Witam ponownie zagorzałych czytelników
Na początek powiem tak jestem zadowolony z obsługi i wykonanych prac w serwisie Anndora Kraków
.
Tel. że autko gotowe dostałem ok godz.12 z minutami , co mnie zaskoczyło bo po 10 miało być gotowe
. Ale okazało się że powód był inny , po przywitaniu zadałem pytanie czy wszystko OK? Na to Pan odparł czy wiedziałem że mam zepsutą klimatyzację ? , bo sprawdzili i musieli wymienić (to co innym już tu na forum wymieniali) parownik czy coś takiego. Ja na to że nie zauważyłem nic podejrzanego i nawet po drodze do serwisu miałem włączoną i jeżdżę z klimą włączoną ponad 90% czasu i obserwuję (jestem uczulony) jak chłodzi bo wiem że jest „nota serwisowa”
.Na co Pan oświadczył że jestem bardzo dobrze poinformowany (zdziwienie)
i stwierdził że w zasadzie jeszcze działała ,ale słabiutko. I woleli wymienić. Tak czy inaczej chyba dobrze że to zrobili ?, w drodze powrotnej sprawdzałem to szron , ale dzisiaj i tak w KRK tylko 13 st. więc się nie dziwię , bo przedtem naprawdę miałem bardzo zimno. Może mają od „góry” jakieś wytyczne sprawdzać i ew. działać..., albo mnie polubili?
albo wcale nic nie wymienili...?
Reszta to standard ,wymiana filtrów-powietrza-oleju-kabinowego ,płynu hamulcowego i kontrola wzrokowa nadwozia oraz podwozia .Klocki hamulcowe przód 5mm, tył 6 mm. Opony wszystkie 6mm bieżnika , to by się mogło zgadzać , bo jak pisałem wcześniej wulkanizator mi mierzył i wtedy było 7 mm wszędzie. Jeśli chodzi o mycie to zachowałem rozsądek i przy padającym deszczu zrezygnowałem z tej usługi , i tu miłe zaskoczenie panowie umyli w środku dywaniki a były nie bardzo... .To tyle , ogólnie jestem zadowolony , a na koniec pochwaliłem się gadżetami zamontowanymi łącznie z tym ze na tablecie mogę filmik im wyświetlić , poproszono mnie o „ciszę” , w każdym razie się podobało – nieoficjalnie.
PS
Teraz na jednym z dokumentów jest opis „ikonkowy” co wymieniono? , jak świadectwo opisowe
w podstawówce...
Jednak wymienili , wszystko się za atrapą z przodu błyszczy
Pozdrawiam