Mechanika, Elektryka – Osielsko k/Bydgoszczy – Serwis Mazda

Postprzez Grytek » 16 lut 2010, 12:11

Mechanika pojazdowa
86-031 Osielsko,
Szosa Gdańska 12
tel. 519 726 555
http://mazdaosielsko.prv.pl/



Jeśli macie problemy z Waszymi autkami to polecam Serwis w Osielsku K. Bydgoszczy. Wielu moich znajomych niemile wspomina wizyty w serwisie Mazdy i Forda w Bydgoszczy. Wiele razy zamiast naprawić tam swoje auta niestety sytacja się pogarszała i jeszcze sporo to ich kosztowało. Poleciłem im tak jak i Wam Serwis w Osielsku ul Szosa Gdańska (dawna siedziba ASO MAZDA).Nikt się nie zawiedzie i za stosunkowo niewielkie koszty naprawi każdy problem z Waszym autkiem.Sądzę, że wielu zadowolonych posiadaczy Mazd dopisze tu swoje opinie o tym serwisie, ja Ich( serwis) gorąco polecam!
A na foto moja (była) niezapomniana staruszka...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 cze 2005, 23:27
Posty: 14
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 GH Ex+

Postprzez mazgh » 7 sie 2010, 22:08

Szukałem dziś jakiegoś kontaktu w necie i trafiłem na Twój wpis – tak ogólnie to widzę ,że jakoś słabo ? przez pół roku z tymi odpowiedziami – no chyba ,że teraz będą.

Nie piszę tego aby narzekać na Piotra czy Sebastiana , znam ich i wiem czego po którym się mogę spodziewać tym bardziej ,że przepracowałem z nimi razem 10 lat w ASO – chodzi mi tylko o obiektywność Twojego wpisu.
Jak dobrze pamietam (p.Jarku ) odwiedzałeś mnie tym KL-em GE14 / płaciłeś za usługę i nie narzekałeś jakoś na ceny żarówek oryginalnych do posufitki za 12 zł, czy innych części, które Ci wymienialiśmy.
A w innym poście to robisz, i wypisujesz niepochlebne mi opinie, chociaż nie mamy kontaktu conajmniej od 6 lat.
Co do cen w każdej branży staniały strasznie a i dostępność jest 200 razy lepsza jak przed 10 laty.
Choć i dziś ludzi którzy nie mieli wcześniej samochodu japońskiego cena części ori. może bardzo często powalić na łopatki i nie ma chyba w tym nic dziwnego,lecz czasem trudno to zrozumieć ,osobą które kupiły kilkuletnie auta w które trzeba inwestować.

Domyślam sie ,że wypowiedzi ,które wyrazałeś w innym poście były przyjacielską przysługą dla Piotra,który jest twoim kolegą.

Bez urazy Twoje wpisy dotyczące mojej osoby nie sa dla mnie za grosz obiektywne. więcej <nie powiem>
pozdr.
www.mazda-ford.pl

Bydgoszcz ul.Inowrocławska 1

POLECAMY RÓWNIEŻ PROFESIONALNĄ AUTO -MYJNIE
www.myj-car.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2009, 23:22
Posty: 145
Skąd: Bydgoszcz
Auto: GH RF-TOP 08"
ER- EXPRESSION 09"
GS350AWD 08''
F RANGER 4WD 08"

Postprzez Arniwwl » 1 wrz 2010, 16:13

A ja dodam że zamawiali umnie części przesyłka po awizowaniu wróciała poniosłem koszty dzwonie do nich proszą o wysłanie ponownie z doliczeniem tycz kosztów przesyłka wraca dzwonie poraz kolejny proszą o wysłanie pocztą z doliczeniem następnych kosztów więc wysyłam sprawdzam status przesyłki awizowana dzwonie donich mówią że odebrali dzwonie do nich na poczte a tam przesyłka nadal leży i niema jej komu odebrać pewnie wróci ponownie jak wszystkich tak naciągają na koszty jak mnie to nawet wrogowi niepolecam
Sprzedaż części używanych do Mazd od 2001 roku tel. 502 650 537
Początkujący
 
Od: 7 cze 2009, 16:05
Posty: 29
Skąd: Janów Podlaski 502650537
Auto: Mercedes GL 420 CDI

Postprzez mazgh » 2 wrz 2010, 11:05

Kolego ale kto tak robi ? Jaka Firma ?
Ostatnio edytowano 2 wrz 2010, 14:34 przez mazgh, łącznie edytowano 1 raz
www.mazda-ford.pl

Bydgoszcz ul.Inowrocławska 1

POLECAMY RÓWNIEŻ PROFESIONALNĄ AUTO -MYJNIE
www.myj-car.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2009, 23:22
Posty: 145
Skąd: Bydgoszcz
Auto: GH RF-TOP 08"
ER- EXPRESSION 09"
GS350AWD 08''
F RANGER 4WD 08"

Postprzez Arniwwl » 2 wrz 2010, 11:46

swrwis mazdy w osielsku koło bydgoszczy
Sprzedaż części używanych do Mazd od 2001 roku tel. 502 650 537
Początkujący
 
Od: 7 cze 2009, 16:05
Posty: 29
Skąd: Janów Podlaski 502650537
Auto: Mercedes GL 420 CDI

Postprzez mariusz sidorkiewicz » 2 paź 2010, 20:07

Do tej pory mam bardzo dobre doświadczenia dotyczące serwisu mazdy w Osielsku. Jestem właścicielem mazdy mpv. Za całkiem przyzwoite pieniądze gruntownie naprawili mi silnik. Wcześniej konkurencja proponowała jego wymianę – co kosztowałoby dwa razy drożej. Panowie z Osielska zamiast sugerować sprzedaż zepsutego auta za pół ceny (czyli za pół darmo), opowiadać historie jak to nie warto inwestować w ten samochód, wzięli się do roboty. Tak jak obiecywali skutecznie, bez "dodatkowych kosztów, podatków i nadzwyczajnych wydatków" postawili auto nogi czyli cztery koła:) POZDRAWIAM I POLECAM <spoko>

Mariusz Sidorkiewicz
mariusz sidorkiewicz
 

Postprzez DoM1N » 31 maja 2011, 08:47

Hm, mam mieszane uczucia.
Z jednej strony właściciele – pełen profesjonalizm, ale co do pracowników...
Pan, który pracował przy moim aucie – kompetentny.
Niestety stało się tak, że przy wymianie amortyzatorów wyszła na jaw inna usterka – pęknięta sprężyna.
Wiadomo, dzień z głowy (zamówienie części + wymiana). Sprężyny miały być japońskie, dobry zamiennik, 120 zł, ok.
Dzwonie w następny dzień po 8.00 jak idzie naprawa. Dostaję informację, że niestety nie ma japońskich są z jakiejś innej firmy 'germany', i to tylko jedna, druga ma być po południu.
Pierwsze wow, miały być japońskie... no ok, dzwonie do intercarsu, KYB'y są na miejscu, dostępne za 135 zł.
Dzwonie z powrotem do Osielska, najpierw przywitała mnie 'ku@#a", że non stop wydzwaniam i przeszkadzam... wow... super postawa w stosunku do klientów.
Bynajmniej – informuję, że są na miejscu w Bydg KYB'y w tej samej cenie. Co za problem, żeby najpierw mnie poinformowano, iż nie ma 'japońskich zamienników' i czy się zgadzam na zakup sprężyn CS Germany za 120 zł. No, ale zakup przez warsztat zrobiony i zaklepane, a że potrzebowałem samochód na już to się zgodziłem, trudno się mówi. I tutaj ufam panu Sebastianowi, że jednak CS Germany dadzą radę.

Po 14 odebrałem samochód i trzecie wow... Lewa strona to sprężyna KYB, a prawa to CS Germany...
Odebrałem, pojechałem i już nie wrócę.
Po wizycie w warsztacie lekki niesmak pozostaje. Na pewno brak szacunku do klienta przez co poniektórych – niestety jedna czarna owca potrafi zepsuć wizerunek całej firmy.
No i te nieszczęsne CS Germany, zamiast "japońskich zamienników" – brak komunikacji między klientem a warsztatem.

Pzdr
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 maja 2007, 08:27
Posty: 43
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 323F BA Z5

Postprzez darekpol » 30 lip 2011, 09:50

a ten warsztat robi tylko mechanike ?

bo elektroniki chyba nie robią bo Xedosa 6 nie zrobili koledze w tym wątku ?

viewtopic.php?f=127&t=119304
Początkujący
 
Od: 28 lip 2011, 20:55
Posty: 9
Skąd: Piła
Auto: mazda626
premacy
mazda 5

Postprzez Qubek » 31 lip 2011, 13:32

Eee, w tym wypadku (u "Niecierpliwego") to chyba jakiś wyjątek. Może faktycznie coś było namieszane (najpierw gazownik, potem złodziejska ekipa).Robią wszystko, nie tylko mechanikę. Z moim autkiem nigdy nie mieli problemu w Osielsku. Mają wszystko co potrzeba (komputery diagnostyczne). Znajomy ma M6, miał problemy z warjującymi kontrolkami i wskaźnikami- wszystko naprawili ( choć wcześniej odwiedził kilka innych warsztatów i nic nie zdziałał). Reasumując ja się nie zawiodłem i szczerze mogę ten warsztat polecić! <spoko>
Qubek
 

Postprzez Niecierpliwy » 31 lip 2011, 15:30

Witam

Warsztat jest jak najbardziej ok. Wymienili mi sprawnie i szybko silnik w xedosie itd.
Elektronikę też robią – mój przypadek był szczególny ponadto bardzo zależało mi na czasie a oni mówili coś o urlopie itd. <faja>
Marcin
Początkujący
 
Od: 29 maja 2011, 07:38
Posty: 24
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda Xedos 2,0 automat 1996

Postprzez sielak » 20 paź 2011, 20:04

Byłem raz w tym warsztacie... Sprawdzałem używaną Mazdę 6, którą chciałem kupić. Standardowa procedura: elektroniczna historia auta, diagnostyka, grubość lakieru, sprawdzenie czy części są oryginalne, czy nie było jakiegoś uderzenia i podłączenie do komputera. Auto wjechało na podnośnik zostało sprawdzone od spodu przy pomocy latarki czy wszystko jest na miejscu. Diagnostyka polegała na poruszaniu kołem czy nie jakichś luzów. Czujnik grubości lakieru oczywiście wykazał, jak mnie zapewnił mechanik, że jest położona jedna warstwa lakieru (grubość od 130 do 160 mikrometrów). "Auto godne polecenia, bezwypadkowe, wszystkie części oryginalne!" – usłyszałem po 20 minutach "pracy" mechanika. Koszt sprawdzenia 200 zł. Nie zauważyli nawet że przedni zderzak był lakierowany, co sam wcześniej stwierdziłem...

Pojechałem do innego warsztatu. Okazało się, że na całym samochodzie dwie warstwy lakieru – po sprawdzeniu grubości – 260 do 340 mikrometrów. Części wymieniane, samochód poskręcany nieoryginalnymi śrubami, zderzak poklejony, w bagażniku luźne wiązki kabli schowane pod tapicerką, wymieniona turbina itd. – "Auto godne polecenia!".

Po prostu panowie z Osielska zwyczajnie dogadali się ze sprzedającym.
No cóż, polecam wszystkim ten warsztat... A panom mechanikom gratuluję pomysłowości i dbania o swoją opinię. A wam, drodzy użytkownicy dróg oczywiści polecam – naprawiajcie tam swoje samochody... Tylko nie zapomnijcie potem sprawdzić, czy zostało zrobione to, za co zapłaciliście.

A co do kosztów ewentualnych napraw? W Osielsku za przegląd, wymianę oleju i wszystkich filtrów krzyknęli 700 zł, w Auto-Spec w Bydgoszczy 400-500 zł w zależności od tego jakiej firmy filtry będą wkładane. Pozdrawiam serdecznie warsztat z Osielska.
sielak
 

Postprzez Grytek » 22 paź 2011, 22:48

Kolego, a czy któryś z tych mierników lakieru miał certyfikat dokładności? To są tylko wskaźniki mniej lub bardziej dokładne. A co do zderzaka to raczej powłoki lakierniczej nikt Ci nie zmierzy.
A na foto moja (była) niezapomniana staruszka...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 cze 2005, 23:27
Posty: 14
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 GH Ex+

Postprzez Gnat80 » 30 paź 2011, 22:33

Kolego Sielak pierwszego posta na forum piszesz i od razu narzekasz,może Ty konkurencja jesteś co?A raczej na pewno.
Ja ze swej strony dodam,,że serwisuję tam na bieżąco moją drugą mazdę i nie narzekam na chłopaków,to co im karze jest zrobione,dzwonią co trzy godziny i informują czy to wymienić,czy tamto zostawić bo dobre itd.
Pozdrowienia dla Piotra i Sebastiana z Osielska :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 paź 2007, 18:19
Posty: 240 (0/3)
Skąd: Tuchola
Auto: Mazda 323F
Mazda 6
Zafira
Peugeot 407
Focus 2005
Mazda 3 BL 2.0

Postprzez kris_extreme » 9 maja 2012, 08:37

Wrzuci ktoś kontakt do serwisu w Osielsko k/Bydgoszczy ?? <co?> duże mają tam .. kolejki?? <spie>
kris_extreme
 

Postprzez Grytek » 9 maja 2012, 16:00

52 381 35 04, 519 726 555. Naprawy są dokonywane raczej na bieżąco chyba ,że jakaś poważna robota.
A na foto moja (była) niezapomniana staruszka...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 cze 2005, 23:27
Posty: 14
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 GH Ex+

Postprzez motylek322 » 31 sty 2015, 17:12

To i ja dorzucę swoje trzy grosze do opinii na temat serwisu w Osielsku. Niestety moja ocena jest negatywna. Nie dotyczy bezpośrednio naprawy ale postępowania, które nastąpiło później. 09.01.2015 odbierałem moją Madzię po naprawie. Poprosiłem o wystawienie faktury na wykonaną usługę. Od pracownika, który mnie obsługiwał usłyszałem, że nie może wystawić bo robi to szef ale jest nieobecny. Poprosił abym przyjechał w innym terminie na co ja nie zgodziłem się bo mam kilka km do serwisu i nie będę ponownie do nich jechał. Pracownik zaproponował abym zostawił dane do faktury, którą mi przyślą pocztą. Wyraziłem na to zgodę, zapłaciłem i odjechałem. Minął tydzień a ja nie otrzymałem obiecanej faktury. Zadzwoniłem z zapytanie co i jak. Usłyszałem, że faktura jest przygotowana i dzisiaj zostanie wysłana. Mija kolejny tydzień i............. faktury brak. Kolejny telefon, słyszę zapewnienie, że faktura została na pewno wysłana ale zostanie to sprawdzone. Na moje pytani czy był to polecony otrzymałem zapewnienie, że tak. Poprosiłem jeszcze raz o załatwienie tej sprawy a gdyby jednak ( w co nie wierzyłem) list zaginął o wystawienie duplikatu. Mija kolejne kilka dni no i jak się czytelniku domyślasz do dnia dzisiejszego dokument do mnie nie dotarł. Bardzo się dziwię takiemu postępowaniu. Po co takie zachowanie i te obietnice bez pokrycia dla „zaoszczędzenia” kliku złotych ? Wszystkie sprawy załatwiałem z właścicielem telefonu o numerze 519 726 555. Ku pamięci dla innych. Potrzebujesz faktury żądaj od ręki. Słyszałem, że to dobrzy fachowcy ale ja już temu serwisowi dziękuję. Nie lubię i chyba nikt nie lubi być tak traktowany. Zwyczaje lekceważenie i robienie ludzi w balona.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2008, 11:41
Posty: 533 (1/15)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 626 GW 1999 1,8 kat

Postprzez mazda9 » 12 lut 2015, 23:30

Witam pana dobrze wiemy że otrzymał pan tą fakturę z datą taką jaką pan naprawiał auto przepraszam za kłopot ale borykałem się z chorobą. Pozdrawiam Sebastian.M
mazda9
 

Postprzez motylek322 » 13 lut 2015, 08:45

mazda9 napisał(a):Witam pana dobrze wiemy że otrzymał pan tą fakturę z datą taką jaką pan naprawiał auto przepraszam za kłopot ale borykałem się z chorobą. Pozdrawiam Sebastian.M


Fakturę otrzymałem z datą wykonania usługi. Stempel na kopercie 10.02.2015. Pozostanie pytanie czy bym ją otrzymał gdyby nie wpis na forum raczej nie. Temat uważam za załatwiony chociaż niesmak pozostał. Info o chorobie pozostawię bez komentarza.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2008, 11:41
Posty: 533 (1/15)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 626 GW 1999 1,8 kat

Postprzez mazda9 » 13 lut 2015, 18:49

Wpis na forum zobaczyłem wczoraj. Życzę powodzenia i dużo zdrowia.
mazda9
 

Postprzez Dawidzior » 25 lip 2015, 17:08

NAJGORSZY WARSZTAT W JAKIM BYŁEM. ZERO PROFESJONALIZMU. NAPRAWIALI MI AUTO, SKASOWALI SOBIE ZA NAPRAWĘ PRZEPUSTNICY A TYMCZASEM NIC NIE ZROBILI. BYŁEM U NICH 5 RAZY I ZA KAŻDYM RAZEM OLEWALI MNIE I ODSYŁALI Z KWITKIEM. ZEPSULI MI AUTO. TERAZ SPRAWA TRAFI DO SĄDU.
Początkujący
 
Od: 18 lut 2015, 20:14
Posty: 12 (1/0)
Auto: 323F BA '98 Z5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderatorzy

Przedstawiciele Regionów, Moderatorzy Opinie i Poradniki