Mechanika, Elektryka, Blacharstwo – Poznań – Auto Wache

Postprzez BiG_G » 27 lis 2008, 13:25

Auto-Wache Autoryzowany Dealer Mitsubishi
Rolna 29, Baranowo
Godziny Otwarcia Salonu:
Poniedziałek – Piątek : 8:00 – 18:00
Sobota: 8:00 – 14:00
Niedziela: Nieczynne
Kontakt do salonu:
tel.: +48 (0-61) 816-23-23 wew. 105, 106, 116, 101
fax.: +48 (0-61) 816-23-24
mob.: +48 0-722-394-298
adres e-mail: mitsubishi@wache.com.pl
http://mitsubishi.wache.com.pl/



Witam Szanowni Koledzy,

A więc odnośnie tematu, dealer Mazdy > Auto Wache znajdujący się na trasie na świecko pod Poznaniem, jest miejscem nie bliskim wszystkim ludziom poważnie ceniącym sobie usługi serwisowe czy też handlowe.

Jako fan innej marki i tak jak wy czlonek clubu podobnego jak ten, oraz fan mazdy, chcę się podzielić zdaniem na temat tej firmy. Przede wszystkim byłem bardzo blisko tej całej farsy nazwanym dealerem. Tzn. byłem pracownikiem PRZYJETYM NA "CZARNO" BEZ UMOWY na stanowisku sprzedawca samochodow marki Mazda.

Skupiajac sie na serwisie, niestety wielokrotnie sam musialem znosic sytacje przez niekompetentych pracowinkow tej firmy. Przede wszystkim zero profesjonalizmu, zero mechanikow z wiedzą odpowiednia na ASO, kiedy ja pracowalem czyli okres od maja do konca sierpnia, pracował JEDEN MECHANIK który miał wiedze i umiejetnosci, reszta to zwykli mechanicy o roznym poziomie ale nie na poziom ASO, to jesli chodzi o mechanike, co do blacharki elektroniki lakierni, to roznie bywalo, ale ogolnie calosc uslug to jedna wielka kpinia, przykladow moglbym tu wymieniac w nieskoczonosc, np:

– klient kupuje nowe auto, przyjezdza na odbior okazuje sie ze nie wiadomo skad sie wzielo wgniecenie, klient rzada wymieny czesci na orygnalna i daja na to wyznaczony czas, co robi AUTO WACHE po rozkazie EWY WACHE, szpachlujemy lakierujemy i oddajemy. Na szczescie to nie byl moj klient bo ciezko mi bylo mu nie powiedziec o tej sytacji, na szczecie klient byl cenionym prawnikiem i kazal sprawdzic poziom grubosci lakieru, i z tego sam sie dowiedzial ze firma zamiast wymienic czesc w nowym samochodzie to sobie zaszpachlowala i gitara. Klient poszedl do p. Ewy Wache przedstawiajac ta sytuacje a ta go zaczela wyzywac. Na szczescie nie zostawil tej sprawy, ale o tym za chwile.


Co do struktur salonu serwisu nie ma zadnych, serwis jest tak chaotycznym oddzialem gdzie cos zalatwic , a zrobic cos dobrze, a nie kosztem klienta to rzadkosc. Ogolnie wszystko opiera sie by jak najmniej wlozyc a klient za duzo i tak nie wie, a korzysc byla wieksza. Tak to dziala, praca na [tiiit] to dobre okreslenie.

Tragiczny przyklad klienta ktory kupil nowa mazde 6 za 90 tysiecy zlotych i do tego zakupil usluge serwisowa w postaci haka holowniczego za 2000 tysiace zlotych. A pracownicy wycieli mu dziure w zderzaku jeszcze nie srodku, w ogole tej dziury nie oszlifowali normalne wiory byly, i tak mu to oddali.... wygladalo to tragicznie, klient zarzadal na przegladzie wymiany zderzaka. ciekawe co zrobia...


Jesli chodzi o salon, to funkcjonowal lepiej dlatego ze w 3 osoby angazowalismy sie, ale nie ktoryczh rzeczy nie moglismy przeskoczyc, gdyz bylo nas 3, a przez polowe czasu 2 na 2 salony, kpina, prosze odwiedzic nromalny salon , 15 biurek, kazdy cos innego robi ta od kredytow ten od leasingow, ta od ubiezpieczen, asytentka od rejestracji i kawy dla klientow itd... my niestety pelnilismy te wszystkie funkcje...! smiech na sali... ten salon! do tego traktowanie przez p. WACHOWĄ! dlatego postanowilismy odejsc caly salon, nasza 3, my dwaj sprzedawcy i nasz kierownik odeszlismy w jednym czasie, z dnia na dzien, gdyz p. WACHE to tak nie uczciwa osoba ze pracowalismy na czarno, gdyz nie moglismy sie doprosic umowy o prace!


Jesli chodzi o tą sytuacje która opisałem ze szpachlowaniem, takie sytacje sie powtarzaly, dlatego nie chcielismy brac udzialu w tak nieczystych zagraniach rozumiecie??? ale grupa klientow , w tym ten klient prawnik, zlozyli skargi do centrali w JAPONII i dostali odpowiedz ze zwerfikuje te sygnaly a EWIE WACHE grozi odebranie sieci serwisowej wszystkich japonskich marek SUZUKI MITSHU i MAZDA! oby tak bylo. bo na prawde to jest jedna wielka kpina!



dziekuje za poswiecenie czasu i przeczytanie tego tekstu, tak jak pisalem, jestem pasjonata, i jako czlonek innych klubow solidarizuje sie z wami i ostrzegam przed tym dealerem. Na koniec moge wam powiedziec ze macie wspaniale samochody, ja przez 3 miesiace poznalem Mazde i tez postanowilem ze kiedys w zyciu bede musial kupic samochod tej marki. a w MAZDIE 6 2,0 MZR sie zakochalem, ujezdzajac ją codziennie na naszym odcinku specjalnym gdzie jezdzilismy z klientami... tego mi brakuje wymysliem z kumplem trase pelna zakretow lukow, same boczne waskie uliczki i zawsze tam testowalismy mazdy, teraz tego juz tam na pewno nie ma, ludzie sie zmienili... i w ogole... ja sie ciesze ze nie pracuje u AUTO WACHE

pozdrowienia od Alfaholików
Ostatnio edytowano 16 gru 2008, 12:20 przez BiG_G, łącznie edytowano 5 razy
proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców – RIP Colin
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 lis 2008, 12:43
Posty: 4
Skąd: Poznań
Auto: Alfa Romeo 156

Postprzez zoltrix » 27 lis 2008, 15:01

Pięknie <killer> Najbliższy rzetelny serwis w takim razie mamy w Gorzowie :| Mazda Polska MUSI zacząć weryfikować jakość usług świadczonych przez ASO!! W przeciwnym wypadku szybko zrazi do siebie klientów...
[url]http://www.rajskiesiedlisko.pl[/url] | Agroturystyka
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2008, 20:09
Posty: 123
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH 2.0 RF-7J

Postprzez BiG_G » 27 lis 2008, 15:27

zoltrix napisał(a):Pięknie <killer> Najbliższy rzetelny serwis w takim razie mamy w Gorzowie :| Mazda Polska MUSI zacząć weryfikować jakość usług świadczonych przez ASO!! W przeciwnym wypadku szybko zrazi do siebie klientów...


kolego niestety, napisalem prawde, ale tak jak mowilem ostatnio spotkalem bylych klientow, i posypaly sie skargi na Auto Wache, łącznie z japonią, i nie wykluczone ze odbiorą im serwis, co wszystkim by wyszlo na dobre, bo jak robic to dobrze... chyba ze chcecie placic za partactwo.

Wyedytowano post. Moderator
proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców – RIP Colin
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 lis 2008, 12:43
Posty: 4
Skąd: Poznań
Auto: Alfa Romeo 156

Postprzez Dry » 27 lis 2008, 17:48

btw Auto Wache...
Bylem kiedyś w serwisie po zakup uszczelki pod dekiel. Wiecie co Pan mi powiedział przy 'okienku'? Ze nie produkowali 'eFek' w moim roczniku, zaczęły się one od 95 <hahaha> Po VINie stwierdził ze to zwykła BG...

Nie mam więcej pytań <jelen>

Nie mniej kupiłem tą uszczelkę bo to przecież B6 także gra :) Ale dziękuję bardzo z takim serwisem :)

Swoja droga chyba nie słyszałem pozytywnych opinii o nich.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2007, 14:10
Posty: 344 (4/0)
Skąd: Poznań
Auto: 626 GW, 2.0 lpg,
2000 r.

Postprzez rafael2332 » 27 lis 2008, 19:50

Jesli to prawda to tylko pogratulawac ze sa uczciwi ludzie którzy partactwo ujawniają!Poczytaj mój wątek http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=61514

Aso bierze kupę kasy wiec pytam za co!!!!a no za pełen profesjonalizm!!!!Nie ma wyjątków za spierdzieoną robote-Ujawniajmy ich!Do kasy to sa pierwsi!!!

Pełen szacunek tak trzymac!!!!!

Tepic partactwo!!!!!!
rafael2332
 

Postprzez Yooziu » 27 lis 2008, 20:02

problem w tym ze nie rozchodzi sie niestety tylko o ASO mazdy (tzn w tym temacie akurat tak) ale generalnie o rozne ASO u nas w kraju. chyba jest to kwestia podejscia do klienta – skoro kupil auto za gruba(lub i nie) kase ma gwarancje wiec przez 100kkm bedzie przyjezdzal na przeglady i serwis niezaleznie od tego jak bedzie usluga wykonana, generalnie w salonach powinni sobie wywiesic kartke – "po odejsciu od kasy klienta mamy w d..." bo tak to wyglada. np serwisy Toyoty byly swego czasu bardzo chwalone, nawet w jakims czaspismie moto chyba mialy najlepsze noty w polsce z testowanych marek – moja opinia o jednym z poznanskich i innym pod poznaniem aso nie bardzo sie z tym pokrywa, bo praktycznie po kazdej wizycie tam albo nie jest zrobione wszystko co zostalo zlecone, albo nie na czas albo przy okazji naprawy czegos psuja co innego itp to prosciej w zwyklym warsztacie sie dogadac i przynajmniej nie placi sie za to tyle $$
Obrazek
ZAPRASZAM DO SKLEPU ONLINE:

www.m-parts.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2003, 00:21
Posty: 227
Skąd: Luboń/k Poznania
Auto: Było BG B3, była BA Z5, jest NA B6 :)

Postprzez Waluś » 27 lis 2008, 21:16

narazie wątek pozostanie tu, a potem zostanie dołączony do opini o reszcie ASO mazdy
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Globy » 27 lis 2008, 21:52

Waluś napisał(a):narazie wątek pozostanie tu, a potem zostanie dołączony do opini o reszcie ASO mazdy

Dokładnie, Rafale – dziękuję <usmiech> Proszę także o nieużywanie inwektyw w żadnej postaci, aczkolwiek wyjątkowo rozumiem rozgoryczenie autora.

Historia niezmiernie ciekawa i jeśli prawdziwa (bowiem każda strona ma prawo do obrony), wyrazy współczucia. Niestety jak pisał Yooziu, tego typu obrazki dzieją się w wielu serwisach... Odbijają się negatywnie bezpośrednio na klientach, personelu, a w ostatecznym rozrachunku dotkliwie rysują wizerunek producenta. Sam mam styczność z wieloma opiniami i choćby opowieści o tym, jak klientom wciska się powypadkowe "nowe" samochody, które prywaciarz naprawia po kosztach i bierze nadwyżkę z odszkodowania do kieszeni, wywołują drgawki. Wydawałoby się, że to choroba starych salonów oraz praktyka rodem z PRL'u, lecz nic bardziej mylnego.

Moim zdaniem duży udział w takich żenujących sytuacjach mają właśnie właściciele punktów dealerskich, którzy "po polsku" lubią wycisnąć każdy grosz. Systemy zarządzania jakością importerów mimo dobrych chęci nie są w stanie dotrzeć na tyle głęboko między personel niższego szczebla, jeśli sam bezpośredni szef pracowników nie przejawia intencji wypracowania nie tylko zysku, ale przede wszystkim odpowiedniego poziomu usług oraz związania klienta z marką. Tutaj cierpimy w porównaniu z zagranicą, ponieważ kulturę mechaniczną jako taką w Polsce należy ocenić wysoko – pamiętajmy, że nie jesteśmy jeszcze odpowiednio bogatym narodem i dzięki temu potrafimy znaleźć drobne przyczyny dużych awarii. Różnie z tym bywa, ale w porównaniu na przykład do USA, gdzie jest ogromna rotacja pracowników branży serwisowej oraz brak doświadczenia, mamy eldorado ;)
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Tom » 27 lis 2008, 22:31

Zgodze sie z autorem... Auto-Wache bardzo niepolecany serwis, spytacie sie z jakiego powodu... a powodów jest wiele i o wszystkich dokładnie pisze BiG_G miałem kiedyś nieprzyjemnośc że moja Mazdeczka mnie zawiodła oczywiście pierwsze co zadzwoniłem do Wache i się dowiedziałem że w pierwszej kolejności robią Kia później Mitsu i na końcu Mazdy i że na naprawę muszę poczekać tydzień etc. chodziło podłączenie pod komputer odczytanie i skasowanie błędów i naprawe auto które nie odpalało (coś było z przepływomierzem) normalnie porażka tydzień miałem czekać spytałem się o cene to o mało nie skoczyłem z 9 piętra.... naprawili mi to w innym serwisie za połowę ceny i w ciągu 2 dni. Drugi przykład jest o mItsy kolegi żona miała wypadek i że auto nowe to naprawiali w Wache u nich kupili auto kolega mi pokazywał jak lakier położyli normalnie porażka struktura cytryny... NIE POLECAM!!!

Ceny jak na Batorym i jeszcze klienta maja w .........

Mam nadzieję że Polody zajmie się Mazdą i otworzy prawdziwy serwis z prawdziwymi mechanikami i narmalnymi cenami.


PS. Obsługa była mi miła, pamiętam na drzwiach otwartych miałem przyjemność z takim wysokim blondynem rozmawiać gościu miał wiedze że normalnie masakra, byłem z nim umówiony na jazde próbną nową 6GH ale miałem taki zapieprz w robocie że nie skorzystałem do dzisiaj żałuje :( miał mi jeszcze podkładki ZOOM-ZOOM załatwić... Naprawde miły gość.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2007, 08:51
Posty: 1826

Postprzez brii » 28 lis 2008, 09:35

Waluś napisał(a):narazie wątek pozostanie tu, a potem zostanie dołączony do opini o reszcie ASO mazdy

Nie ma bata – czekamy na nowe forum, nie mam ochoty potem ciąć jednego dłuuuugiego wątku i sklejać odpowiedzi z róznych okresów czasu ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8961 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez BiG_G » 28 lis 2008, 13:19

rafael2332 napisał(a):Jesli to prawda to tylko pogratulawac ze sa uczciwi ludzie którzy partactwo ujawniają!Poczytaj mój wątek http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=61514

Aso bierze kupę kasy wiec pytam za co!!!!a no za pełen profesjonalizm!!!!Nie ma wyjątków za spierdzieoną robote-Ujawniajmy ich!Do kasy to sa pierwsi!!!

Pełen szacunek tak trzymac!!!!!

Tepic partactwo!!!!!!


dziekuje, przeczytalem twoj wątek, dokładnie podobne zjawiska działy sie u Wache,
do pupy ze musiales cos takiego przezyc.

jesli chodzi o prawde, no to rozumiem ze nie kazdy musi mi wierzyc,
ale po co mialbym klamac, tak jaknapisalem nie poruszam watku na chociazby Kia które tez sprzedawalem, tak jak pisalem Mazde szanuje i uwielbiam te samochodu dlatego chce w jakims tam stopniu oddac wam przysluge.


Pani Ewa Wache nie ma dorbego zdania wsrod ludzi, niemalze wystarczy z nia chwile porozmawiac i juz wiadomo o co chodzi.
Mi kiedys powiedziala:

– " "BiG_G" ty nie odpowiadasz na pytania tak jak chce tylko tak jak ty chcesz, jesli chcesz zeby miedzy nami bylo dobrze to odpowiadaj tak jak ja chce "
komentowac tego nie musze....

Niestety tak jak pisalem pracowalem na czarno, i nie obylo sie z mojej strony od ingerencji do Inspektoratu Pracy, natomiast okazalo sie ze Pani Ewa WAche ma tam swoich ludzi, bo dostala cynk wczesniej o kontroli ktora nastapi i czego bedzie dotyczyla, na kontroli miala moja umowe ale nie podpisana, i nic z tym nie zrobili, to gdzie tu logika! jak umowa jest nie podpisana to tak jakby jej nie bylo!
Wiec tu tez sie przejechalem. Dostalem swiadectwo pracy, ale jej nic nie zrobili a powinna dostac kary za conajmniej dwoch pracownikow mojej osoby i kumpla.

Jesli chodzi o klientow innych marek bo nie zapominajmy ze WACHE ma 3 japonskie marki, to wsrod wszystkich trzech jest tak samo. Pozanlem troche ludzi z portfelem ktorzy jezdzili Lancerami EVO 9, 8 niestety wszyscy sie kruszyli z uslug AUTO WACHE, i wszyscy zaczeli jezdzic do kocara. Bo nie ma fachowcow.

U nas z testowki KIA wyciagneli pompe hamulcowa, i wstawili zepsuta, i jak klient chcial to musielismy tym jezdzic, i nikogo nie obchodzilo ze mozemy sie zabic.


pozdrawiam
Ostatnio edytowano 2 gru 2008, 17:10 przez BiG_G, łącznie edytowano 1 raz
proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców – RIP Colin
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 lis 2008, 12:43
Posty: 4
Skąd: Poznań
Auto: Alfa Romeo 156

Postprzez rafael2332 » 30 lis 2008, 06:56

matusz1546 napisał(a):ty co BiG_G nieumiesz sie przedstawić jako ............?/pytajnikpytajnik


barbara174 napisał(a):Latem br. odwiedziłam salon Auto Wache Mazda moja opinia:
ładny salon, dobre samochody ale obsługa nieprofesjonalna młodzi chłopcy a na dodatek bardzo nieuprzejmi. We wrześniu dokonałam zakupu Mazdy 2. Jestem bardzo zadowolona z samochodu i z nowej obsługi w tym salonie!


Aso Wache widze nie spi <lol> Szkoda ze nie wyciągneli zadnych wniosków tylko próbują wszelkimi metodami wprowadzic ludzi w bład.Moze tak Pani Prezes popracowałaby nad wizerunkiem firmy w konstruktywny sposób <klotnia>

Globy napisał(a):. Mam usunąć konta, czy zbanować za ich mnożenie? Przykro mi, ale polegamy na opiniach szerzej znanych nam osób.


I to mi się podoba na tym forum-obiektywizm.Tak Trzymac.
rafael2332
 

Postprzez BiG_G » 30 lis 2008, 17:29

jestem, dostalem wiadomosc z gratulacjami za rozpoczecie watku i od razu postanowilem zobaczyc co tu sie porobilo.

Przede wszystkim nie zycze sobie domyslow na temat moich danych osobowych.

Jesli chodzi o barbare i tego mateusza, to na pewno Auto-Wache, dostalem tez pewne informacje ze do nich to dotarlo i zareagowali w bardzo prostacki sposob.

jesli mam sie wypowiadac to tez bym usunal konta tych uzytkowników. <killer>


co do wątku ciesze się ze juz 850 osob moglo przeczytac ten wątek, i mam nadzieje że bedzie znaczniej więcej. na koniec: "zawsze mowie prawde nawet kiedy kłamie"
pozdrawiam
BiG_G
proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców – RIP Colin
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 lis 2008, 12:43
Posty: 4
Skąd: Poznań
Auto: Alfa Romeo 156

Postprzez Waluś » 1 gru 2008, 21:22

może czas tu posprzątać :)
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez rafael2332 » 2 gru 2008, 20:49

Waluś napisał(a):może czas tu posprzątać usmiech

Nie <killer>
rafael2332
 

Postprzez Neon » 10 gru 2008, 21:41

Też mam niemiłe doświadczenia z Auto Wache, ale jako klient serwisu. Pojechałem pod koniec lipca na przegląd. Przy okazji okazało się że mam do wymiany IC w ramach akcji serwisowej. Rzekoma wymiana trwała 3 dni. Po kilku dniach myjąc auto zajrzałem za nadkole i okazało się że IC jest nadal pęknięty. Pojechałem reklamować usługę i usłyszałem od Pana Marcina J. że auto musiało być uderzone i występują naprężenia które spowodowały ponowne pęknięcie (bzdura totalna). Pojechałem do serwisu do Gorzowa. Tam dopiero okazało się, że IC jest stary, nie był w ogóle wymieniany a serwis Auto Wache rozpisał sobie część i skasował za to niemałe pieniądze. Dzięki serwisowi w Gorzowie wszystko mam wymienione i sprawdzone od ręki. Na pewno nie zmienię serwisu w Gorzowie a auto wache omijam szerokim łukiem.
Pozdrawiam
Ochrona i pielęgnacja lakieru DIAMONDBRITE oraz 4nano, reklama wizualna. Zapraszam na www.wawneon.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2008, 11:44
Posty: 392
Skąd: Swarzędz
Auto: M6 2.0 MZR-CD 143 KM, 2006 r

Postprzez Lorento » 10 gru 2008, 22:06

Neon napisał(a):Też mam niemiłe doświadczenia z Auto Wache, ale jako klient serwisu. Pojechałem pod koniec lipca na przegląd. Przy okazji okazało się że mam do wymiany IC w ramach akcji serwisowej. Rzekoma wymiana trwała 3 dni. Po kilku dniach myjąc auto zajrzałem za nadkole i okazało się że IC jest nadal pęknięty. Pojechałem reklamować usługę i usłyszałem od Pana Marcina J. że auto musiało być uderzone i występują naprężenia które spowodowały ponowne pęknięcie (bzdura totalna). Pojechałem do serwisu do Gorzowa. Tam dopiero okazało się, że IC jest stary, nie był w ogóle wymieniany a serwis Auto Wache rozpisał sobie część i skasował za to niemałe pieniądze. Dzięki serwisowi w Gorzowie wszystko mam wymienione i sprawdzone od ręki. Na pewno nie zmienię serwisu w Gorzowie a auto wache omijam szerokim łukiem.
Pozdrawiam

Przecież to jest zwykłe i dość prymitywne oszustwo ( na szkodę Mazdy Motor ) ścigane z kodeksu karnego i w dodatku dobrze udokumentowane :| . Wystarczy zawiadomić Centralę jak ich ASO nabija w trąbę.
POGROMCA ZENONÓW!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2008, 21:21
Posty: 512 (0/1)
Auto: mazda 6 MZR 2,3

Postprzez Neon » 11 gru 2008, 11:47

Serwis z Gorzowa przedstawił osobiście całą sprawe w Mazda Polska. To właśnie dzięki reakcji Mazda Polska miałem wymieniony IC na nowy od ręki. Miałem szczęście, że właściciel serwisu jest szkoleniowcem i był akurat w Warszawie na spotkaniu i od razu ruszył tą sprawe. Decyzja o wymianie była w 15 min.
Ochrona i pielęgnacja lakieru DIAMONDBRITE oraz 4nano, reklama wizualna. Zapraszam na www.wawneon.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2008, 11:44
Posty: 392
Skąd: Swarzędz
Auto: M6 2.0 MZR-CD 143 KM, 2006 r

Postprzez Lech Safian » 14 lut 2009, 08:54

Nie polecam A.S.O. Mazda WACHE w Poznaniu -niepotrzebny mój wyjazd ,ten ten serwis to jedna wielka kpina
nie polecam Lech Safian
Początkujący
 
Od: 28 sty 2009, 14:27
Posty: 7
Skąd: Bydgoszcz/Fordon

Postprzez Neon » 15 lut 2009, 13:00

Opisz jak możesz swoje doświadczenia z serwisem Auto Wache. Bardzo jestem ciekawy co znów nawywiali.

Pozdrawiam
Neon
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2008, 11:44
Posty: 392
Skąd: Swarzędz
Auto: M6 2.0 MZR-CD 143 KM, 2006 r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderatorzy

Przedstawiciele Regionów, Moderatorzy Opinie i Poradniki