Mazda CX-3 (DK) – Nasze wrażenia i opinie

Mazda CX-3 (2015-2021)

Postprzez czarek01 » 3 mar 2018, 23:10

Zasada działania lusterka wyjaśniona.
Brawo bbogdan :)
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2017, 20:32
Posty: 31 (6/1)
Auto: Now
Mazda CX5 SkyPrestige
2020 2,5l
&
Mazda 3 Hikari
2020 150KM

Postprzez dareme89 » 4 mar 2018, 22:09

Przy obecnym oświetleniu aut, szczególnie ledowych matrycowych które wycinają światło z niektórych fragmentów jest to bardzo pomocne. Światła ledowe świecą mocno, śmiem twierdzić ze aż za mocno i często oślepiają. Nie ma tygodnia żeby ktoś mi nie migał światłami bo myślał ze jeżdżę na dlugich( często poruszam się po drogach gminnych ). Ja nie raz przełączam nasze lusterko w tryb nocny żeby mnie nie oślepiało wiec bardzo chętnie bym zamontował fotochro km do siebie. Niestety cena w Aso zabija.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2016, 11:02
Posty: 482 (2/28)
Auto: Mazda CX-3 2.0 160km by DiSiTune SkyPassion

Postprzez bbogdan » 4 mar 2018, 22:39

Zastanawiam się czy nie pasowałoby od CX5 ,3 albo 6 ,najważniejsze żeby mocowanie lusterka się nie różniło ,a tych na allegro jest dużo
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2017, 01:15
Posty: 491 (0/26)
Auto: Mazda CX-3 2016 AWD
CRYSTAL WHITE PEARL (34K)

Postprzez andrep » 5 mar 2018, 00:20

Ja kupiłem od cx 5 (to starsze), mocowanie pasuje idealnie , trochą krótsze jest to czarne ramię ale foto-chromatycznego się nie przestawia...
Dałem ok 60 zł z przesyłką :) ,mam fotki ale jest już wątek o lusterku to może tam wkleję , bo jak się moderator ze snu zimowego obudzi to ja na pierwszy ogień pójdę :D
PS
Montaż na oko ok 5-10 min jak się wie gdzie podłączyć, już rozbierałem to pudło na szybie :)
viewtopic.php?f=519&t=199345
Mazda CX3 AWD Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2016, 17:58
Posty: 2517 (79/176)
Skąd: Kraków
Auto: Była/jest...
Mazda CX3 2016,Soul Red, AWD 2.0 154 KM AT,Sky Passion+Pakiet Saffety
Jest
BMW i3 "elektrowóz"2018 (XII) 170KM

Postprzez Adam95998 » 2 kwi 2018, 07:25

Witam
Czy jest możliwość włączenia pokazywania fotoradarów w Niemczech ? mam mazde c-x3 z najnowszymi mapami i niestety nie pokazuje fotoradarów na terenie Niemiec <co?> z góry dziękuje za informacje.
Początkujący
 
Od: 25 lut 2018, 17:35
Posty: 17
Auto: Mazda CX-3 2,0 150 KM MT,4-AWD, SkyPassion 2017

Postprzez andrep » 2 kwi 2018, 07:35

Witam
Jeśli na tych samych ustawieniach w PL ostrzega i pokazuje radary , to raczej nic bez ingerencji w mapę-POI nie zrobisz. Za granicę z nawigacją mazdy nie jechałem , ale np. w AutoMapie gdy jesteś w pobliżu granicy lub po wybraniu trasy zagranicznej wyświetla komunikat np. że w danym kraju ostrzeganie jest zabronione i klikasz czy chcesz czy nie by ostrzegała :) (na własną odpowiedzialność)
Nie będę tej odp. na twoje pytanie wklejał w dziale trójki :)
PS
Ostrzeganie działa (chyba) tylko przy wytyczonej trasie.
Pozdrawiam
Mazda CX3 AWD Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2016, 17:58
Posty: 2517 (79/176)
Skąd: Kraków
Auto: Była/jest...
Mazda CX3 2016,Soul Red, AWD 2.0 154 KM AT,Sky Passion+Pakiet Saffety
Jest
BMW i3 "elektrowóz"2018 (XII) 170KM

Postprzez Adam95998 » 2 kwi 2018, 07:45

Dzięki za info .
Przekraczałem mazda już dwa razy granice i nic nie pokazuje , natomiast zaglądałem już w kartę i nie ma tam pliku poishow.settings <co?> mam druga nawigacje tomtom start 25 która świetnie wszystko pokazuje na terenie Niemiec , pojadę do serwisu po świętach i popytam dlaczego tak jest :)
Początkujący
 
Od: 25 lut 2018, 17:35
Posty: 17
Auto: Mazda CX-3 2,0 150 KM MT,4-AWD, SkyPassion 2017

Postprzez tlutek » 4 kwi 2018, 10:05

Co do Niemiec nie mam pojecia nie jezdze w tamte strony.
Moge potwierdzic, ze bez zadnych zmian czy ingerencji w navi i jak wspomnial kolega Andrep, przy wytyczonej trasie, pokazuje fotoradary Wegry, Slowenia, Wlochy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2016, 13:49
Posty: 85 (0/3)
Skąd: Nowy Sącz
Auto: Mazda CX-3 DK 2.0L 150KM 6MT SkyPassion, Soul Red

Postprzez Sonne » 20 kwi 2018, 08:57

Witajcie
Przejechałem już przez 3 miesiące 3600 km. Nie jest to dużo, ale chciałem o coś zapytać.
Poza mankamentami z elektryką, do której trzeba się po prostu przyzwyczaić. Zastanawia mnie niespasowanie deski rozdzielczej. W zasadzie od momentu odbioru kluczyków, coś tam trzeszczy mniej lub bardziej. Przy włączonej muzyce tego nie słychać, ale gdy chciałbym jechać w ciszy jest to denerwujące.

Czytając inne tematy, postanowiłem że póki co zgłaszać tego nie będę. Pozbieram ( mam nadzieję że jak najmniej ) usterki i wszystko zgłoszę na rocznym przeglądzie.
Pytanie tylko, czy są w stanie coś z tym zrobić?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2017, 13:17
Posty: 63 (2/2)
Auto: Brak
KIA ProCeed GT 1.6 – Zamówiona
Mazda CX-3 – Skradziona
Opel Astra GTC – Sprzedany

Postprzez bbogdan » 20 kwi 2018, 11:21

Z tym zbieraniem do kupy :) to też tak robię ,wszelkie takie dzwieki zgłaszaj ,wszystkich na pewno nie są w stanie usunąć ale te najbardziej irytujące może im się uda .Nie ma co się okłamywać ,ale cx3 to auto budżetowe ,nie uświadczymy tam ani centymetra miękkiego plastiku ,a jak wiadomo twardy plastik jest bardziej podatny na wydawanie irytujących dzwięków
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2017, 01:15
Posty: 491 (0/26)
Auto: Mazda CX-3 2016 AWD
CRYSTAL WHITE PEARL (34K)

Postprzez Sonne » 20 kwi 2018, 12:10

Budżetowe czy nie, i tak wygląda ten plastik lepiej niż w T-rocu, który oparty jest na Polo.
Oki to będę zbierał, mieć tylko nadzieję, że nie zbiorę dużej kolekcji <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2017, 13:17
Posty: 63 (2/2)
Auto: Brak
KIA ProCeed GT 1.6 – Zamówiona
Mazda CX-3 – Skradziona
Opel Astra GTC – Sprzedany

Postprzez xMisiek » 24 kwi 2018, 02:35

Sonne napisał(a):Budżetowe czy nie, i tak wygląda ten plastik lepiej niż w T-rocu, który oparty jest na Polo.
Oki to będę zbierał, mieć tylko nadzieję, że nie zbiorę dużej kolekcji <glupek2>


Generalnie widzę, że posiadasz też Opla Astrę H. Tam to dopiero te plastiki trzeszczą :D

Ja natomiast w Maździe nie słyszę irytujących trzasków czy skrzypień :P Tzn. wjeżdżając w dziurę itp. zawsze będzie coś słychać, jednak nie jest to typowy trzask – jak np. w Astrze podczas jazdy po zwykłej nawierzchni :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2017, 18:53
Posty: 67 (32/5)
Auto: Mazda CX-3 1.5 Sky-D 105 KM 6MT, SkyPassion + pakiet safety – 2015r.

Postprzez Rchee » 23 maja 2018, 20:42

Witam wszystkich,
Zakupiliśmy z żoną to cudo... no i mamy mieszane odczucia. Żona twierdzi, że podoba jej się:
– wygląd
– zachowanie przy ruszaniu na śliskim/mokrym
– przyspieszenie
– trzymanie się drogi (napęd na 4 kapcie robi robotę)
ale... narzeka na komfort jazdy (trzęsie) i brak wygłuszenia kabiny (słychać odgłosy z zewnątrz). Dodatkowo przeszkadzają jej fotele – to jest też jedyny minus jaki dostrzegam – a mianowicie zbyt krótkie siedziska, co skutkuje tym, że cierpną nogi podczas dłuższych podróży.
W związku z tym mam pytanie: czy ktoś kiedyś próbował "przeszczepić" fotele z 3 lub 6? A może słyszał, że ktoś to zrobił? Jak by się to udało, to rozwiązałoby to przynajmniej jeden wielki problem.

Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 23 maja 2018, 20:29
Posty: 2
Auto: Mazda CX-3 2.0 AWD AT

Postprzez bbogdan » 23 maja 2018, 21:10

W 3 i 6 są szersze fotele i raczej się nie zmieszczą ,a jesli chodzi o długość siedziska to nie wiem czy jest jakaś znaczna różnica pomiędzy cx3 a 3 ,
A na komfort resorowania (trzęsienie) pomoże zmiana felg na 16
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2017, 01:15
Posty: 491 (0/26)
Auto: Mazda CX-3 2016 AWD
CRYSTAL WHITE PEARL (34K)

Postprzez Rchee » 24 maja 2018, 22:37

Dzięki za odpowiedź. Może popróbuję jeszcze z ustawieniami fotela – bo tak poza tym, to bardzo przyjemne autko :)
Początkujący
 
Od: 23 maja 2018, 20:29
Posty: 2
Auto: Mazda CX-3 2.0 AWD AT

Postprzez eiosek » 9 wrz 2018, 17:59

Dzień dobry. To mój pierwszy post tutaj i najlepiej pasował będzie w tym wątku :)
Około 3 tygodnie temu odebraliśmy z żoną naszą CX-3 – model po face liftingu, tzw. wersja 2019. Przejechaliśmy już ponad 1000 km, zatem można opisać moje i żony pierwsze wrażenia. Skupię się przede wszystkim na tym, co nam nie pasuje. Zalet nie będę opisywał, bo po co – wiadomo, że są i auta nie kupiłbym, gdyby nam się nie podobało.
Do tej pory jeździliśmy autem małym, kilkunastoletnim, więc siłą rzeczy do niego będę przyrównywał. Poniższe mankamenty/uwagi są moje i żony, zatem są bardzo subiektywne – Wy możecie mieć inne zdanie.
OK, po tym nieco przydługim wstępie… kolejność chaotyczna:
UWAGA: poniższa lista uwag powstała nie dlatego, że chcę komuś zohydzić Mazdę CX-3. Jest wręcz przeciwnie, po cofnięciu czasu ponownie bym ją kupił /ale już w najwyższej wersji wyposażenia :)))/. Jestem po prostu bardzo wymagający i chcę, żeby wszystko działało jak należy. Może panowie z Hiroszimy przeczytają to i wyciągną wnioski tak, jak zrobili to z podłokietnikiem (działa i jest świetny).

1. Zawieszenie jest twarde – po równej drodze jedzie się wyśmienicie, zakręty nie są problemem, ale gdy muszę jechać po torach tramwajowych, gorszej drodze to telepie niemiłosiernie. Aż mi auta szkoda, bo mam wrażenie, że się „rozklekocze i rozleci” na amen. Do tego fotel kierowcy jest raczej twardy i wszystko to czuć.
2. Auto ma moc. Niestety, albo jeszcze nie potrafię nim jeździć, albo ta moc po prostu wyrywa się spod maski. O co chodzi. Otóż ruszanie w tzw. powolnym korku, gdzie auta jadą naprawdę wolno, jest bardzo utrudnione. Muszę jechać na tzw. półsprzęgle, aby nie sypnąć auta będącego przede mną. Żona rozwiązuje ten problem, opóźniając moment ruszenia. Absolutnie nie da rady wrzucić dwójki i tak bez gazu się spokojnie toczyć. Tak, jak to w dotychczasowym aucie robiłem i tak, jak to robią wszyscy w korku. Powiem oględnie, że powolna jazda w korku potężnie mnie męczy, a i sprzęgło też na pewno to odczuwa.
3. CD Auto ma moc. Zmiana biegów. Ruszanie jako tako opanowałem, z 1 na 2 to w 90% jak nie szarpanie, to lekki „kangurek”. Strasznie mi trudno płynnie przełączać te biegi w tym zakresie. Z 2 na 3 i dalej już nie mam aż takich problemów, ale wciąż występują. Tłumaczę sobie, że auto muszę wyczuć. Zobaczymy.
4. Gaśnica – dostałem ją do ręki. I co dalej? Ano nie wiem. Czy macie jakiś pomysł, gdzie trzymać gaśnicę?
5. Mam zestaw naprawczy – czy mam mieć podnośnik? Bo go nie dostałem.
6. Klimatyzacja – mam porównanie do Hyundaia ix20 i powiem, że jest o wiele cichsza, nawet gdy działa na najwyższym biegu. Piszę o tym, bo z początku sądziłem, że jest bardzo głośna. Problem jest, gdy ją wyłączę. Otóż przy wyłączonej klimie parują mi szyby. Coś jest nie tak chyba. Czy też tak macie? Poza tym klima sama się włącza, kiedy tego nie chcę.
8. Instrukcja obsługi – mam auto model 2019, a instrukcję dostałem dla auta model 2017 (np. opisany mam hamulec ręczny manualny, a mam elektryczny). W dodatku znalazłem w niej kuriozum z blokowaniem drzwi auta, gdy w środku siedzi np. złodziej – tzw. system podwójnego blokowania. No to są jaj. Opisana sytuacja, w której należy użyć tej funkcji jest tak absurdalna, że aż mi szczęka opadła jak to pierwszy raz przeczytałem. I drugi też. I trzeci.
9. Funkcja blokowania drzwi po ruszeniu, a właściwie jej brak (chyba że nie wiem, że to mam). Zwykle w samochodach, które miałem lub którymi jeździłem takie coś było (działało nieco różnie, ale zasada była ta sama – blokowanie drzwi). A na konsoli (albo drzwiach) był guzik do odblokowania. Jest to w CX-3?
10. Jako że auto ma twarde zawieszenie i nieco w nim telepie bardzo dużą trudność sprawia nam otwieranie szyb. Przyciski są tak kiepsko wyregulowane (ich skok – zbyt czuły? zbyt lekko nastawiony?), że praktycznie za każdym razem po naciśnięciu przeskakują do pozycji auto-całowite-zamknięcie lub auto-całkowite-otwarcie, pomimo że chciałem sobie tylko trochę otworzyć okno. W czasie jazdy, w nawiązaniu do tego, że w aucie telepie na wybojach, bardzo się skupiam, aby palec nie przeskoczył mi na tą funkcję „auto”. Zamiast myśleć o bezpiecznej jeździe, pilnuję tego otwierania. Bardzo to irytuje.
11. Dźwięki systemów ostrzegających – mówiąc krótko, są dla mnie za ciche. Nawet nie wiem czy to są te same dźwięki dla wszystkich systemów czy nie. Na parkingu podczas cofania jest ok, pipczy jak coś jedzie, słyszę to bo jest po prostu dookoła cicho, ale na autostradzie, gdy jest głośno, podczas niezamierzonego zjeżdżania z pasa ruchu nie słyszę kompletnie nic (dobrze, że chociaż zapala się kontrolka). Dlatego też boli mnie brak regulacji głośności. A może jest?
12. CD Instrukcja obsługi. Jak miałbym tylko czas, to poprawiłbym tą instrukcję. Jest tak nieprzyjazna dla czytającego, że aż ręce opadają. Dobrze, że pan z Mazdy pokazał mi jak się obsługuje przycisk START, bo do dziś nie wiedziałbym, jak włączyć pozycję ACC. Na marginesie – na stronie WWW Mazdy, po wpisaniu numeru VIN celem pobrania instrukcji w wersji elektronicznej nie dzieje się nic. Kółeczko się kręci i kręci i kręci.
13. W ogóle poszczególne funkcje w Mazdzie działają bardzo nie intuicyjnie. Trzeba się domyślać. Funkcja i-stop raz działa, raz nie działa (np. ostatnio odkryłem, że jak dam pokrętło nawiewu na „tylko szyba przednia” to nie działa). Pozycja wycieraczek w funkcji AUTO – małżonka przez tydzień tak jeździła, deszczu nie było, więc wycieraczki nie uruchomiły się. I to jest dobre. Złe jest to, że jednak powinna być jakaś kontrolka oznaczająca funkcja „wycieraczek AUTO włączona”. Np. światła ustawione w funkcji AUTO od razu dają znać o sobie (nie pamiętam czy jest jakaś kontrolka, ale od razu widać, że ta funkcja jest włączona). MZD Connect – najlepiej ustawić toto na radio i git. Nawet nie wiem jak skomentować ten cały MZD. No, niby coś tam działa. Telefony sparowałem, usb podłączyłem. O, tak to skomentuję: zrobiłem to na postoju, z instrukcją w łapie. A w czasie jazdy tylko podgłaśniam radio i odbieram telefony. Idąc dalej. Jak pisałem wcześniej, klima włącza mi się sama, coś tam pokręcę gałkami, a tu patrzę, klima się włączyła. Nie wiem po co i dlaczego i z jakiej racji. Lubię panować nad autem, a tu auto mnie na siłę uszczęśliwia. Chyba nie o taką więź jeźdźca z koniem Mazdzie chodzi?
14. Jest mało schowków w tym aucie. A półeczka na okulary przeciwsłoneczne to już w ogóle porażka – nie pasują żadne z używanych przez moją rodzinę. Wszystkie są za duże.
Podsumowując powyższe można stwierdzić, że czepiam się przede wszystkim tego:
– parują mi szyby podczas jazdy BEZ klimatyzacji;
– nie ma regulacji głośności sygnałów alarmowych;
– źle ustawiona czułość włączników otwierania szyb;
– złe właściwości jezdne podczas jazdy w korku;
– brak auto-blokowania drzwi;
Za tiret drugi i piąty jestem w stanie dopłacić, jeśli byłoby można to zmienić/kupić. Za pierwszy jestem bardzo niezadowolony, trzeci i czwarty – trudno przyzwyczaję się.
Dobra, to tyle tak na gorąco. Mam nadzieję, że nie zdenerwowałem za mocno fanów Mazdy :)))
Początkujący
 
Od: 9 wrz 2018, 12:13
Posty: 5
Auto: Mazda CX-3, 2.0, 2018

Postprzez rafik85 » 9 wrz 2018, 18:14

To nie miałeś jazdy próbnej przed zakupem???wybacz ale stwierdzenie że złe właściwości jezdne w korku to jakiś absurd.Z drugiej strony większość na jazdach próbnych wylatuje na obwodnicę i daje w palnik,zamiast spróbować auta tam gdzie w większości będzie używane.Cx-3 to autko na miasto głównie i brak testu w takich okolicznościach to żenada.W tej generacji mazdy,we wszystkich modelach parują szyby przy zamkniętych szybach i wyłączonej klimie,to nie wada.Auto blokowanie napewno jest,pewnie wystarczy aktywować.Piszesz o przełącznikach szyb.....czy widziałeś przed zakupem takie auto czy kupiłeś po obejrzeniu reklamy w tv?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2017, 10:15
Posty: 904 (0/19)
Auto: 3 2.5 awd 250KM 2022
mx5 2.0 184KM 2021
Cx5 2.5 awd 2016
Diagnostyka kodowania itp

531640670

Postprzez eiosek » 9 wrz 2018, 18:58

Dobra, drugi post. Teraz stricte o wrażeniach.
Mazdą CX-3 jeździ nam się bardzo dobrze – to auto płynie, nie jedzie. Czuję się w niej po prostu dostojnie. Nie czuję mocy pod maską, po prostu, w pewnym momencie patrzę, a tu mam 120 na godzinę. Skąd, kiedy? Uwielbiam to :)
Za kierownicą mam już swoją pozycję, tyle a tyle wahnięć wajchą w górę, tyle do tyłu. I siedzę jak król. Podłokietnik jest funkcjonalny zarówno dla mnie jak i dla – niższej wzrostem – małżonki. Dostęp do przycisków, pokręteł – ergonomiczny.
Ten hamulec elektryczny – bajer fajny jak fix. Sam się wyłącza, jak ruszam. A na pedale hamulca czuję jak się załącza.
Spalanie – na wyświetlaczu po tych 1000 km mam 5,7 l na setkę. W tym 250 km autostrad + przez tydzień nocna jazda wieczorami po pustym mieście celem nacieszenia się i poznania auta + przez ostatni tydzień codzienne 80 km do i z pracy (w tym 20 km autostradą, reszta to lokalne drogi, pyr pyr max 70 na godzinę). Tak więc jestem z tego spalania zadowolony. Myślałem, że będzie gorzej.
W kabinie jest w miarę cicho (nie odczuwam różnicy przy 140 km/h), można gadać swobodnie o życiu :)
Bagażnik do miasta wystarczający w zupełności – jeszcze nie zdarzyło mi się go zapełnić. A zakupy robię takie tygodniowe. Dość powiedzieć, że w poprzednim aucie musiałem korzystać z tylnych siedzeń (fakt – to małe auto było, ale dla mnie skok olbrzymi). Na pewno wiem, że kupię sobie tą matę do bagażnika. Sprzedawca mi odradzał, ale widzę już, że nie miał racji.
Generalnie Mazdą CX-3 jeździ moja żona i jest bardzo zadowolona. Ja miałem tylko wybrać jej samochód. Nie chce mi się już rozpisywać algorytmu myślowego, jaki przeprowadziłem dokonując tego wyboru, powiem tylko, że na końcu wyszło CX-3 :)
I kompletnie nie żałuję, nawet tego, że jak to mi kumpel powiedział: „Za tą kasę to miałbyś auto z garażem”.
Takie to auto miało być i takie jest. Pozdrawiam, eiosek.

Dopisano 9 wrz 2018, 18:14:

rafik85 napisał(a):To nie miałeś jazdy próbnej przed zakupem???wybacz ale stwierdzenie że złe właściwości jezdne w korku to jakiś absurd.Z drugiej strony większość na jazdach próbnych wylatuje na obwodnicę i daje w palnik,zamiast spróbować auta tam gdzie w większości będzie używane.Cx-3 to autko na miasto głównie i brak testu w takich okolicznościach to żenada.W tej generacji mazdy,we wszystkich modelach parują szyby przy zamkniętych szybach i wyłączonej klimie,to nie wada.Auto blokowanie napewno jest,pewnie wystarczy aktywować.Piszesz o przełącznikach szyb.....czy widziałeś przed zakupem takie auto czy kupiłeś po obejrzeniu reklamy w tv?


Spokojnie, bez nerwów :) napisałem, że to subiektywna opinia. Przecież mogę być tą przysłowiową złą baletnicą, której przeszkadza...
Co do meritum:
Tak, miałem jazdę próbną. Kilka minut po drogach lokalnych wokół salonu, żadnych autostrad i gaz do dechy. I wtedy też biegi przełączałem jak łamaga. Olałem to, bo stwierdziłem, że się nauczę. Dziś wiem, że w CX-3 biegi wciąż przełącza mi się kiepsko. Nie jednym autem jeździłem i wiem co piszę. A w korku to – jak napisałem – jest naprawdę ciężko. Samochód ma wg mnie dużą moc "ruszającą" i trudno nim w takim powolnym ogonie jechać. Ruszenie, stop, ruszenie, stop. W życiu tego nie miałem w innych autach.
Co do parujących szyb bez klimy – załamałeś mnie teraz. Jako wrodzona sknera, miałem zamiar częściowo jeździć bez klimatyzacji. Czy ktoś mógłby potwierdzić słowa Kolegi?
Blokowanie auta – czy mogę prosić o więcej szczegółów. W instrukcji ani słowa o tym. Np. wspomniany przeze mnie ix20 to ma i przycisk do otwierania zamków. CX-3 ma taką blokadę, ale muszę ją sam włączyć.
Przełączniki szyb – nie bardzo zrozumiałem co napisałeś. W sensie czy takim samochodem jeździłem? Z takim przełącznikiem? jeśli tak, to tak, jeździłem – mechanizm otwierania szyb działał tak, jak chciałem. Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 9 wrz 2018, 12:13
Posty: 5
Auto: Mazda CX-3, 2.0, 2018

Postprzez andrep » 10 wrz 2018, 09:24

Witaj eiosek , fajnie że dołączyłeś do nas <spoko>
Wiele Ci nie pomogę , ale wydaje mi się że głośność ostrzeżeń jest regulowana „gdzieś” w menu ustawień , tylko nie pamiętam których ?, bo mam ich w pakiecie safety trochę więcej.
Jeśli chodzi o jazdę w korku to jak widzisz w moim podpisie AT- nie mogę narzekać jest super , choć czasem przy pierwszym ruszeniu po „nocy” (bardzo rzadko) lubi jak by skoczyć do przodu kilkadziesiąt cm a mnie się wydaje że tylko musnąłem gaz. Drzwi niestety nawet w moim poprzednim autku (14lat) blokowały się automatycznie , tu jest ręcznie i zawsze zapominam-więc nie używam. Jeśli chodzi o parowanie to kup sobie owiewki i uchylaj szybkę , trochę powinno pomuc :) a deszcz nie napada , ja już przyzwyczaiłem się do klimy, chociaż owiewki nad szybami mam. Pamiętaj że niektóre ustawienia są aktywne po włączeniu silnika , nie wystarczy raz nacisnąć guzik , trzeba 2 razy. Guziki do szyb już mam opanowane , więc nie narzekam , ale ja mam założony moduł domykania szyb więc może inaczej teraz reagują ,nie pamiętam jak było wcześniej. Wszystko lub prawie wszystko co Cię może zainteresować odnośnie autka jest opisane-poruszone jest na forum w temacie o CX3 ,życzę miłej lektury :) i zadowolenia z autka takiego jakie ja mam :) .
Pozdrawiam
PS
Sprawdziłem dla Ciebie :D
Są ustawienia głośności i wibracji ,ale przy włączonym silniku wchodzisz w ustawienia-bezp. i są :)
Pozdro :)
Załączniki
20180910_102148.jpg
20180910_102204.jpg
20180910_102222.jpg
20180910_102232.jpg
Ostatnio edytowano 10 wrz 2018, 10:37 przez andrep, łącznie edytowano 1 raz
Mazda CX3 AWD Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2016, 17:58
Posty: 2517 (79/176)
Skąd: Kraków
Auto: Była/jest...
Mazda CX3 2016,Soul Red, AWD 2.0 154 KM AT,Sky Passion+Pakiet Saffety
Jest
BMW i3 "elektrowóz"2018 (XII) 170KM

Postprzez toruńczyk » 10 wrz 2018, 10:35

Cześć Kolego @ eiosek !
Prawie wszystkie nasze "marzenia" tu wypisaliśmy więc i Twoje oczekiwania mnie nie dziwią . Może jedynie pocieszę Ciebie tym , że nawet w przypadku najbogatszej wersji znajdzie się wiele mankamentów by można je porównywać do innych marek czy innej klasy aut. Cytując powiedzenia i przysłowia ; to nie ma idealnych aut jak też jeszcze się taki nie urodził żeby wszystkim dogodził <nie> :)
Nie mniej jestem przekonany , że się w pełni polubicie z Madzią a o tych niedoróbkach szybko zapomnisz.
I tego Wam życzę jak bezawaryjnej i bezkolizyjnej jazdy ! papa
Ostatnio edytowano 10 wrz 2018, 10:40 przez toruńczyk, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2015, 21:02
Posty: 501 (16/40)
Auto: Mazda CX-3 – 2016r. , 2.0Pb – 120KM , AT , Sky Passion , Soul Red .

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9