Witam wszystkich,
Posiadam Mazdę 3 sedan z 2011r silnik 2.0 150km skrzynia 5biegowa, auto sprowadzone z Kanady.
Proszę o radę jaką instalację założyć, jestem kompletny laikiem co do gazu, czy instalacja się opłaca auto pali teraz 10-12 litrów benzyny.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
LPG prśba o radę
Strona 1 z 1
Witam
Zapytaj u partnera STAG-a autogaz-busko.pl , zrobił trochę tego, kompetentny gość.
Przecież sam kupować i zakładać tych bebechów nie będziesz, a i tak każdy gazownik będzie pchać takie flaki w jakich robi i się dobrze czuje.
Zagazowałem u niego swoja 5-kę. Na razie jeździ, więc mogę polecić.
Pozdrawiam
Zapytaj u partnera STAG-a autogaz-busko.pl , zrobił trochę tego, kompetentny gość.
Przecież sam kupować i zakładać tych bebechów nie będziesz, a i tak każdy gazownik będzie pchać takie flaki w jakich robi i się dobrze czuje.
Zagazowałem u niego swoja 5-kę. Na razie jeździ, więc mogę polecić.
Pozdrawiam
- Od: 5 sty 2014, 13:24
- Posty: 20
- Auto: Mazda 5 CW 2.0L MZR DiSI I-STOP Benzyna/LPG 150 KM + woźnica
Witam.
Posiadam Mazde 3 1.6 2005 r Sedan. Zaprowadzilem ja dzisiaj do serwisu Lpg na instalacje gazu. Majster tlumaczyl mi co i gdzie bedzie montowane, ze STAG itd i powiedzial cos jeszcze co mnie zadziwilo.. ze mazda czegos tam nie lubi i bedzie montowany jakis wtrysk ktory przy duzym obciazeniu silnika np przy 4,5tys obrotow bedzie wtryskiwal 15% benzyny.. czy to normalne???
Dodam ze serwis ten cieszy sie dobra opinia, montuja po 3 instalacje dziennie a kolejki maja po 2 miesiace.
Posiadam Mazde 3 1.6 2005 r Sedan. Zaprowadzilem ja dzisiaj do serwisu Lpg na instalacje gazu. Majster tlumaczyl mi co i gdzie bedzie montowane, ze STAG itd i powiedzial cos jeszcze co mnie zadziwilo.. ze mazda czegos tam nie lubi i bedzie montowany jakis wtrysk ktory przy duzym obciazeniu silnika np przy 4,5tys obrotow bedzie wtryskiwal 15% benzyny.. czy to normalne???
Dodam ze serwis ten cieszy sie dobra opinia, montuja po 3 instalacje dziennie a kolejki maja po 2 miesiace.
-
Rafiprotector
Posiadam FS'a. Instalacja Lovato Smart. Najważniejsze aby właśnie te flaki były odpowiednie. Szybkie wtryski, dobry reduktor no i serwisowanie. Przy 130/150 KM nie ma co zakładac instalacji ktora świtnie sprawdza się w furze o połowie mniejszej mocy bo przy mocniejszym silniku istnieje duze prawdopodobienstwo ze bedzie nie wyrabiac przy wiekszych obrotach. Tu pojawia sie zjawisko tzw "dowtrysku Mazda". taka funkcje posiada duzo instalacji, a ustawic mozna dowolny zakres obrotów. Nic nadzwyczajnego Przy dobrym wystrojeniu map wtrysku lpg i benzyny zaden dowtrysk nie bedzie potrzebny.
Przy takim spalaniu benzyny nawet bym sie nie zastanawial...
Nawet jeśli robisz 1200km miesiecznie to rachunek jest prosty:
1200km = 11lx4,8*12=633zł benzyna
13*2,25*13=380zł lpg
Samej roznicy 250zł... plus niewielka ilosc benzyny na rozruch silnika.
Po 10 miesiącach instalacja się zwraca przy załozeniu dosc niewielkiego przebiegu miesiecznego.
Przy takim spalaniu benzyny nawet bym sie nie zastanawial...
Nawet jeśli robisz 1200km miesiecznie to rachunek jest prosty:
1200km = 11lx4,8*12=633zł benzyna
13*2,25*13=380zł lpg
Samej roznicy 250zł... plus niewielka ilosc benzyny na rozruch silnika.
Po 10 miesiącach instalacja się zwraca przy załozeniu dosc niewielkiego przebiegu miesiecznego.
- Od: 11 cze 2016, 10:29
- Posty: 38
- Skąd: Chełm
- Auto: Jest: Mazda 6 GG 2.0 147KM 2007
Było:
– Mazda 323F Sportive 2.0 2002r.
-Mazda 323c 1995r 1.5 16v
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości