Petrostar sklep nr 3
ul. Cegłowska 19 wejście od Aleja Zjednoczenia 54 (Bielany), 01-803 Warszawa
e-mail: zamowienia3@petrostar.pl
tel. (22) 864 46 43
tel. (22) 864 01 81
pon-piąt. 9.00-19.00
sobota: 9.00-14.00
Towar w końcu doszedł po całym miesiącu, czekania, dzwonienia, pisania mail. których nie odbierają ani nie czytają. Kto odbierał telefon to tłumaczył mi i zbywał, że on się tym nie zajmuje a [Naruszenie Regulaminu pkt.1 ppkt.1.2.] bo w końcu to nie jest towar egzotyczny sprowadzony z Bangladeszu, ani żadne drzewko zapachowe na które mógłbym sobie czekać. Dobrze że się silnik nie zatarł przez ten czas. Paczka jak doszła to odetchnąłem z ulgą, że już z tymi partaczami z PETROSTAR Bielany nie będę miał do czynienia oczywiście, żadnej rekompensaty nie było na dodatek nie dali tak jak to na aukcji pisze w gratisie zawieszki przypominającej o wymianie oleju oraz odświeżacza zapachu, małe dodatki ale ich nie ma. Jak dla mnie to jest firma "dziad" pierwszy raz kupowałem tam ze wzg na to, że mieli wszystko. Już nigdy u nich nic nie kupie nawet na miejscu jakbym musiał. Stanowczo nie polecam lepiej zapłacić troszkę drożej ale nie denerwować się szarpać i wydzwaniać po kilkadziesiąt telefonów.
Petrostar sklep nr 3 – ul. Cegłowska 19 w Warszawie.
Strona 1 z 1
To ja gdy kupowałem olej na zmienolej.pl i paczka zawiesiła się gdzieś na inpost.pl (albo kolega ze zmienolej.pl dał ciała) dostałem telefon, że lipa się wydarzyła i wysłano do mnie olej o lepszych parametrach (i droższy o 50 zł) niż ten który chciałem zamówić.
Z petrostar zamawiałem jakoś w lipcu i też lipa była z dostawą dopiero po telefonie raczyli ruszyć tyłki. Sklep słabiutki.
Z petrostar zamawiałem jakoś w lipcu i też lipa była z dostawą dopiero po telefonie raczyli ruszyć tyłki. Sklep słabiutki.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Ja z kolei w petrostarze na Bielanach zamówiłem przez telefon czujniki parkowania valeo. Powiedziałem że odbiorę ok 18:00 i dowiedziałem się że dobrze iż zadzwoniłem, bo to ostatni komplet.
Jak łatwo się domyśleć po 18:00 już czujników nie było, bo sprzedali zanim przyszedłem
Jak łatwo się domyśleć po 18:00 już czujników nie było, bo sprzedali zanim przyszedłem
- Od: 11 cze 2016, 05:05
- Posty: 4
- Skąd: Warszawa (Bielany)
- Auto: GG Sedan '03 2.0 MZR 141KM
Niestety muszę potwierdzić, że obsługa nie daje rady. W sklepie o powierzchni 6 toitoiów siedzi 3 chłopa.
Jak wejdziesz musisz czekać, aż panowie skończą rozmawiać i Cię obsłużą – możesz tak stać do minuty.
Kiedyś się wciąłem w rozmowę między 2 panami to mi powiedzieli, żebym poczekał na 3, zaraz przyjdzie.
Zdarza się też, że zamówionego towaru nie ma i nie wiadomo kiedy będzie – proszę dzwonić.
Dzwonisz po 3 dniach i słyszysz "Przecież kolega mówił, że nie ma".
Ceny może ok, ale obsługa poniżej standardów.
O zapachach i zawieszkach trzeba zawsze przypominać, bo nigdy sami z siebie nie dają.
Jak wejdziesz musisz czekać, aż panowie skończą rozmawiać i Cię obsłużą – możesz tak stać do minuty.
Kiedyś się wciąłem w rozmowę między 2 panami to mi powiedzieli, żebym poczekał na 3, zaraz przyjdzie.
Zdarza się też, że zamówionego towaru nie ma i nie wiadomo kiedy będzie – proszę dzwonić.
Dzwonisz po 3 dniach i słyszysz "Przecież kolega mówił, że nie ma".
Ceny może ok, ale obsługa poniżej standardów.
O zapachach i zawieszkach trzeba zawsze przypominać, bo nigdy sami z siebie nie dają.
Ja akurat z firmą Petrostar mam dobre doświadczenia. Kupiłem u nich akumulator do Mazdy (ceny mają najtańsze w całej Wawie). Wprawdzie akumulator padł po paru miesiącach użytkowania, ale procedura reklamacyjna przeprowadzona została szybko i profesjonalnie.
Nowy akumulator działa jak burza po dziś dzień.
W chwilach takich jak ta najlepiej poznaje się firmę; są tacy co od razu wmawiają że to Twoja wina, a są tacy którzy zawsze stoją frontem do klienta. Tu na szczęście mamy opcję nr 2.
Nowy akumulator działa jak burza po dziś dzień.
W chwilach takich jak ta najlepiej poznaje się firmę; są tacy co od razu wmawiają że to Twoja wina, a są tacy którzy zawsze stoją frontem do klienta. Tu na szczęście mamy opcję nr 2.
- Od: 20 lis 2013, 11:59
- Posty: 16
- Auto: Mazda 6, 2003r, Diesel, 2.0, 136KM, kombi
Kupuję od nich oleje od 4 lat, co roku online przez stronę i zawsze z odbiorem osobistym.
Zawsze wszystko do odbioru następnego dnia. W zasadzie nie ma się do czego przyczepić.
Zawsze wszystko do odbioru następnego dnia. W zasadzie nie ma się do czego przyczepić.
- Od: 11 lip 2006, 18:35
- Posty: 27
- Skąd: Warszawa
- Auto: 2014' CX-9 3.7 V6 AWD USA | 2008' CX-9 3.7 V6 AWD EU | 1993' 626 GE 2.0i 115KM
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy
Przedstawiciele Regionów, Moderatorzy Opinie i Poradniki