Wymiana sworznia wahacza

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez picasso30 » 10 sie 2011, 16:29

Witam.Od niedawna jestem posiadaczem CX-7.Być może już gdzieś o tym było ale chciałbym zapytać czy miał ktoś problem ze sworzniem wahacza w tym modelu 2.3 disi 260KM.Strasznie charczy przy skręcaniu kierownicy po udaniu się do diagnosty okazało się że to właśnie sworzeń, w serwisie twierdzą że sworznie są w tym modelu nie wymienialne i trzeba wywalać cały wahacz.Przy tym sugerowana cena-o zgrozo 1900zł/szt.Proszę o jakieś rady i ewentualnie namiary na części.Z góry dziękuję za odp.
Początkujący
 
Od: 10 sie 2011, 16:18
Posty: 8
Skąd: Płock
Auto: CX-7 czarna piękna

PostTen post został usunięty przez People_Hate_Me 13 sie 2011, 11:47.
Powód: to nie giełda oraz post nie wnosi nic do tematu

Postprzez civicsport » 22 sie 2011, 10:18

hey,wymieniałem także u siebie .mają rację.cały wahacz ze sworzniem ale koszt w intercarsie 420 zł/sztukę.Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 12 sty 2010, 00:15
Posty: 6
Skąd: Świdnica
Auto: civic vtec sport

Postprzez Dan B-B » 22 sie 2011, 15:08

Mi już na gwarancji raz wymienili , tylko sieroty z ASO zapomnieli że trzeba ponownie ustawić zbieżność w aucie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 maja 2010, 01:53
Posty: 50
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: Mazda CX 7 Sport EU
Nissan Juke 1,6 Turbo

Postprzez picasso30 » 23 sie 2011, 16:59

dzieki Panowie ja na szczescie tez z intercarsu za 400zl.Teraz jeszcze laczniki stabilizatora pukaja wiec czeka kolejna wizyta w warsztacie.Pozdrowka
Początkujący
 
Od: 10 sie 2011, 16:18
Posty: 8
Skąd: Płock
Auto: CX-7 czarna piękna

Postprzez mimuch » 17 paź 2011, 15:20

Witam, użytkuję cx-7 wersja Europa Pb 2009. Auto ma przebieg 32tyś. Jestem jej użytkownikiem od 26tyś, i od samego początku czyli 6tyś temu wydawało mi się, że lewy przód lekko puka. Byłem już na przeglądzie, na stacji diagnostycznej, ale niczego nie mogą znaleźć. Zawieszenie wygląda w jak najlepszym porządku, może lekko pęknięta osłona wahacza czy coś w tym stylu. Ponieważ auto jest na gwarancji zastanawiam się czy można do podciągnąć pod naprawę gwarancyjną. jeden nowy wahacz 1250netto, a przebieg zaledwie 32tyś. Przy tak dużym aucie i takim zawieszeniu raczej nie powinno się nic takiego wydarzyć. Czy ktoś miał problemy z zawieszeniem?
Ostatnio edytowano 16 gru 2012, 19:42 przez Marianek, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Porządki, zmiana nazwy tematu na czytelniejszy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2005, 19:36
Posty: 48 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: GD 2,0D / Premacy 1,84 / CX-7 2.3T EU / CX-9 3.7 EU, Mazda 3 BL

Postprzez domin1979 » 17 paź 2011, 21:19

Ja mam podobnie przy prawie tm samym przebiegu. Czasami przy ruszaniu mam taki mały stuk.
Wg ASO Mazdy to lewy drążek kierowniczy od strony maglownicy. W drugim serwisie nic nie znaleźli na szarpakach. Udam się jeszcze do jednego mechaniora i zobaczę czy znajdzie świerszcza.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez mimuch » 23 gru 2011, 08:17

Tak dla zakończenia tematu, bo stukanie ciągnęło się długo, długo. Po drodze miałem wymienione gniazdo amortyzatora, łożysko koła, wahacz cały, ponownie gniazdo, aż w końcu wszystko przeszło po wymianie amortyzatora. <ok>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2005, 19:36
Posty: 48 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: GD 2,0D / Premacy 1,84 / CX-7 2.3T EU / CX-9 3.7 EU, Mazda 3 BL

Postprzez michał BYTOM » 16 gru 2012, 16:39

Witam! W moim cx-7 2007r rownież zauważylem stuki w zawieszeniu z prawej strony przy przebiegu 35.000km.Oddalem auto do aso w Tarnowskich Górach i poprosiłem o regeneracje swożnia i wymianę łącznika stabilizatora.Zrobili super jeżdzi jak nowa POLECAM!!! <spoko>

przez michał BYTOM » 16 gru 2012 16:52
Witam! Polecam regeneracje myslę że dłużej wytrzyma od zamiennika koszt 150zł w ASO w Tarnowskich Górach. ;)

Usunięte nazwy własne, reklama. (wyjaśnienie na PW) Marian
Początkujący
 
Od: 23 cze 2009, 19:50
Posty: 23
Skąd: Bytom
Auto: mazda cx-7 europejska

Postprzez dodek52 » 1 lip 2014, 17:19

Panowie i Panie.
Wymieniłem już 2 wahacze by zlikwidować luz na sworzniach.Dzisiaj dowiedziałem się,że można wymienić same sworznie bez konieczności kupowania sworzni razem z wahaczem.
Popytajcie u mechaników.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 mar 2013, 05:45
Posty: 9
Auto: mazda cx7
rok 2008 2.3 turbo,wesja amerykanska

Postprzez muzyk » 13 wrz 2014, 21:26

Witam,

Mam do wymiany sworzen wahacza lub wahacz. Patrzylem w intercarsie Wahacz YAMATO – 540 zl. Na allegro sa wahacze po ok 200 zl. Nie mam pojecia co to za jakosc.
Moze jak kolega pisal wymienic sam sworzen firmy FEBEST lub OYODO?

Doradzcie czy wymienic komplet czy tylko jeden?

Na przegladzie tech w uk facet zauwazyl ze opony sie scieraja od wewnetrznej strony no i napisal o sworzniu wahacza.

Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2008, 22:20
Posty: 48
Skąd: Tamworth UK
Auto: Mazda cx7 2.2 2010

Postprzez Magnum333 » 22 paź 2014, 22:38

Cześć,
ja wymieniałem na same sworznie (firma SIDEM) po 99 zł za sztukę.
Od sierpnia poprzedniego roku wszystko działa jak należy.
Początkujący
 
Od: 10 cze 2013, 18:48
Posty: 15
Skąd: Olsztyn, Gdańsk
Auto: – Mazda 6 GJ Sedan, 2.0 SKYACTIV-G 165KM, 6MT i-ELOOP – SkyPASSION
– CX-7 ER SPORT, 2.3 turbo, 2008r. (na sprzedaż)

Postprzez LosAmigos » 24 lis 2014, 23:38

Witam,
ja również potwierdzam,że przy uprzejmości warsztatu można wymienić sam sworzeń bez konieczności wymiany całego wahacza.
U mnie pasował sworzeń made in Japan ze sklepu internetowego z Rzeszowa (Fox).
Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2013, 20:34
Posty: 78 (1/1)
Skąd: Lublin - Wawa
Auto: Mazda 2 DE
Silnik 1,3 84KM
Trend & Fun
Rok: 2014

Mazda CX-7 ER
Silnik: 2,3
Rok: 2008

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9