Strona 2 z 3

Re: Mazda CX-3 wersja amerykańska

PostNapisane: 31 lip 2017, 16:58
przez pitolaque
Witam,
Mazdy są produkowane w Japonii. Czy rynek EU czy USA – nie ma różnicy w zawieszeniu, hamulcach, karoserii (dotyczy modeli od 2013)
Zajmuję się importem samochodów z za oceanu, głównie ulubione Mazdy ;–)
M3, M6, CX3, CX5, CX7, CX9 i MX5 są takie same jak na europejski rynek.
Jedyna znacząca różnica jest brak światłą przeciwmgłowego z tyłu! Wiązka elektryczna jest inna niż EU, nie wystarczy tylko wymiana lampy i manetki świateł.
Ogólnie nie ma w Mazdzie dużych przeróbek jeśli chodzi o PL przegląd rejestracyjny.
Rynek USA jest okazyjny, auta powypadkowe, jednak pojazdy z za zachodniej granicy nie są w niczym lepsze... jedynie bliżej!
Ryzyko zawsze jest, zakupu auta z USA... może kontener zesunąć się ze statku, lub załoga statku "posprząta" tobie trochę w nabytku!
Ja polecam i zachęcam, jednak brak silników diesla.
Wersja Sport jest bardzo uboga – ale klimę ma!
Wersja Grand T. najlepsza...
Czasami jest różnica w ilości podanych KW / KM, różnica wynika, bo w USA jest słabsze paliwo, mniej oktanów. Taki przelicznik!

Obecne modele Mazdy nie różnią się mechanicznie niczym, nie spotkałem się z czymś takim, mówimy o aktualnych modelach!

Pozdrawiam
pitolaque

Re: Mazda CX-3 wersja amerykańska

PostNapisane: 1 sie 2017, 19:42
przez dareme89
nie wszystkie mazdy sa produkowane w japonii, moj kolega ma nowa 3 z meksyku.

Re: Mazda CX-3 wersja amerykańska

PostNapisane: 1 sie 2017, 23:49
przez pitolaque
Oczywiście jest montownia w Meksyku od 2014 roku. Skręcają M3 i chyba CX9 najnowsza jest tam też skręcana. Jednak produkcję prowadzi i kontroluję jakość tylko Japończyk. I o to mi chodziło w mojej wypowiedzi. Mazda jest nadal w 100% autem japońskim.
Dla porównania model passata produkowany w Meksyku a model z Wolfsburga różnią się praktycznie w 60%.
Inna karosseria, oświetlenie, wnętrze i zawieszenie...
Podmiot odpowiedzialny jest VW USA.

W przypadku naszej ulubionej marki, produkcja modelu odbywa się wyłącznie w Japonii. Montownię mogą być sobię nawet w Chinach, dopóki Japończyk ma nadzór nad tymi czynnościami – nic Mazdzie nie grozi... oby tak zostało.

Pozdrawiam
pitolaque

Re: Mazda CX-3 wersja amerykańska

PostNapisane: 1 wrz 2018, 20:15
przez Kuba31
Witam
Wątek jest co prawda o wersji Amerykańskiej, a ja mam pytania odnośnie wersji Kanadyjskiej , ale nie chce zaśmiecać forum. Czy ktoś z Was drodzy forumowicze sprowadzał mazdę cx3 z Kanady? Właśnie płynie dla mnie taka mazda cx3 GT 2.0 150km awd z 2017r. Jest dosyć mocno wypasiona i lekko uszkodzona z przodu (poduszki wszystkie całe) , ze zdjęć wynika , ze przednie lampy tez są cale tylko ewentualnie lekko mocowania pęknięte , ale do zrobienia mam nadziej , bo są to światła LED. Chyba , ze trzeba je zmienić na wersje europejska , aczkolwiek znajomy , który często to robi ,powiedział , ze w mazdach z Kanady nie ma wielu przeróbek , najwet światła są ok. Czy ktoś z Was orientuje sie jak to jest z mazdami z Kanady? Dużo przeróbek? Jaki koszt? Jak z lampami?
Mam nadzieje , ze ktoś z Was mi pomoże.
Z góry dziękuje
Pozdrawiam

Re: Import z USA / Kanada – wątek zbiorczy

PostNapisane: 12 paź 2019, 18:56
przez rafik85
Gdyby ktoś miał ochotę na montaż klimatronika zamiast manualnej klimy, jak to w usa, to trzeba dużo cierpliwości i trochę umiejętności elektryczno-elektronicznych :)
https://zapodaj.net/cc60870e473d3.jpg.html
https://zapodaj.net/8ca0b710caad4.jpg.html

Re: Import z USA / Kanada – wątek zbiorczy

PostNapisane: 7 sty 2020, 21:15
przez k31t
CX3 Temperatura.png

<serduszka> <serduszka> <serduszka>

Re: Import z USA / Kanada – wątek zbiorczy

PostNapisane: 21 maja 2020, 16:14
przez kubutek100
Witam szanownych!
Czy ktoś prubował przerabiać instalację lamp z halogenowych na LED?

Re: Import z USA / Kanada – wątek zbiorczy

PostNapisane: 25 lip 2020, 07:56
przez andrep
Kolega Hadesiak w poniższym wątku opisuje że to uczynił i chętnie pomoże <spoko>
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 9&t=213322

Re: Import z USA / Kanada – wątek zbiorczy

PostNapisane: 2 sie 2020, 22:21
przez kosiaraCX3
Hej,
Od niedawna jestem posiadaczem Mazdy CX-3 2.0 Skyactiv-G 150 KM. Samochód został sporowadzony z Kanady. Zastanawia mnie do czego służy okrągły guzik na załączonym zdjęciu, wie ktoś może?
2 sprawa jaką zaobserwowałem jest to iż samochód od czasu do czasu przy otwieraniu lub zamykaniu samochodu odpala się zapłon, czy jest to jakiaś usterka, czy może smartkey mają możliwość odpalania samochodu zdalnie??:)
Z gory dzięki,
Pozdro

Re: Import z USA / Kanada – wątek zbiorczy

PostNapisane: 2 sie 2020, 22:34
przez andrep
W moim nie ma tej opcji (uruchamiania silnika) , nawet kluczyk mam inny (bez guzika Hold). Natomiast podobny wyłącznik zakupiłem u Chińczyków więc pewnie ktoś dołożył ten obok kierownicy :D
https://pl.aliexpress.com/item/32967227 ... 5c0feptDOi
U kolegi jest w tym miejscu wyłącznik przednich czujników parkowania założonych w ASO <oczko>
Masz może czujniki z przodu?
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 1&t=194379

Który to rok? już znalazłem 2017 <oczko>
Polecam instrukcję pobrać w PDFie na str. 9-15 jest personalizacja dostępu bez kluczykowego.

PostNapisane: 9 sie 2020, 21:32
przez kosiaraCX3
Hej,
nie nie mam czujników parkowania z przodu tylko czujniki i kamerke tylnią.
Dzięki za info. Jak zrozumiałem również posiadasz importowaną zza oceanu? Jeśli tak to odrazu mam pytanko twoja wersja posiada system start/stop (automatyczny stop silnika podczas "dłuższego" postoju )?

Pozdrawiam!

Re: Import z USA / Kanada – wątek zbiorczy

PostNapisane: 9 sie 2020, 21:55
przez andrep
Jak bym miał zza oceanu to byłoby to w podpisie i nie musiał byś pytać , natomiast z Twojego podpisu niewiele wiadomo :D Na pewno ten przycisk jest dołożony, ale po co ? nie wiem <co?>

Re: Import z USA / Kanada – wątek zbiorczy

PostNapisane: 14 lis 2020, 14:02
przez robredo12x
Witam chciałbym odświeżyć ten temat, planuję zakup CX-3 z USA możliwe że będzie bita w przód co wiąże się z wymianą lamp na europejskie. Jakie zmiany należy zrobić w elektronice oprócz zamontowania lamp i modułów? Jakieś kodowanie? Zmiana oprogramowania?

Jeżeli chodzi o przeciwmgielne czy trzeba zmieniać całą lampę z tyłu czy tylko żarówkę plus manetkę? Podobno tu też trzeba coś pozmieniać w elektronice. Czy ktoś przerabiał CX-3 na europę i wie jakie to koszty zakładając że znajdę ogarniętego elektryka co to zrobi?

Podobno jak lampy przód USA są całe to wystarczy je lekko zmodyfikować i są ok ale zakładam że w moim przypadku całe nie będą chyba że jednak znajdę auto uderzone w bok lub tył.

Re: Import z USA / Kanada – wątek zbiorczy

PostNapisane: 15 lis 2020, 13:29
przez andrep
Zerknij do działu innych modeli (problemy podobne) w wątkach dot. sprowadzonych aut z za oceanu np. tu:
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... &start=820
Na pewno Ci to dużo pomoże bo problemy podobne a większy ruch <oczko> , polecam cały przeczytać bo są odpowiedzi na Twoje pytania :)
Pozdrawiam

[Usunięte]

PostNapisane: 4 lut 2021, 16:50
przez demonpredkosci
PostTen post został usunięty przez Mr_Bartek 4 lut 2021, 17:16.
Powód: Zapraszamy do odpowiedniego działu

Re: Import z USA / Kanada – wątek zbiorczy

PostNapisane: 16 lut 2022, 22:31
przez malro
Część.
Posiadam Mazdę cx3 po lifcie 2019. Po wymianie lamp z USA na EU wyświetla się błąd ASL. Czy może mi ktoś pomóc z rozwiązaniem tego problemu. Czy mogę również uzyskać i formację jak zmienić forscanem licznik z USA na EU.

Re: Import z USA / Kanada – wątek zbiorczy

PostNapisane: 15 mar 2022, 11:19
przez demonpredkosci
nie zmieniaj licznika forscanem z usa na eu bo mozesz miec blad poduszek – poza tym nic to nie daje


co do lamp to bedizesz miał błąd AFS bo nie kupiles lamp na 13 PIN

da sie to wykodować

jesli jestes z warszawy to moge ci to zrobic, jesli spoza moge ci powiedziec jak to zrobic (odpłatnie)

pozdarwiam

PostNapisane: 13 kwi 2022, 16:13
przez malro
Jeśli kupiłeś lampy 13 pin (takie jak masz) na allegro i po zamontowaniu masz błąd ASF to najprawdopodobniej masz uszkodzone silniczki. Jeśli masz stare lampy Z USA to przełóż silniczki z USA do EU i będzie działać. Ja tak miałem.
Moje pytanie dotyczy licznika, czy nie mogę zmienić znaków drogowych by na head-up z kwadratowych wyświetlały się okrągłe?

Dopisano 13 Apr 2022, 14:20:

Próbowałem zmieniać forscanem licznik w bloku IC 720 04 01 z wersji amerykańskiej 2400 0000 0060 na europejską 3400 0000 0070. Niestety wyrzuca mi błąd "zapis bloków nie powiódł się – nie zgodna konfiguracja" Czy ktoś mógłby mi pomóc w tym temacie?

Re: Import z USA / Kanada – wątek zbiorczy

PostNapisane: 19 kwi 2022, 14:43
przez demonpredkosci
moze checksumy nie zmieniles

Re: Import z USA / Kanada – wątek zbiorczy

PostNapisane: 14 maja 2022, 21:17
przez malro
Wpisywałem tylko bity od B7 do 1 co jeszcze powinienem zmienić?