Poznań – Mechanika – Piotr Sobański
Mechanika pojazdowa – serwis aut Japońskich
Piotr Sobański
ul. Dolna 24 (boczna od Naramowickiej)
Poznań
tel. 501 706 402
Dziwie się, że nikt wcześniej Pana Piotra tu nie dopisał Jest rewelacyjnym mechanikiem jeśli chodzi o auta japońskie. Potrafi doradzić, nie naciąga, zna się na tym co robi, stara się pomóc w każdej sytuacji i co najważniejsze – zna te samochody na wylot
Oto niektóre z opinii zamieszczone w dziale – POLECANE WARSZTATY:
Pan Piotr Sobański.
Polecam tego mechanika jeśli chodzi o samochody Japońskie. Poprawił mi błędy innych warsztatów, powymieniał klocki jakie miałem nowe , piszczące, założone, naprawił zaciski, sprawdził podwozie, powiedział co i kiedy do wymiany oraz wytłumaczy jak wykładowca teorie zastosowania różnych mechanizmów w samochodzie. To jest prawdziwy mechanik.
Ja również polecam Jeśli chodzi o warsztat w Poznaniu:
PIOTR SOBAŃSKI
UL.DOLNA 24
Naprawę jak ktoś nie umie sobie poradzić ze swoją Mazdą -Facet jest rewelacyjny.Specjalizuje się w mazdach ale również naprawia inne japońce.Ja ze swoją mazdą jeżdżę już od kilku lat i naprawdę nigdy się na nim nie zawiodłem-Gość o mazdach wie wszystko!
Poznań- Dolna 24 Piotr Sobański( 501706402).
Polecam wszystkim, mechanik zna się na tym co robi, podszedł fachowo do pracy.
Ostatnio miałem problem z wolnymi obrotami na biegu jałowym, myślałem, że padł krokowiec- Pan Piotr podszedł do tematu i okazało się, że to uszczelka pod kolektorem ssącym. Oczywiście wymiana uszczelki, przy okazji zrobiłem luz zaworowy, wymiana świec, uszczelki pod pokrywą zaworów, sprawdzenia sondy, zaworu EGR. Podczas pracy miłą konwersacja na temat naszych Mazd i nie drogo.
Polecam!!!
Ja korzystam z usług Pana Piotra od roku, ale nie zamienię go na żadnego innego mechanika!!
PS. Dwie ulice dalej obok warsztatu znajduje się również zaprzyjaźniony warsztat, który posiada specjalny komputer do Mazd (i nie tylko) – IDS, więc jeśli ktoś posiada kłopoty natury komputerowej to również proponuję się tam udać
Piotr Sobański
ul. Dolna 24 (boczna od Naramowickiej)
Poznań
tel. 501 706 402
Dziwie się, że nikt wcześniej Pana Piotra tu nie dopisał Jest rewelacyjnym mechanikiem jeśli chodzi o auta japońskie. Potrafi doradzić, nie naciąga, zna się na tym co robi, stara się pomóc w każdej sytuacji i co najważniejsze – zna te samochody na wylot
Oto niektóre z opinii zamieszczone w dziale – POLECANE WARSZTATY:
Pan Piotr Sobański.
Polecam tego mechanika jeśli chodzi o samochody Japońskie. Poprawił mi błędy innych warsztatów, powymieniał klocki jakie miałem nowe , piszczące, założone, naprawił zaciski, sprawdził podwozie, powiedział co i kiedy do wymiany oraz wytłumaczy jak wykładowca teorie zastosowania różnych mechanizmów w samochodzie. To jest prawdziwy mechanik.
Ja również polecam Jeśli chodzi o warsztat w Poznaniu:
PIOTR SOBAŃSKI
UL.DOLNA 24
Naprawę jak ktoś nie umie sobie poradzić ze swoją Mazdą -Facet jest rewelacyjny.Specjalizuje się w mazdach ale również naprawia inne japońce.Ja ze swoją mazdą jeżdżę już od kilku lat i naprawdę nigdy się na nim nie zawiodłem-Gość o mazdach wie wszystko!
Poznań- Dolna 24 Piotr Sobański( 501706402).
Polecam wszystkim, mechanik zna się na tym co robi, podszedł fachowo do pracy.
Ostatnio miałem problem z wolnymi obrotami na biegu jałowym, myślałem, że padł krokowiec- Pan Piotr podszedł do tematu i okazało się, że to uszczelka pod kolektorem ssącym. Oczywiście wymiana uszczelki, przy okazji zrobiłem luz zaworowy, wymiana świec, uszczelki pod pokrywą zaworów, sprawdzenia sondy, zaworu EGR. Podczas pracy miłą konwersacja na temat naszych Mazd i nie drogo.
Polecam!!!
Ja korzystam z usług Pana Piotra od roku, ale nie zamienię go na żadnego innego mechanika!!
PS. Dwie ulice dalej obok warsztatu znajduje się również zaprzyjaźniony warsztat, który posiada specjalny komputer do Mazd (i nie tylko) – IDS, więc jeśli ktoś posiada kłopoty natury komputerowej to również proponuję się tam udać
- Od: 26 wrz 2013, 23:45
- Posty: 12
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6, 2006 rok, 2.3 Pb, 166KM
Polecam. Rok temu naprawił mi cieknącą rurkę od wspomagania (tj. wymienił na inną, bo za oryginał Mazda chce teraz 450 zł do benzyny) , ceny dokładnie nie pamiętam, no ale okolice 200zł za wszystko.
Teraz pojechałem po prostu wymienić olej z filtrem (kupiłem oryginalny mazdowski od kolegaberlin), i sprawdzić czemu coś mi czasem piszczy a przestaje po wciśnięciu hamulca.
Wymiana oleju 40 zł (wyjaśnił że aż tyle, bo wymienił mi aluminiową uszczelkę przy korku za którą Mazda chce 9 zł, stara rzeczywiście była już powyginana i mogłoby się zdarzyć że po dokręceniu olej by kapał). Oprócz tego "kosmetyka" tylnych zacisków za 60zł (po 30 zł koło), bo zamiast być nasmarowane było coś tam przerdzewiałe. Tak sprawnie to szło, że zapytałem jeszcze o smarowanie wielowpustu, pan Piotr był doskonale zorientowany o co biega i kosztowało mnie to 30 zł. (pewnie jakby jakiś specjalny smar kupował z przesyłką to by podobnie wyszło a tak przynajmniej robił to ktoś kto ma doświadczenie i narzędzia). Nawiasem mówiąc komfort po nasmarowaniu, kiedy nic nagle nie puka a i kierownica jakby bardziej miękko się kręciła – bezcenny .
Nawet głupia wymiana oleju lepiej jak jest robiona przez fachowca od danej marki. Inny pewnie by zostawił starą uszczelkę, albo wsadził jakąś inną, bo przecież nie miałby gotowej na takie wypadki specjalnej aluminiowej. Fachowo, tanio, kulturalnie – zachęcam.
Teraz pojechałem po prostu wymienić olej z filtrem (kupiłem oryginalny mazdowski od kolegaberlin), i sprawdzić czemu coś mi czasem piszczy a przestaje po wciśnięciu hamulca.
Wymiana oleju 40 zł (wyjaśnił że aż tyle, bo wymienił mi aluminiową uszczelkę przy korku za którą Mazda chce 9 zł, stara rzeczywiście była już powyginana i mogłoby się zdarzyć że po dokręceniu olej by kapał). Oprócz tego "kosmetyka" tylnych zacisków za 60zł (po 30 zł koło), bo zamiast być nasmarowane było coś tam przerdzewiałe. Tak sprawnie to szło, że zapytałem jeszcze o smarowanie wielowpustu, pan Piotr był doskonale zorientowany o co biega i kosztowało mnie to 30 zł. (pewnie jakby jakiś specjalny smar kupował z przesyłką to by podobnie wyszło a tak przynajmniej robił to ktoś kto ma doświadczenie i narzędzia). Nawiasem mówiąc komfort po nasmarowaniu, kiedy nic nagle nie puka a i kierownica jakby bardziej miękko się kręciła – bezcenny .
Nawet głupia wymiana oleju lepiej jak jest robiona przez fachowca od danej marki. Inny pewnie by zostawił starą uszczelkę, albo wsadził jakąś inną, bo przecież nie miałby gotowej na takie wypadki specjalnej aluminiowej. Fachowo, tanio, kulturalnie – zachęcam.
-
adammada
kamilwlkp napisał(a):Jeżeli tak powiedział, to na pewno miał rację Może w słuchawce słyszał panewkę
muszę Cię zmartwić, auto jeździ do dzisiaj bez zastrzeżeń a problemem okazała się wydmuchana uszczelka pod kolektorem dolotowym, którą sam wymieniłem.
- Od: 12 sty 2014, 17:00
- Posty: 5
- Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Pan Piotr jest już starszym człowiekiem i ma coraz mniej sił do pracy, co należy zrozumieć. Nie jest w stanie już zajmować się wszystkimi naprawami, robi więc to co na co jeszcze starcza mu sił. Niedawno byłem w sprawie świstu w silniku, ale nie przyjął samochodu do naprawy, bo ma kłopoty zdrowotne i zamyka na jakiś czas warsztat.
- Od: 8 lip 2015, 19:21
- Posty: 17
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 97 r.
Witam
No to teraz się wkurzyłem. Mam wrażenie, że ostatnie posty (kilkupostowców) to wpisy jakiś "dzieciaków". Akurat tak się składa, że pomimo iż mieszkam w innym mieście od około 8 lat jeżdżę na naprawy do Pana Piotra i jeszcze w życiu nie odmówił mi żadnej naprawy. Co więcej.. bardzo często podpowiadał "zdalnie" co jest nie tak w samochodzie. O jego pełnym profesjonalizmie niech świadczy fakt, że jest to jedyny mechanik, któremu nie boję się zostawić samochodu i wiem, że gdy po niego wrócę zawsze będzie wszystko ok. Proszę mi wierzyć jestem perfekcjonistą i wytknąłbym każde niedociągnięcie. Obojętnie z czym jadę do niego zawsze rzuci okiem w kilka innych miejsc czy coś się nie dzieje. Nie umawia tabunu interesantów na jedną godzinę dzięki czemu mamy pewność, że jak samochód będzie do odbioru o 14 to tak jest. Za to bardzo go cenie i zawsze myślę pozytywnie o tym sposobie działania kiedy jadąc do domu, mijam inne warsztaty z przybocznymi parkingami pełnymi samochodów do naprawy. Jaki jest sens nabrać sobie 100 aut przed dom? Nie da się setki naprawiać od ręki. Wątek o tym warsztacie jest dziwnie krótki.. więc powiem.. aby się umówić do Pana Piotra zawsze trzeba czekać kilka dni w kolejce. Nie znaczy to, że gdy przyjedziecie z jakąś pierdołą do usunięcia od ręki, że Wam nie pomoże.
Pozdrawiam
No to teraz się wkurzyłem. Mam wrażenie, że ostatnie posty (kilkupostowców) to wpisy jakiś "dzieciaków". Akurat tak się składa, że pomimo iż mieszkam w innym mieście od około 8 lat jeżdżę na naprawy do Pana Piotra i jeszcze w życiu nie odmówił mi żadnej naprawy. Co więcej.. bardzo często podpowiadał "zdalnie" co jest nie tak w samochodzie. O jego pełnym profesjonalizmie niech świadczy fakt, że jest to jedyny mechanik, któremu nie boję się zostawić samochodu i wiem, że gdy po niego wrócę zawsze będzie wszystko ok. Proszę mi wierzyć jestem perfekcjonistą i wytknąłbym każde niedociągnięcie. Obojętnie z czym jadę do niego zawsze rzuci okiem w kilka innych miejsc czy coś się nie dzieje. Nie umawia tabunu interesantów na jedną godzinę dzięki czemu mamy pewność, że jak samochód będzie do odbioru o 14 to tak jest. Za to bardzo go cenie i zawsze myślę pozytywnie o tym sposobie działania kiedy jadąc do domu, mijam inne warsztaty z przybocznymi parkingami pełnymi samochodów do naprawy. Jaki jest sens nabrać sobie 100 aut przed dom? Nie da się setki naprawiać od ręki. Wątek o tym warsztacie jest dziwnie krótki.. więc powiem.. aby się umówić do Pana Piotra zawsze trzeba czekać kilka dni w kolejce. Nie znaczy to, że gdy przyjedziecie z jakąś pierdołą do usunięcia od ręki, że Wam nie pomoże.
Pozdrawiam
Tu się zgodzę z SHY. Posłałem kolegę do p. Piotra i pomógł mu z M5. Sam tam jeszcze nie byłem Ma ktoś jeszcze jakieś doświadczenia z p. Piotrem to niech się podzieli
Jak Pan Piotr przejdzie na zasłużoną emeryturę to będę beczał jak bóbr i sprzedam Mazdę, żeby nie splajtować na naprawy u pseudo znawców tematu. Trochę warsztatów już przerobiłem, ale od tych kilku lat zawsze ciągnę do Poznania na naprawy.
Moja wizyta w tym warsztacie raczej nie wyglądała kolorowo pojechałem pełen nadziei , wyjechałem faktycznie z podanym terminem wizyty ,ale podczas przedstawiania w czym tkwi mojej mileny dolegliwość usłyszałem wiele niepotrzebnych słów Moim zdaniem nie powinien lekarz mówić pacjentowi co mu dolega/ dolegać może- nie badając go. Pozdrawiam i czekam jaka będzie opinia fachowcy po badaniu
- Od: 13 gru 2014, 23:16
- Posty: 37
- Auto: Mazda Millenia 2003, silnik v6 Bena. USA – nie wszystko staje się proste :)
Nie bardzo rozumiem co masz na myśli. Rozwiń temat. Napisałeś , że pojazd wyjechał w terminie co jak rozumiem był u niego jakiś czas. W czym więc rzecz
Nie , błędny tok rozumowania podejmujesz. Zawróć Raczej miałem na myśli, że wyznaczony mi został termin w którym mam przyjechać zostawić samochód. Więc mam nadzieję , że po wizycie dostane konkrety po które przyjechałem .
- Od: 13 gru 2014, 23:16
- Posty: 37
- Auto: Mazda Millenia 2003, silnik v6 Bena. USA – nie wszystko staje się proste :)
Przyznam szczerze, ze sie smieje. W zab nie rozumiem co chcesz przekazac. Zbierz sily i po mesku napisz co twoja glowa zaprzata, albo nie umawiaj sie to wtedy reszta bedzie miala krotsze terminy .
Dawaj kawe na lawe..
Dawaj kawe na lawe..
Znając Pana Piotra, zapewne nie nastawił kolegi zbyt optymistycznie.
Pan Piotr zjadł zęby na mazdach i wierz mi lub nie, ale jako jeden z niewielu mechaników ogarnia Mazdy.
Ja w większości przypadków nawet do niego nie jadę, wystarczy że zadzwonię i diagnoza zawsze trafna.
Pan Piotr zjadł zęby na mazdach i wierz mi lub nie, ale jako jeden z niewielu mechaników ogarnia Mazdy.
Ja w większości przypadków nawet do niego nie jadę, wystarczy że zadzwonię i diagnoza zawsze trafna.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy
Przedstawiciele Regionów, Moderatorzy Opinie i Poradniki