Strona 1 z 1

Jakość klocków hamulcowych

PostNapisane: 22 lis 2016, 09:46
przez corky1
Znajomy ma 2-ke w wersji Sky Energy. Generalnie jest b. zadowlony, ale przy pierwszym przegladzie (przebieg ok. 13k km) powiedziano mu, ze za 3k trzeba bedzie wymienic klocki. Czy to nie przesada? W ASO mowia, ze TTTM i zamontowano takie klocki, bo sa lzejsze :| Czy ktos moze potwierdzic jak to jest z ta jakoscia? W poprzedniej 2-ce zmienialem je przy przebiegu ok. 35k km i juz wydawalo mi sie, ze to raczej wczesnie, a tu juz przy 16k km? Klocki to czesc eksploatacyjna, ale jak dla mnie to moze byc wada fabryczna do wymiany na gwarancji, bo to chyba nie jest normalne?

PostNapisane: 22 lis 2016, 15:37
przez czarmi
Myślę, że wszystko zależy między innymi od stylu jazdy, miejsca użytkowania auta (miasto, trasa, korki, autostrada itp.) oraz chyba przede wszystkim od przebiegu auta jaki ten Twój znajomy w nim ma :| Ja u siebie mam 24 tys. km przebiegu, 90% jazdy w mieście i miesiąc temu na drugim przeglądzie ... jeszcze spoko. Kolega przed chwilą pisał, że w swojej M3 ma przebieg 39 tys. km i podczas przeglądu stwierdzono, że na klockach przejedzie jeszcze ok 10 tys. km. I raczej nie sugeruj się tym, że to inne auto.

PostNapisane: 30 lis 2016, 08:44
przez iparts
Dokładnie tak jak to czarmi napisał. Wszystko jest zależne jak samochód będzie użytkowany. Wiadome jest że jak często będzie mocno hamował z dużych prędkości to szybciej wykończą się klocki, gdzie przy spokojniej jeździe po mieście wytrzymają dłużej.

PostNapisane: 19 gru 2016, 20:41
przez Wojtek
agrest2104 napisał(a):Ja od zawsze stosuję klocki z TRW

Nie ma zamiennika... (nie spotykałem się jeszcze...)

Zamontowane są fabrycznie klocki:
FERODO
FER4273
DA6L 33210

PostNapisane: 21 gru 2016, 18:09
przez darrecki
Też myślałem, że zamiennika brak. A tu psikus, są od Delphi.
Niestety są to same klocki, więc blaszki trzeba wyczyścić i użyć ponownie.