Różnice pomiędzy 120KM FWD, a 150KM AWD
@andrep, po pierwsze – nie trzeba całego dnia, wystarczy godzina. I wyobraź sobie, że moje ASO (Suzuki) przywitało mnie z otwartymi rękami, dwukrotnie udostępnili diagnostę z komputerem, bezpłatnie. Sami byli ciekawi wyników i ich zgodności z tym, co podaje producent.
Po drugie – kto chce udowadniać, że CX-3 jest lepsze od Pajero?
Po trzecie – tego typu samochody to zwykłe osobówki, a napęd ma wspomagać właściwości jezdne, nie terenowe. A konkretnych informacji na temat działania 4x4 jest jak na lekarstwo, głównie marketingowy bełkot. Jeśli Cię nie interesuje, jak działa coś, za co zapłaciłeś, to Twoja sprawa. Mnie interesowało
Pozdrawiam
Po drugie – kto chce udowadniać, że CX-3 jest lepsze od Pajero?
Po trzecie – tego typu samochody to zwykłe osobówki, a napęd ma wspomagać właściwości jezdne, nie terenowe. A konkretnych informacji na temat działania 4x4 jest jak na lekarstwo, głównie marketingowy bełkot. Jeśli Cię nie interesuje, jak działa coś, za co zapłaciłeś, to Twoja sprawa. Mnie interesowało
Pozdrawiam
Widać że się znasz na tym temacie , ja w ASO nawet nie wiedział bym jak powiedzieć o co mi chodzi ,
mnie obchodzi to by autko się lepiej prowadziło i trzymało drogi ,tak jest( w porównaniu z napędem na przód), za to dopłaciłem, a reszta? co chcieć więcej? Jak byśmy bliżej mieszkali to pewnie bym się skusił na te rolki, a tak to mi szkoda czasu...
Pozdrawiam
mnie obchodzi to by autko się lepiej prowadziło i trzymało drogi ,tak jest( w porównaniu z napędem na przód), za to dopłaciłem, a reszta? co chcieć więcej? Jak byśmy bliżej mieszkali to pewnie bym się skusił na te rolki, a tak to mi szkoda czasu...
Pozdrawiam
Skoncentrujmy się na temacie wątku czyli stricte różnicach
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
To tego zbyt wiele nie będzie. Wersja awd ma dołączany napęd na drugą oś (to jasne), większą moc i system i-eloop. No i tyle.
Dopisano 11 lut 2017, 11:31:
Oczywiście jest różnica w masie, przyspieszeniu i spalaniu, ale to są w sumie drobnostki. Jedyna znacząca różnica to awd, ale zalety dołączanego napędu ujawniają się tylko w pewnych sytuacjach. Moim zdaniem tylko wtedy można mówić o namacalnej różnicy.
Dopisano 11 lut 2017, 11:31:
Oczywiście jest różnica w masie, przyspieszeniu i spalaniu, ale to są w sumie drobnostki. Jedyna znacząca różnica to awd, ale zalety dołączanego napędu ujawniają się tylko w pewnych sytuacjach. Moim zdaniem tylko wtedy można mówić o namacalnej różnicy.
Ewentualne usterki to kwestia przyszłości (oby nie). Ale mam wrażenie, że większą ilość problemów zgłaszają właściciele 2WD (bardziej popularne). Dla mnie napęd AWD jest idealny. Osiedle domków, drogi do wykonania w przyszłości i dwa samochody, to samo ogumienie Dunlop ( I sezon) CX3 jedzie jak latem a Hyundai i40 mozolnie kręci kółeczkami by wdrapać się na niewielką górkę.
W ostatni weekend byłem zaproszony na premierę cx5 nowej i była możliwość potraktować auto w terenie jak i zrobić slalom na torze, dla porównania była cx3 2wd. Napęd 4x4 ponoć jest taki sam i powiem ze roznica Jest duża. Wiec to 4x4 to nie bajki mazdy. Wiadomo ze na drodze leśnej to była przepaść i bardzo.bylo czuć kiedy tył się dołączał, po prostu pchało auto jak w tylnonapedowce a na torze było widać różnice w slalomie przy mocniejszej jeździe. Instruktor pokazywał co i jak i faktycznie bylo to czuć. Także ten napęd to nie taki pic na wodę tylko na serio działa fajnie
rjarek napisał(a):Czy można zwiększyć i jeśli tak to w jaki sposób moc wersji 120KM na 150KM po zakończeniu gwarancji?
Widzę , że jakiś nowy model Cx 3 powstał (patrz avatar @dareme)
Czy te konie "pisane km" jakieś słabsze po zabiegu bo i wyszło 10 KM więcej niż ma model AWD
Tak na poważnie ... "to odważnie" zrobiłeś to przed końcem gwarancji ! Też chyba zrobię taki lifting swojej ale po gwarancji a teraz będę wdzięczny za dobre wieści od Ciebie @ dareme.
Na początek powiedz jak wzrosło spalanie ?
Czy te konie "pisane km" jakieś słabsze po zabiegu bo i wyszło 10 KM więcej niż ma model AWD
Tak na poważnie ... "to odważnie" zrobiłeś to przed końcem gwarancji ! Też chyba zrobię taki lifting swojej ale po gwarancji a teraz będę wdzięczny za dobre wieści od Ciebie @ dareme.
Na początek powiedz jak wzrosło spalanie ?
Nie wzrasta W sumie to nawet może lekko spaść, bo konkretny moment obrotowy osiągasz przy ciut niżyszch obrotach.toruńczyk napisał(a):Tak na poważnie ... "to odważnie" zrobiłeś to przed końcem gwarancji ! Też chyba zrobię taki lifting swojej ale po gwarancji a teraz będę wdzięczny za dobre wieści od Ciebie @ dareme.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9