Witam.
To pierwszy automat w życiu i dlatego nie całkiem wiem jak prawidłowo wyłączać silnik.
Po zatrzymaniu się włącza się i-stop silnik gaśnie.
Instrukcja każe zatrzymywać silnik na P ale po przestawieniu dźwigni biegów z D na N i dalej R silnik zaskakuje, oczywiście dalej przestawiam na P i wyłączam przyciskiem..... ale odpalanie na chwilę jest bez sensu.
Z kolei wyłączając silnik w innym położeniu niż P stacyjka przełącza się na ACC i po przestawieniu skrzyni na P muszę ponownie nacisnąć aby przestawić na OFF.
Staram się przed zaparkowaniem nacisnąć słabo hamulec aby i-stop nie zadziałał ale nie zawsze się to udaje.
Jaką Wy koleżanki i koledzy macie metodę na wyłączanie silnika ze skrzynią AT, (bez wyłączanie i-stopu).
Pozdrawiam
Skrzynia AT i wyłączanie silnka.
Strona 1 z 1
Nie puszczaj przycisku dopóki nie przestawisz na P – i raczej zrób to szybko, a nie sekwencyjnie, jeśli już stoisz na D.Instrukcja każe zatrzymywać silnik na P ale po przestawieniu dźwigni biegów z D na N i dalej R silnik zaskakuje, oczywiście dalej przestawiam na P i wyłączam przyciskiem..... ale odpalanie na chwilę jest bez sensu.
Z kolei wyłączając silnik w innym położeniu niż P stacyjka przełącza się na ACC i po przestawieniu skrzyni na P muszę ponownie nacisnąć aby przestawić na OFF.
Robisz tak – zatrzymujesz się z D, włącza Ci się iStop, trzymając hamulec przełączasz na P. Puszczasz hamulec, silnik Ci nie wstaje i potem po prostu naciskasz przycisk Stop (1 albo 2 razy, nie pamiętam).
Ja najczęściej zaraz po starcie po prostu iStop wyłączam, bo wnerwia mnie to.
Ktoś tutaj miał pomysł, jak to zupełnie wyłączyć, jakieś pomysły który hex code przestawić w FORscanie?
konole napisał(a):Robisz tak – zatrzymujesz się z D, włącza Ci się iStop, trzymając hamulec przełączasz na P. Puszczasz hamulec, silnik Ci nie wstaje i potem po prostu naciskasz przycisk Stop (1 albo 2 razy, nie pamiętam).
No właśnie nie.... silnik włącza się po przestawieniu z D na N i jest to zgodne z instrukcją.
Nie ma możliwości przejścia na P bez uruchomienia silnika, stąd moje pytanie jak to robicie.
- Od: 2 lut 2017, 21:18
- Posty: 29
- Auto: CX3 150AT Machine Grey
SkyPassion + Safety
Ja wyrzuciłem istop z komputera. Wrzucałem gdzieś link do tematu jak to zmienić. Na forum mAzdy 6 jest wszystko opisane.
Ja to ogólnie uważam ze w automacie ze sprzęgłem hydrokinetycznym wyłączenie silnika na D to zabójstwo. Jestem bardzo ciekawy ile te nowe automaty wytrzymają.
Ja to ogólnie uważam ze w automacie ze sprzęgłem hydrokinetycznym wyłączenie silnika na D to zabójstwo. Jestem bardzo ciekawy ile te nowe automaty wytrzymają.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9