problem z systemem istop

(2012 – 2017) Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez brzozman » 8 sie 2018, 11:50

Witam
problem dotyczy CX5 2.0 automat 2012. przebieg 52 tyś. pierwszy aku wymieniony na gwarancji wytrzymał kilka lat. obecnie mam dedykowany f-my centra do tego auta kupiony w styczniu tego roku – napięcie ponad 14 V.
stary aku wywalił standardowo migającą na żółto kontrolkę istop. po wymianie na nowy i wszelkich możliwych resetach typu trzymanie przycisku istop na konsoli i migającej ikonie na żółto aż do zapalenia się na zielono nie pomogły. pojechałem do ASo włożyli nowy, oryginalny, naładowany akumulator Mazda (producent exide), auto podłączyli pod kompa (żadnych błędów nie stwierdzili po za chyba AFS – skasowali) i tak z nim jeździłem ok 200 km.
Niestety system nie wstał. kontrolka się nie świeci na żółto, nawiew oczywiście nie włączony na szybę, klima wyłączona, silnik nagrzany – wszystkie najbardziej oczywiste powody wyłączania istop zostały wyeliminowane.
Osobiście nie zależy mi na tym, żeby używać systemu ale skoro jest to ma działać.
Ktoś ma jakieś pomysły, bo ja już rozkładam ręce.
Początkujący
 
Od: 22 paź 2017, 20:26
Posty: 7 (0/1)
Auto: Cx5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9