Mechanika – Ząbki – Japan Serwis

Postprzez Sewer » 15 mar 2012, 08:13

Japan Serwis Agnieszka Malinowska
Słowiańska 1f
05-091 Ząbki
Godziny otwarcia:
pn-pt: 08:00-17:00
Tel.: 603-226-276
Tel.: 224985868
E-mail: lechowaty72@wp.pl
www: http://www.japanserwis.waw.pl



Czy kożystał ktoś z ich usług? Jak oceniacie? Ja jestem swiezym kierowcą i to moje 1sze autko wiec doswiadczenie z serwisami mam małe:) ale juz trafili mi sie partacze.
Pojechałem tam za namową kolegi który robi tam swoja honde.
Miła obsługa , widac ze sie znają ,ceny raczej spore ale chyba jakos serwisu jest tez adekwatna.
Kozystał ktoś? Bo nadchodzi czas wiosennych porządków w aucie :)
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 4 lip 2010, 11:28
Posty: 137 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F 1.6 BJ r.2002 + lpg

Postprzez Sewer » 12 kwi 2012, 07:15

Widze , ze nikt nie kozystał z usług pana Leszka :)
No wiec ja juz bylem u niego kolejny raz – tym razem wymiana oleju , filtra, swiec i regulacja zaworow.
Zawory – okazalo sie ze 2 wydechowe do regulacji tylko:) reszta w normie , w sumie to git bo ja tego jeszcze od zakupu auta n ie robiłem i balem sie ze bedzie gorzej :)
Do tego 4x swiece Denso TT – nowy model i powinny byc lepsze do lpg niz standardowe. Na irydowe szkoda mi kasy:D

Za wszystko w sumie zapłacilem 490 pln.
Polecam ten warsztat , do tej pory ani mnie ani mojego znajomka z honda nie naciagneli na jakies niepotrzebne wymiany , ceny podobne jak u Jaksy i mysle ze jakosc wykonania tez. Ja mam po prostu do nich blizej :) niz do pana Jarka.
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 4 lip 2010, 11:28
Posty: 137 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F 1.6 BJ r.2002 + lpg

Postprzez toomaas » 18 kwi 2012, 13:47

Witam,

Ja tam się serwisuję od ponad roku. Poprzednio serwisowałem się u wychwalanego tu pod niebiosa Jaksy. Powiem krótko: niebo a ziemia na korzyść Japanserwis. Bez pośpiechu i w końcu mechanik nie zachowuje się jakby pozjadał wszystkie rozumy, a niestety dla niego wychodziło na moje.
Prosty przykład u Jaksy słyszę "Niech Pan sobie wymieni miskę olejową bo korek trzyma się na taśmie silikonowej".
W Japanserwis – "Korek się trzyma na taśmie silikonowej. Najprościej przegwintować, dać nowy korek i będzie jak należy. No chyba, że chce Pan na bogato i zakładamy nową miskę? Dziwne, że poprzedni mechanik Pana wypuścił z zakładu" i to wszystko bez dodatkowej opłaty.
Forumowicz
 
Od: 25 cze 2009, 17:50
Posty: 185 (0/4)
Skąd: Lublin, obecnie Wawa
Auto: Mazda CX-5 2016 2.0 SKYACTIV-G 165KM 4x2 6MT

Postprzez ArtiA212 » 24 kwi 2012, 19:09

Witam
Mimo że jestem nowym użytkownikiem tego forum to jednak samochodami jeżdżę już spory czas.Obecnie stałem się posiadaczem Mazdy 323f BJ 2.0 DITD 2000r. Po zakupie samochodu udałem się z polecenia do warsztatu JapanSerwis Ząbki do P.Leszka . Panowie pierwszy raz spotkałem się z takim rzeczowym fachowcem . Zostawiłem dużo kasy w warsztacie ale to jak potrakowano mnie i moją Mazdę to pełen profesjonalizm.Bardzo polecam ten warsztat , dosyć drogi ale wart tych pieniędzy. Wiem , że teraz pojeżdżę tym samochodem .
Początkujący
 
Od: 20 kwi 2012, 18:58
Posty: 4
Auto: Mazda 323F BJ 2.0DITD
2000r
Silnik RF2A , pompa RF4F

Postprzez Roman8 » 14 maja 2012, 11:50

W sumie nic nowego nie wniose.
Warsztat poprawny, obsluga mila i konkretna. Maja tylko 3-4 stanowiska wiec terminy u nich dosc odlegle, ale jak ktos nie ma nic pilnego to warto poczekac. Oblatani w mazdach wiec chyba nic nie powinno ich zaskoczyc. Mozna placic karta :)
Cenowo pewnie nie sa najtansi, ale da sie wytrzymac.
Ogolnie Polecam.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2012, 13:08
Posty: 221 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY – Pb+LPG 2.0 – 2005 FL

Postprzez veker » 21 maja 2012, 14:36

Byłem u nich dziś, bardzo miła i solidna obsługa, warto się wybrać. Nie naciągają na wymianę części, wymieniają faktycznie to co jest do wymiany. Warto zadzwonić i umówić się na konkretny termin bo chłopaki mają roboty po pachy.
Zdecydowanie polecam.
Początkujący
 
Od: 5 kwi 2010, 11:50
Posty: 7
Skąd: okolice Legionowa
Auto: Mazda 6, 2004, 2.0 benzyna.

Postprzez drevny » 9 wrz 2013, 18:37

Byłem pare dni temu na montażu pasa bezpieczeństwa – miła i fachowa obsługa, mechanik nie śpieszył się i wykonywał wszystko bardzo dokładnie i skrupulatnie. Dodatkowo miesiąc temu jedno z Warszawskich ASO zaleciło jak najszybszą wymianę amortyzatora (odrazu wyliczyli ceny), u Pana Leszka auto zostało pod tym kątem sprawdzone i dodatkowo przetestowane na najbliższej stacji diagnostycznej – wszystkie amortyzatory sprawne na 80% :) Wnioski pozostawiam do wyciągnięcia forumowiczom :)

Polecam Japan Serwis, diagnostyka została przeprowadzona bez dodatkowej opłaty :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2013, 02:09
Posty: 45
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 BL MPS 2.3T L3-VDT 2012r.

Postprzez czarnula515 » 9 sty 2014, 20:09

Witam, chcę podpowiedzieć SEWEROWI o warsztacie mazdaserwis w Ząbkach, o który się dopytywał a być może pomóc innym w wyborze tego warsztatu. Osobiście nie jestem zadowolona z ich usług.
Po pierwsze szef wie co mówi i o czym natomiast mówi bardzo dużo! Zleciłam mu przegląd ( auto było świeżo po zakupie, niepokojące było nurkowanie silnika na jałowym, telepanie oraz podwyższona wskazówka czujnika temperatury co od razu zgłosiłam żeby w tym przeglądzie było sprawdzone) za 200 zł+ 60 zł, przegląd elektryki( 260 zł za przegląd to dużo porównując inne warsztaty), okazało się że wszystko jest w porządku( o tym za chwilę), Do zrobienia było podwozie, a więc zrobił: świece zapłonowe, gumy stabilizatora, sworzeń, łączniki, wymiana oleju w skrzyni, wymiana opon za 80 zł+ geometria w innym warsztacie, który jest niedaleko Słowiańskiej. Za wszystko wyszło 1300 zł!!!
Porównując kosztorys z warsztatu z Legionowa kwota wyniosłaby ok. 800 zł.
Madzia stała 7 dni, poprosiłam o przygotowanie faktury, robiła się na biegu i zawiera tylko kwotę 1300 zł z wyszczególnieniem przeglądu, żadnych rachunków za części za robociznę nic po prostu nic, nie wiem co gość zrobił tak naprawdę, jakiej jakości są części nie wiem nic, pomimo dopytywania się o szczegóły...Ma opanowaną sztukę zbywania, ciągle się spieszy!!! Odnośnie wolnych obrotów on wszystko sprawdził oprócz przejechania się tak powiedział. Po odebraniu samochodu wolne obroty jak były tak są a wskazówka idzie ostro do góry, więc zawiozłam Madziunię jeszcze raz, co ciekawe okazało się że termostat jest do wymiany oraz sonda lambda, więc pytam się za co gość wziął pieniądze za przegląd?!
opisałam po krótce sytuację i powiem tak, że dla mnie zupełny brak profesjonalizmu, pytając się go o szczegóły co zrobił, to woła ludzi bo sam nic nie wie i nie sprawdza co pracownicy robią i jak to robią, a co gorsza nie słucha tego co się do niego mówi, skoro zgłaszam coś takiego jak wysoka wskazówka to rzeczą oczywista jest sprawdzić i logiczne w ogóle podłączyć silnik do kompa!!!! Niestety kolejny fachowiec okazał się dla mnie naciągaczem i ignorantem, to że jest to warsztat stricte zajmujący się Japończykami nie oznacza kompetencji, ale bardzo trudno jest trafić mechanika z zamiłowania. dla ciekawostki dodam, że wymiana dwóch uszczelek pod dekle zaworów w xedosie 2.0 V z 98 r kosztuje 630 zł, więc porównajcie sobie. Jest to mój trzeci samochód Japończyk w życiu i na te auta nie można narzekać, kwestia tylko tego jaki mechanik go naprawia. Na naprawę w mazdaserwis zdecydowałam się dlatego bo opinie o gościu i warsztacie były w porządku, ale jednak okazało się inaczej. Może ktoś by polecił naprawdę kogoś godnego uwagi gdzie można z czystym sumieniem zostawić autko? Pozdrawiam :(
czarnula515
 

Postprzez Sewer » 11 sty 2014, 09:40

czarnula515 ja opisalem swoje sprawy i wrazenia , Twoje moga byc inne. Jesli tez bede mial negatywne to tez napisze bo to nie jest post reklamowy a ja jestem tylko zwyklym uzytkownikiem auta.
Negatywne opinie sa o KAZDYM warsztacie i mechaniku – niestety :(
Prawda jest taka ze kazdy taki "szef" w pewnym momencie musi zaufac pracownikom i ich pracy..
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 4 lip 2010, 11:28
Posty: 137 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F 1.6 BJ r.2002 + lpg

Postprzez maytki » 4 mar 2014, 15:13

Byłem tam już dwa razy i nie mogę narzekać.

To co chciałem zrobili, pokazali co jest do zrobienia (może lekko wyolbrzymiając, ale jakby co wiadomo gdzie szukać). Raz robiłem zawieszenie i tu cenny mogły by być ciut niższe, ale za drugim razem zrobiłem rozrząd i regulację silnika. Tu wielki + bo wszystko działa dużo lepiej niż wcześniej, ceny zgodne z ustalonymi. Na dodatek znaleźli problem, którego sam bym chyba nie znalazł (ale to wpis do innego działu będzie).
Z ciekawostek mam w aucie video rejestrator, więc każde "odpalanie auta" było rejestrowane. Auto zostawiłem w środę wieczorem i przez czwartek mieli robić. Zaczęli ok 10:00 skończyli w piątek ok 14:00
Nie twierdze że robili cały czas, po odpaleniach silnika widać że często w nim dłubali, jazdę testową też zaliczyli i nie była to jazda w stylu "najlepsze auto terenowe to służbowe".

PS
Wszystko wskazuje na to że niedługo będzie się do nich łatwiej zapisać. Rozpoczynają pracę nad drugim garażem.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 lis 2012, 12:36
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda Premacy 2001 2.0 DiTD 101KM

Postprzez pete14 » 9 kwi 2014, 12:55

u mnie się wyłożyli na m6.
kiedyś cieknący zawór scv poprawnie wymienili i wtyczkę podłączyli <zeby>
dużo słoików u nich serwisuje jak zauważyłem, ceny średnie ale za ''specjalizację" się liczy.
zresztą to pojęcie względne jak idiotyczna kolumna na allegro z oceną ceny wysyłki.
chyba jak pasuje i kupuje to zgadza się na taką cenę wysyłki jak podają <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2009, 17:18
Posty: 202
Skąd: ワルシャワ
Auto: 6 GY RF5C
E46 Compact N47D20
były:
323F Z5'98
626GW RF2A '02
6GH R2AA

Postprzez Ossorgon » 27 maja 2014, 12:59

czarnula515, serwisuję swoją MPVkę 2.5 TD w Japan Serwisie już jakiś czas i jak na razie nie spotkałem się tam z brakiem profesjonalizmu :D wręcz przeciwnie. Jasno da się dogadać, a że szef nie wsiada do samochodu po robocie pracowników to moim zdaniem świadczy tylko o jego zaufaniu do nich.
Mazda 3, którą także ujeżdżam też tam jeździ i wszystko zawsze jest super. Poza tym z doświadczenia wiem, że pierwsze wrażenie zawsze jest mylne :) proszę się nie zrażać, bo profeska jest i mam do nich pełne zaufanie :) polecam wszystkim , którzy chcą mieć dobrze przygotowany samochód bez kombinacji i ściemniania ;) :D
Początkujący
 
Od: 26 maja 2014, 12:36
Posty: 1
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 kombi 2.0 136KM Diesel 2002r.

Postprzez pete14 » 27 maja 2014, 15:35

chyba serwisowa-ła <ok>
specjalnie się zarejestrowałeś żeby poklakierować za 10% rabatu? <zeby>
bo jakoś nie widać żebyś cały wątek przeczytał.
spójrz 6 postów do góry.
jak jest wszystko dobrze to dobrze się gada.
jak nie idzie i są schody to szef nieuchwytny nagle <dupa>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2009, 17:18
Posty: 202
Skąd: ワルシャワ
Auto: 6 GY RF5C
E46 Compact N47D20
były:
323F Z5'98
626GW RF2A '02
6GH R2AA

Postprzez Sewer » 24 sty 2015, 10:20

Tak wyszło , że musiałem zrobić , wymienic klocki z tyłu ( ich zblizajacy się koniec zauwazylem podczas wymiany opon) , do tego zleciłem przeglad zawieszenia , przesmarowanie tylnej wycieraczki , poprawę ręcznego i przeglad swiec . No i niestety okazało sie ze w zawieszeniu sporo elementów do wymiany :(

Postanowiłem, że musze to zrobic bo żona śmiga co dzien do pracy autem robiac ok 70-80 km dziennie i chce by auto było sprawne i bezpieczne :)
Zrobiono: wymieniono klocki na TRW , stoczono tylne tarcze bo mialy ranty, wymieniono sworzen LP, wymieniono silentbloki [waaaco?] P(tylne) 2szt gumy stabilizatora P i T – do tego geometria zawieszenia.
Podsumowując za usługę wraz z częściami zapłaciłem 1400 .
Nie wiem czy to duzo czy nie , wiem ze auto jedzie ciszej , nie stuka nic w zawieszeniu.
Zapewne nie jest to tanio – mam nadzieje ze nie dostalem najtanszych zamienników :) , oczywiscie wymienione graty mi pokazano i dostalem fvat.

Obsługa miła jak zawsze- zobaczymy kiedy znow cos zacznie stukać :) :)
Forumowicz
 
Od: 4 lip 2010, 11:28
Posty: 137 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F 1.6 BJ r.2002 + lpg

Postprzez krzysek71 » 25 sty 2015, 13:18

A powiedz mi jle kosztowały części i jakiej firmy ale i tak jak dla mnie cena kosmos
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2010, 21:52
Posty: 805 (0/6)
Skąd: DOBRZYNIEWO DUŻE koło BIAŁEGOSTOKU
Auto: MAZDA 323F BA 95r 1,5 Z5 była jest MAZDA XEDOS CA 95r był KF jest KL lpg Koltec była jest MAZDA XEDOS 9 MT 2000r + lpg KME

Postprzez Sewer » 11 gru 2015, 08:29

Kolejna naprawa u Pana Leszka – to było już chwilę temu ale dopiero sie zebralem aby napisać ( chory jestem to mam czas:) )

Więc tak zaczęło sie od tego , że żona która śmiga madzią ( codziennie ok 70 -75 km do pracy , wiec auto sie nie nudzi , obecnie ma juz 320k najechane) zadzwoniła, że auto dymi na biało i jakoś słabiej jedzie , kazałem jej sprawdzić poziom płynu chłodniczego – okazało sie że mało bylo , zajechała na stację i miły Pan pomógł jej dolać. Po powrocie przejechałem sie i w sumie bylo ok, wiec mowie jezdzij i obserwuj temp i stan plynu. Udało się też po pracy podjechac do JapanSerwis aby panowie mogli podlaczyc jakis taki chemiczny tester do chlodnicy – niestety ale silnik byl za cieply i plyn nie dał sie sprawdzic. Co wiecej okazalo sie, że silnik chodzi nierowno. No ale mowie zobaczymy jak sie rozwinie sytuacja. Przez ok tydzien zona jezdzila i bylo w miare ok.Przed wszystkim swietymi wstawilem auto na naprawe przerdzewiałego kielicha ( prawy przod – koszt 400 z malowaniem , ale to w innym zakładzie) no i wracajac z tej naprawy po ok 8-9 km temp. silnika MAX !! oooo no i wyjazdu na groby nie bylo.
Zadzwoniłem do Pana Leszka – oczywiscie jak zawsze terminy odlegle no ale jako, że znamy już sie bo moje auto od 5 lat tam serwisuje to powiedzial ze sprawdzi wszystko i jakos w ciagu tygodnia ogarniemy sprawę. Więc w poniedzialek rano juz mial auto "na placu" . Nadmienie, ze moje auto jest zagazowane. Oczywiscie wczesniej czytalem w necie i wszelkie znaki wskazywaly na standard – uszczelka pod głowicą :( . Co ciekawe do warsztatu , jadac na benzynie udalo mi sie dojechać – temp nie rosla tak szybko.
Auto zostalo i okolo srody po roznych testach do których odłączono tez instalację gazową okazalo sie ze to raczej nie uszczelka pod glowicą ale nadal nei wiadomo o co chodzi. Jako ,że ze zbiorniczka plynu smmierdzialo gazem to w porozumieniu z warsztatem lpg ktory zakladal instalacje kazalismy zarknac w okolice reduktora – i bingo – po odlaczeniu reduktora w nim i w wezykach byl plyn chlodniczy. Okazało się ze uwalony był reduktor lpg !! . Auto odebralem w czwartek – koszt znalezienia usterki 150 pln – odstawilem do warsztatu lpg. Tam stwierdzono ze reduktor PĘKŁ !!! koles mowi ze widzi takie cos 1szy raz – koszt naprawy 500 :( . no nic trudno. Przez to cale naprawianie przypomialo mi sie ze chyba pora na rozrzad – wymienilem go bez pompy wody przy zakupie auta w 2010 roku i juz ponad 100k km temu :) do tego caly czas sonda lambda sie mi "palila" + kontrola luzow zaworowych bo tez daawno nei bylo to sprawdzane a auto nierowno chodzilo. Częsci zamowilem w mazdaparts – rozrzad z pompą , sonda lambda , potem tez termostat ( wyszlo w czasie naprawy ze jest juz slaby , zreszta po tych sztosach z chlodzeniem mogl dostac w pupę) .Komplet częsci wiec byl moj.
Naprawa trwala 2 dni gdyż wyszedl ten temat z termostatem i 1 dzien sie przedluzylo a i doszla jeszcze uszczelka pod dekiel.
Teraz koszt – sama robocizna:
wymiana rozrzadu 450
wym pompy wody – 100
regulacja zaworow – 150
plytki do regulacji – az 8 sztuk bo wylotowe byly zrypane juz – 160
wymiana termostatu – 50
wymiana sondy lambda – 150
SUMA 1060

po rabacie zaplacilem 950.

Auto chodzi duzo rowniej i żwawiej reaguje na pedal gazu , wyraźnie odżyło .
Do zrobienia mam jeszcze czujnik spalania stukowego niestety – na co tez zwrocono mi uwage.
Czy drogo czy tanio – ocencie sami. Dla mnie plus jest taki , że nie wymieniono mi uszczelki pod glowicą tylko uczciwie szukano problemu.
Do jakości naprawy jak i kontaktu z warsztatem nie mam uwag.
Nadal polecam ten warsztat :)
Forumowicz
 
Od: 4 lip 2010, 11:28
Posty: 137 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F 1.6 BJ r.2002 + lpg

Postprzez bartki » 7 sty 2016, 15:24

Od lat korzystamy z usług Pana Leszka i nigdy się nie zawiedliśmy. Są profesjonalni i niezawodni, choć może ceny nie należą do najniższej półki cenowej, jednak nie można mieć wszystkiego.
Trafiliśmy tam po wieloletnich poszukiwaniach dobrego warsztatu i po wielu nieprzyjemnych "przygodach". Szkoda, że nie zajmują się innymi markami.
Gorąco polecam ten warsztat.
bartki
 

Postprzez Barsliw » 3 mar 2016, 09:25

Kolego Sewer, a gdzie robiłeś ten prawy kielich? Dopadło i moja premacy, wiec trzeba lepić ;)
Początkujący
 
Od: 30 lip 2015, 09:27
Posty: 13 (1/0)

Postprzez Sewer » 4 mar 2016, 20:29

tutaj :
http://www.autopaint.pl/

tez mogę polecic . Tam tez naprawialem auto po tym jak wbilem sie w tyl forda c-max ( 4000 pln całośc – części uzywane :pas przedni, maska , chlodnica glowna z wiatrakiem, 1 lampa , do tego nowe chlodnica klimy , do tego malowanie maska i zderzak no i plyny)

Jakby co moze sie powolac na kolesia od zielonej madzi z rozbitym przodem :D

Dość fachowa obsluga – w sumie mialem nawet założyć oddzielny temat – ale to może kiedyś.

Pozdrów Pana Krystiana :)

aha jeszcze jedna sprawa – ta cena 400 za kielich byla umowiona przy okazji tej naprawy powypadkowej za 4000 :)
Forumowicz
 
Od: 4 lip 2010, 11:28
Posty: 137 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F 1.6 BJ r.2002 + lpg

Postprzez ralfvip » 16 maja 2016, 17:48

Witam
W środę 18.05.2016 jestem umówiony na regulacje luzow zaworowych, wyminę tarc i klocków tyl oraz dignostyke Abs. Dam znać jakie maja ceny i jaki poziom uslug. Pozdrawiam.

Dopisano 20 maja 2016, 23:51:

Witam,
Jestem po pierwszej wizycie w warsztacie Japan Serwis.
Chciałbym się podzielić swoimi spostrzeżeniami.
Warsztat robi bardzo dobre wrażenie. Na każdym kroku widać profesjonalizm począwszy od rozmowy telefonicznej przy umawianiu wizyty poprzez wizytę w warsztacie. Właściciel konkretny, potrafi wszystko dokładnie wytłumaczyć, przedstawić wycenę. Zanim cokolwiek zostanie wykonane to jest konsultowane z właścicielem. Przy odbiorze auta dokładnie wszystko przedstawione co było naprawione, wszystkie stare części pokazane co i jak było uszkodzone itd.
Właściciel zawsze ma wyjście z każdego problemu. Nawet jeśli sam nie jest w stanie czegoś wykonać u siebie w warsztacie (np. regeneracja jakiś części) to nie zostawia Klienta samego tylko podaje namiar gdzie można to naprawić.
To co zwraca uwagę to kultura osób tam pracujących, każdy uśmiechnięty, miły, pomocny – takie rzeczy od razu się wyczuwa.
W Japan Serwis wykonano:
– regulacja luzów zaworowych – wymieniono 8 szklanek na wydechu
– wymiana tarcz i klocków z tyłu
– wymiana łożysk rolek napędowych
– diagnostyka ABS
– sprawdzenie płynu chłodniczego
Przy zapłacie paragon lub faktura.
Po przejechaniu kliku tysięcy kilometrów dam znać czy nic się złego nie dzieje po naprawach.
Podsumowując warsztat i ludzie tam pracujący wykazują się dużym profesjonalizmem.
Wykonywane usługi na wysokim poziomie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2011, 10:06
Posty: 177
Auto: Mazda 6 Executive '07 GG 2.0 147KM LPG Stag 300 Premium

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderatorzy

Przedstawiciele Regionów, Moderatorzy Opinie i Poradniki