Wymiana sworznia wahacza
Strona 1 z 1
Witam.Od niedawna jestem posiadaczem CX-7.Być może już gdzieś o tym było ale chciałbym zapytać czy miał ktoś problem ze sworzniem wahacza w tym modelu 2.3 disi 260KM.Strasznie charczy przy skręcaniu kierownicy po udaniu się do diagnosty okazało się że to właśnie sworzeń, w serwisie twierdzą że sworznie są w tym modelu nie wymienialne i trzeba wywalać cały wahacz.Przy tym sugerowana cena-o zgrozo 1900zł/szt.Proszę o jakieś rady i ewentualnie namiary na części.Z góry dziękuję za odp.
- Od: 10 sie 2011, 16:18
- Posty: 8
- Skąd: Płock
- Auto: CX-7 czarna piękna
Ten post został usunięty
przez People_Hate_Me 13 sie 2011, 11:47.
Powód: to nie giełda oraz post nie wnosi nic do tematu
Powód: to nie giełda oraz post nie wnosi nic do tematu
hey,wymieniałem także u siebie .mają rację.cały wahacz ze sworzniem ale koszt w intercarsie 420 zł/sztukę.Pozdrawiam
- Od: 12 sty 2010, 00:15
- Posty: 6
- Skąd: Świdnica
- Auto: civic vtec sport
Witam, użytkuję cx-7 wersja Europa Pb 2009. Auto ma przebieg 32tyś. Jestem jej użytkownikiem od 26tyś, i od samego początku czyli 6tyś temu wydawało mi się, że lewy przód lekko puka. Byłem już na przeglądzie, na stacji diagnostycznej, ale niczego nie mogą znaleźć. Zawieszenie wygląda w jak najlepszym porządku, może lekko pęknięta osłona wahacza czy coś w tym stylu. Ponieważ auto jest na gwarancji zastanawiam się czy można do podciągnąć pod naprawę gwarancyjną. jeden nowy wahacz 1250netto, a przebieg zaledwie 32tyś. Przy tak dużym aucie i takim zawieszeniu raczej nie powinno się nic takiego wydarzyć. Czy ktoś miał problemy z zawieszeniem?
Ostatnio edytowano 16 gru 2012, 19:42 przez Marianek, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Porządki, zmiana nazwy tematu na czytelniejszy.
Powód: Porządki, zmiana nazwy tematu na czytelniejszy.
Ja mam podobnie przy prawie tm samym przebiegu. Czasami przy ruszaniu mam taki mały stuk.
Wg ASO Mazdy to lewy drążek kierowniczy od strony maglownicy. W drugim serwisie nic nie znaleźli na szarpakach. Udam się jeszcze do jednego mechaniora i zobaczę czy znajdzie świerszcza.
Wg ASO Mazdy to lewy drążek kierowniczy od strony maglownicy. W drugim serwisie nic nie znaleźli na szarpakach. Udam się jeszcze do jednego mechaniora i zobaczę czy znajdzie świerszcza.
Tak dla zakończenia tematu, bo stukanie ciągnęło się długo, długo. Po drodze miałem wymienione gniazdo amortyzatora, łożysko koła, wahacz cały, ponownie gniazdo, aż w końcu wszystko przeszło po wymianie amortyzatora.
Witam! W moim cx-7 2007r rownież zauważylem stuki w zawieszeniu z prawej strony przy przebiegu 35.000km.Oddalem auto do aso w Tarnowskich Górach i poprosiłem o regeneracje swożnia i wymianę łącznika stabilizatora.Zrobili super jeżdzi jak nowa POLECAM!!!
przez michał BYTOM » 16 gru 2012 16:52
Witam! Polecam regeneracje myslę że dłużej wytrzyma od zamiennika koszt 150zł w ASO w Tarnowskich Górach.
Usunięte nazwy własne, reklama. (wyjaśnienie na PW) Marian
przez michał BYTOM » 16 gru 2012 16:52
Witam! Polecam regeneracje myslę że dłużej wytrzyma od zamiennika koszt 150zł w ASO w Tarnowskich Górach.
Usunięte nazwy własne, reklama. (wyjaśnienie na PW) Marian
- Od: 23 cze 2009, 19:50
- Posty: 23
- Skąd: Bytom
- Auto: mazda cx-7 europejska
Panowie i Panie.
Wymieniłem już 2 wahacze by zlikwidować luz na sworzniach.Dzisiaj dowiedziałem się,że można wymienić same sworznie bez konieczności kupowania sworzni razem z wahaczem.
Popytajcie u mechaników.
Wymieniłem już 2 wahacze by zlikwidować luz na sworzniach.Dzisiaj dowiedziałem się,że można wymienić same sworznie bez konieczności kupowania sworzni razem z wahaczem.
Popytajcie u mechaników.
- Od: 15 mar 2013, 05:45
- Posty: 9
- Auto: mazda cx7
rok 2008 2.3 turbo,wesja amerykanska
Witam,
Mam do wymiany sworzen wahacza lub wahacz. Patrzylem w intercarsie Wahacz YAMATO – 540 zl. Na allegro sa wahacze po ok 200 zl. Nie mam pojecia co to za jakosc.
Moze jak kolega pisal wymienic sam sworzen firmy FEBEST lub OYODO?
Doradzcie czy wymienic komplet czy tylko jeden?
Na przegladzie tech w uk facet zauwazyl ze opony sie scieraja od wewnetrznej strony no i napisal o sworzniu wahacza.
Pozdrawiam
Mam do wymiany sworzen wahacza lub wahacz. Patrzylem w intercarsie Wahacz YAMATO – 540 zl. Na allegro sa wahacze po ok 200 zl. Nie mam pojecia co to za jakosc.
Moze jak kolega pisal wymienic sam sworzen firmy FEBEST lub OYODO?
Doradzcie czy wymienic komplet czy tylko jeden?
Na przegladzie tech w uk facet zauwazyl ze opony sie scieraja od wewnetrznej strony no i napisal o sworzniu wahacza.
Pozdrawiam
- Od: 12 maja 2008, 22:20
- Posty: 48
- Skąd: Tamworth UK
- Auto: Mazda cx7 2.2 2010
Cześć,
ja wymieniałem na same sworznie (firma SIDEM) po 99 zł za sztukę.
Od sierpnia poprzedniego roku wszystko działa jak należy.
ja wymieniałem na same sworznie (firma SIDEM) po 99 zł za sztukę.
Od sierpnia poprzedniego roku wszystko działa jak należy.
- Od: 10 cze 2013, 18:48
- Posty: 15
- Skąd: Olsztyn, Gdańsk
- Auto: – Mazda 6 GJ Sedan, 2.0 SKYACTIV-G 165KM, 6MT i-ELOOP – SkyPASSION
– CX-7 ER SPORT, 2.3 turbo, 2008r. (na sprzedaż)
Witam,
ja również potwierdzam,że przy uprzejmości warsztatu można wymienić sam sworzeń bez konieczności wymiany całego wahacza.
U mnie pasował sworzeń made in Japan ze sklepu internetowego z Rzeszowa (Fox).
Pozdrawiam
ja również potwierdzam,że przy uprzejmości warsztatu można wymienić sam sworzeń bez konieczności wymiany całego wahacza.
U mnie pasował sworzeń made in Japan ze sklepu internetowego z Rzeszowa (Fox).
Pozdrawiam
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9