Regulacja luzów zaworowych

Postprzez drout » 10 maja 2014, 17:07

Czy trzeba reg czy reg się same? 3.7 silnik. Jeśli trzeba to gdzie i za ile. Przebieg mam teraz 116kkm. Pzdr
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2013, 16:29
Posty: 159 (1/0)
Auto: Forek 2,5XT
CX-9 2010 EU/PL

Postprzez drout » 5 wrz 2014, 21:57

Hop coś w temacie
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2013, 16:29
Posty: 159 (1/0)
Auto: Forek 2,5XT
CX-9 2010 EU/PL

Postprzez daronnn » 8 wrz 2014, 15:27

No właśnie, też jestem ciekawy. Coś mi się obiło o uszy że trzeba regulować co 60 tyś kilometrów? Ktoś regulował i może potwierdzić? Ewentualnie jak to wychodzi kosztowo?
Forumowicz
 
Od: 25 cze 2008, 10:55
Posty: 144 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 '05 FL
Cx9 2010 EU

Postprzez drout » 8 wrz 2014, 17:31

Nikt nic nie wie?
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2013, 16:29
Posty: 159 (1/0)
Auto: Forek 2,5XT
CX-9 2010 EU/PL

Postprzez leonidsas » 9 wrz 2014, 19:19

Dziwne by było gdyby był regulowany na hydraulice , przecież 3.0 i 3.7 ma hydraulikę chopaki
leonidsas
 

Postprzez daronnn » 10 wrz 2014, 23:20

Jak ma hydraulikę to pewnie faktycznie nie ma z regulacją problemu. Dzięki za info.

To może jeszcze dodatkowo zachęcisz mnie do założenia gazu i napiszesz co za głupoty firma Prins wypisuje podając istnienie ryzyka pojawienia się objaw przyśpieszonego zużycia elementów głowicy przed pokonaniem 100 tys. km na gazie w cx9tce? Patrz tabelka na końcu artykułu:
http://www.auto-swiat.pl/lpg/ktore-siln ... -lpg/t7vlf

Czy widział ktoś takie dane z firmy BRC na ich instalacji?
Forumowicz
 
Od: 25 cze 2008, 10:55
Posty: 144 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 '05 FL
Cx9 2010 EU

Postprzez Josh » 11 wrz 2014, 11:43

daronnn napisał(a):To może jeszcze dodatkowo zachęcisz mnie do założenia gazu i napiszesz co za głupoty firma Prins wypisuje podając istnienie ryzyka pojawienia się objaw przyśpieszonego zużycia elementów głowicy przed pokonaniem 100 tys. km na gazie w cx9tce? Patrz tabelka na końcu artykułu:
http://www.auto-swiat.pl/lpg/ktore-siln ... -lpg/t7vlf

Czy widział ktoś takie dane z firmy BRC na ich instalacji?

W jaki sposób Twoje pytanie powiązane jest z tematem dyskusji <co?>
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Xtof
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 13 maja 2008, 11:29
Posty: 1118 (14/26)
Skąd: Poznań
Auto: Rodzinne

Postprzez daronnn » 11 wrz 2014, 13:32

Już tłumaczę, w linku który przesłałem jest:
Auta, w których stwierdzono możliwość uszkodzenia głowicy (zaworów)
a pewnie gdy uszkodzi się głowica (zawory) to po założeniu nowych trzeba je wyregulować żeby nie było luzów. Temat wątku to regulacja luzów zaworowych więc jakby nie czytać to powiązanie jest :)
Forumowicz
 
Od: 25 cze 2008, 10:55
Posty: 144 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 '05 FL
Cx9 2010 EU

Postprzez drout » 13 wrz 2014, 20:19

Czyli nie reguluje się zaworów? To dobrze
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2013, 16:29
Posty: 159 (1/0)
Auto: Forek 2,5XT
CX-9 2010 EU/PL

Postprzez Dranet » 16 gru 2014, 23:18

Siema !

U mnie nie pali na jeden cylinder (nr 3), właśnie wróciłem od gazownika, sprawdzili wszystko, wymienili dwa wtryskiwacze BRC, bo miał też problemy z cylindrem nr 1.
Aktualnie czekam na diagnostykę, bo dalej nie pali na 3 cylinder, sprawdzałem już cewki, świece.
Na biegu jałowym szarpie silnikiem / skaczą lekko obroty gwałtownie, nie falują tylko skaczą.
Wstępna diagnoza – podwieszona szklanka przy cylindrze nr 3.

Dam znać co i jak dalej.

Pozdro
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2014, 23:45
Posty: 164 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: CX-9 13 GT AWD, 3.7 LPG BRC na jednym parowniku :–)
CX-9 07 Sport FWD na eLPiGi BRC po wymianie silnika na 3,7

Postprzez cinek78 » 17 gru 2014, 21:56

na jakiej oliwie jeździsz , że szklanka się przytarła??
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2013, 09:08
Posty: 340 (4/8)
Skąd: Oleśnica/Wrocław
Auto: Mazda cx5 , Alfa Romeo Giulietta
, Ducati MTS 1200

Postprzez Dranet » 17 gru 2014, 22:05

Siema.

To tylko wstępna diagnoza gazowników LPG z Wawy.
Po przerwie między świętami będę wiedział o wiele więcej, jadę do mojego mechanika, sprawdzi mi kompresję, zrobi próbę olejową i wyjdzie wszystko co jest z tym 3-cim cylindrem nie tak.

Na razie się tak zachowuje, że na biegu jałowym nie pali mi na 3-ci cylinder, po dodaniu gazu jest OK, to znaczy wtedy pali, bo ciśnienie się zwiększa w cylindrze.
Sprawdzałem cewkę, świeca jest tak samo opalona jak pozostałe, przekładałem cewkę i świecę miejscami, nic nie dało. Wymieniony wtrysk LPG BRC / piąty wtryskiwacz.

Jeżdżę na 5W30 Dexelia Mazda Ultra.
Zobaczymy po diagnozie u mechaniora.

Pozdro
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2014, 23:45
Posty: 164 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: CX-9 13 GT AWD, 3.7 LPG BRC na jednym parowniku :–)
CX-9 07 Sport FWD na eLPiGi BRC po wymianie silnika na 3,7

Postprzez cinek78 » 17 gru 2014, 23:31

na benzynie to samo?
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2013, 09:08
Posty: 340 (4/8)
Skąd: Oleśnica/Wrocław
Auto: Mazda cx5 , Alfa Romeo Giulietta
, Ducati MTS 1200

Postprzez Dranet » 17 gru 2014, 23:35

Siema.

Dokładnie, na benzynie tak samo, oby to nie było wypalone gniazdo zaworowe, bo się wnerwię :–)
Dam znać co i jak po świętach.

Pozdro
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2014, 23:45
Posty: 164 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: CX-9 13 GT AWD, 3.7 LPG BRC na jednym parowniku :–)
CX-9 07 Sport FWD na eLPiGi BRC po wymianie silnika na 3,7

Postprzez MAZVAGTECH » 18 gru 2014, 23:14

]
daronnn napisał(a):Jak ma hydraulikę to pewnie faktycznie nie ma z regulacją problemu. Dzięki za info
Na zaworach nie ma zadnej hydrauliki. W tych silnikach jak najbardziej reguluje sie zawory poprzez szklanki o roznej grubosci. I nie jest to wcale proste ani tanie
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 15:28
Posty: 268 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda GH 2.0D z przekladka na 2,2

Postprzez drout » 18 gru 2014, 23:17

Czyli jak w końcu? Bo już zgłupiałem. Jaki koszt regulacji?
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2013, 16:29
Posty: 159 (1/0)
Auto: Forek 2,5XT
CX-9 2010 EU/PL

Postprzez MAZVAGTECH » 18 gru 2014, 23:34

drout napisał(a):Czyli jak w końcu? Bo już zgłupiałem. Jaki koszt regulacji?
Nie ma zadnej hydrauliki Zawory ssace luz 0,15-025mm, wydechowe 0,3-04mm. Koszt regulacji? Zalezy ile zaworow jest do wyregulowania i na ktorych walkach
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 15:28
Posty: 268 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda GH 2.0D z przekladka na 2,2

Postprzez drout » 18 gru 2014, 23:45

Kiedy robić regulację? Pewnie przy lpg częściej? <płacze> ?
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2013, 16:29
Posty: 159 (1/0)
Auto: Forek 2,5XT
CX-9 2010 EU/PL

Postprzez MAZVAGTECH » 18 gru 2014, 23:51

Jak to bywa przy benzyniakach z lpg Kiedy? Czasami trzeba zrobic pomiar luzu Jest ok :) zle luzy :( Najbardziej wiarygodna metoda
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 15:28
Posty: 268 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda GH 2.0D z przekladka na 2,2

Postprzez Dranet » 19 gru 2014, 00:06

Siema.

O To pewnie u mnie 3-ci cylinder już niedomaga :–) i trzeba będzie wyregulować. Na LPG przejechane jakieś 100 kkm. Oby nie było wypalone gniazdo zaworowe ...

Pozdro
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2014, 23:45
Posty: 164 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: CX-9 13 GT AWD, 3.7 LPG BRC na jednym parowniku :–)
CX-9 07 Sport FWD na eLPiGi BRC po wymianie silnika na 3,7

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9