Niestety Voyager nie odpowiada na maile, podobnie Polody. 2 miesiące temu wysłałem zapytanie o wymianę rozrządu w Premacy (czy i za ile można to zrobić).
Do dziś nie mam odpowiedzi
Mechanika, Elektryka, Blacharstwo – Poznań – Auto Wache
To nie zastanawiaj się dłużej tylko dzwoń do jednego z warsztatów, które opisałem w wątku regionalnym i daruj sobie ASO
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
witam
to moze i ja wypowiem sie na temat tego serwisu
w drodze w gory pod bydgoszcza wzrosla mi temperatura plynu chlodzacego, przy szybszej jezdzei zaczela rosnac – dojechalem po woli do poznania, wchodze na neta – wybieram serwis w poznaniu, dzwonie i umawiam sie na diagnoze co tam sie porobilo – termin nastepny dzien, nocuje w poznaniu, jade do nich – zabieraja auto na warsztat, po godiznie przychodza i mowia ze uszczelka lub glowica padneita – koszt u nich okolo 5 tysi, no coz zabieram auto i wracam powoli do olsztyna – predkoasc 80-90 km, nic sie nie dzije, przycisne mu wiecej zaczyna sie grzac
z faktura z serwisu idiagnoza jade do mechanika i kaze wymieniac uszczelke – uszczelka wymieniona, glowica zrobiona i dalej sie grzeje – cyzli diagnoza wystawiona przez serwis autowache byla zla diagnoza – po wielu bojach – opisanych w dziale diesel – wymiana chlodnicy przynosi pozadany efekt
do czego zmierzam – ano do tego ze przez ich pomylke – jestem 2 tysie w plecy wydane na niepotrzeba wymiane uszczelki, o przerwanym urlopie nie wspomne – a wystarczylo dobrze zdiagnozowac – 500 zl wymiana w poznaniu chlodnicy i bym pojechal na urlop dalej
takze dziekuje za taki serwis
to moze i ja wypowiem sie na temat tego serwisu
w drodze w gory pod bydgoszcza wzrosla mi temperatura plynu chlodzacego, przy szybszej jezdzei zaczela rosnac – dojechalem po woli do poznania, wchodze na neta – wybieram serwis w poznaniu, dzwonie i umawiam sie na diagnoze co tam sie porobilo – termin nastepny dzien, nocuje w poznaniu, jade do nich – zabieraja auto na warsztat, po godiznie przychodza i mowia ze uszczelka lub glowica padneita – koszt u nich okolo 5 tysi, no coz zabieram auto i wracam powoli do olsztyna – predkoasc 80-90 km, nic sie nie dzije, przycisne mu wiecej zaczyna sie grzac
z faktura z serwisu idiagnoza jade do mechanika i kaze wymieniac uszczelke – uszczelka wymieniona, glowica zrobiona i dalej sie grzeje – cyzli diagnoza wystawiona przez serwis autowache byla zla diagnoza – po wielu bojach – opisanych w dziale diesel – wymiana chlodnicy przynosi pozadany efekt
do czego zmierzam – ano do tego ze przez ich pomylke – jestem 2 tysie w plecy wydane na niepotrzeba wymiane uszczelki, o przerwanym urlopie nie wspomne – a wystarczylo dobrze zdiagnozowac – 500 zl wymiana w poznaniu chlodnicy i bym pojechal na urlop dalej
takze dziekuje za taki serwis
- Od: 9 lip 2010, 11:50
- Posty: 83
- Skąd: OLSZTYN
- Auto: Mazda 6 2.0 CD 136KM Sport Combi
Auto Wache – nie jestem zadowolony, ale nie mogę nic udowodnić. Raczej mam ogólne przeczucie, że zrobiono mnie w konia. Ceny wysokie a standard jak u szfagra w garażu.
Voyager Club – pojechalem z palacym się DPF; wymienili olej i gra. Inne podejscie do klienta ale czy robią "wałki" – jesli nie to pewnie kiedys zaczną.
Voyager Club – pojechalem z palacym się DPF; wymienili olej i gra. Inne podejscie do klienta ale czy robią "wałki" – jesli nie to pewnie kiedys zaczną.
- Od: 14 lut 2011, 12:48
- Posty: 5
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 Kombi, 2006
Ja pisalem i do Auto Wache i do Voyager Club ,mijaja ponad dwa tygodnie i odzewu ani od jednych ani drugich..
Dobijam do km. na przeglad wiec chcialem sie dopytac ile mnie to zakosztuje,zeby zdecydowac czy robic to na urlopie w kraju czy tutaj.Tylko jak w ASO tak do sprawy podchodza to chyba pozostanie mi to zrobic przeglad tutaj.
Normalnie na 60 tys. przypadalby maly ale w systemie DSR mam dziwnie pusto wiec pomyslalem,zeby dla pewnosci zrobic duzy.A moze ktos z Was orientuje sie w cenie malego i duzego przegladu dla mojej madzi?(dane w profilu)
Pozdrawiam i szerokosci
Dobijam do km. na przeglad wiec chcialem sie dopytac ile mnie to zakosztuje,zeby zdecydowac czy robic to na urlopie w kraju czy tutaj.Tylko jak w ASO tak do sprawy podchodza to chyba pozostanie mi to zrobic przeglad tutaj.
Normalnie na 60 tys. przypadalby maly ale w systemie DSR mam dziwnie pusto wiec pomyslalem,zeby dla pewnosci zrobic duzy.A moze ktos z Was orientuje sie w cenie malego i duzego przegladu dla mojej madzi?(dane w profilu)
Pozdrawiam i szerokosci
- Od: 31 sie 2012, 22:41
- Posty: 552 (85/16)
- Skąd: Luxembourg
- Auto: Jest:
M3 BP Sky Cruise ,19'
Byla:
M3 BM Sky Passion 14'
M3 BL Navigator 12'
M3 BL Active 09'
BiG_G napisał(a):Auto-Wache Autoryzowany Dealer Mitsubishi
dziekuje za poswiecenie czasu i przeczytanie tego tekstu, tak jak pisalem, jestem pasjonata, i jako czlonek innych klubow solidarizuje sie z wami i ostrzegam przed tym dealerem.
pozdrowienia od
Wlasnie poszukuje ASO w wielkopolsce,a najblizej mam Poznan.Dziekuje kolego za ostrzezenia.Juz wiem ze tam nie zadzwonie..
Pozdrawiam Alfaholików,przyczepnosci i szerokosci
- Od: 31 sie 2012, 22:41
- Posty: 552 (85/16)
- Skąd: Luxembourg
- Auto: Jest:
M3 BP Sky Cruise ,19'
Byla:
M3 BM Sky Passion 14'
M3 BL Navigator 12'
M3 BL Active 09'
Kpina, paranoja .... mają klienta w głębokim ... Samochód na gwarancji z zgrzytającą za każdym razem skrzynią biegów przy wbijaniu wstecznego (plus problemy z 1-ką). Problem zgłoszony podczas przeglądu okresowego został skwitowany przez serwis "No przecież oni fabryki nie poprawią...". Omijać szeroooookim łukiem.
PS.
Najbardziej rozbawił mnie osobnik przyjmujący auto do serwisu. Wsiadł "wkleszczył" 2 razy wsteczny z prędkością zaspanego żółwia i stwierdził, iż problem nie występuje
Mitsubishi colt 2011
PS.
Najbardziej rozbawił mnie osobnik przyjmujący auto do serwisu. Wsiadł "wkleszczył" 2 razy wsteczny z prędkością zaspanego żółwia i stwierdził, iż problem nie występuje
Mitsubishi colt 2011
-
Salvinorum
Uwaga!!
Ja moge tylko przestrzec przed salonem ASO Wache Poznańska 10 kolo Poznania
http://www.wache.com.pl/
W 2009 roku sami oszusci, cwaniaki, chamy i bogate prostaki.
Zrobilismy tam tylko jeden przeglad, bo auto bylo jeszcze wtedy na gwarancji i po krotkiej rozmowie na drugi przeglad (juz poza gwarancja) juz sie nie zdecydowalismy (btw wymiana oleju i "nasmarowanie auta" jak to okreslil pan serwisant, kosztowalo jedynie 900zl )
Na potwierdzenie moich slow dodam, ze ow salon zajal ostatnie miejsce w rankingu salonow Mazdy w ktoryms numerze Auto Swiata czy Auto Moto --> "Pracownicy bez przygotowania i wiedzy na temat poszczegolnych modeli Mazdy" a ja dodam do tego, ze jeszcze straszne buraki.
Nie wiem czy cos sie zmienilo przez te 6 lat ale jesli nadal panuje tam takie podejscie do klienta, to na ten salon nalezy sie .
A ogolnie rzecz biorac ceny w salonach Mazdy, to jakies NIEPOROZUMIENIE
Ja moge tylko przestrzec przed salonem ASO Wache Poznańska 10 kolo Poznania
http://www.wache.com.pl/
W 2009 roku sami oszusci, cwaniaki, chamy i bogate prostaki.
Zrobilismy tam tylko jeden przeglad, bo auto bylo jeszcze wtedy na gwarancji i po krotkiej rozmowie na drugi przeglad (juz poza gwarancja) juz sie nie zdecydowalismy (btw wymiana oleju i "nasmarowanie auta" jak to okreslil pan serwisant, kosztowalo jedynie 900zl )
Na potwierdzenie moich slow dodam, ze ow salon zajal ostatnie miejsce w rankingu salonow Mazdy w ktoryms numerze Auto Swiata czy Auto Moto --> "Pracownicy bez przygotowania i wiedzy na temat poszczegolnych modeli Mazdy" a ja dodam do tego, ze jeszcze straszne buraki.
Nie wiem czy cos sie zmienilo przez te 6 lat ale jesli nadal panuje tam takie podejscie do klienta, to na ten salon nalezy sie .
A ogolnie rzecz biorac ceny w salonach Mazdy, to jakies NIEPOROZUMIENIE
Najgorszy serwis, jaki spotkałem. Auto po kolizji czekało miesiąc na naprawę. Przy odbiorze okazało się, że kierownica jest przekrzywiona, dochodzą bardzo głośne i wyraźne stukania z okolic kół (hamulce?). Po zawróceniu do serwisu, diagnosta przejechał się razem ze mną moim autem, stwierdził, że kierownica, no trochę może jest krzywo, a stuki ustaną po jakimś czasie. To rzekomo miało być od dłuższego u nich postoju! Dodam, że auto było nowe, 3-tygodnie minęły od jego zakupu. Wjechał na kanał, coś tam niby poprawił, sam nie bardzo wiedział co ma zrobić. Po bardzo nieprzyjemnej rozmowie, właściciel Auto Wache stwierdził, że to minie po kilkudziesięciu kilometrach, jednak nie chciał tego dać na piśmie. Na moją prośbę, by przejechał się teraz i on razem ze mną i diagnostą (ponownie), nic nie odpowiedział, gdzieś sobie poszedł! Okazało się, że do mojego auta, zabrał je i bez mojej zgody sami pojechali w teren. Podejrzewam, że przy prędkości 120-130km gwałtownie hamował, albo na ręcznym. Po powrocie powiedział, że teraz wszystko jest dobrze, że nic nie słychać i mogę sobie na własny koszt wezwać rzeczoznawcę z PZMOT. Kierownica nadal przechylona, dodatkowo, gdy wróciłem do domu, po dokładnych oględzinach okazało się, że elementy karoserii nie są dokładnie spasowane. Odradzam jakąkolwiek wizytę w tej firmie. Arogancja, chamstwo, brak profesjonalizmu i niekompetencja!
-
niezadowolony
Witam,
z racji tego, że to mój 1 wpis na forum, to na początku chciałbym podziękować za wszystkie posty w temacie Mazdy CX-5, które pomogły mi podjąć decyzję o zakupie tego auta.
Chciałbym podzielić się moim doświadczeniem w temacie dealera AUTO WACHE z salonem w m. Baranowo k/Poznania, u którego to kupiłem swoją Mazdę CX-5.
Szczerze mówiąc jestem zaskoczony opiniami, które można przeczytać na tym forum, bo mój kontakt z tym dealerem mógłbym określić jako czysta przyjemność i pełen profesjonalizm.
Jestem zadowolony pod każdym względem, zaczynając od ceny i wyposażenia jakie uzyskałem w drodze negocjacji po odbiór samochodu włącznie.
Zakup samochodu rozpocząłem od zbierania informacji o różnych modelach SUVów, a potem jazdy testowej w salonie Jaremko we Wrocławiu, po której byłem już prawie na 100% pewien, że wybór padnie na CX-5. Następnie rozesłałem prośby o ofertę do większości salonów Mazdy w Polsce i właśnie w tym salonie uzyskałem ofertę najlepszą ekonomicznie z największą ilością dodatków z dostawą w najkrótszym czasie (nie ujawnię ostatecznej ceny i wykazu dodatków, bo to tajemnica między sprzedającym a kupującym, ale zapewniam, że właśnie tu dali mi, jako klientowi, najwięcej).
Kiedy inni nie chcieli "wyciągać asów z rękawa przy pierwszym telefonie" lub proponowali do ceny katalogowej tylko dywaniki i zniżkę na alarm, salon Auto Wache konkretnie przedstawił mi krótko mówiąc zdecydowanie LEPSZĄ ofertę... Dodam, że do Baranowa jechałem specjalnie z Wrocławia.
Główne cechy dealera w kilku punktach:
1) Bardzo dobry kontakt, pełna informacja o stanie zamówienia przez cały okres oczekiwania,
2) Elastyczni w zakresie oczekiwań finansowych klienta, dodatkowego doposażenia auta. Konkretnie, bez owijania w bawełnę i "próbowania klienta na ile go stać".
3) Termin oczekiwania na auto – w moim przypadku (pożądany model był akurat na stocku głównym) niespełna 2 tygodnie, włącznie z wszelkimi formalnościami i przygotowaniem auta (leasing, rejestracja, ubezpieczenie, montaż systemów antykradzieżowych). Dodam, że zależało mi na szybkim terminie realizacji, bo samochodu potrzebowałem w trybie "od ręki".
W tym miejscu chciałbym podziękować za powyższe panom Mateuszowi Wache i Sebastianowi Koźmińskiemu, którzy opiekowali się moim zamówieniem.
4) Satysfakcjonujące doświadczenie w instalowaniu najnowszych zabezpieczeń antykradzieżowych oferowanych przez MMP, z lokalizatorem GPS włącznie, mimo, że zabezpieczenia te są wprowadzone do oferty dopiero od kilku tygodni. Pozdrawiam Pana z serwisu od elektryki samochodowej (przepraszam nie pamiętam imienia i nazwiska), który dokładnie pokazał mi jak i co działa.
Wieczorem w dniu zakupu, otrzymałem jeszcze miły telefon od Pani Ewy Wache, z pytaniem o moje wrażenia z 1 podróży samochodem jak i o całokształt współpracy z salonem oraz zapewnieniem, że pomoże rozwiązać wszelkie napotkane problemy w przyszłości, jeśli takie się pojawią.
W temacie dealera Mazdy to tyle – mogę podsumować, że jako klient jestem usatysfakcjonowany w 100% .
Po 1000 km przebiegu jestem zaproszony na wymianę fabrycznego oleju, na którą na pewno pojadę do serwisu AUTO WACHE i napiszę tutaj relację z tego serwisu jak i każdego następnego.
Jeśli ktoś rozważa zakup samochodu w AUTO WACHE a waha się i chce uzyskać więcej szczegółowych informacji, to zapraszam do kontaktu telefonicznego: 603 767 328.
Pozdrawiam,
Jarosław Bodak
...szczęśliwy posiadacz Mazdy CX-5 i zadowolony klient AUTO WACHE
PS: jeśli ktoś kogoś oczernia, to niech chociaż wykaże odrobinę cywilnej odwagi i podpisze się z imienia i nazwiska oraz niech zostawi do siebie telefon kontaktowy. W innym przypadku, przynajmniej dla mnie, post jest bezużyteczny, a co najmniej niewiarygodny.
Jak wiadomo, konkurencja nie śpi, a przy wymienionych powyżej oczywistych zaletach salonu, wszystkie te negatywne wpisy mogą być efektem działań konkurencji. Co oczywiście nie znaczy, że nikt nigdy nie mógł mieć negatywnych doświadczeń z serwisem Auto Wache, bo każdy ma prawo kiedyś popełnić błąd.
Czytając negatywne opinie, trzeba mieć również świadomość, że w naszym pięknym kraju nie trudno o niezadowolonych ludzi (klientów) z byle jakiego powodu, którzy zawsze wiedzą najlepiej i ocenią cię bez żadnych dowodów.
PS2: poza dealerem polecam CX-5 – wrażenia z jazdy naprawdę niesamowite, super samochód. Mam nadzieję, że będzie równie bezawaryjny... W trakcie 1 podróży przejechałem 337,7km, średnie spalanie 7,4l/100km.
z racji tego, że to mój 1 wpis na forum, to na początku chciałbym podziękować za wszystkie posty w temacie Mazdy CX-5, które pomogły mi podjąć decyzję o zakupie tego auta.
Chciałbym podzielić się moim doświadczeniem w temacie dealera AUTO WACHE z salonem w m. Baranowo k/Poznania, u którego to kupiłem swoją Mazdę CX-5.
Szczerze mówiąc jestem zaskoczony opiniami, które można przeczytać na tym forum, bo mój kontakt z tym dealerem mógłbym określić jako czysta przyjemność i pełen profesjonalizm.
Jestem zadowolony pod każdym względem, zaczynając od ceny i wyposażenia jakie uzyskałem w drodze negocjacji po odbiór samochodu włącznie.
Zakup samochodu rozpocząłem od zbierania informacji o różnych modelach SUVów, a potem jazdy testowej w salonie Jaremko we Wrocławiu, po której byłem już prawie na 100% pewien, że wybór padnie na CX-5. Następnie rozesłałem prośby o ofertę do większości salonów Mazdy w Polsce i właśnie w tym salonie uzyskałem ofertę najlepszą ekonomicznie z największą ilością dodatków z dostawą w najkrótszym czasie (nie ujawnię ostatecznej ceny i wykazu dodatków, bo to tajemnica między sprzedającym a kupującym, ale zapewniam, że właśnie tu dali mi, jako klientowi, najwięcej).
Kiedy inni nie chcieli "wyciągać asów z rękawa przy pierwszym telefonie" lub proponowali do ceny katalogowej tylko dywaniki i zniżkę na alarm, salon Auto Wache konkretnie przedstawił mi krótko mówiąc zdecydowanie LEPSZĄ ofertę... Dodam, że do Baranowa jechałem specjalnie z Wrocławia.
Główne cechy dealera w kilku punktach:
1) Bardzo dobry kontakt, pełna informacja o stanie zamówienia przez cały okres oczekiwania,
2) Elastyczni w zakresie oczekiwań finansowych klienta, dodatkowego doposażenia auta. Konkretnie, bez owijania w bawełnę i "próbowania klienta na ile go stać".
3) Termin oczekiwania na auto – w moim przypadku (pożądany model był akurat na stocku głównym) niespełna 2 tygodnie, włącznie z wszelkimi formalnościami i przygotowaniem auta (leasing, rejestracja, ubezpieczenie, montaż systemów antykradzieżowych). Dodam, że zależało mi na szybkim terminie realizacji, bo samochodu potrzebowałem w trybie "od ręki".
W tym miejscu chciałbym podziękować za powyższe panom Mateuszowi Wache i Sebastianowi Koźmińskiemu, którzy opiekowali się moim zamówieniem.
4) Satysfakcjonujące doświadczenie w instalowaniu najnowszych zabezpieczeń antykradzieżowych oferowanych przez MMP, z lokalizatorem GPS włącznie, mimo, że zabezpieczenia te są wprowadzone do oferty dopiero od kilku tygodni. Pozdrawiam Pana z serwisu od elektryki samochodowej (przepraszam nie pamiętam imienia i nazwiska), który dokładnie pokazał mi jak i co działa.
Wieczorem w dniu zakupu, otrzymałem jeszcze miły telefon od Pani Ewy Wache, z pytaniem o moje wrażenia z 1 podróży samochodem jak i o całokształt współpracy z salonem oraz zapewnieniem, że pomoże rozwiązać wszelkie napotkane problemy w przyszłości, jeśli takie się pojawią.
W temacie dealera Mazdy to tyle – mogę podsumować, że jako klient jestem usatysfakcjonowany w 100% .
Po 1000 km przebiegu jestem zaproszony na wymianę fabrycznego oleju, na którą na pewno pojadę do serwisu AUTO WACHE i napiszę tutaj relację z tego serwisu jak i każdego następnego.
Jeśli ktoś rozważa zakup samochodu w AUTO WACHE a waha się i chce uzyskać więcej szczegółowych informacji, to zapraszam do kontaktu telefonicznego: 603 767 328.
Pozdrawiam,
Jarosław Bodak
...szczęśliwy posiadacz Mazdy CX-5 i zadowolony klient AUTO WACHE
PS: jeśli ktoś kogoś oczernia, to niech chociaż wykaże odrobinę cywilnej odwagi i podpisze się z imienia i nazwiska oraz niech zostawi do siebie telefon kontaktowy. W innym przypadku, przynajmniej dla mnie, post jest bezużyteczny, a co najmniej niewiarygodny.
Jak wiadomo, konkurencja nie śpi, a przy wymienionych powyżej oczywistych zaletach salonu, wszystkie te negatywne wpisy mogą być efektem działań konkurencji. Co oczywiście nie znaczy, że nikt nigdy nie mógł mieć negatywnych doświadczeń z serwisem Auto Wache, bo każdy ma prawo kiedyś popełnić błąd.
Czytając negatywne opinie, trzeba mieć również świadomość, że w naszym pięknym kraju nie trudno o niezadowolonych ludzi (klientów) z byle jakiego powodu, którzy zawsze wiedzą najlepiej i ocenią cię bez żadnych dowodów.
PS2: poza dealerem polecam CX-5 – wrażenia z jazdy naprawdę niesamowite, super samochód. Mam nadzieję, że będzie równie bezawaryjny... W trakcie 1 podróży przejechałem 337,7km, średnie spalanie 7,4l/100km.
- Od: 25 sie 2015, 14:20
- Posty: 4
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda CX-5
2.0 160KM 4x4 MT
Sky Passion 2015
Crystal White
Napisz ile pieniędzy zostawiłeś a potem zastanów się czy klient który chce kupić samochód jest tak samo traktowany jak zwykły klient, który przyjechał np z naprawą. Szczerze mówiąc to właśnie Twój LUKROWANY post jest mniej wiarygodny niż poprzednie opinie Ale życzę oczywiście aby Mazda się pięknie sprawowała i mimo wszystko jeżdziła do serwisu tylko na kontrole
Mudol – przecież jasno napisałem, że dzielę się "moim doświadczeniem w temacie dealera AUTO WACHE" – życzę każdemu takich "lukrowanych" doświadczeń i dziękuję za życzenia odnośnie nowej Madzi
Jeśli chodzi o późniejsze przeglądy/serwisy to, jak już wspomniałem, będę wpisywał tu relacje. Zobaczymy jak będzie w tym aspekcie.
Pozdrawiam,
JB
Jeśli chodzi o późniejsze przeglądy/serwisy to, jak już wspomniałem, będę wpisywał tu relacje. Zobaczymy jak będzie w tym aspekcie.
Pozdrawiam,
JB
- Od: 25 sie 2015, 14:20
- Posty: 4
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda CX-5
2.0 160KM 4x4 MT
Sky Passion 2015
Crystal White
JBPROJEKT napisał(a):uto po kolizji czekało miesiąc na naprawę. Przy odbiorze okazało się, że kierownica jest przekrzywiona, dochodzą bardzo głośne i wyraźne stukania z okolic kół (hamulce?). Po zawróceniu do serwisu, diagnosta przejechał się razem ze mną moim autem, stwierdził, że kierownica, no trochę może jest krzywo, a stuki ustaną po jakimś czasie. To rzekomo miało być od dłuższego u nich postoju! Dodam, że auto było nowe, 3-tygodnie minęły od jego zakupu. Wjechał na kanał, coś tam niby poprawił, sam nie bardzo wiedział co ma zrobić. Po bardzo nieprzyjemnej rozmowie, właściciel Auto Wache stwierdził, że to minie po kilkudziesięciu kilometrach, jednak nie chciał tego dać na piśmie. Na moją prośbę, by przejechał się teraz i on razem ze mną i diagnostą (ponownie), nic nie odpowiedział, gdzieś sobie posz
Czyżby to była pierwsza i ostatnia wizyta?
- Od: 26 gru 2017, 21:11
- Posty: 4
- Auto: Mazda 3 sedan, skyenergy , 2.0 120 km, 2017
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy
Przedstawiciele Regionów, Moderatorzy Opinie i Poradniki