Mechanika, Elektryka, Blacharstwo – Poznań – Auto Wache

Postprzez marek10 » 17 lut 2010, 17:01

Niestety Voyager nie odpowiada na maile, podobnie Polody. 2 miesiące temu wysłałem zapytanie o wymianę rozrządu w Premacy (czy i za ile można to zrobić).
Do dziś nie mam odpowiedzi :)
Początkujący
 
Od: 28 wrz 2009, 09:20
Posty: 20 (0/1)
Skąd: Poznań
Auto: Premacy 2003 1.8 benz.101KM

Postprzez Josh » 17 lut 2010, 18:26

To nie zastanawiaj się dłużej tylko dzwoń do jednego z warsztatów, które opisałem w wątku regionalnym i daruj sobie ASO
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Xtof
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 13 maja 2008, 11:29
Posty: 1118 (14/26)
Skąd: Poznań
Auto: Rodzinne

Postprzez maromarcin » 12 lip 2011, 11:47

witam

to moze i ja wypowiem sie na temat tego serwisu



w drodze w gory pod bydgoszcza wzrosla mi temperatura plynu chlodzacego, przy szybszej jezdzei zaczela rosnac – dojechalem po woli do poznania, wchodze na neta – wybieram serwis w poznaniu, dzwonie i umawiam sie na diagnoze co tam sie porobilo – termin nastepny dzien, nocuje w poznaniu, jade do nich – zabieraja auto na warsztat, po godiznie przychodza i mowia ze uszczelka lub glowica padneita – koszt u nich okolo 5 tysi, no coz zabieram auto i wracam powoli do olsztyna – predkoasc 80-90 km, nic sie nie dzije, przycisne mu wiecej zaczyna sie grzac

z faktura z serwisu idiagnoza jade do mechanika i kaze wymieniac uszczelke – uszczelka wymieniona, glowica zrobiona i dalej sie grzeje – cyzli diagnoza wystawiona przez serwis autowache byla zla diagnoza – po wielu bojach – opisanych w dziale diesel – wymiana chlodnicy przynosi pozadany efekt

do czego zmierzam – ano do tego ze przez ich pomylke – jestem 2 tysie w plecy wydane na niepotrzeba wymiane uszczelki, o przerwanym urlopie nie wspomne – a wystarczylo dobrze zdiagnozowac – 500 zl wymiana w poznaniu chlodnicy i bym pojechal na urlop dalej

takze dziekuje za taki serwis
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2010, 11:50
Posty: 83
Skąd: OLSZTYN
Auto: Mazda 6 2.0 CD 136KM Sport Combi

Postprzez kinki » 12 lip 2011, 15:32

ale ze dales sie na to nabrac nie wspominajac juz o mechaniku ktory wymienil uszczelke, zrobil glowice i swoje skasowal
Wladca ognia
Avatar użytkownika
Moderator Globalny
 
Od: 28 lis 2006, 23:08
Posty: 6077 (451/183)
Skąd: Poznań
Auto: A4

Postprzez carloss » 7 gru 2012, 15:38

Auto Wache – nie jestem zadowolony, ale nie mogę nic udowodnić. Raczej mam ogólne przeczucie, że zrobiono mnie w konia. Ceny wysokie a standard jak u szfagra w garażu.
Voyager Club – pojechalem z palacym się DPF; wymienili olej i gra. Inne podejscie do klienta ale czy robią "wałki" – jesli nie to pewnie kiedys zaczną.
Początkujący
 
Od: 14 lut 2011, 12:48
Posty: 5
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 Kombi, 2006

Postprzez mirfex69 » 14 cze 2013, 21:32

Ja pisalem i do Auto Wache i do Voyager Club ,mijaja ponad dwa tygodnie i odzewu ani od jednych ani drugich..
Dobijam do km. na przeglad wiec chcialem sie dopytac ile mnie to zakosztuje,zeby zdecydowac czy robic to na urlopie w kraju czy tutaj.Tylko jak w ASO tak do sprawy podchodza to chyba pozostanie mi to zrobic przeglad tutaj.
Normalnie na 60 tys. przypadalby maly ale w systemie DSR mam dziwnie pusto wiec pomyslalem,zeby dla pewnosci zrobic duzy.A moze ktos z Was orientuje sie w cenie malego i duzego przegladu dla mojej madzi?(dane w profilu)
Pozdrawiam i szerokosci :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2012, 22:41
Posty: 552 (85/16)
Skąd: Luxembourg
Auto: Jest:
M3 BP Sky Cruise ,19'
Byla:
M3 BM Sky Passion 14'
M3 BL Navigator 12'
M3 BL Active 09'

Postprzez mirfex69 » 30 cze 2013, 20:39

BiG_G napisał(a):Auto-Wache Autoryzowany Dealer Mitsubishi
dziekuje za poswiecenie czasu i przeczytanie tego tekstu, tak jak pisalem, jestem pasjonata, i jako czlonek innych klubow solidarizuje sie z wami i ostrzegam przed tym dealerem.
pozdrowienia od

Wlasnie poszukuje ASO w wielkopolsce,a najblizej mam Poznan.Dziekuje kolego za ostrzezenia.Juz wiem ze tam nie zadzwonie..
Pozdrawiam Alfaholików,przyczepnosci i szerokosci <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2012, 22:41
Posty: 552 (85/16)
Skąd: Luxembourg
Auto: Jest:
M3 BP Sky Cruise ,19'
Byla:
M3 BM Sky Passion 14'
M3 BL Navigator 12'
M3 BL Active 09'

Postprzez Salvinorum » 26 wrz 2013, 15:48

Kpina, paranoja .... mają klienta w głębokim ... Samochód na gwarancji z zgrzytającą za każdym razem skrzynią biegów przy wbijaniu wstecznego (plus problemy z 1-ką). Problem zgłoszony podczas przeglądu okresowego został skwitowany przez serwis "No przecież oni fabryki nie poprawią...". Omijać szeroooookim łukiem.
PS.
Najbardziej rozbawił mnie osobnik przyjmujący auto do serwisu. Wsiadł "wkleszczył" 2 razy wsteczny z prędkością zaspanego żółwia i stwierdził, iż problem nie występuje <lol>

Mitsubishi colt 2011
Salvinorum
 

Postprzez ser » 11 mar 2015, 18:44

Uwaga!! <cisza>
Ja moge tylko przestrzec przed salonem ASO Wache Poznańska 10 kolo Poznania
http://www.wache.com.pl/
W 2009 roku sami oszusci, cwaniaki, chamy i bogate prostaki.
Zrobilismy tam tylko jeden przeglad, bo auto bylo jeszcze wtedy na gwarancji i po krotkiej rozmowie na drugi przeglad (juz poza gwarancja) juz sie nie zdecydowalismy (btw wymiana oleju i "nasmarowanie auta" jak to okreslil pan serwisant, kosztowalo jedynie 900zl <czarodziej> )
Na potwierdzenie moich slow dodam, ze ow salon zajal ostatnie miejsce w rankingu salonow Mazdy w ktoryms numerze Auto Swiata czy Auto Moto --> "Pracownicy bez przygotowania i wiedzy na temat poszczegolnych modeli Mazdy" a ja dodam do tego, ze jeszcze straszne buraki.
Nie wiem czy cos sie zmienilo przez te 6 lat ale jesli nadal panuje tam takie podejscie do klienta, to na ten salon nalezy sie <dupa>.

A ogolnie rzecz biorac ceny w salonach Mazdy, to jakies NIEPOROZUMIENIE <ok>
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2015, 04:40
Posty: 52 (0/4)
Skąd: Poznan
Auto: Mazda 3 BK 1.6 MZR 2008

Postprzez niezadowolony » 15 mar 2015, 00:49

Najgorszy serwis, jaki spotkałem. Auto po kolizji czekało miesiąc na naprawę. Przy odbiorze okazało się, że kierownica jest przekrzywiona, dochodzą bardzo głośne i wyraźne stukania z okolic kół (hamulce?). Po zawróceniu do serwisu, diagnosta przejechał się razem ze mną moim autem, stwierdził, że kierownica, no trochę może jest krzywo, a stuki ustaną po jakimś czasie. To rzekomo miało być od dłuższego u nich postoju! Dodam, że auto było nowe, 3-tygodnie minęły od jego zakupu. Wjechał na kanał, coś tam niby poprawił, sam nie bardzo wiedział co ma zrobić. Po bardzo nieprzyjemnej rozmowie, właściciel Auto Wache stwierdził, że to minie po kilkudziesięciu kilometrach, jednak nie chciał tego dać na piśmie. Na moją prośbę, by przejechał się teraz i on razem ze mną i diagnostą (ponownie), nic nie odpowiedział, gdzieś sobie poszedł! Okazało się, że do mojego auta, zabrał je i bez mojej zgody sami pojechali w teren. Podejrzewam, że przy prędkości 120-130km gwałtownie hamował, albo na ręcznym. Po powrocie powiedział, że teraz wszystko jest dobrze, że nic nie słychać i mogę sobie na własny koszt wezwać rzeczoznawcę z PZMOT. Kierownica nadal przechylona, dodatkowo, gdy wróciłem do domu, po dokładnych oględzinach okazało się, że elementy karoserii nie są dokładnie spasowane. Odradzam jakąkolwiek wizytę w tej firmie. Arogancja, chamstwo, brak profesjonalizmu i niekompetencja!
niezadowolony
 

Postprzez JBPROJEKT » 25 sie 2015, 15:59

Witam,
z racji tego, że to mój 1 wpis na forum, to na początku chciałbym podziękować za wszystkie posty w temacie Mazdy CX-5, które pomogły mi podjąć decyzję o zakupie tego auta.

Chciałbym podzielić się moim doświadczeniem w temacie dealera AUTO WACHE z salonem w m. Baranowo k/Poznania, u którego to kupiłem swoją Mazdę CX-5.
Szczerze mówiąc jestem zaskoczony opiniami, które można przeczytać na tym forum, bo mój kontakt z tym dealerem mógłbym określić jako czysta przyjemność i pełen profesjonalizm.

Jestem zadowolony pod każdym względem, zaczynając od ceny i wyposażenia jakie uzyskałem w drodze negocjacji po odbiór samochodu włącznie.

Zakup samochodu rozpocząłem od zbierania informacji o różnych modelach SUVów, a potem jazdy testowej w salonie Jaremko we Wrocławiu, po której byłem już prawie na 100% pewien, że wybór padnie na CX-5. Następnie rozesłałem prośby o ofertę do większości salonów Mazdy w Polsce i właśnie w tym salonie uzyskałem ofertę najlepszą ekonomicznie z największą ilością dodatków z dostawą w najkrótszym czasie (nie ujawnię ostatecznej ceny i wykazu dodatków, bo to tajemnica między sprzedającym a kupującym, ale zapewniam, że właśnie tu dali mi, jako klientowi, najwięcej).
Kiedy inni nie chcieli "wyciągać asów z rękawa przy pierwszym telefonie" lub proponowali do ceny katalogowej tylko dywaniki i zniżkę na alarm, salon Auto Wache konkretnie przedstawił mi krótko mówiąc zdecydowanie LEPSZĄ ofertę... Dodam, że do Baranowa jechałem specjalnie z Wrocławia.

Główne cechy dealera w kilku punktach:
1) Bardzo dobry kontakt, pełna informacja o stanie zamówienia przez cały okres oczekiwania,
2) Elastyczni w zakresie oczekiwań finansowych klienta, dodatkowego doposażenia auta. Konkretnie, bez owijania w bawełnę i "próbowania klienta na ile go stać".
3) Termin oczekiwania na auto – w moim przypadku (pożądany model był akurat na stocku głównym) niespełna 2 tygodnie, włącznie z wszelkimi formalnościami i przygotowaniem auta (leasing, rejestracja, ubezpieczenie, montaż systemów antykradzieżowych). Dodam, że zależało mi na szybkim terminie realizacji, bo samochodu potrzebowałem w trybie "od ręki".
W tym miejscu chciałbym podziękować za powyższe panom Mateuszowi Wache i Sebastianowi Koźmińskiemu, którzy opiekowali się moim zamówieniem.
4) Satysfakcjonujące doświadczenie w instalowaniu najnowszych zabezpieczeń antykradzieżowych oferowanych przez MMP, z lokalizatorem GPS włącznie, mimo, że zabezpieczenia te są wprowadzone do oferty dopiero od kilku tygodni. Pozdrawiam Pana z serwisu od elektryki samochodowej (przepraszam nie pamiętam imienia i nazwiska), który dokładnie pokazał mi jak i co działa.

Wieczorem w dniu zakupu, otrzymałem jeszcze miły telefon od Pani Ewy Wache, z pytaniem o moje wrażenia z 1 podróży samochodem jak i o całokształt współpracy z salonem oraz zapewnieniem, że pomoże rozwiązać wszelkie napotkane problemy w przyszłości, jeśli takie się pojawią.

W temacie dealera Mazdy to tyle – mogę podsumować, że jako klient jestem usatysfakcjonowany w 100% .

Po 1000 km przebiegu jestem zaproszony na wymianę fabrycznego oleju, na którą na pewno pojadę do serwisu AUTO WACHE i napiszę tutaj relację z tego serwisu jak i każdego następnego.

Jeśli ktoś rozważa zakup samochodu w AUTO WACHE a waha się i chce uzyskać więcej szczegółowych informacji, to zapraszam do kontaktu telefonicznego: 603 767 328.

Pozdrawiam,
Jarosław Bodak
...szczęśliwy posiadacz Mazdy CX-5 i zadowolony klient AUTO WACHE

PS: jeśli ktoś kogoś oczernia, to niech chociaż wykaże odrobinę cywilnej odwagi i podpisze się z imienia i nazwiska oraz niech zostawi do siebie telefon kontaktowy. W innym przypadku, przynajmniej dla mnie, post jest bezużyteczny, a co najmniej niewiarygodny.
Jak wiadomo, konkurencja nie śpi, a przy wymienionych powyżej oczywistych zaletach salonu, wszystkie te negatywne wpisy mogą być efektem działań konkurencji. Co oczywiście nie znaczy, że nikt nigdy nie mógł mieć negatywnych doświadczeń z serwisem Auto Wache, bo każdy ma prawo kiedyś popełnić błąd.
Czytając negatywne opinie, trzeba mieć również świadomość, że w naszym pięknym kraju nie trudno o niezadowolonych ludzi (klientów) z byle jakiego powodu, którzy zawsze wiedzą najlepiej i ocenią cię bez żadnych dowodów.

PS2: poza dealerem polecam CX-5 – wrażenia z jazdy naprawdę niesamowite, super samochód. Mam nadzieję, że będzie równie bezawaryjny... W trakcie 1 podróży przejechałem 337,7km, średnie spalanie 7,4l/100km.
Załączniki
20150824_195413.jpg
20150824_213427.jpg
Początkujący
 
Od: 25 sie 2015, 14:20
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda CX-5
2.0 160KM 4x4 MT
Sky Passion 2015
Crystal White

Postprzez mudol » 25 sie 2015, 21:00

Napisz ile pieniędzy zostawiłeś a potem zastanów się czy klient który chce kupić samochód jest tak samo traktowany jak zwykły klient, który przyjechał np z naprawą. Szczerze mówiąc to właśnie Twój LUKROWANY post jest mniej wiarygodny niż poprzednie opinie ;) Ale życzę oczywiście aby Mazda się pięknie sprawowała i mimo wszystko jeżdziła do serwisu tylko na kontrole <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2015, 21:54
Posty: 149 (1/3)
Skąd: Poznań
Auto: mazda 6 2.0 pb 2005 lift 147km lpg

Postprzez JBPROJEKT » 26 sie 2015, 09:38

Mudol – przecież jasno napisałem, że dzielę się "moim doświadczeniem w temacie dealera AUTO WACHE" – życzę każdemu takich "lukrowanych" doświadczeń i dziękuję za życzenia odnośnie nowej Madzi :)

Jeśli chodzi o późniejsze przeglądy/serwisy to, jak już wspomniałem, będę wpisywał tu relacje. Zobaczymy jak będzie w tym aspekcie.

Pozdrawiam,
JB
Początkujący
 
Od: 25 sie 2015, 14:20
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda CX-5
2.0 160KM 4x4 MT
Sky Passion 2015
Crystal White

PostTen post został usunięty przez alwin 30 sie 2015, 15:06.
Powód: zły dział

Postprzez esoxlucius1976 » 3 sty 2018, 22:03

JBPROJEKT napisał(a):uto po kolizji czekało miesiąc na naprawę. Przy odbiorze okazało się, że kierownica jest przekrzywiona, dochodzą bardzo głośne i wyraźne stukania z okolic kół (hamulce?). Po zawróceniu do serwisu, diagnosta przejechał się razem ze mną moim autem, stwierdził, że kierownica, no trochę może jest krzywo, a stuki ustaną po jakimś czasie. To rzekomo miało być od dłuższego u nich postoju! Dodam, że auto było nowe, 3-tygodnie minęły od jego zakupu. Wjechał na kanał, coś tam niby poprawił, sam nie bardzo wiedział co ma zrobić. Po bardzo nieprzyjemnej rozmowie, właściciel Auto Wache stwierdził, że to minie po kilkudziesięciu kilometrach, jednak nie chciał tego dać na piśmie. Na moją prośbę, by przejechał się teraz i on razem ze mną i diagnostą (ponownie), nic nie odpowiedział, gdzieś sobie posz


Czyżby to była pierwsza i ostatnia wizyta?
Początkujący
 
Od: 26 gru 2017, 21:11
Posty: 4
Auto: Mazda 3 sedan, skyenergy , 2.0 120 km, 2017

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderatorzy

Przedstawiciele Regionów, Moderatorzy Opinie i Poradniki