Mechanika, Elektryka – Łódź – AUTO CLUB Maciej Małecki
1, 2
Mazda AUTO CLUB Maciej Małecki
Ulica : Szparagowa 4
91-211 Łódź
Telefon : (042) 252 99 50
Telefax : (042) 252 99 51
Email : mazda_NOSPAM_mazda-lodz.p; serwis_NOSPAM_mazda-lodz.pl
Strona www : http://www.mazda-lodz.pl/
W dzisiejszej łódzkiej prasie można znaleźć takie ogłoszenia:
Jakieś przepychanki.
Ulica : Szparagowa 4
91-211 Łódź
Telefon : (042) 252 99 50
Telefax : (042) 252 99 51
Email : mazda_NOSPAM_mazda-lodz.p; serwis_NOSPAM_mazda-lodz.pl
Strona www : http://www.mazda-lodz.pl/
W dzisiejszej łódzkiej prasie można znaleźć takie ogłoszenia:
Jakieś przepychanki.
- Od: 16 sty 2008, 21:58
- Posty: 116
- Skąd: Łódź
- Auto: M6 GY'07 MZR-CD 143KM
Kilka dni temu wymieniałem w AutoClubie sworzeń wahacza – przy diagnozie podali cenę 80, w rozmowie telefonicznej 80, po wymianie zażyczyli sobie 110 zl za wymiane wahacza + 40 za wymianę 4 żarówek (na którą niechcący się zgodziłem podpisując zlecenie wymiany sworznia)
Normalnie na każdym kroku trzeba się pilnować
Normalnie na każdym kroku trzeba się pilnować
- Od: 17 paź 2006, 07:47
- Posty: 298
- Skąd: Łódź
- Auto: Xed 6 2.0 V6-->Millenia 2.5 V6 --> Mondeo MKIV
swoja droga czy auto club mogl uzyc zastrzezonego znaku towarowego w powyzszym ogloszeniu? wg mnie za sprostowanie powinni sami zaplacic + extra bonus kare. Dziwi mnie ze mazda to tak zalatwila ( sami prostuja glupoty) bo takie przepychanki tylko zle swiadcza o mazdzie
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3600 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Dokładnie, grą słów manipulują klientami, którzy jeżdżą nowymi samochodami. Spełniać wymogi a być ASO to różnica. Swoją drogą, skoro stracili autoryzację, mogli z godnością podejść do tematu i zrezygnować z oznakowania, przeznaczając środki np. na akcje promocyjne jako zwykły warsztat.
Kazdy kto kiedykolwiek byl tam powie ci, ze za Chiny ludowe nie poleci ci tej stacji. Ja rowniez. Mi nawet wyrzucili moje podkladki ( na szczescie nie klubowe ) i zalozyli wlasne, kapnalem sie po 2 dniach.
Ja akurat byłem tam raz w serwisie i 2 razy, raz na usługę serwisową, a raz coś kupić, – w obu przypadkach bez zastrzeżeń.
Dodatkowo mogę napisać, że pracownicy są uprzejmi i sprawiają wrażenie kompetentnych. Ostatnio też przesyłają informacje z przypomnieniem terminu przeglądu, czy też jakiś akcji promocyjnych – jak dla mnie OK.
Dodatkowo mogę napisać, że pracownicy są uprzejmi i sprawiają wrażenie kompetentnych. Ostatnio też przesyłają informacje z przypomnieniem terminu przeglądu, czy też jakiś akcji promocyjnych – jak dla mnie OK.
Ostatnio edytowano 7 gru 2011, 20:22 przez Jacekm_, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 6 paź 2008, 17:56
- Posty: 486
- Skąd: Łódź
- Auto: mazda dwa zero
rafal_gz napisał(a):40 za wymianę 4 żarówek (na którą niechcący się zgodziłem podpisując zlecenie wymiany sworznia)
np. w Toyocie jest to standardem... chodzi o to ze auto ma wyjechac z serwisu w 100% sprawne
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
- Od: 26 paź 2005, 15:14
- Posty: 1462
- Skąd: Warszawa
- Auto: Prius P2
Cena jak w ASO.
Ja tam jestem raczej zadowolony z serwisu na Szparagowej – za wymianę 3 wahaczy skrętnych, szczęk od recznego, przetoczenie tarczobębnów tył + wymiana jednej tulei zapłaciłem 390 zł. Oczywiście z paragonem.
- Od: 17 paź 2006, 07:47
- Posty: 298
- Skąd: Łódź
- Auto: Xed 6 2.0 V6-->Millenia 2.5 V6 --> Mondeo MKIV
Witam wszystkich
Czy znajdą się jacyś forumowicze, co mają nowsze opinie na temat tego warsztatu? Bardziej interesuje mnie fachowość wykonywanych usług, a mniej czy jest autoryzowany czy nie. Niestety na Ziemi Łódzkiej, ciężko o dobry warsztat, więc będę wdzięczny za każdą sugestię gdzie mogę swoją mazdę naprawić. Nadmienię tylko, że zakres prac jest duży: mechanika +blacha – samochód po wypadku.
Pozdrawiam
Kamil
Czy znajdą się jacyś forumowicze, co mają nowsze opinie na temat tego warsztatu? Bardziej interesuje mnie fachowość wykonywanych usług, a mniej czy jest autoryzowany czy nie. Niestety na Ziemi Łódzkiej, ciężko o dobry warsztat, więc będę wdzięczny za każdą sugestię gdzie mogę swoją mazdę naprawić. Nadmienię tylko, że zakres prac jest duży: mechanika +blacha – samochód po wypadku.
Pozdrawiam
Kamil
-
dworkam
Ja często jestem na szparagowej i polecam z czystym sumieniem,kadra naprawdę wykwalifikowana posiadającą olbrzymią wiedzę o mazdach, można popatrzeć i porozmawiać
Ceny jak w każdym aso do tego fajne rabaty ,co mile zaskakuje
Odnośnie Atmosfery również super,w przeciwieństwie do Matsuoka Motor na Pabianickiej gdzie jest jeden wielki burdel na kólkach
Ceny jak w każdym aso do tego fajne rabaty ,co mile zaskakuje
Odnośnie Atmosfery również super,w przeciwieństwie do Matsuoka Motor na Pabianickiej gdzie jest jeden wielki burdel na kólkach
-
Lantis 89
Kupiłem M6 GY diesel 2 tyg. temu. Byłem u nich w tym tygodniu. Miałem problem z brakiem mocy poniżej 2,5k obrotów a powyżej 3,5k kopcenie na czarno. Do tego podejrzenie padającego aku. Do tego chciałem żeby mi zrobili ogólną diagnozę (na wszelki wypadek żeby po zakupie mieć już spokój)
Auto zostawiłem koło 9tej. O 13tej miałem telefon z konkretną informacją:
– do wymiany podkładki pod wtryskami, cena z robocizną 450pln, robić?
– robić
O 17tej auto do odebrania. Co zostało zrobione:
1) diagnoza – 240pln
– dolot
– podciśnienie
– EGR
– rozrząd – z informacją że za ok. 20-30k km trzeba wymienić (co się zgadza z tym kiedy był wymieniany oraz ile auto na nim przejechało)
– akumulator – okazało się, że z 680mA daje tylko 360
2) Wymiana podkładek pod wtryskami – 450 pln (na Smutnej 350 pln)
3) Bonus – 0pln
– Wymienili 2 żarówki
– doładowali akumulator, żebym mógł spokojnie ruszyć
– sprawdzili lakier
– umyli z grubsza auto
Łączny koszt: 690 pln
Obsługa miła, konkretna. Po wymianie podkładek auto jeździ jak powinno. Miękko, ciszej, dynamiczniej a do tego spadło trochę spalanie.
Przyznam, że bałem się zostawiać im auto. W oczekiwaniu na tel. miałem już wizję jak to znajdą pierdylion rzeczy do zrobienia i krzykną ileś tam tysi za naprawę.
Jestem pozytywnie zaskoczony.
Auto zostawiłem koło 9tej. O 13tej miałem telefon z konkretną informacją:
– do wymiany podkładki pod wtryskami, cena z robocizną 450pln, robić?
– robić
O 17tej auto do odebrania. Co zostało zrobione:
1) diagnoza – 240pln
– dolot
– podciśnienie
– EGR
– rozrząd – z informacją że za ok. 20-30k km trzeba wymienić (co się zgadza z tym kiedy był wymieniany oraz ile auto na nim przejechało)
– akumulator – okazało się, że z 680mA daje tylko 360
2) Wymiana podkładek pod wtryskami – 450 pln (na Smutnej 350 pln)
3) Bonus – 0pln
– Wymienili 2 żarówki
– doładowali akumulator, żebym mógł spokojnie ruszyć
– sprawdzili lakier
– umyli z grubsza auto
Łączny koszt: 690 pln
Obsługa miła, konkretna. Po wymianie podkładek auto jeździ jak powinno. Miękko, ciszej, dynamiczniej a do tego spadło trochę spalanie.
Przyznam, że bałem się zostawiać im auto. W oczekiwaniu na tel. miałem już wizję jak to znajdą pierdylion rzeczy do zrobienia i krzykną ileś tam tysi za naprawę.
Jestem pozytywnie zaskoczony.
- Od: 19 paź 2009, 20:58
- Posty: 9
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 6 GY 2003 MZR-CD
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderatorzy
Przedstawiciele Regionów, Moderatorzy Opinie i Poradniki