Piszczenie hamulców po 15 tys. km
Strona 1 z 1
Na forum mazdy3 czytałem, że tam kilka osób już wymieniało klocki po około 30 tys km. W ASX-ie też piszczały, ale serwis coś tam czyścił i już jest ok ale też wymieniłem klocki po 66 tys i 5 latach
Wytłumaczcie Koledzy jak to się smaruje hamulce by póżniej hamowały ?
Natomiast obecnie pod płaszczykiem ekologii w autach montuje się wykładziny cierne, które wytrzymują połowę przebiegu starych , sprawdzonych i skutecznych okładzin hamulcowych . Dla mnie też systemy SS , silniki "od kosiarek -turbowyżyłowane " to wielka ściema, która niewiele wnosi z idei a ma na celu drenaż naszych kieszeni .
Natomiast obecnie pod płaszczykiem ekologii w autach montuje się wykładziny cierne, które wytrzymują połowę przebiegu starych , sprawdzonych i skutecznych okładzin hamulcowych . Dla mnie też systemy SS , silniki "od kosiarek -turbowyżyłowane " to wielka ściema, która niewiele wnosi z idei a ma na celu drenaż naszych kieszeni .
toruńczyk napisał(a):Wytłumaczcie Koledzy jak to się smaruje hamulce by póżniej hamowały ?
Nie smarujesz powierzchni ściernej, tylko prowadnice i miejsce mocowania klocków w jarzmie.
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Ja zużyłem hamulce po ok 21 tys km (poniżej 3mm zostały), także szykuj się prawdopodobnie na wymianę. Niestety agresywna jazda, a tym bardziej po mieście strasznie szybko zużywa klocki w tym aucie. Polecam więcej hamowania silnikiem z pomocą manetek
Dokładnie smaruje się jarzma, prowadnice i podkładki antywibracyjne na klocku. Ogólnie te miejsca którymi klocek kontaktuje się z zaciskiem.
Konole a widziałeś ten klocek na własne oczy? Jesteś pewien ze to z Twojego auta? Fakt ze ja głównie lecę trasy ale jezei u mnie wytrzymałaby 45 to 19 to bardzo krótko. A Mazda jest lekka to tez powinno wydłużyć przebieg.
Konole a widziałeś ten klocek na własne oczy? Jesteś pewien ze to z Twojego auta? Fakt ze ja głównie lecę trasy ale jezei u mnie wytrzymałaby 45 to 19 to bardzo krótko. A Mazda jest lekka to tez powinno wydłużyć przebieg.
Feston napisał(a):3mm? Wczoraj miałem pierwszy serwis po roku/19 tys. km i klocki są 7mm... zmierzył ktoś ile mają nówki?
Dzisiaj na przeglądzie mi mierzyli nowe klocki Zimmermana ( maja tydzień ) – wynik 9mm
Nieprawda. Klocki blokują się w prowadnicach przez pył. Mi tez przy tym przebiegu coś podpuszczali, na przeglądzie wysmarowali pasta miedziana i do czasu końca żywota klocków (36tys) nie piszczały.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9