Opony zimowe
Orientujecie sie czy instalujac stalowki 16 bede potrzebowal rowniez sruby do nich czy moge uzyc tych srob od 18 tek...
- Od: 3 lis 2017, 23:31
- Posty: 9
- Auto: Mazda cx-3 AWD 150HP soul red 2015
Zazwyczaj nie pasują bo stożki gniazd różnią się między stalowymi a alufelgami . Jeśli kupujesz felgi "wirtualnie" to trzeba się co do kształtu nakrętek ugadać ale ostatecznie najlepiej jest przymierzyć .
Swoja droga ciekawe po ile te szpilki ....jutro zajade do serwisu i sobie wszystko wyjasnie...
- Od: 3 lis 2017, 23:31
- Posty: 9
- Auto: Mazda cx-3 AWD 150HP soul red 2015
Dzieki za info ...orientujecie sie ile to ustrojatwo w serwisie...bo allegro odpada jutro montaz wieczorem wiec wszystko musze miec....
- Od: 3 lis 2017, 23:31
- Posty: 9
- Auto: Mazda cx-3 AWD 150HP soul red 2015
@Tomcio .
Najlepiej kształt w gniazdach zna ten kto Ci sprzedaje felgi więc tam najlepiej wiedzą i zazwyczaj mają takie nakrętki . Podasz im lub już wiedzą do jakiego auta potrzebujesz . Servis nie wie jakie felgi zakupisz ... chyba ? A może tam gdzie będziesz montował będą takie nakrętki.
Powodzenia !
Najlepiej kształt w gniazdach zna ten kto Ci sprzedaje felgi więc tam najlepiej wiedzą i zazwyczaj mają takie nakrętki . Podasz im lub już wiedzą do jakiego auta potrzebujesz . Servis nie wie jakie felgi zakupisz ... chyba ? A może tam gdzie będziesz montował będą takie nakrętki.
Powodzenia !
Jeśli pytasz poważnie ? gdyby dzisiaj był 1.04 to bym odpowiedział że tylko u producenta opon
Ale powiem że możesz gdzie chcesz, byle dobrze przykręcili bo jak odpadnie to na gwarancji nie naprawią
PS
Dla spokoju wykonaj tel. do ASO , na pewno powiedzą że oni zrobią to najlepiej
Ale powiem że możesz gdzie chcesz, byle dobrze przykręcili bo jak odpadnie to na gwarancji nie naprawią
PS
Dla spokoju wykonaj tel. do ASO , na pewno powiedzą że oni zrobią to najlepiej
Tak można ,tylko który warsztat który spełnia rygory i procedury producenta , posiada sprzęt dopuszczony przez producenta i wysyła pracowników na szkolenia organizowane przez producent ,oczywiście płatne ,
jak już znajdziesz to daj znać ,
jak już znajdziesz to daj znać ,
Oczywiście nie musisz w takim warsztacie naprawiać auta. Podczas awarii producent musi Ci udowodnić ze awaria nastąpiła w wyniku złe przeprowadzonego przeglądu. Nie oszukujmy się podczas przeglądu mechanicy robią debilne rzeczy jak wymiana oleju czy płynu chłodzącego wiec nie można nic tam popsuć jak nie jest się idiota mechanikiem. Na zachodzie ludzie serwisują w normalnych warsztatach i żadnych problemów nie ma. Tak jak u nas jest pogląd ze trzeba zalewać olejem producenta co nie jest prawda.
Za granica to żaden problem bo tam to jest normalne ze mnóstwo aut serwisuje się w serwisach niezależnych. Każdy zrobi jak chce. Tobie nie chce ze wykłócać z aso to jedz do aso, możesz nawet opony sobie tam przekładać za 5 razy większa kwotę, Twoje pieniądze, Twój czas. Ja tylko mówię ze jest możliwość serwisowania poza aso, jest to ustalone odgórnie przez UE i każdy może sobie wybrać gdzie co i za ile chce robić. Ja wymieniam olej sam co 10tys, w sensie na przeglądy jeździłem po 20/40/60/80 a sam zmieniałem olej przy 10/30/50/70 i jakoś nigdy aso nie robiło problemu ze jest inny filtr założony itp. To tak jak apple daje gwarancje na rok a wiadomo ze przez prawo UE musisz mieć ochronę 2 letnia i bez problemu jest to egzekwowane.
Myślę , że nikt nikogo do niczego nie namawia bo mamy demokrację i tak też w temacie wyboru warsztatu ,który zrobi nam przegląd gwarancyjny.
Unijne dyrektywy GVO z 2002 roku umożliwiają taki wybór bez utraty gwarancji pod warunkiem by stacja ta dokonała przeglądu z zachowaniem materiałów i procedur wymaganych przez producenta auta. Przypuszczalnie gwarant w przypadku naprawy zawsze może kwestionować (nie tylko przegląd okr.) dlatego przegląd powinien być właściwie udokumentowany .
Praktycznie to mam zaufaną stację obsługi poprzedniego auta(ASO Honda) która wykonuje mi różne usługi w Maździe. Nie korzystałem w niej z przeglądów bo moje ASO Mazdy nie zawyża cen dlatego nie mam potrzeby ale jeśli co to w każdej chwili to zrobię ...
Unijne dyrektywy GVO z 2002 roku umożliwiają taki wybór bez utraty gwarancji pod warunkiem by stacja ta dokonała przeglądu z zachowaniem materiałów i procedur wymaganych przez producenta auta. Przypuszczalnie gwarant w przypadku naprawy zawsze może kwestionować (nie tylko przegląd okr.) dlatego przegląd powinien być właściwie udokumentowany .
Praktycznie to mam zaufaną stację obsługi poprzedniego auta(ASO Honda) która wykonuje mi różne usługi w Maździe. Nie korzystałem w niej z przeglądów bo moje ASO Mazdy nie zawyża cen dlatego nie mam potrzeby ale jeśli co to w każdej chwili to zrobię ...
Proponuje wam zrobić wymagane przeglądy gwarancyjne w niezależnych warsztatach ,a następnie próbować skorzystać z przysługującej wam gwarancji ,a dopiero póżniej pisać o unijnych dyrektywach które każdy zna ,tak u nas jak i na zachodzie sytuacja jest podobna ,przy sprzedaży auta też mamy zero historii serwisowej i jak na razie ta dyrektywa ma więcej wad niż zalet
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9