Witam
Problem polega na tym gdy jade z jakąś prędkością X do jeżdzam do skrzyzowania wrzucę na luz to obroty silnika spadają do ok 500 i po chwili wracają na 800, sprawdzałem tez podczas szybszej jazdy jest tak samo jadąc ok 100km/h wcisnę sprzęgło obroty spadna na 500 i po chwili na 800. Wydaje mi się że jest to coraz częstsze zjawisko bo jak ją kupiłem ok 3 tygonie temu to tego nie było. Ogólnie by mi to nie przeszkadzało ale samochód zgasł mi już 3 razy jak podjeżdzałem do skrzyzowania i musiałem go odpalać, a dzisiaj miałem przypadek że na chwile zgasł i sam odpalił.
Problem z obrotami na LPG
Strona 1 z 1
Jakie błędy ? Chodzi o to czy jakieś kontroi się zapaliły ? Czy po podłączeniu kompa? Bo teraz nie sprawdzałem na kompie. A kontroli żedne sie nie świecą.
Na luz wrzuce czasami jak widze że zmieniło mi sie światło na czerwone i żebym sie powoli dotoczył.
Ale nawet jak zredukuje do niższego biegu gdy dojeżdzam do skrzyzowania zeby wychamować i zbliżam sie już do samochodu który stoi na skrzyzowaniu obroty mi sie zmniejszają np; do 1500 i wcisne sprzęgło i hamulec żeby zachamować to obroty skoczą na 500 i wrócą na 800 a czasami nie wrócą bo samochód zgaśnie. Wydaje mi się, ale nie jestem pewnien że wcześniej obroty spadały do 600, ale może jest to moje złudzenie. Może jest to wina gazu, sprawdze dzisiaj na samej benzynie jak się bedzie zachowywał.
Na luz wrzuce czasami jak widze że zmieniło mi sie światło na czerwone i żebym sie powoli dotoczył.
Ale nawet jak zredukuje do niższego biegu gdy dojeżdzam do skrzyzowania zeby wychamować i zbliżam sie już do samochodu który stoi na skrzyzowaniu obroty mi sie zmniejszają np; do 1500 i wcisne sprzęgło i hamulec żeby zachamować to obroty skoczą na 500 i wrócą na 800 a czasami nie wrócą bo samochód zgaśnie. Wydaje mi się, ale nie jestem pewnien że wcześniej obroty spadały do 600, ale może jest to moje złudzenie. Może jest to wina gazu, sprawdze dzisiaj na samej benzynie jak się bedzie zachowywał.
- Od: 13 sie 2015, 16:09
- Posty: 5
- Auto: Mazda CX-7
2,3T 260KM
No to od tego zacznij że dzieje się to na gazie.
Jeśli na benzynie będzie dobrze to gaz do regulacji, miałem to samo w swojej CX-7 (instalacja elpigaz) , gazownik musiał poprawić mapę i jest OK
kolega miał podobna sytuacje w Hondzie ale jemu gasł również na benzynie . okazało się że zawory do regulacji
Jeśli na benzynie będzie dobrze to gaz do regulacji, miałem to samo w swojej CX-7 (instalacja elpigaz) , gazownik musiał poprawić mapę i jest OK
kolega miał podobna sytuacje w Hondzie ale jemu gasł również na benzynie . okazało się że zawory do regulacji
Ja również miałem przeboje z obrotami przez lpg. Przy dojeżdżaniu do skrzyżowania też obroty spadały do zera i silnik "umierał". Pomogło: czyszczenie przepustnicy, serwis u gazownika (ustawienie obrotów przez podłączenie komputera), tankowanie paliwa na znanych stacjach. Możesz też wymienić świece.
Napisz czy już jest u Ciebie po problemie i dopisz do tematu słowo kluczowe: "LPG" .
Napisz czy już jest u Ciebie po problemie i dopisz do tematu słowo kluczowe: "LPG" .
Gratki z rozwiązania problemu
Teraz tylko trzymaj się dobrego serwisu wraz z przeglądem instalacji co 15tyś km i wszystko powinno śmigać – ja już przejechałem na brc ok 40tyś km i nie narzekam, bo instalacja się zwróciła i w "kieszeni" zostało już ok 5tyś zł. (przy spalaniu ok 12,5 lpg + 2,5 P98 i obecnych cenach paliw...).
Teraz tylko trzymaj się dobrego serwisu wraz z przeglądem instalacji co 15tyś km i wszystko powinno śmigać – ja już przejechałem na brc ok 40tyś km i nie narzekam, bo instalacja się zwróciła i w "kieszeni" zostało już ok 5tyś zł. (przy spalaniu ok 12,5 lpg + 2,5 P98 i obecnych cenach paliw...).
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9