe przepisy:
Intensywność światła reflektora do jazdy dziennej od 400 do 1200 kandeli.
Minimalna powierzchnia świetlna każdej lampy 20 cm²
Automatyczne włączanie świateł dziennych równocześnie z rozruchem pojazdu bez dodatkowych włączników i wyłączników.
Jednak dla wielu użytkowników naszych dróg można zauważyć pełną ignorancję dla tych przepisów.
Ja swoich miałem Duolight z alledrogo, halogen z dziennymi, teraz ceny poniżej 400zeta. Wyglądało ok i wszystko pasowało, montaż bez zdejmowania zderzaka.
Zaślepkę halogenu wyjmiesz bez demontażu zderzaka.
Zaślepkę halogenu wyjmiesz bez demontażu zderzaka.
531-640-670
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9