Kalendarium Konkursu Fotograficznego na 2018 rok

Zapisy, wydarzenia, akcje społeczne i konkursy, czyli społeczność MazdaSpeed w akcji.

Postprzez stachan » 15 sty 2018, 15:00

Obrazek

Witam serdecznie wszystkich pasjonatów fotografii motoryzacyjnej i nie tylko. Nowy rok zawsze przynosi nieodłączny element naszego Konkursu Fotograficznego, czyli ustalenie terminów poszczególnych tur. Na ten rok jury przewidziało 10 tur, których ramy czasowe prezentujemy poniżej. Myślę, że już teraz możemy Wam zdradzić, że limitowana edycja kalendarza klubowego na rok 2019 będzie honorować całe podium, a z pewnością wszystkich laureatów naszego Konkursu... <nie powiem>

W bieżącym roku chcielibyśmy zaprosić Was do udziału w następujących turach:

Mazda VT (dogrywka 2017) – zgłoszenia styczeń (09.01-16.01)

Mazda zimową porą – zgłoszenia luty (22.02-25.02)

Mazda w dowolnym ujęciu – zgłoszenia marzec (22.03-25.03)

Mazda w ciekawych miejscach – zgłoszenia kwiecień (26.04-29.04)

Mazda i wiosenny plener – zgłoszenia maj (24.05-27.05)

Mazda i kobieta – zgłoszenia czerwiec (21.06-24.06)

Mazda i woda – zgłoszenia lipiec (28.07-31.07)

Mazda przy zachodzie słońca – zgłoszenia sierpień (23.08-26.08)

Mazda i zlotowe kadry – zgłoszenia wrzesień (27.09-30.09)

Mazda i wakacje – zgłoszenia październik (25.10-28.10)

Mazda i jesienny plener – zgłoszenia listopad (22.11-25.11)


Konkurs Moja Mazda – zgłoszenia grudzień (14.12-23.12)


Pełna treść Regulaminu na rok 2018 przedstawia się tak:


I. Przepisy ogólne

1. Organizatorem konkursu jest Klub MazdaSpeed.
2. Konkursowi przewodniczy Jury reprezentowane przez użytkowników forum: Wojtek, stachan.
3. W konkursie udział może wziąć każda osoba zarejestrowana na forum, z wyjątkiem Jury.
4. Nadesłanie prac na konkurs jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
5. W przypadku sporów i reklamacji dotyczących przebiegu konkursu stroną rozstrzygającą jest Jury.

II. Przebieg konkursu

1. Uczestnicy biorą udział w konkursie poprzez nadsyłanie prac w postaci fotografii na adres konkurs@mazdaspeed.pl. Zgłoszenia są przyjmowane do godziny 23:59 ostatniego dnia zgłoszeń.
2. Tematem prac konkursowych są pojazdy marki Mazda. Dodatkowo, każda z tur konkursu posiada temat przewodni, którego twórczą interpretację Jury pozostawia uczestnikom.
3. Zgłaszanie zdjęć do konkursu odbywa się w następujących turach, w terminach:

Tura I: Mazda zimową porą – zgłoszenia luty (22.02-25.02)
Tura II: Mazda w dowolnym ujęciu – zgłoszenia marzec (22.03-25.03)
Tura III: Mazda w ciekawych miejscach – zgłoszenia kwiecień (26.04-29.04)
Tura IV: Mazda i wiosenny plener – zgłoszenia maj (24.05-27.05)
Tura V: Mazda i kobieta – zgłoszenia czerwiec (21.06-24.06)
Tura VI: Mazda i woda – zgłoszenia lipiec (26.07-29.07)
Tura VII: Mazda przy zachodzie słońca – zgłoszenia sierpień (23.08-26.08)
Tura VIII: Mazda i zlotowe kadry – zgłoszenia wrzesień (27.09-30.09)
Tura IX: Mazda i wakacje – zgłoszenia październik (25.10-28.10)
Tura X: Mazda i jesienny plener – zgłoszenia listopad (22.11-25.11)

4. Każdy uczestnik ma prawo do zgłoszenia jednego zdjęcia w danej turze.
5. Zdjęcie raz zgłoszone w konkursie nie może zostać zgłoszone ponownie.
6. Udział w konkursie jest potwierdzany przez organizatora konkursu w ciągu 48 godzin od zgłoszenia pracy.
7. Jurorzy mają prawo odrzucić zdjęcia nie nadające się do publikacji.
8. Ustalenie wyników każdej tury odbywa się poprzez głosowanie w ankiecie na forum klubowym.
9. Ankieta rozpoczyna się w ciągu 72 godzin od zakończenia tury, której dotyczy i trwa 7 dni.
10. W ankiecie udział biorą wszyscy zarejestrowani użytkownicy forum, oddając w danej turze do 3 głosów na wybrane zdjęcia.
11. Najlepsze prace z każdej tury zostaną opublikowane wraz z wynikami ankiet na stronie klubowej.
12. Organizator zastrzega, że w przypadku drobnych nagród rzeczowych wysyłka jest realizowana tylko na terenie RP. Dopuszcza się wysłanie upominku dla zwycięzcy z zastrzeżeniem, że można go otrzymać tylko raz w roku kalendarzowym. Jeżeli dany użytkownik wygra ponownie, to możliwość otrzymania upominku przechodzi na kolejnego użytkownika, który otrzymał w danej turze największą, po laureacie, liczbę głosów.

III. Wymagania i odpowiedzialność

1. Kadr oraz kompozycja zgłaszanych zdjęć są dowolne.
2. Zgłaszane zdjęcia powinny być wysokiej rozdzielczości (minimum 4 megapiksele czyli przykładowe minimalne zdjęcie to 2500 x 1600), zapisane w możliwie najwyższej jakości, bez naniesionych dodatkowych elementów graficznych w postaci podpisów, ramek i innych.
3. Nazwa zgłaszanego pliku musi pokrywać się z nazwą użytkownika na forum – tzw. nickiem.
4. Zgłoszenie pracy do konkursu jest jednoznaczne z udzieleniem nieograniczonej czasowo, bezpłatnej i niewyłącznej licencji do wykorzystania i reprodukcji nadesłanego zdjęcia w materiałach elektronicznych i drukowanych wydawanych przez Klub MazdaSpeed.
5. Uczestnik konkursu przez zgłoszenie pracy oświadcza, że posiada wszelkie prawa, szczególnie autorskie prawa majątkowe do dysponowania zgłaszaną pracą oraz ponosi pełną odpowiedzialność względem Organizatora za naruszenie praw osób trzecich, w szczególności praw autorskich i dóbr osobistych.
Obrazek
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
Koordynator Finansów
Koordynator Konkursów
 
Od: 21 wrz 2006, 16:09
Posty: 5603 (328/453)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderatorzy

Koordynatorzy, Zarząd