siemka ,
ten cały odczyt to sciema , podlaczylem do koleszki i takie same bledy ...
sprawdzillem dzis u mechanika
bład z ktorym walcze to
P2259 Secondary air incection system control B circuit low .
ktos wie o co z tym biega ?
dodatkowo
C1306 Steering Wheel angle- no center found during intialization
U1900 CAN Communication fault
2 sprawa to elektronicznie zblokowana predkosc , moje auto moze jechac na te chwile maxymalnie 115 mil , gdzie mogę zdiac te blokade , jakies info ?
z góry dzieki za pomoc , pozdrawiam .
Błąd P2259 – Zaśniedziałe styki kostki
Strona 1 z 1
Wszystkie te błędy wyglądają na naciągane. Podłącz samochód do prawdziwego WDS/MDS-u.
Brak napięcia, połączenia lub zwarcie na elektrozaworze sterującym pompą powietrza (pompa pompuje powietrze do wydechu, żeby dopalić spaliny). Sprawdź wiązkę, zobacz, czy elektrozawór reaguje na podanie napięcia, przełączając kanały przez które leci powietrze (pod napięciem przez króćce po przeciwnej stronie wtyczki, bez napięcia pomiędzy tym pod wtyczką i prostopadłym), spróbuj go podmienić. Elektrozawór jest sterowany pinem 1O w ECU. Jeśli przy działającej pompie jest tam napięcie poniżej 5.8 V, to jest zgłaszany ten błąd.
rZi napisał(a):P2259 Secondary air incection system control B circuit low .
Brak napięcia, połączenia lub zwarcie na elektrozaworze sterującym pompą powietrza (pompa pompuje powietrze do wydechu, żeby dopalić spaliny). Sprawdź wiązkę, zobacz, czy elektrozawór reaguje na podanie napięcia, przełączając kanały przez które leci powietrze (pod napięciem przez króćce po przeciwnej stronie wtyczki, bez napięcia pomiędzy tym pod wtyczką i prostopadłym), spróbuj go podmienić. Elektrozawór jest sterowany pinem 1O w ECU. Jeśli przy działającej pompie jest tam napięcie poniżej 5.8 V, to jest zgłaszany ten błąd.
the right man in the wrong place...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości