Przegląd okresowy w ASO
No to taniocha super , napisali co wymienili w tej cenie? Może przegląd przez szybę zrobili? Oczywiście większość kolegów nie pisze gdzie , bo to tajemnica... zawsze trzeba pytać, ,a przebieg jaki ,może coś więcej ,czy z przeglądem karoserii?
Koledzy a czy trudno napisać razem z ceną w jakim serwisie był robiony przegląd,przecież to nie tajemnica,niektórzy podają tak niskie ceny że wydaje mi się że przegląd był robiony gdzieś u Janusza w garażu
przegląd był robiony w Rzeszowie D I R Czach
1 przegląd 20tys. km 1rok 0.600rbg 280zł
2 uszczelka 7.04 zł
3 filtr oleju 37.96 zł
olej własny 0w20 gość mówił ze leją inny ale na życzenie mogą wlać, przeglądu perforacyjnego nie robiłem koszt 200zł zostałem poinformowany o utracie gwarancji perforacyjnej.
Samochód umyty, aktualizacja oprogramowania czas około 3,5 godz.
przez tel mówią inne ceny
1 przegląd 20tys. km 1rok 0.600rbg 280zł
2 uszczelka 7.04 zł
3 filtr oleju 37.96 zł
olej własny 0w20 gość mówił ze leją inny ale na życzenie mogą wlać, przeglądu perforacyjnego nie robiłem koszt 200zł zostałem poinformowany o utracie gwarancji perforacyjnej.
Samochód umyty, aktualizacja oprogramowania czas około 3,5 godz.
przez tel mówią inne ceny
Czy aktualizację sami od siebie zrobili ,czy poprosiłeś? Jeśli sami to muszę przy przeglądzie kartkę nakleić na tablecie by nie robili
Ja też robiłem w Rzeszowie po 20 tys to cena brutto wyniosła 712zł (wszystko od nich), aktualizacji nie chcieli zrobić bo nie było ponoć ale jak powiedziałem, że na forum mazdaspeed inni użytkownicy aktualizowali to aktualizacja została zrobiona. W sobote 2.12 mam 2 przegląd po 40 tys km (troche sie dziwili, ze od lutego tyle km zrobiłem. Zgłosiłem 2 problemy- jeden to amortyzatory klapy bagażnika a drugi to plastiki od foteli kier i pasaż (tam gdzie jest regul wysokosci fotela troche się odkleiły i przy kazdym naciskaniu i puszczaniu sprzegla strasznie skrzypia. Miła pani z serwisu powiedziała ze moze wymienia bo jest akcja i zebym podał vin, nastepnie z inna osoba rozmawiałem i niestety moja mazda nie podlega wymianie w ramach akcji. Pojade to zobaczymy
u mnie powiedział gość z serwisu że ten nr vin nie podlega akcji, zobaczymy jak pojade w sobote. Może akurat wymienią
Ja juz po 2 przegladzie i 40 tys km, całość w cenie 1020zł , wszystko od nich, ja nic nie miałem. Zgłaszałem 2 problemy- fotel kierowcy ( trzeszczenie i odklejanie się plastików tam gdzie jest regulacja wysokości fotela)i fotel pasazera (tylko odklejanie) i teleskopy pokrywy bagażnika. Kazali dzwonić i przypominać się ponieważ muszą zapytać Mazde co robić z tym bo nigdy się nie spotkali z tymi problemami (z trzeszczeniem w słupkach A także nie) i powiedza co dalej zrobić!!!! Podczas przegladu było za mało czasu więc nie zrobili nic, także nie bylo aktualizacji systemu poniewaz dalej nie ma nowszej wersji. No mam mieszane uczucia zwłaszcza ze zastanawiam się nad kupnem 2 mazdy cx-5
bbogdan napisał(a):Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki ,kup europejczyka a zobaczysz jak powinno się usuwać wszelkie zgłoszone problemy na gwarancji
Dokładnie, mimo że mazda cx-3 jest samochodem poprawnym i w tej cenie ma całkiem dobre wyposażenie maksymalne, NIGDY nie spotkałem się z takim przekładaniem czynności serwisowych na inny termin ("bo jeszcze nie ma potwierdzenia z Mazdy") oraz NIGDY nie musiałem się przypominać w tych kwestiach ("zaraz zobaczę... hmmm... wygląda na to, że zlecenie nie jest otwarte... Już otwieram", "To trochę potrwa, bo mamy aktualnie szkolenie/audyt/sranie w banie..."), SZCZEGÓLNIE na gwarancji (mam porównanie z volvo, fordem, peugeotem, renault, seatem i innymi)
A ja mam takie powiedzenie " wszędzie dobrze gdzie nas nie ma" Nie znaczy to , że wszyscy mają te same doświadczenia co @ bogdan czy @furiat . Ale też nie demonizowałbym "problemów "@szczepcika bo to konkretny servis nie zachował się profesjonalnie a defekty zdarzają się innym większe (wymiany silniks i skrzyń) i takich oceniałbymy skalą – 10 .
Nie "chwalę dnia przed zachodem słońca" ale nowa Cx-5 też mi się "marzy" dlatego , że servisy nie oceniam jedną miarą co markę.
Nie "chwalę dnia przed zachodem słońca" ale nowa Cx-5 też mi się "marzy" dlatego , że servisy nie oceniam jedną miarą co markę.
toruńczyk napisał(a):A ja mam takie powiedzenie " wszędzie dobrze gdzie nas nie ma" Nie znaczy to , że wszyscy mają te same doświadczenia co @ bogdan czy @furiat . Ale też nie demonizowałbym "problemów "@szczepcika bo to konkretny servis nie zachował się profesjonalnie a defekty zdarzają się innym większe (wymiany silniks i skrzyń) i takich oceniałbymy skalą – 10 .
Nie "chwalę dnia przed zachodem słońca" ale nowa Cx-5 też mi się "marzy" dlatego , że servisy nie oceniam jedną miarą co markę.
korzystam z trzech aut i nie demonizuje ,nie obwiniałbym serwisu za idiotyczne procedury napraw gwarancyjnych Mazdy rozciągniętych w czasie z powodu zatwierdzania przez centrale prawie każdej naprawy gwarancyjnej.A i nasze CX3 nie należą do aut idealnych ,i w moim zdaniem w porównaniu do moich dwóch aut wypada najgorzej
toruńczyk napisał(a):Przykrość ...
Ale mimo wszystko @bbogdan jeśli skala oceny Cx 3 jest denna to inwestowanie w tak "nie pewny interes" w/g mnie jest zastanawiający
Ale my oceniamy tutaj serwis a może samą centrale . nie samo auto
tak to jest tylko serwis i wiadomo oni zawsze musza wyjść na swoje, moja cx-3 bardzo lubie, wiadomo kazdy samochód ma plusy i minusy, jednak plusy przeważają. Gdybym miał jeszcze raz wybierać tez wybrałbym mazde. Te moje "problemy to drobne rzeczy", fakt, że może nie powinny się zdarzyć ale np w takim BMW...w austrii jest wielka afera poniewaz nowe jednostki bmw padaja po okolo 20-30 tys km szczegolnie seria 1,2,3. Co do samej Mazdy i wyboru kolejnego auta to i tak pewnie się zdecyduje ponieważ bardzo podoba mi się wieksza cx-5 a zalety modelu przewazaja nad serwisem. Poza tym cx-3 bardzo lubi moja żona. U mnie od lutego już 42 500km zrobione i to wiekszość autostradami
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9