Regulacja luzów zaworowych
Dziwne by było gdyby był regulowany na hydraulice , przecież 3.0 i 3.7 ma hydraulikę chopaki
-
leonidsas
Jak ma hydraulikę to pewnie faktycznie nie ma z regulacją problemu. Dzięki za info.
To może jeszcze dodatkowo zachęcisz mnie do założenia gazu i napiszesz co za głupoty firma Prins wypisuje podając istnienie ryzyka pojawienia się objaw przyśpieszonego zużycia elementów głowicy przed pokonaniem 100 tys. km na gazie w cx9tce? Patrz tabelka na końcu artykułu:
http://www.auto-swiat.pl/lpg/ktore-siln ... -lpg/t7vlf
Czy widział ktoś takie dane z firmy BRC na ich instalacji?
To może jeszcze dodatkowo zachęcisz mnie do założenia gazu i napiszesz co za głupoty firma Prins wypisuje podając istnienie ryzyka pojawienia się objaw przyśpieszonego zużycia elementów głowicy przed pokonaniem 100 tys. km na gazie w cx9tce? Patrz tabelka na końcu artykułu:
http://www.auto-swiat.pl/lpg/ktore-siln ... -lpg/t7vlf
Czy widział ktoś takie dane z firmy BRC na ich instalacji?
daronnn napisał(a):To może jeszcze dodatkowo zachęcisz mnie do założenia gazu i napiszesz co za głupoty firma Prins wypisuje podając istnienie ryzyka pojawienia się objaw przyśpieszonego zużycia elementów głowicy przed pokonaniem 100 tys. km na gazie w cx9tce? Patrz tabelka na końcu artykułu:
http://www.auto-swiat.pl/lpg/ktore-siln ... -lpg/t7vlf
Czy widział ktoś takie dane z firmy BRC na ich instalacji?
W jaki sposób Twoje pytanie powiązane jest z tematem dyskusji
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Już tłumaczę, w linku który przesłałem jest:
Auta, w których stwierdzono możliwość uszkodzenia głowicy (zaworów)
a pewnie gdy uszkodzi się głowica (zawory) to po założeniu nowych trzeba je wyregulować żeby nie było luzów. Temat wątku to regulacja luzów zaworowych więc jakby nie czytać to powiązanie jest
Auta, w których stwierdzono możliwość uszkodzenia głowicy (zaworów)
a pewnie gdy uszkodzi się głowica (zawory) to po założeniu nowych trzeba je wyregulować żeby nie było luzów. Temat wątku to regulacja luzów zaworowych więc jakby nie czytać to powiązanie jest
Siema !
U mnie nie pali na jeden cylinder (nr 3), właśnie wróciłem od gazownika, sprawdzili wszystko, wymienili dwa wtryskiwacze BRC, bo miał też problemy z cylindrem nr 1.
Aktualnie czekam na diagnostykę, bo dalej nie pali na 3 cylinder, sprawdzałem już cewki, świece.
Na biegu jałowym szarpie silnikiem / skaczą lekko obroty gwałtownie, nie falują tylko skaczą.
Wstępna diagnoza – podwieszona szklanka przy cylindrze nr 3.
Dam znać co i jak dalej.
Pozdro
U mnie nie pali na jeden cylinder (nr 3), właśnie wróciłem od gazownika, sprawdzili wszystko, wymienili dwa wtryskiwacze BRC, bo miał też problemy z cylindrem nr 1.
Aktualnie czekam na diagnostykę, bo dalej nie pali na 3 cylinder, sprawdzałem już cewki, świece.
Na biegu jałowym szarpie silnikiem / skaczą lekko obroty gwałtownie, nie falują tylko skaczą.
Wstępna diagnoza – podwieszona szklanka przy cylindrze nr 3.
Dam znać co i jak dalej.
Pozdro
Siema.
To tylko wstępna diagnoza gazowników LPG z Wawy.
Po przerwie między świętami będę wiedział o wiele więcej, jadę do mojego mechanika, sprawdzi mi kompresję, zrobi próbę olejową i wyjdzie wszystko co jest z tym 3-cim cylindrem nie tak.
Na razie się tak zachowuje, że na biegu jałowym nie pali mi na 3-ci cylinder, po dodaniu gazu jest OK, to znaczy wtedy pali, bo ciśnienie się zwiększa w cylindrze.
Sprawdzałem cewkę, świeca jest tak samo opalona jak pozostałe, przekładałem cewkę i świecę miejscami, nic nie dało. Wymieniony wtrysk LPG BRC / piąty wtryskiwacz.
Jeżdżę na 5W30 Dexelia Mazda Ultra.
Zobaczymy po diagnozie u mechaniora.
Pozdro
To tylko wstępna diagnoza gazowników LPG z Wawy.
Po przerwie między świętami będę wiedział o wiele więcej, jadę do mojego mechanika, sprawdzi mi kompresję, zrobi próbę olejową i wyjdzie wszystko co jest z tym 3-cim cylindrem nie tak.
Na razie się tak zachowuje, że na biegu jałowym nie pali mi na 3-ci cylinder, po dodaniu gazu jest OK, to znaczy wtedy pali, bo ciśnienie się zwiększa w cylindrze.
Sprawdzałem cewkę, świeca jest tak samo opalona jak pozostałe, przekładałem cewkę i świecę miejscami, nic nie dało. Wymieniony wtrysk LPG BRC / piąty wtryskiwacz.
Jeżdżę na 5W30 Dexelia Mazda Ultra.
Zobaczymy po diagnozie u mechaniora.
Pozdro
Siema.
Dokładnie, na benzynie tak samo, oby to nie było wypalone gniazdo zaworowe, bo się wnerwię :–)
Dam znać co i jak po świętach.
Pozdro
Dokładnie, na benzynie tak samo, oby to nie było wypalone gniazdo zaworowe, bo się wnerwię :–)
Dam znać co i jak po świętach.
Pozdro
]
Na zaworach nie ma zadnej hydrauliki. W tych silnikach jak najbardziej reguluje sie zawory poprzez szklanki o roznej grubosci. I nie jest to wcale proste ani taniedaronnn napisał(a):Jak ma hydraulikę to pewnie faktycznie nie ma z regulacją problemu. Dzięki za info
Nie ma zadnej hydrauliki Zawory ssace luz 0,15-025mm, wydechowe 0,3-04mm. Koszt regulacji? Zalezy ile zaworow jest do wyregulowania i na ktorych walkachdrout napisał(a):Czyli jak w końcu? Bo już zgłupiałem. Jaki koszt regulacji?
Jak to bywa przy benzyniakach z lpg Kiedy? Czasami trzeba zrobic pomiar luzu Jest ok zle luzy Najbardziej wiarygodna metoda
Siema.
O To pewnie u mnie 3-ci cylinder już niedomaga :–) i trzeba będzie wyregulować. Na LPG przejechane jakieś 100 kkm. Oby nie było wypalone gniazdo zaworowe ...
Pozdro
O To pewnie u mnie 3-ci cylinder już niedomaga :–) i trzeba będzie wyregulować. Na LPG przejechane jakieś 100 kkm. Oby nie było wypalone gniazdo zaworowe ...
Pozdro
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9