Witam wszystkich jestem szczęśliwym posiadaczem Mazdy CX-7 2.2 diesel Sport 2010 od stycznia 2015 roku.
Kupiłem ją z przebiegiem 52000 mil w autokomisie. Jestem drugim właścicielem. Po przejechaniu ok 1800 mil zaczeła mi się palić kontrolka ciśnienia oleju która raz się zapala raz gaśnie na kilka dni. Poziom oleju jest ponad full ale poniżej tego ,,X" na bagnecie. O co chodzi nie wiem. Kontrolka już się nie zapala ale w zamian od dwóch dni zaczeła mrugać kontrolka DPF. Samochód jeździ normalnie silnik pracuje normalnie Czy może ktoś się orientuje co te objawy mogą oznaczać. Czy może był zalany zły olej?? Może wystarczy go wymienić Może jest to objaw słynnego łańcuszka?? Tak czy inaczej jutro jadę do serwisu zobaczymy co oni na to.
Naciagniety lancuch w dieslu
1, 2
Jeden serwis wyznaczył mi wizytę na 8 maj.Drugi wyznaczył mi wizytę na czwartek żeby zdiagnozować problem koszt za samą diagnozę 74 f + VAT. Byłem też u przydomowego mechanika który się podłączył i wyskoczył mu błąd P2459. Jeżeli chodzi o ten błąd to oznacza on jednoznacznie że nie został wymieniony olej silnikowy albo nie została skasowana inspekcja. Ponieważ auto było kupione w autokomisie podejrzewam że raczej nie wymienili oleju. Bo gdy spytałem pana konkretnie czy był wymieniony olej to odpowiedział że zrobili co było konieczne i unikał bezpośredniej odpowiedzi na to pytanie. Na szczęście mam 3 miesiące gwarancji i jutro odstawiam samochód do pana z autokomisu który ma się tym zająć. Zastanawiam się czy sugerować mu czy też może zostawić mu samochód bez słowa niech sam główkuje.
-
wojtek_213
Nie zostawiaj auta u pana w autokomisie bo sobie problemów narobisz. Olej do wymiany, P2459 to nieskasowana inspekcja. Jeśli jeszcze oleju nie wymieniałeś, to go wymień i skasuj inspekcje. Tylko nie u Mietka w byle dziupli co się nie znają bo będziesz się bujał z tematem DPFu dosyć boleśnie.
Najlepiej jedź do ASO na wymianę oleju a nie na podłączenie pod komputer.
A jak chcesz tanio i dobrze, zamów olej z Polski, tu oryginał kosztuje 120 zł na allegro, znajdź kogoś w swojej okolicy kto ogarnia kasowanie inspekcji olejowej w Mazdach.
Najlepiej jedź do ASO na wymianę oleju a nie na podłączenie pod komputer.
A jak chcesz tanio i dobrze, zamów olej z Polski, tu oryginał kosztuje 120 zł na allegro, znajdź kogoś w swojej okolicy kto ogarnia kasowanie inspekcji olejowej w Mazdach.
Pan wymienił mi olej przepalił filtr elektronicznie i wszystko było okej. Ale teraz zaczęła się świecić kontrolka ciśnienia oleju oraz jak go zawoziłem do Pana to zaczął wydawać dziwny dźwięk. Jak by jakieś łożysko nie wiem czy to pompa wody czy coś innego. W każdym razie ma się tym zająć zobaczymy co wyjdzie tym razem.
-
wojtek_213
wojtek_213 napisał(a):świecić kontrolka ciśnienia
uuu...... ta czerwona?? Nie dobrze...
Może łańcuch trze o coś...wojtek_213 napisał(a):Jak by jakieś łożysko nie wiem czy to pompa wody czy coś innego.
Autem w którym pali się czerwona kontrolka od ciśnienia oleju SIĘ NIE JEŹDZI!!!!!!
Witam wszystkich forumowiczów,
Mam pytanko czy w CX-7 jest jakaś kontrolka która informuje o zbyt dużym rozciągnięciu łańcucha rozrządu a co za tym idzie szybkiej wymiany. Bo jakiś czas temu mechanik coś tam sprawdzał w kompie i stwierdzil ze stopien rozciągnięcia mam 10 co by to nieznaczylo,
Bardzo ładnie prosze o odpowiedz :))
Mam pytanko czy w CX-7 jest jakaś kontrolka która informuje o zbyt dużym rozciągnięciu łańcucha rozrządu a co za tym idzie szybkiej wymiany. Bo jakiś czas temu mechanik coś tam sprawdzał w kompie i stwierdzil ze stopien rozciągnięcia mam 10 co by to nieznaczylo,
Bardzo ładnie prosze o odpowiedz :))
- Od: 1 maja 2016, 21:40
- Posty: 8
- Auto: Mazda CX-7 2.2 D Turbo 173 Km
Jak zbytnio jest rozciągnięty to powinna zapalić się kontrolka dpf , co do badania na kompie to różne mogą być wskazania w zależności czy silnik zimny czy ciepły (tak mówili mi w serwisie), ale generalnie chyba 10,43 to do wymiany!!
- Od: 18 sty 2015, 15:27
- Posty: 22
- Auto: mazda cx7 2,2d 2011r.
Witam, nie chciałem zakładać nowego tematu z tego wzglezu piszę tu. Mam pytanie czy przy wymianie rozrządu w CX-7 '10 2.2 MZR CD silnik R2AA potrzebne są blokady? Znalazłem w internecie na facebooku jednej z firm która zajmuje się Mazdami krok po kroku jak należy postępować przy wymianie rozrządu. Wszystko ładnie opisane i załaczone zdjęcia jak ustawić koła na znakach itd. Ale nie ma tam słowa o blokadach, stąd moje pytanie. Napewno nie jeden użytkownik już przerabiał temat więc liczę na podpowiedź.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9