Mechanika, Elektryka – Bronisze – Auto Jaksa

Postprzez guzu » 6 lut 2013, 17:12

Byłem, bardzo przyjemnie, można sobie pochodzić przy samochodzie, pogadać z mechanikiem, popytać o różne rzeczy.

Właściciel jak właściciel, wódki z nim pić nie będziemy, nie musi nam się podobać, ważne że mechanicy robią porządną robotę, co widać po opiniach na forum.

Wymiana własnych części – koszt robocizna – bez problemów.

Cena ujdzie – za fachowość trzeba zapłacić, ale jestem spokojny.

Poprosiłem o specyfikację – dostałem. O fakturę także nie byłoby trudno.

Polecam, na pewno jeszcze nie raz zawitam, oby nie za często <oczko>
Forumowicz
 
Od: 26 lis 2012, 15:35
Posty: 65 (2/0)
Skąd: Błonie
Auto: Mazda 6 Sport Combi 2.0 2005 147 KM
LPG TECH 224, KME TUR, Barracuda, Bormech 650x250

Postprzez varan » 19 lut 2013, 00:40

guzu a co dokładnie robiłeś, jeśli można zapytać?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2012, 18:27
Posty: 39 (1/7)
Auto: Była: Xedos 9 2.3 98' Jest: Mazda 6 GH, MZR-CD 2.2 Sport

Postprzez peka87 » 20 lut 2013, 18:10

ja również gorąco polecam mechaników od Jaksy.

odkąd kupiłem moją M6 wszystkie przeglądy i wymiany robię u nich.

jak do tej pory auto ma mechanikę w bdb. stanie i nie zdarzyła mu się żadna awaria mechaniczna.

fachowa obsługa za rozsądną cenę!
Początkujący
 
Od: 14 wrz 2011, 12:50
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 121KM

Postprzez kowalesik » 11 wrz 2013, 18:00

Po raz kolejny mogę z czystym sumieniem polecić Auto Jaksę :) Zajrzałem tylko na diagnostykę, a na poczekaniu chłopaki zrobili szybką naprawę, bez marudzenia i jak zwykle rzetelnie.
Do zobaczyska (oby jak najrzadziej i tylko przy okazji przeglądów) :)
Kowalesik
MazdaSpeed 6 GT 2.3 Turbo AWD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 23:08
Posty: 159 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: MazdaSpeed 6 GT

Postprzez hellscreamer » 14 wrz 2013, 21:55

W maju, będąc w Warszawie, pojechałem do Auto-Jaksy na wymianę oleju. Szef stwierdził, że auto nie wymaga oleju Dexelia DPF, i do silnika wlano zwykłą Dexelię. Kilka dni temu zapaliła się dioda MIL. Pojechałem do serwisu Porsche w Krakowie, jakież było moje dziwienie, gdy mechanik powiedział, że jest niski poziom płynu Eolys. Mam nadzieję, że jazda ze złym olejem nie uszkodziła mojego DPF-a.
Początkujący
 
Od: 23 lis 2012, 19:02
Posty: 8
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 BL 1.6 MZR-CD

Postprzez maziadm » 23 wrz 2013, 10:38

hellscreamer napisał(a):Mam nadzieję, że jazda ze złym olejem nie uszkodziła mojego DPF-a.

I co się okazało? Niewłaściwy olej Ci wlano?

Pytam ponieważ sam się przymierzam do wizyty w AutoJaksa, zresztą niepierwszej, Już się miałem umawiać, ale ciągle się waham czy nie pojechać do ASO.

Co do cen to należy je rozpatrywać tylko na poziomie stolicy.
U mnie jest kwestia kosztów dojazdu, gdzie jeśli wezmę je pod uwagę to cena AutoJaksa (stolyca) = cena ASO (taki wsiowy zakątek PL) koszty są po stronie AutoJaksa, ale to raptem jakieś 20-50złotych różnicy.

Z drugiej strony słyszałem, że jeśli jest możliwość to tylko ASO, np. kwestia testera IDS i zawsze aktualnego oprogramowania pobieranego z serwera mazdy w momencie wgrywania. Wiadomo, każdy więcej lub mniej swoje za uszami ma.
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 06:19
Posty: 196 (1/3)
Auto: Mazda 6 MZR-CD, 2003 r., 136KM

Postprzez Riki » 23 wrz 2013, 10:51

Jak czytam kolega ma silnik 1.6 diesel. Więc leje się DEXELIE ULTRA. Nie rozumiem więc po co piszesz, że
hellscreamer napisał(a):Mam nadzieję, że jazda ze złym olejem nie uszkodziła mojego DPF-a.

skoro miałeś zalany odpowiedni olej?
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Jaksa » 23 wrz 2013, 14:15

Nie pisalem w tym watku koledze bo wiem co wlewam do trojek z DPF , to nie szostka a jak widze Panowie z ASO spali na szkoleniach :) Tester IDS posiadam od dawna z aktualnymi aktualizacjami , nie jest prawda ze mazda tak czesto zmienia oprogramowania . Pozdrawiam J
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez kolo_00 » 23 wrz 2013, 22:34

Ustalmy, że Serwis AutoJaksa zniechęca klientów swoja filozofią, arogancją i wielkim zapałem do roboty za którą nie jest wstanie się okreslić ile chce i czy wogóle zrobi. Odniosłem wrażenie ze najlepiej to jakby im nie zawracac glowy tylko oddac autko na przeglądzik a oni po swojemu skasują Cię gorzej niż w ASO wciskając kit ze tak trzeba i to oni wiedza lepiej. AHA dodatko auto bedzie stalo na placu kolo tygodnia mówić ze tak trzeba :)

Ja Ci jednak nie polecam auto Jaksy i jak masz mozliwośc to wybierz ASO!!! Bo jest większa kultura i możliwoć pisanai drogą mailową na co masz dokument a auto jaksa unika korespondecji mailowych bo po co miec czarno na bialym :)
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2011, 21:41
Posty: 113

Postprzez kkaczor » 26 wrz 2013, 12:10

[edit: censored]

Byłem niedawno u Jaksy na przeglądzie i w ASO za to co zrobili zapłaciłbym półtora raza więcej. Ponadto często mogą wiedzieć lepiej od ASO, w końcu robią Mazdy 16 lat dłużej niż jakiekolwiek ASO w Polsce :D

Po raz kolejny gorąco polecam, pełna profeska, usługa rzetelna i na najwyższym poziomie, chłopaki znają się na robocie. A do tego jest miło i przyjemnie, można sobie pogadać.

Dzisiaj też wyjechałem od nich z bananem na twarzy, dzięki chłopaki, tak trzymać!
Ostatnio edytowano 26 wrz 2013, 14:09 przez kkaczor, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 10:14
Posty: 188 (1/2)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda6 GH 2009 sedan 2.0

Postprzez montefalco » 18 paź 2013, 13:11

skoro o Jaksie mowa...

dorzucę swoją opinię

po zakupie M6 w ASO z Gorczewskiej byłem aso zachwycony. Po 2gim roku i przejechaniu 20 tys km wyskoczył mi DPF na pulpicie i...też pojechałem do ASO.
Nim tam dotarłem omówiłem ten temat tu na forum, więc ciut ciut wiedziałem o co może chodzić...w ASO, po podpięciu powiedzieli mi że trzeba regenerować (lub wypalac-nie pamiętam dobrze) dpfa i za to zapłacić, choć samochód jest na gwarancji. No, już w trąbe mnie nie będziecie robić, krawaciarze – pomyślałem...pojechałem więc do Jaksy. Chłopaki od niego podpieli samochód i szybko stwierdzili że ktoś kto mi wymienił olej nie ustawił po tym kompa!

No i co wy na to kochasie ASO?

Uważam że Jaksa zachował się jak wytrawny manager i, jako że całość trwała 5 minut zrobił mi to gratis wiedząc że zyska klienta. Tak więc Jakse znam mało, ale po pierwszym kontakcie wydaje się być w porządku, co będzie dalej – zobaczymy, ale jako że pozytywnie facet mnie zaskoczył będę u niego przeglądał wóz...

i to by było na tyle!
Monte
-------------
Monte
Początkujący
 
Od: 13 cze 2011, 17:54
Posty: 19 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 2010

Postprzez kkaczor » 28 paź 2013, 04:06

ASO na Górczewskiej... i wszystko jasne hahaha Zbrodnia ich z Jaksą porównywać, partaczy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 10:14
Posty: 188 (1/2)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda6 GH 2009 sedan 2.0

Postprzez Marcin ( Pycia ) » 20 gru 2013, 18:51

Witam

Jak zwykle dzieki wielkie za robote , cene i profesjonalizm

Pzdr
Marcin
..... " Mazda " szkoda ze tak pozno ja poznalem ...
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2005, 16:49
Posty: 411
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006

Postprzez zbychu40 » 2 cze 2014, 12:14

Wielkie podziękowania dla WARSZTAT Auto Jaksa, Jarosław Michalczyk. Po długiej walce z ustawieniem koła zębatego rozrządu względem położenia tłoka poddaliśmy się. Serwisówki, kolejne serwisy ASO odmawiały podpowiedzi jak ustawić koło (padały propozycje kupna u nich nowego samochodu, przysłania lawety w ramach asistance itd. Dopiero krótka rozmowa telefoniczna Panem Jarosławem w sobotę po godzinach pracy warsztatu naprowadzała nas na rozwiązanie. Wielkie dzięki takie podejście jest już niespotykane.
Ps. Dla potomnych.
W mazdzie 6 gg 147km koło rozrządu na wale dociskane jest jedynie odpowiednim momentem + obrót 90st- brak wpustu i wieloklinu. Ustalenie przy użyciu blokady wkręcanej mazda, ford nie wymaga ściągnięcia miski olejowej góra płaskownik)
z poważaniem
Zbychu40 <spoko>
Początkujący
 
Od: 2 cze 2014, 11:58
Posty: 5 (1/0)
Auto: mazda 6 GG 147km lift eksklusive benzyna 2005

Postprzez malamazda » 19 cze 2014, 11:47

Klika tygodni temu nabylam pierwsza mazde i pierwszego diesla w zyciu.
I zeby miec swiadomosc co mnie czeka, kilka dni spedzilam na czytaniu roznych watkow no i poszukiwaniu warsztatu.

Osobiscie nie mialam kontaktu z tym warsztatem, ale poszukiwania warsztatu i rownoczesne zglebianie wiedzy technicznej naprowadzilo mnie rownoczesnie na dwa watki : ten i watek "Problem ukladu smarowania".
A tam jest cudowny wpis Enduro <jupi> , ktory wskazujac na podkladki rozwiazuje tajemnice zatykania smoka i braniu oleju .
I odpowiedz Jaksy, ktory ironizuje z wypowiedzi Enduro :| i tym samym strzela sobie w piętę <glupek2> :

Jaksa napisał(a):
Enduro napisał(a):stwierdza on, że jesli jest tam nieszczelność
i spaliny mają bezpośredni kontakt z olejem silnikowym


Myslisz ze pierscien nie przepusci ani trochę spalin do układu korbowego ? Jakoś nie przekonał mnie rzeczoznawca z Austrii :D Nie jestem rzeczoznawcą ( co prawda ) ale olej wymienia się co 10 a nie 20 tys km , japonce dali tutaj ciała ....

Enduro napisał(a): wszystkie przeglądy i wymiany oleju były poprawne


Z tym się zgodzę , to ma na papierze ( co 20 tys km. )

Robercie , wytłumacz mi w takim razie dlaczego w DiTD nie ma tego problemu , tam tez sa podkładki pod wtryskami , silniki mają duzo wieksze przebiegi i hulają :) a moze pozostawmy osąd szkoleniowcom <lol>


A tak przy okazji, czy ktos na tym forum wystawil pomnik dla Enduro ?
Jesli skladka, juz sie odbyla, dajcie znac to sie wstecznie dorzucę.
Mysle, ze kazdy posiadacz CiTD ma w moralnym obowiazku sie dolozyc.
malamazda
 

Postprzez ekimpl » 9 wrz 2014, 17:27

Ja z kolei nie jestem zadowolony z Jaksy. Mam problem z dpf, czyli Check Engine i tryb serwisowy i po podpęciu mojej Mazdy 3 do komputera mechanik stwierdził że jest niski poziom płynu Eolys i skierował mnie do ASO. Płyn zakupiłem za 450zł ale w ASO się okazało, że wcale nie jest na wykończeniu i błąd wcale nie zniknął, mam za to błąd P242F, który nic nie mówi o poziomie płynu, a o zapchaniu filtra. Jestem w plecy 750zł , a problem nie zniknął.
Początkujący
 
Od: 5 kwi 2013, 08:18
Posty: 1
Auto: Mazda 3 BK '07 1.6 Diesel

Postprzez MAtiX » 20 wrz 2014, 22:41

Maja wiedzę oraz doświadczenie!!!! Ale jest to zdecydowanie dobra miejscówka dla osób które mało wymagają i chcą mieć zrobiony przegląd. O cenach nie będe pisał ponieważ nie mi o nich pisać, ale faktycznie aby u nich mieć coś zrobione mam na myśli pakiet letni lub zimowy to trzeba mieć w zapasie jakąś konkretną gotówkę ponieważ potrafią zaskoczyć nie mila niespodzianką odbierając u nich swoje auto.

Serwis dobry, ale faktycznie jak piszą poprzednicy mało elastyczny i dosyć wygórowany jeżeli chodzi o ceny zwłaszcza, iż nie maja autoryzacji!!!
MAtiX
 

Postprzez Wojt@s » 17 sty 2015, 12:25

Z czystym sumieniem mogę polecić ten serwis. Już drugi raz u nich byłem i jestem zadowolony. Wykonują swoją pracę solidnie. Pozdrawiam, W.
Forumowicz
 
Od: 25 cze 2014, 12:23
Posty: 41
Skąd: W-wa (Targówek)
Auto: Mazda 6, 2.0 MZR-CD 143KM, 2006.

Postprzez Strodus » 17 kwi 2015, 19:14

Byłem na wiosennym przeglądzie, z wymianą oleju i obsługą klimatyzacji z odgrzybianiem. Miła i fachowa obsługa. Dowiedziałem się co ewentualnie byłoby jeszcze do zrobienia, żeby nie było później jakiś większych problemów, ale zero naciągania na kasę. Myślę, że jeszcze u nich zawitam. :)
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2013, 21:31
Posty: 54
Auto: Mazda 3 BL 2012
2.0 150KM

Postprzez Steve » 13 maja 2015, 15:32

malamazda napisał(a):... wpis Enduro <jupi> , ktory wskazujac na podkladki rozwiazuje tajemnice zatykania smoka i braniu oleju .
...... czy ktos na tym forum wystawil pomnik dla Enduro ?
Jesli skladka, juz sie odbyla, dajcie znac to sie wstecznie dorzucę.
Mysle, ze kazdy posiadacz CiTD ma w moralnym obowiazku sie dolozyc.


Co racja to racja to chyba Enduro <spoko> pierwszy to odkryl. <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2005, 19:15
Posty: 357 (12/15)
Skąd: IP33 BSE
Auto: mat + 3.4L V6 :-8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderatorzy

Przedstawiciele Regionów, Moderatorzy Opinie i Poradniki