Bezpośredni wtrysk LPG – 2.3 DISI – opinie, porady

Dział poświęcony użytkowaniu aut z instalacjami gazowymi przeznaczonymi do zasilania silników z wtryskiem bezpośrednim paliwa.

Postprzez Great7 » 29 wrz 2013, 21:48

Ja się przymierzam ale mi powiedzieli w Czakramie za BRC 5,5tyś. – Mysłowice.
Wolałbym nie być pierwszy:)

Pozdrawiam.
Great7
 

Postprzez LosAmigos » 3 paź 2013, 23:04

Po przejechaniu ok 2000km wychodzi ok 10-12l/100km gazu i ok 2-4l/100km P98 (normalna jazda, głownie poza miastem).

Delikatne minusy: w momencie ostrego przyspieszania z 1 na 2 itp to trochę czuć gaz w kabinie. Zaskoczony jestem szybkim przełączaniem się z benzyny na gaz – czasem niestety w deszczową pogodę chyba silnik jest jednak za słabo rozgrzany i auto gaśnie przy dojeżdżaniu do skrzyżowania. Zamierzam jednak udać się z tymi szkopułami do serwisu w niedługim czasie.

Great7 napisał(a):a się przymierzam ale mi powiedzieli w Czakramie za BRC 5,5tyś.

To w Wawce wychodzi taniej??? <glupek2> Z zaworem obok wlewu paliwa ok 4,650.
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2013, 20:34
Posty: 78 (1/1)
Skąd: Lublin - Wawa
Auto: Mazda 2 DE
Silnik 1,3 84KM
Trend & Fun
Rok: 2014

Mazda CX-7 ER
Silnik: 2,3
Rok: 2008

Postprzez Maxym » 5 paź 2013, 10:31

Witajcie,

Ja się zastanawiam nad zamontowaniem BRC SDI i chyba w przyszłym tygodniu to zrobie,
mam jeszcze pytanie moja mazda przejechala dopiero 15 tys. odkad wyjechalem nia z salonu w czerwcu mozecie mi powiedziec czy to nie zamało przed montarzem LPG >?
Maxym
 

Postprzez tomek670 » 5 paź 2013, 12:19

Musisz sobie sam odpowiedzieć na to pytanie ponieważ jak sądzę w tym momencie stracisz gwarancję na silnik a z tego co widzę masz auto jeszcze na gwarancji.
Z tego co piszesz widać że dużo jeździsz więc może warto podjąć ryzyko.
Ja robię w miesiącu 4 tys km więc na rok jestem ok 9,5tys złotych do przodu.
Generalnie jeśli o mnie chodzi gdybym miał to auto tylko "do kościoła i sklepu" to bym gazu nie zakładał ale mam je "do roboty" więc zdecydowałem się na gaz.

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2012, 21:55
Posty: 200 (1/3)
Skąd: pomorskie
Auto: CX-7 2.3 Turbo 2008r

Postprzez LosAmigos » 15 gru 2013, 20:28

U mnie po regulacji auto w ogóle nie gaśnie i jest ok. Spalanie wychodzi ok 12/13 lpg i w tym 2/4 benzyny. Zauważyłem, że w cyklu miejskim auto więcej pali benzyny – za to na trasie głównie lpg (już ktoś o tym pisał tutaj na forum i to się sprawdza). Oczywiście wszystko zależy od stylu jazdy. Co do butli z gazem to mogłaby być większa – ja mam 52l i tankuje się max 40l (przydałoby się więcej)...
Pozdrawiam :)
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2013, 20:34
Posty: 78 (1/1)
Skąd: Lublin - Wawa
Auto: Mazda 2 DE
Silnik 1,3 84KM
Trend & Fun
Rok: 2014

Mazda CX-7 ER
Silnik: 2,3
Rok: 2008

Postprzez wip186 » 8 sie 2014, 18:12

Witam wszystkich zainteresowanych bezpośrednim wtryskiem LPG w stanie ciekłym za wykorzystaniem fabrycznych wtryskiwaczy w naszych CX -7, 6 MPS, 3 MPS, oraz UWAGA: najnowszych 3, CX5, 6 SKYACTIV-G

Otóż wreszcie jest do w/w aut dostępna w Polsce instalacja LPG Prinsa Direct LiquiMax 2.0, zapewniająca możliwość zasilania silników o zapłonie iskrowym z bezpośrednim wtryskiem benzyny. <jupi>

Więcej info na:
http://gazeo.pl/na-biezaco/wiadomosci/2 ... ,7952.html

oraz kontakt do Serwisu w Słupsku i Gdańsku:
http://lpg.slupsk.pl/index.php

Wg. rozmowy tel. czas oczekiwania na montaż około tygodnia, jak na razie cena za nowość 10k <płacze>

Żadnego dziurawienia głowicy, i innego ustrojowstwa z dotryskiem benzyny.
Tylko taka instalacja – w 100% na LPG – ma sens a dodatkowo płynny zmrożony gaz ma więcej kalorii, obniża temperaturę wtryskiwaczy, głowicy i zaworów.
Pozdrowionka :)

P.s. Moja Magda przy docieraniu od pierwszych mil przebiegu piła do 18 l/100 km, obecny jej apetyt to 10 l, spokojna mieszana trasa do max. 14 l/100 km. przy ostrej jeździe i lub w mieście ale czemu nie zmniejszyć kosztów paliwa o połowę?
Dodam że nie robię kryptoreklamy, natomiast wolałby mniej zostawiać przy dystrybutorze...
Kto chętny na taką instalkę? <co?> Zakup grupowy? "Hurtem taniej" :D
wip186
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 cze 2008, 23:02
Posty: 23 (0/1)
Skąd: Myślenice
Auto: CX-7 09r. Szara Bestia AWD A/T

Postprzez flywin » 9 sie 2014, 14:37

ile mi wiadomo na tą chwilę tylko silniki FSI TFSI TSI
co do firmy patrząc na ich galerie to Druciarstwo.

tak samo to jest kryptoreklama.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2009, 20:50
Posty: 1087 (0/2)
Skąd: Lublin
Auto: 323F 1.5 Z5 BA 98r
Mazda 6 GH 2.5l Sport 2008.

Postprzez wip186 » 9 sie 2014, 15:03

flywin napisał(a):ile mi wiadomo na tą chwilę tylko silniki FSI TFSI TSI
co do firmy patrząc na ich galerie to Druciarstwo.
tak samo to jest kryptoreklama.


Czy ja kogoś do czegoś zmuszam??? :|
A może "wykosztujesz" się tak jak ja na kilka minut rozmowy i uaktualnisz swoją wiedzę?
Tel. 509 801 966
"Kryptoreklama"? – Nie rozśmieszaj mnie, nie jestem w żaden sposób związany z branżą LPG!
Mogę Ci w Stolarni wykonać np. schody :)
"patrząc na ich galerie to Druciarstwo" gratulacje, skoro na podstawie foto dokonujesz profesjonalnej oceny...
Czy patrząc na fotografię osoby też potrafisz np. uzdrawiać?
Czy silniki w:
Mazda CX-5, SUV, Mazda 6 III, Kombi, Hyundai ix35 2,0 GDI LPG!!! NOWY!!!
To też: "FSI TFSI TSI"???
Może najpierw poznaj temat a ew. później komentuj?
http://prinsautogaz.otomoto.pl/osobowe
i kilka linków zamieszczonych wcześniej.
Pozdro. :)
wip186
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 cze 2008, 23:02
Posty: 23 (0/1)
Skąd: Myślenice
Auto: CX-7 09r. Szara Bestia AWD A/T

Postprzez tomek670 » 9 sie 2014, 23:04

Generalnie jestem za gazem bo tez lubię zostawiać mniej przy dystrybutorze a zaoszczędzone w ten sposób pieniążki zostawić gdzie indziej <piwo>
Ale 10k ?? Ta cena przeraża! Ile trzeba jeździć żeby to się zwróciło? Ekonomia przede wszystkim, moja instalacja kosztowała mnie 4,5netto i zwróciła mi się po pół roku bo dużo jeżdżę ( ok 50kna rok)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2012, 21:55
Posty: 200 (1/3)
Skąd: pomorskie
Auto: CX-7 2.3 Turbo 2008r

Postprzez flywin » 10 sie 2014, 07:17

wip186 napisał(a):
flywin napisał(a):ile mi wiadomo na tą chwilę tylko silniki FSI TFSI TSI
co do firmy patrząc na ich galerie to Druciarstwo.
tak samo to jest kryptoreklama.



"patrząc na ich galerie to Druciarstwo" gratulacje, skoro na podstawie foto dokonujesz profesjonalnej oceny...
Czy patrząc na fotografię osoby też potrafisz np. uzdrawiać?
Czy silniki w:
Mazda CX-5, SUV, Mazda 6 III, Kombi, Hyundai ix35 2,0 GDI LPG!!! NOWY!!!
To też: "FSI TFSI TSI"???



popatrz sobie dobrze na zdjęcia , owy zakład to wielki Mega Drut
pocięte pokrywy silnika wszędzie wtryski OMVL RegFast, żadko gdzie masz Hana itd. kilometry Przewodów
Dla mie , jak zapewne dla innych co znają dobrze LPG tak samo stwierdzą

gdzie chwalenie się, że jest założony KME Gold do 350KM itd śmiech na sali..

co do Silników

Porównywanie Silników Mazdy z VW troche śmieszne

Silnik VW trochę porażka , jak nie wierzysz dowiedz się z dobrych źródeł 150k km i koniec


gdzie Mazda zrewolucjonizowała Silniki Diesla jak I Pb
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2009, 20:50
Posty: 1087 (0/2)
Skąd: Lublin
Auto: 323F 1.5 Z5 BA 98r
Mazda 6 GH 2.5l Sport 2008.

Postprzez wip186 » 10 sie 2014, 12:58

[/quote] "patrząc na ich galerie to Druciarstwo" gratulacje, skoro na podstawie foto dokonujesz profesjonalnej oceny...
Czy patrząc na fotografię osoby też potrafisz np. uzdrawiać?
Czy silniki w:
Mazda CX-5, SUV, Mazda 6 III, Kombi, Hyundai ix35 2,0 GDI LPG!!! NOWY!!!
To też: "FSI TFSI TSI"???
[/quote]


[/quote] popatrz sobie dobrze na zdjęcia , owy zakład to wielki Mega Drut
pocięte pokrywy silnika wszędzie wtryski OMVL RegFast, żadko gdzie masz Hana itd. kilometry Przewodów
Dla mie , jak zapewne dla innych co znają dobrze LPG tak samo stwierdzą
gdzie chwalenie się, że jest założony KME Gold do 350KM itd śmiech na sali..[/quote]


Zastanawiam się kogo i do czego usiłujesz przekonać?
I jaki w tym masz interes?...

Tobie i tym, którzy wierzą w Twój "obiektywizm i profesjonalną ocenę" polecam przejrzeć posty niejakiego moderatora:
"flywin"

Np.
"Mazda 5 – gdzie zbiornik LPG?
bierz w koło , co do instalacji
to
LPGTech 224 lub 324 OBD
Wtryski Barracuda
Reduktor AC R01 lub KME Silver ewentualnie Zavoli Zeta N
Tech ma lepszy algorytm niź KME sterowania LPG.
przez flywin
07 sie 2014 19:56"

Cd:
"Mazda 6 2.0 GH 147KM – instalacja LPG
Bierz
Elektronika: LPGTecha 224 z Scanerem OBD Lub LPGTech324OBD
Wtryski: Barracuda bez dysz
Reduktor: ACR01 lub KME Silver ewentualnie Zavoli Zeta N
Zbiornik w Koło wlew pod klapkę i ma hulać
przez flywin
27 lip 2014 9:56"

I tak dalej i tak dalej...
Co trzeci, czwarty post to reklama jedynej "słusznej opcji" jak za PRLu, możesz wszystko wybrać pod warunkiem, że to będzie LPGTech ...

W której z tych firm w Lublinie pracujesz? Przy okazji robię Ci reklamę :)
Czy w:
AUTO-GAZ SERWIS Dariusz Stadnicki
ul. Al. Spółdzielczości Pracy 38
20-147 Lublin

lub:
TRANS-WAG Sp. z o.o.
ul. Łęczyńska 58
20-309 Lublin

albo:
PRIMA-GAZ S.C.
Rowerowa 4a
20-018 Lublin

Nie mam do Ciebie nic osobistego ale uważam że przekazywanie obiektywnych informacji obowiązuje wszystkich.

Pozdro. papa
wip186
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 cze 2008, 23:02
Posty: 23 (0/1)
Skąd: Myślenice
Auto: CX-7 09r. Szara Bestia AWD A/T

Postprzez flywin » 10 sie 2014, 14:20

żądnych z tych
bo z wykształcenia jestem Informatykiem a LPG zajmuje się prywatnie (Hobbystycznie)

Poza tym nie rób OffTopicu!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2009, 20:50
Posty: 1087 (0/2)
Skąd: Lublin
Auto: 323F 1.5 Z5 BA 98r
Mazda 6 GH 2.5l Sport 2008.

Postprzez sq2jul » 17 sie 2014, 01:06

Szczerze kibicuje instalacjom VI gen. mam wrażenie, że temat skończył się na IV gen. Jestem ciekawy jak to się będzie sprawować. Jeżeli tylko ktoś zdecyduje się na montaż apeluję do raportowania przejechanych km i perypetii związanych z eksploatacją nowych instalacji LPG.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez makmarc » 19 sie 2014, 09:28

Cena tej instalacji to kosmos. Co do samego zakładu nie będę się wypowiadał. Ale w takim razie mogę zaprosić do nas, do Łomży, na taką instalację, za mniej niż połowę tej ceny, i gwarantuję, że druciarstwa nie ma, a takie siilniki jak TSI, GDI, czy DISI to żaden kłopot.
makmarc
 

Postprzez Pablo7721 » 26 sie 2014, 01:16

Kto chętny na taką instalkę? Zakup grupowy? "Hurtem taniej"
Jestem zainteresowany :)

Dopisano 26 sie 2014, 11:52:

Pablo7721 napisał(a):Kto chętny na taką instalkę? Zakup grupowy? "Hurtem taniej"
Jestem zainteresowany :)


Dopytałem dzisiaj i ...... niestety koszt brutto to 12 K a do CX-7 raczej kompletnej instalacji nie bedzie bo sie juz nie opłaca producentowi :(
Pablo7721
 

Postprzez wip186 » 26 sie 2014, 13:25

[quote="Dopytałem dzisiaj i ...... niestety koszt brutto to 12 K a do CX-7 raczej kompletnej instalacji nie bedzie bo sie juz nie opłaca producentowi :([/quote]

Oj tam 12k... chyba po nocy pytałeś, więc taryfa nocna? ;)

A na poważnie to w Słupsku wg. rozmowy tel. powiedziano mi :
"czas oczekiwania na montaż około tygodnia, jak na razie cena za nowość 10k" – w full opcji.

Przypomnę w/w:
"że nie robię kryptoreklamy, natomiast wolałby mniej zostawiać przy dystrybutorze..."

Oprócz Słupska mam namiary na znacznie bliższy i profesjonalny zakład – (masa pozytywnych opinii w necie) – i tam za dokładnie tą samą instalację z max. zbiornikiem, zaworem pod klapką paliwa powiedziano mi 8 tys. zł.

Będę kontynuował ustalenie montażu w połowie września. Albo poczekam aż zejdą z ceną na ziemię. :D

Łaski nam nie robią, gdyż to my klienci płacimy z usługę a w tego typu instalacji jest znacznie mniej komponentów, czyli niższe koszty zakupu montażu i serwisowania.

Za gazeo.pl:
"Systemy tego typu to przyszłość samochodowych instalacji gazowych, a w każdym razie jeden z możliwych scenariuszy. Przełomowość zastosowanych rozwiązań i maksymalizacja możliwych do osiągnięcia oszczędności predestynuje układy VI generacji do odegrania wiodącej roli w procesie konwersji nowych modeli samochodów i obalenia stereotypu o LPG jako paliwie nadającym się tylko do aut używanych, jednak nie stanie się to możliwe, jeżeli Direct LiquiMax 2.0 i podobne mu produkty nie potanieją do akceptowalnych poziomów.
Przystępność to klucz do sukcesu, ale można spać spokojnie – tak powszechne dziś „sekwencje” też swego czasu wydawały się poza zasięgiem przeciętnego kierowcy, a dziś, mając popularny model samochodu i 3000 zł do dyspozycji, można już wybrzydzać. Upowszechnienie bezpośredniego wtrysku gazu w fazie ciekłej wydaje się więc tylko kwestią czasu."

Więcej info ze wg. na posądzenia o reklamę dla konkretnie zainteresowanych na prywatną korespondencję.
Pozdro. papa
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 cze 2008, 23:02
Posty: 23 (0/1)
Skąd: Myślenice
Auto: CX-7 09r. Szara Bestia AWD A/T

Postprzez Pablo7721 » 26 sie 2014, 15:19

To ja juz nie wiem o co chodzi??? Dzisiaj gadałem z chłopem pod w/w nr tel i twierdził,ze jest instalacja ale nie ma zbiornika do CX-7 i chyba nie bedzie,a czas oczekiwania min. 4tyg. A możesz napisać na priv cos więcej informacji o tej innej firmie ?

Dopisano 26 sie 2014, 21:36:

makmarc napisał(a):Cena tej instalacji to kosmos. Co do samego zakładu nie będę się wypowiadał. Ale w takim razie mogę zaprosić do nas, do Łomży, na taką instalację, za mniej niż połowę tej ceny, i gwarantuję, że druciarstwa nie ma, a takie siilniki jak TSI, GDI, czy DISI to żaden kłopot.

Jaki zakład w Łomża ???
Pablo7721
 

Postprzez kobretti » 22 lis 2014, 11:53

Witam

Jestem nowym posiadaczem Mazdy 6 2.0 Skyactiv i od razu chcę to wrzuć na LPG, kto ma jakies informacje na temat jak sprawuje się ta instalacja DLM 2.0 od Prinsa ? Na gazeo mówią że ok

http://gazeo.pl/na-biezaco/reportaze-wy ... ,8143.html

ale chciałbym posłuchać opinii użytkowników którzy na codzieńużywają tej instalacji.

Z tego co mi się udało ustalić to z tego linka do podaliście ten warsztat PTAK to jest jakies niezależny warsztat ze Słupska , a pod Słupskiem jest centrala Prinsa na Polską i oni tez montują na miejscu, mi powiedzieli 8,5 tys za instalację do mojej, wlew w klapce, zbiornik dedykowany w koło,
Jestems prawie zdecydowany bo dużo latam wiec się moment zwróci ale ciekaw jestem waszych opinni.

pozdr
kobretti
 

Postprzez Bacero » 25 lis 2014, 15:38

Witam. Poszukuję kontaktu do Kolegów, którzy od jakiegoś czasu użytkują mazdę CX-7 z założoną instalacją LPG. Chciałbym zasięgnąć opinii. Może być na PW. Pozdrawiam.
Bacero
 

Postprzez gazparts » 25 lis 2014, 22:12

makmarc napisał(a): Ale w takim razie mogę zaprosić do nas, do Łomży, na taką instalację, za mniej niż połowę tej ceny, i gwarantuję, że druciarstwa nie ma, a takie siilniki jak TSI, GDI, czy DISI to żaden kłopot.

a co zakładacie? jakie spalanie ? podaj jakieś konkretne informacje .
bananmin
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 11:49
Posty: 989 (1/9)
Skąd: BUSKO KIELCE gdzieś pomiędzy
Auto: było BA, GF, GW LW fs i L3 MURANO i VOLVO v50T, S-Max 2,5Ljest ESCAPE 2l TURBO i Warrior 1700

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy LPG